funbreaker Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Και γαμώ τα συστήματα δηλαδή, δεν έχουν ένα password reset και πρέπει να κάνεις new account και να ξαναψάχνεις να βρεις τον 1 στους 100 γιατρούς που θα στο ενεργοποιήσει. 1
funbreaker Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Προς: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Sent at 01/03/2016 01:27 Καλημέρα σας, Είμαι ασφαλισμένος του ΕΟΠΥΥ και προσπάθησα να ενεργοποιήσω τον φάκελο υγείας μου και της οικογένειάς μου. Αρχικά αντιμετώπισα πρόβλημα γιατί το σύστημα δεν δεχόταν τα στοιχεία μου γιατί ως παλιος χρήστης του taxisnet δεν είχα κλειδάριθμο. Το ίδιο και η μητέρα μου. Επικοινώνησα με το edapy@eoppy και ενημερώθηκα πως πρέπει να εκδόσω κλειδάριθμο. Πήγα λοιπόν και εξέδωσα κλειδάριθμο και για τους δύο μας. Στην συνέχεια έκανα την εγγραφή και πίστεψα πως τελικά παρά την ταλαιπωρία είχα σχεδόν ενεργοποιήσει την υπηρεσία. Από τότε έχω πάει σε 4 διαφορετικούς γιατρούς και όλοι μου αρνούνται να ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό μου λέγοντας πως δεν έχουν ενημέρωση για το ζήτημα. Μάλιστα σε όποιον το αναφέρω ξαφνιάζεται. Απ όσο καταλαβαίνω είναι αδύνατον να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου καθώς δεν πρόκειται να το κάνει κανείς γιατρός. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αφού ήδη υπάρχει ταυτοποίηση από τον κλειδάριθμο της εφορίας γιατί θέλετε και δεύτερη ταυτοποίηση και ταλαιπωρείτε και εμάς και τους γιατρούς με τον μεγάλο φόρτο εργασίας ήδη που έχουν. Μια από τις δύο ταυτοποιήσεις δεν αρκεί; Θα ήθελα να σας ρωτήσω επίσης γιατί δεν υπάρχει καμία ενημέρωση προς τους γιατρούς για το ζήτημα και ενώ τους έχετε αναθέσει αυτή την αρμοδιότητα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ενεργοποιήσω χωρίς να παρακαλάω τους γιατρούς κι αυτοί να το αρνούνται μέχρι να βρεθεί κάποιος να το κάνει; Και η μεγαλειώδης απάντηση από το ΕΟΠΥΥ: ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ Η ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ «ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΩΝ ΕΚΠΥ» ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΦΑΥ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΦΑΥ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ Με εκτίμηση, Διεύθυνση Πληροφορικής ΕΟΠΥΥ Φάκελος Υγείας Απ ότι βλέπω δεν μου απαντά σε τίποτα. Συνέχεια πρηξίματος: Προς: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Sent at 01/03/2016 14:09 Καλησπέρα σας, Σας ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν με καλύψατε επί της ουσίας. Σας είπα πως έχω ήδη πάει όχι σε έναν αλλά σε 4 γιατρούς που δεν είχαν ιδέα για το ζήτημα και αρνήθηκαν να ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό μου.Σας ρώτησα λοιπον γιατί χρειάζεται εκ νέου ταυτοποίηση για την ενεργοποίηση των λογαριασμών μου ενώ έχει γίνει ήδη ταυτοποίηση μέσω του taxisnet η οποία και απαιτείται για την αρχική εγγραφή, ταλαιπωρώντας τους ασφαλισμένους και επιβαρύνοτας χρονικά τους γιατρούς. Τέλος σας ρώτησα για εναλλακτική δυνατότητα εγγραφής καθώς σε γιατρό όπως αποδείχθηκε είναι αδύνατον να ολοκληρωθεί. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.pdf FAYInsuredGuide.pdf 1
Ivory Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Επιμένεις έτσι? Δεν έχεις καταλάβει τι παίζει ακόμη μικρό και άβγαλτο αγόρι? Αν μάθεις και πόσα ξοδεύτηκαν, ξοδεύονται και θα ξοδεύονται για αυτόν "φάκελο υγείας" σε λογισμικό, υπαλλήλους, εξοπλισμό κλπ θα πάθεις κοκομπλόκο. 1
spertoy Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Αναγκάζει να εργάζονται? Οποιος ιατρος δεν είναι ευχαριστημένος φανταζομαι διακοπτει τη συνεργασια και δουλευει χωρις τους ασφαλισμένους ...Σιγα ποσο δυσκολο είναι να εχεις 200 "σιγουρους" πελάτες τον μηνα
funbreaker Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Επιμένεις έτσι? Δεν έχεις καταλάβει τι παίζει ακόμη μικρό και άβγαλτο αγόρι? Αν μάθεις και πόσα ξοδεύτηκαν, ξοδεύονται και θα ξοδεύονται για αυτόν "φάκελο υγείας" σε λογισμικό, υπαλλήλους, εξοπλισμό κλπ θα πάθεις κοκομπλόκο. Φυσικά και επιμένω. Θα τους πρήξω. Προς: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Sent at 01/03/2016 01:27 Καλημέρα σας, Είμαι ασφαλισμένος του ΕΟΠΥΥ και προσπάθησα να ενεργοποιήσω τον φάκελο υγείας μου και της οικογένειάς μου. Αρχικά αντιμετώπισα πρόβλημα γιατί το σύστημα δεν δεχόταν τα στοιχεία μου γιατί ως παλιος χρήστης του taxisnet δεν είχα κλειδάριθμο. Το ίδιο και η μητέρα μου. Επικοινώνησα με το [email protected]/* <![CDATA[ */!function(t,e,r,n,c,a,p){try{t=document.currentScript||function(){for(t=document.getElementsByTagName('script'),e=t.length;e--;)if(t[e].getAttribute('data-cfhash'))return t[e]}();if(t&&(c=t.previousSibling)){p=t.parentNode;if(a=c.getAttribute('data-cfemail')){for(e='',r='0x'+a.substr(0,2)|0,n=2;a.length-n;n+=2)e+='%'+('0'+('0x'+a.substr(n,2)^r).toString(16)).slice(-2);p.replaceChild(document.createTextNode(decodeURIComponent(e)),c)}p.removeChild(t)}}catch(u){}}()/* ]]> */και ενημερώθηκα πως πρέπει να εκδόσω κλειδάριθμο. Πήγα λοιπόν και εξέδωσα κλειδάριθμο και για τους δύο μας. Στην συνέχεια έκανα την εγγραφή και πίστεψα πως τελικά παρά την ταλαιπωρία είχα σχεδόν ενεργοποιήσει την υπηρεσία. Από τότε έχω πάει σε 4 διαφορετικούς γιατρούς και όλοι μου αρνούνται να ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό μου λέγοντας πως δεν έχουν ενημέρωση για το ζήτημα. Μάλιστα σε όποιον το αναφέρω ξαφνιάζεται. Απ όσο καταλαβαίνω είναι αδύνατον να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου καθώς δεν πρόκειται να το κάνει κανείς γιατρός. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αφού ήδη υπάρχει ταυτοποίηση από τον κλειδάριθμο της εφορίας γιατί θέλετε και δεύτερη ταυτοποίηση και ταλαιπωρείτε και εμάς και τους γιατρούς με τον μεγάλο φόρτο εργασίας ήδη που έχουν. Μια από τις δύο ταυτοποιήσεις δεν αρκεί; Θα ήθελα να σας ρωτήσω επίσης γιατί δεν υπάρχει καμία ενημέρωση προς τους γιατρούς για το ζήτημα και ενώ τους έχετε αναθέσει αυτή την αρμοδιότητα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ενεργοποιήσω χωρίς να παρακαλάω τους γιατρούς κι αυτοί να το αρνούνται μέχρι να βρεθεί κάποιος να το κάνει; ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ Η ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ «ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΩΝ ΕΚΠΥ» ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΦΑΥ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΦΑΥ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ Με εκτίμηση, Διεύθυνση Πληροφορικής ΕΟΠΥΥ Φάκελος Υγείας Προς: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Sent at 01/03/2016 14:09 Καλησπέρα σας, Σας ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν με καλύψατε επί της ουσίας. Σας είπα πως έχω ήδη πάει όχι σε έναν αλλά σε 4 γιατρούς που δεν είχαν ιδέα για το ζήτημα και αρνήθηκαν να ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό μου. Σας ρώτησα λοιπον γιατί χρειάζεται εκ νέου ταυτοποίηση για την ενεργοποίηση των λογαριασμών μου ενώ έχει γίνει ήδη ταυτοποίηση μέσω του taxisnet η οποία και απαιτείται για την αρχική εγγραφή, ταλαιπωρώντας τους ασφαλισμένους και επιβαρύνοτας χρονικά τους γιατρούς. Τέλος σας ρώτησα για εναλλακτική δυνατότητα εγγραφής καθώς σε γιατρό όπως αποδείχθηκε είναι αδύνατον να ολοκληρωθεί. Έχουμε νέα μεγαλειώδη απάντηση: ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ Η ΟΧΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ Με εκτίμηση, Διεύθυνση Πληροφορικής ΕΟΠΥΥ Φάκελος Υγείας Εντάξει τα άτομα δεν την παλεύουν εκεί μέσα. Μου εστείλε πάλι μια ανούσια μλκια χωρίς να απαντήσει σε αυτά που ρωτάω. Τα γράφει και όλα με κεφαλαία. Φαντάζομαι καμιά θείτσα σε ένα γραφείο να πατάει τα πλήκτρα δυνατά. Όμως δεν θα με τρελάνουν αυτοί, θα τους τρελάνω εγώ: Προς: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Sent at 01/03/2016 17:30 Καλησπέρα σας, Σας ευχαριστώ για την απάντηση αλλά μου είπατε ακριβώς τα ίδια με την προηγούμενη φορά και δεν καταλαβαίνω τον λόγο καθώς στο προηγούμενο μήνυμά σας είχατε κάνει ήδη σαφές πως όλοι οι γιατροί μπορούν να κάνουν την συγκεκριμένη διαδικασία αλλά εγώ σας ρώτησα διαφορετικά και πάρα πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Σας ρώτησα τα εξής τα οποία δεν ξέρω γιατί αγνοήσατε: 1. Επειδή έχω πάει ήδη όχι σε έναν αλλά σε 4 γιατρούς και κανείς δεν γνώριζε το ζήτημα ούτε είχε την πρόθεση να μου ενεργοποιήσει τον λογαριασμό, και επειδή δεν σκοπεύω να κάνω χόμπυ μου τις επισκέψεις σε γιατρούς μέχρι να πετύχω κάποιον από τους χιλιάδες που λέτε και που θα έχει την βούληση να ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου, σας ρώτησα αν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος να ενεργοποιηθεί ο δικός μου λογαριασμός και της οικογένειας μου, π.χ. σε διοικητικό τμήμα. Επίσης δεν σκοπεύω να πάω σε ιδιώτη και να χρεωθώ για την ενεργοποίηση ενός λογαριασμού. 2. Σας ρώτησα γιατί έχετε διαμορφώσει το σύστημα με τέτοιο τρόπο ώστε να απαιτείται διπλή ταυτοποίηση. Με αναγκάσατε ήδη να πάω στην εφορία για έκδοση κλειδαρίθμου για να ταυτοποιηθώ στο σύστημα. Δεν σας αρκεί όμως αυτή η ταυτοποίηση και θέλετε να πάω αναγκαστικά και σε γιατρό για να με ξαναταυτοποιήσει και να χάσω χρόνο και εγώ και ο γιατρός. Οι ερωτήσεις μου είναι σαφής και περιμένω να μου απαντήσετε. Επίσης σας παρακαλώ να μου απαντήσετε επώνυμα για να ξέρω με ποιον υπάλληλο συνομιλώ. 1
zio10 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Και μόνο που σου απαντήσανε και άμεσα κιόλας θα έπρεπε να το εκτιμήσεις! 1
groot Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 funbreaker Δες και το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ Όσες φορές το χρησιμοποίησα, όλοι κάνανε τεμενάδες μετά. Γενικά το φοβούνται. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Τολμώ να υποθέσω πως από την υπηρεσία έστειλαν την ενημέρωση σε όλους τους γιατρούς και απλά δεν ασχολήθηκε κανεις τους...
