etsap Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Στις 30/1/2016 το μεσημερι παραγγειλα απο το site του Media Markt για το γραφειο μου, 1 τεμ Canon i-Sensys MF211 πολυμηχανημα με τιμη 99€, στα στοιχεια της εταιρειας μου (καταστημα λιανικης), προκειμενου να μου σταλει με τιμολογιο.Μου ηρθε αμεσα ενημερωτικο email που ελεγε πως το προϊον ειναι διαθεσιμο και θα μου αποσταλει σε σε 1 μερα.Στις 3/2/2016 και αφου δεν ειχα ΚΑΜΜΙΑ ενημερωση, καλεσα εγω, και μου ειπαν οτι θα προχωρουσαν την παραγγελια μου (μεχρι τοτε τι εκαναν ; Την ειχαν ξεχασμενη προφανως, γιατι η νεα τιμη, με τη νεα παραλαβη, ανεβηκε στα 119€)Την μεθεπομενη μου ηρθε το μηχανημα, με ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ αντι για ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.Τους παιρνω ξανα τηλεφωνο, τους λεω οτι ειχα ζητησει τιμολογιο, και μου απολογουνται για το λαθος, λεγοντας οτι θα στειλουν courier να παρει την αποδειξη για ακυρωση, και εκδοση του σωστου παραστατικου (τιμολογιο) και θα μου το στειλουν πισω ξανα με την courier.Τελικα, αφου ο courier πηρε την αποδειξη (με voucher που εχω στα χερια μου) , περιμενα την απαντηση τους.Στις 10/2/2016 με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν : " Η Media Markt απευθυνεται σε τελικους καταναλωτες. Επειδη εσεις εχετε καταστημα, υποψιαζομαστε πως μπορει να το θελετε για μεταπωληση, και γι αυτο το λογο ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ"Στις 11/2/2016, το καταστημα μου επεστρεψε την αποδειξη λιανικης.Τα συμπερασματα δικα σας.
zio10 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Πολύ περίεργο! Έχω αγοράσει με τιμολόγιο από τη media markt και ξέρω κι άλλους που το έχουν κάνει. Καταρχήν όπως λες σου δίνουν επιλογή στην παραγγελία να κόψεις τιμολόγιο. Άσε που έπρεπε να το πάρεις στην τιμή των 99€. (Σε λάθος ενότητα έχεις ανοίξει το θέμα).
Gr00vy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 δεν μπορουν να σου αρνηθουν τιμολογιο για κανενα λογο αφου εχεις κανονικά αφμ κτλ επιχείρισης. παρτε το μπιχλιμπιδι που σου πούλησαν και πετατω τους στα μουτρα αν δεν σου κοψουν τιμολογιο. 3
etsap Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Στα 99€ μου το χρέωσαν. Στην παραγγελία είχα επιλέξει τιμολόγιο, και είχα συμπληρώσει τα στοιχεία της εταιρείας μου. Έχω ξαναψωνισει από αυτούς. Φυσικά κι έχω κάθε δικαίωμα για τιμολόγιο. Η απάντηση του ΥΠΟΙΚ που απευθυνθηκα: "εφόσον έκοψαν έστω και λάθος παραστατικό, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να τους πάτε στα δικαστήρια." Πιάσε το αυγό και ...
zio10 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Πες τους ότι έχεις κόψει ξανά τιμολόγιο, δίνουν την επιλογή και ξέρεις ότι το δικαιούσαι. Ή να σου κόψουν το τιμολόγιο ή να πάρουν πίσω το μηχάνημα θα έλεγα.
etsap Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Αν πάω από εκεί, δεν ξέρω αν θα κρατηθώ. Από τηλεφώνου με γειωνουν. Έχει καλέσει ο δικηγόρος μου, ο λογιστής μου, αλλά απλά μας αγνοούν.
zio10 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Αν πάω από εκεί, δεν ξέρω αν θα κρατηθώ. Από τηλεφώνου με γειωνουν. Έχει καλέσει ο δικηγόρος μου, ο λογιστής μου, αλλά απλά μας αγνοούν. Το βρίσκω ανεξήγητο πραγματικά! Τι πρόβλημα έχουν αυτοί αν κόψεις τιμολόγιο ή κι αν θέλεις να το ξαναπουλήσεις μετά;!
etsap Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 1) Το θέλω για το γραφειο μου 2) Δεν έχουν το δικαίωμα να διαλέξουν σε ποιον θα κόψουν τιμολόγιο 3) Όλο αυτό μου φαίνεται απίστευτο, αλλά δεν έχω καμία χρόνο να τρέχω για το αυτονόητο !!! 1
Bubs Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μμμ Μηπως δεν θελουν να την ακυρωσουν γιατι εχει αλλαξει η τιμη και θα εχουν προβλημα να το δικαιολογησουν; (Λεω εγω τωρα)
etsap Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Είναι πιθανό σενάριο, αλλά δεν νομίζω ότι θα πρέπει να με ενδιαφέρει, όπως δεν ενδιαφέρει και το νομο. Επειδή έχω κατάστημα και ξέρω, δεν είναι ΚΑΘΌΛΟΥ δύσκολο. Αρκεί να θέλεις. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλουν !
Haldol Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Υπαναχώρηση απ'την αγορά & τέλος, πάρ' τον από αλλού.
gregdel Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Η δικαιολογία που σου είπαν είναι μακράν ότι πιο γελοίο έχω ακούσει... Πάρε το mail επιβεβαίωσης (αν λεει τιμολογιο) ή ότι αποδεικτικό έχεις, πάνε στο κατάστημα και βάλε τις φωνές...
etsap Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μόλις μπήκα στη σελίδα της παραγγελίας μου: Κατάσταση παραγγελίας: Παρελήφθη από το κατάστημα. Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει μια αλυσίδα τέτοιου μεγέθους για να καλύψει ένα τόσο τραγικό λάθος τους ; (έχω στα χέρια μου όλα τα vouchers τηςψ εταιρείας courier με παραλαβή παράδοση μηχανήματος και απόδειξης λιανικης)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα