Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε τότε να γίνουν όλα ιδιωτικά ρε παίδες. Άλλος δεν θέλει δημόσια ΜΜΜ, άλλος δεν θέλει δημόσια Πανεπιστήμια και πάει λέγοντας...

Στην υπόλοιπη Ελλαδα γιατι ειναι ιδιωτικά δηλαδη;υπάρχει καποιος λογος να ειναι δημόσια;κερδίζει τιποτα το κράτος;κερδιζουν τιποτα οι πολιτες;Το πανεπιστήμιο παρέχει εκπαίδευση και οι απόφοιτοι του προσφερουν θεωρητικά στον παραγωγικό τομέα της χώρας + τα πλεονεκτήματα του να έχεις μια κοινωνια με πολιτες που εχουν παιδεία και δεν σπανε ακυρωτικα μηχανήματα...
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Και στην Θεσσ/κη που ο ΟΑΣΘ ειναι ιδιωτικος την ζημια καθε χρονο το κρατος δεν την πληρωνει ?
Ποια η διαφορα ?

Δημοσ.

που δεν φτάνουν σε τπτ όμως τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΜΜΜ τις αθήνας. Το κρατος πετάει λεφτά πάντα αλλού όπως πχ το μέγαρο μουσικής αλλά εκεί δεν μίλησε κανείς

Ειναι ο οασθ χειροτερος απο τον οασα;εχει λιγότερα δρομολόγια;ειναι πιο ακριβός;η απαντηση ειναι όχι.Βέβαια σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης η συμβαση πιστευω δεν θα επρεπε να ειναι εντελώς ίδια με του οασθ,αλλά με βελτιώσεις για το κράτος,λογο και της οικονομικής κατάστασης πλεον.
Δημοσ.

που δεν φτάνουν σε τπτ όμως τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΜΜΜ τις αθήνας. Το κρατος πετάει λεφτά πάντα αλλού όπως πχ το μέγαρο μουσικής αλλά εκεί δεν μίλησε κανείς 

 

http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7495312

 

Πεταμένα λεφτά ή όχι;

Στην υπόλοιπη Ελλαδα γιατι ειναι ιδιωτικά δηλαδη;υπάρχει καποιος λογος να ειναι δημόσια;κερδίζει τιποτα το κράτος;κερδιζουν τιποτα οι πολιτες;Το πανεπιστήμιο παρέχει εκπαίδευση και οι απόφοιτοι του προσφερουν θεωρητικά στον παραγωγικό τομέα της χώρας + τα πλεονεκτήματα του να έχεις μια κοινωνια με πολιτες που εχουν παιδεία και δεν σπανε ακυρωτικα μηχανήματα...

 

Δεν πάει έτσι φίλε μου.

 

Πρώτον, ο Αθηναίος σου επιδοτεί άλλα πράγματα (από γεωργία μέχρι τις γραμμές του ΟΤΕ).

 

Δεύτερον, η Αθήνα παράγει ένα μεγάλο μέρος του ΑΕΠ (όπως όλες οι πρωτεύουσες δυτικών χωρών).

 

Τρίτον, οι απόφοιτοι που λες φεύγουν εξωτερικό (brain drain), άρα μάντεψε που πάνε τα λεφτά του φορολογούμενου...

 

Το να σπας ακυρωτικά μηχανήματα δεν έχει καμία σχέση με την μόρφωση (μην την μπερδεύεις με την παιδεία/ηθική). Ανάμεσα στους μπαχαλάκηδες να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν και φοιτητές τριτοβάθμιας...

  • Like 1
Δημοσ.

αν και δεν έχω διαβάσει τι εχει γραφτεί

ειμαι της άποψης (και τώρα θα πεσετε ολοι να με φάτε) ότι το κόμιστρο των 30 ευρώ για απεριόριστες διαδρομές είναι μηδαμινό

Η άποψη αυτή για την τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα εκτός Αεροδρομίου είναι καθόλα λογική, αναμενόμενη και υπολογίσιμη. Στην Αθήνα, καλώς ή κακώς είναι τέτοιες οι αποστάσεις, που χωρίς μεταφορικό μέσο δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις. Προσφέρεται λοιπόν η εναλλακτική των ΜΜΜ, κι αν κάποιος μπορεί να γράφει για ώρες ατέλειωτες ιστορίες φρίκης για λεωφορεία/τρόλεϊ, το Μετρό τουλάχιστον είναι αψεγάδιαστο, πραγματικό στολίδι και αξίζει μέχρι και το τελευταίο cent του εισιτηρίου του. Φυσικά και θα πληρώσει ο λογικός πολίτης την κάρτα του, όσοι αρνούνται να το κάνουν δεν έχουν θέμα με την τιμή ας πούμε, αλλά με την ψυχική σταθερότητα τους.

 

Από κει και πέρα διαβάζω για μπάρες, συστήματα προστασίας απέναντι σε τζαμπατζήδες, κοινωνική συνείδηση. Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει, κακώς τρέφετε ελπίδες όσοι τις τρέφετε. Και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται ακραία περιθωριακά στοιχεία που τις πηδάνε για να μην πληρώσουν εισιτήριο, πιστεύετε ότι θα μασήσουν εδώ; Θα το ξαναπώ, 10 τουρνικέ δεν πρόκειται να σταματήσουν όσους κινούνται στις σκιές και ξέρουν παρκούρ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; 

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι ο οασθ χειροτερος απο τον οασα;εχει λιγότερα δρομολόγια;ειναι πιο ακριβός;η απαντηση ειναι όχι.Βέβαια σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης η συμβαση πιστευω δεν θα επρεπε να ειναι εντελώς ίδια με του οασθ,αλλά με βελτιώσεις για το κράτος,λογο και της οικονομικής κατάστασης πλεον.

ναι είναι πιο ακριβός γιατί η χιλιομετρική απόσταση που καλύπτεις δεν μπορεί να συγκριθεί. λιγότερα δρομολόγια φυσικά και έχει μιας και το δίκτυο της αθήνας είναι πιο μεγάλο και ο πληθυσμός που εξυπηρετεί ακόμα πιο μεγάλος

 

Είναι δεν λέω κάτι διαφορετικό οι συγκοινωνίες όμως δεν είναι. 

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι πεταμένα λεφτά τα ΜΜΜ. Έχω ξαναπεί την άποψή μου επ' αυτού (μοντέλο Εσθονίας).

 

Αλλά αν αρχίσουμε το τσεκούρωμα, δεν έχει σταματημό...

Δημοσ.

Ναι όλα στο ιδιωτικό τομέα έπρεπε νάναι. Το κράτος έπρεπε να έχει όλους τους πόρους στην εποπτεία.

  • Like 2
Δημοσ.

Να μαντέψω και η όποια ( ανύπαρκτη προφανώς ) κοινωνική πολιτική θα επαφίεται στην καλή θέληση της κάθε εταιρείας;

 

ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο τέτοιοι φορείς πρέπει να είναι δημόσιοι είναι πως αποτελούν μονοπώλια και μιλάμε για έναν τομέα αρκετά νευραλγικό για να αποτελέσει μονοπώλιο. Υπό αυτές τις συνθήκες δε καταλαβαίνω γιατί το εχουν δέσει όλοι σχοινί κορδόνι πως ένα ιδιωτικό μετρό θα λειτουργούσε καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

ναι φοβηθηκαν τους "αναρχικους" ωραιο παραμυθι, οχι οτι θελουν να βγαλουν ελλειμματικο το μετρο για να το ξεπουλησουν, τι λεω μωρε μαλλον ονειρα θα βλεπω... 

  • Like 1
Δημοσ.

Να μαντέψω και η όποια ( ανύπαρκτη προφανώς ) κοινωνική πολιτική θα επαφίεται στην καλή θέληση της κάθε εταιρείας;

 

ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο τέτοιοι φορείς πρέπει να είναι δημόσιοι είναι πως αποτελούν μονοπώλια και μιλάμε για έναν τομέα αρκετά νευραλγικό για να αποτελέσει μονοπώλιο. Υπό αυτές τις συνθήκες δε καταλαβαίνω γιατί το εχουν δέσει όλοι σχοινί κορδόνι πως ένα ιδιωτικό μετρό θα λειτουργούσε καλύτερα.

 

Κοίτα, αν όλες οι ιδιωτικές εταιρίες ήταν τύπου Google (με πολύ προσεγμένο εργασιακό περιβάλλον, εγκαταστάσεις αναψυχής κλπ.) και έκαναν και επενδύσεις που παραδοσιακά κάνει το κράτος (όπως FTTH network), τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.

 

Σε μπανανίες σαν την Ελλάδα μάλλον Μεξικό φάση θα γινόταν... εσύ πως το βλέπεις ρε παπί;

Δημοσ.

Τη κάθε κοινωνική πολιτική θα την πληρώσει το κράτος. Δεν υπάρχει λόγος να έχεις δημόσια διοίκηση για κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Να μαντέψω και η όποια ( ανύπαρκτη προφανώς ) κοινωνική πολιτική θα επαφίεται στην καλή θέληση της κάθε εταιρείας;

 

ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο τέτοιοι φορείς πρέπει να είναι δημόσιοι είναι πως αποτελούν μονοπώλια και μιλάμε για έναν τομέα αρκετά νευραλγικό για να αποτελέσει μονοπώλιο. Υπό αυτές τις συνθήκες δε καταλαβαίνω γιατί το εχουν δέσει όλοι σχοινί κορδόνι πως ένα ιδιωτικό μετρό θα λειτουργούσε καλύτερα.

Θεσσαλονικη (και καποια αλλα αστικα κτελ αν δεν κανω λαθος)εχουν δωρεαν μετακινηση για ανεργους http://www.protothema.gr/greece/article/444259/thessaloniki-dorean-kartes-aperioriston-diadromon-se-anergous-apo-ton-oasth/

Περα απο τα χρηματα που χανει το κρατος αμεσα απο τα ΜΜΜ της Αθηνας,σκεφτειται και τις εργατοωρες (ποροι) που ασχολειται ενα ολοκληρο υπουργειο και διαφοροι συμβουλοι με το πως να κυνηγαει αυτους που δεν εχουν εισητηριο,αντι να εστιασουν σε σημαντικοτερους δημοσιους τομεις που καταρρεουν οπως η παιδεια,η υγεια,η ασφαλεια κτλ + οτι τωρα σπαταλαμε και πορους της αστυνομιας,την ωρα που στην Αθηνα αλωνιζουν εγκληματιες,εμποροι ναρκωτικων,ακροαριστεροι και ακροδεξιοι...

Δημοσ.

Συγγνώμη αλλά τι δεν καταλαβαίνεις;

Δημοσια διοίκηση < ιδιωτική διοίκηση.

 

Όπου έχεις δημόσια διοίκηση, έχεις μεγαλύτερο κόστος και μικρότερη απόδοση. Παντού ισχύει αυτό το πράμα. Επειδή πολύ απλά η δημόσια διοίκηση έχει πολλούς περιορισμούς στις κινήσεις της.

Το κράτος που καταρρέει μέρα με την μέρα. Τριτοκοσμική φάση δηλαδή...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...