Physics_Rulez Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Επειδή δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν... Το φταίξιμο είναι του εοππυ και του κάθε εοππυ που μετακυλίει το κόστος μιας υπηρεσίας για την οποία πληρώνεται, στους ιδιώτες. Αυτό συμβαίνει κατά κόρον με το δημόσιο. 1
funbreaker Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 funbreaker Δες και το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ Όσες φορές το χρησιμοποίησα, όλοι κάνανε τεμενάδες μετά. Γενικά το φοβούνται. Με τι τρόπο το χρησιμοποίησες δηλαδή? Εγώ γέλασα εκεί που ζητάς το όνομα από ΔΥ. χαχα ναι είπα να τον ψαρώσω λίγο αν και δεν φαίνεται να χαμπαριάζει. Πάω στοίχημα ότι θα με παραπέμψει αλλού, κλασσική κίνηση στο δημόσιο όταν τα πράματα δυσκολεύουν, 1
zio10 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Με τι τρόπο το χρησιμοποίησες δηλαδή? χαχα ναι είπα να τον ψαρώσω λίγο αν και δεν φαίνεται να χαμπαριάζει. Πάω στοίχημα ότι θα με παραπέμψει αλλού, κλασσική κίνηση στο δημόσιο όταν τα πράματα δυσκολεύουν, Μπορεί απλά και να σε αγνοήσουν 1
Pablo_Hasan Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 lol, τους κολλησε το caps locked εκει στην διευθυνση πληροφορικής;
stelakis1914 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Τελικά εγώ που κατάφερα να εγγραφώ στην υπηρεσία πρέπει να θεωρούμαι και τυχερός δηλαδή; Γενικά είναι τραγικό το γεγονός να πρέπει να γίνει η τελική επιβεβαίωση της εγγραφής από γιατρό του ΕΟΠΥΥ. Είναι σαν να ζητάς την επικύρωση του ΑΦΜ σου από καταναλωτικό κατάστημα. 1
funbreaker Δημοσ. 19 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2016 Μπορεί απλά και να σε αγνοήσουν Αυτό έκαναν τελικά. Πέρασαν 19 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Όμως επειδή δεσμεύτηκα να τους πρήξω όσο μπορώ: Προς:[email protected], [email protected], [email protected], [email protected] Sent at 19/03/2016 10:55 Καλημέρα σας, Περιμένω ακόμη μια απάντηση σας στα ερωτήματα που σας έθεσα κατά προτίμηση επώνυμη ή αν δεν είναι στην αρμοδιότητά σας, προώθηση του email μου στον αρμόδιο για να λάβω απάντηση από αυτόν. Σας ευχαριστώ. Είναι τόσο δύσκολο αυτός ο υπάλληλος που διαπιστώνει από τα λεγόμενά μου στο email ότι όντως υπάρχει μια αδυναμία στο σύστημα τους που ταλαιπωρεί να τους πολίτες να κάνει μια αναφορά σε κάποιον αρμόδιο ανώτερό του ώστε να διορθωθεί? 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα