michalisv Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Ε τότε να γίνουν όλα ιδιωτικά ρε παίδες. Άλλος δεν θέλει δημόσια ΜΜΜ, άλλος δεν θέλει δημόσια Πανεπιστήμια και πάει λέγοντας...Στην υπόλοιπη Ελλαδα γιατι ειναι ιδιωτικά δηλαδη;υπάρχει καποιος λογος να ειναι δημόσια;κερδίζει τιποτα το κράτος;κερδιζουν τιποτα οι πολιτες;Το πανεπιστήμιο παρέχει εκπαίδευση και οι απόφοιτοι του προσφερουν θεωρητικά στον παραγωγικό τομέα της χώρας + τα πλεονεκτήματα του να έχεις μια κοινωνια με πολιτες που εχουν παιδεία και δεν σπανε ακυρωτικα μηχανήματα...
khr1s Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Και στην Θεσσ/κη που ο ΟΑΣΘ ειναι ιδιωτικος την ζημια καθε χρονο το κρατος δεν την πληρωνει ?Ποια η διαφορα ?
michalisv Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 που δεν φτάνουν σε τπτ όμως τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΜΜΜ τις αθήνας. Το κρατος πετάει λεφτά πάντα αλλού όπως πχ το μέγαρο μουσικής αλλά εκεί δεν μίλησε κανείςΕιναι ο οασθ χειροτερος απο τον οασα;εχει λιγότερα δρομολόγια;ειναι πιο ακριβός;η απαντηση ειναι όχι.Βέβαια σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης η συμβαση πιστευω δεν θα επρεπε να ειναι εντελώς ίδια με του οασθ,αλλά με βελτιώσεις για το κράτος,λογο και της οικονομικής κατάστασης πλεον.
bedazzled Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 που δεν φτάνουν σε τπτ όμως τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΜΜΜ τις αθήνας. Το κρατος πετάει λεφτά πάντα αλλού όπως πχ το μέγαρο μουσικής αλλά εκεί δεν μίλησε κανείς http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7495312 Πεταμένα λεφτά ή όχι; Στην υπόλοιπη Ελλαδα γιατι ειναι ιδιωτικά δηλαδη;υπάρχει καποιος λογος να ειναι δημόσια;κερδίζει τιποτα το κράτος;κερδιζουν τιποτα οι πολιτες;Το πανεπιστήμιο παρέχει εκπαίδευση και οι απόφοιτοι του προσφερουν θεωρητικά στον παραγωγικό τομέα της χώρας + τα πλεονεκτήματα του να έχεις μια κοινωνια με πολιτες που εχουν παιδεία και δεν σπανε ακυρωτικα μηχανήματα... Δεν πάει έτσι φίλε μου. Πρώτον, ο Αθηναίος σου επιδοτεί άλλα πράγματα (από γεωργία μέχρι τις γραμμές του ΟΤΕ). Δεύτερον, η Αθήνα παράγει ένα μεγάλο μέρος του ΑΕΠ (όπως όλες οι πρωτεύουσες δυτικών χωρών). Τρίτον, οι απόφοιτοι που λες φεύγουν εξωτερικό (brain drain), άρα μάντεψε που πάνε τα λεφτά του φορολογούμενου... Το να σπας ακυρωτικά μηχανήματα δεν έχει καμία σχέση με την μόρφωση (μην την μπερδεύεις με την παιδεία/ηθική). Ανάμεσα στους μπαχαλάκηδες να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν και φοιτητές τριτοβάθμιας... 1
slipknot Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 αν και δεν έχω διαβάσει τι εχει γραφτεί ειμαι της άποψης (και τώρα θα πεσετε ολοι να με φάτε) ότι το κόμιστρο των 30 ευρώ για απεριόριστες διαδρομές είναι μηδαμινό Η άποψη αυτή για την τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα εκτός Αεροδρομίου είναι καθόλα λογική, αναμενόμενη και υπολογίσιμη. Στην Αθήνα, καλώς ή κακώς είναι τέτοιες οι αποστάσεις, που χωρίς μεταφορικό μέσο δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις. Προσφέρεται λοιπόν η εναλλακτική των ΜΜΜ, κι αν κάποιος μπορεί να γράφει για ώρες ατέλειωτες ιστορίες φρίκης για λεωφορεία/τρόλεϊ, το Μετρό τουλάχιστον είναι αψεγάδιαστο, πραγματικό στολίδι και αξίζει μέχρι και το τελευταίο cent του εισιτηρίου του. Φυσικά και θα πληρώσει ο λογικός πολίτης την κάρτα του, όσοι αρνούνται να το κάνουν δεν έχουν θέμα με την τιμή ας πούμε, αλλά με την ψυχική σταθερότητα τους. Από κει και πέρα διαβάζω για μπάρες, συστήματα προστασίας απέναντι σε τζαμπατζήδες, κοινωνική συνείδηση. Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει, κακώς τρέφετε ελπίδες όσοι τις τρέφετε. Και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται ακραία περιθωριακά στοιχεία που τις πηδάνε για να μην πληρώσουν εισιτήριο, πιστεύετε ότι θα μασήσουν εδώ; Θα το ξαναπώ, 10 τουρνικέ δεν πρόκειται να σταματήσουν όσους κινούνται στις σκιές και ξέρουν παρκούρ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; 1
bilya Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Ειναι ο οασθ χειροτερος απο τον οασα;εχει λιγότερα δρομολόγια;ειναι πιο ακριβός;η απαντηση ειναι όχι.Βέβαια σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης η συμβαση πιστευω δεν θα επρεπε να ειναι εντελώς ίδια με του οασθ,αλλά με βελτιώσεις για το κράτος,λογο και της οικονομικής κατάστασης πλεον. ναι είναι πιο ακριβός γιατί η χιλιομετρική απόσταση που καλύπτεις δεν μπορεί να συγκριθεί. λιγότερα δρομολόγια φυσικά και έχει μιας και το δίκτυο της αθήνας είναι πιο μεγάλο και ο πληθυσμός που εξυπηρετεί ακόμα πιο μεγάλος http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33059&subid=2&pubid=7495312 Πεταμένα λεφτά ή όχι; Είναι δεν λέω κάτι διαφορετικό οι συγκοινωνίες όμως δεν είναι.
bedazzled Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δεν είπα ότι είναι πεταμένα λεφτά τα ΜΜΜ. Έχω ξαναπεί την άποψή μου επ' αυτού (μοντέλο Εσθονίας). Αλλά αν αρχίσουμε το τσεκούρωμα, δεν έχει σταματημό...
παπι Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Ναι όλα στο ιδιωτικό τομέα έπρεπε νάναι. Το κράτος έπρεπε να έχει όλους τους πόρους στην εποπτεία. 2
the other one Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Να μαντέψω και η όποια ( ανύπαρκτη προφανώς ) κοινωνική πολιτική θα επαφίεται στην καλή θέληση της κάθε εταιρείας; ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο τέτοιοι φορείς πρέπει να είναι δημόσιοι είναι πως αποτελούν μονοπώλια και μιλάμε για έναν τομέα αρκετά νευραλγικό για να αποτελέσει μονοπώλιο. Υπό αυτές τις συνθήκες δε καταλαβαίνω γιατί το εχουν δέσει όλοι σχοινί κορδόνι πως ένα ιδιωτικό μετρό θα λειτουργούσε καλύτερα. 1
Anorymous Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 ναι φοβηθηκαν τους "αναρχικους" ωραιο παραμυθι, οχι οτι θελουν να βγαλουν ελλειμματικο το μετρο για να το ξεπουλησουν, τι λεω μωρε μαλλον ονειρα θα βλεπω... 1
bedazzled Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Να μαντέψω και η όποια ( ανύπαρκτη προφανώς ) κοινωνική πολιτική θα επαφίεται στην καλή θέληση της κάθε εταιρείας; ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο τέτοιοι φορείς πρέπει να είναι δημόσιοι είναι πως αποτελούν μονοπώλια και μιλάμε για έναν τομέα αρκετά νευραλγικό για να αποτελέσει μονοπώλιο. Υπό αυτές τις συνθήκες δε καταλαβαίνω γιατί το εχουν δέσει όλοι σχοινί κορδόνι πως ένα ιδιωτικό μετρό θα λειτουργούσε καλύτερα. Κοίτα, αν όλες οι ιδιωτικές εταιρίες ήταν τύπου Google (με πολύ προσεγμένο εργασιακό περιβάλλον, εγκαταστάσεις αναψυχής κλπ.) και έκαναν και επενδύσεις που παραδοσιακά κάνει το κράτος (όπως FTTH network), τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Σε μπανανίες σαν την Ελλάδα μάλλον Μεξικό φάση θα γινόταν... εσύ πως το βλέπεις ρε παπί;
παπι Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Τη κάθε κοινωνική πολιτική θα την πληρώσει το κράτος. Δεν υπάρχει λόγος να έχεις δημόσια διοίκηση για κάτι τέτοιο. 1
bedazzled Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Το κράτος που καταρρέει μέρα με την μέρα. Τριτοκοσμική φάση δηλαδή...
michalisv Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Να μαντέψω και η όποια ( ανύπαρκτη προφανώς ) κοινωνική πολιτική θα επαφίεται στην καλή θέληση της κάθε εταιρείας; ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο τέτοιοι φορείς πρέπει να είναι δημόσιοι είναι πως αποτελούν μονοπώλια και μιλάμε για έναν τομέα αρκετά νευραλγικό για να αποτελέσει μονοπώλιο. Υπό αυτές τις συνθήκες δε καταλαβαίνω γιατί το εχουν δέσει όλοι σχοινί κορδόνι πως ένα ιδιωτικό μετρό θα λειτουργούσε καλύτερα. Θεσσαλονικη (και καποια αλλα αστικα κτελ αν δεν κανω λαθος)εχουν δωρεαν μετακινηση για ανεργους http://www.protothema.gr/greece/article/444259/thessaloniki-dorean-kartes-aperioriston-diadromon-se-anergous-apo-ton-oasth/ Περα απο τα χρηματα που χανει το κρατος αμεσα απο τα ΜΜΜ της Αθηνας,σκεφτειται και τις εργατοωρες (ποροι) που ασχολειται ενα ολοκληρο υπουργειο και διαφοροι συμβουλοι με το πως να κυνηγαει αυτους που δεν εχουν εισητηριο,αντι να εστιασουν σε σημαντικοτερους δημοσιους τομεις που καταρρεουν οπως η παιδεια,η υγεια,η ασφαλεια κτλ + οτι τωρα σπαταλαμε και πορους της αστυνομιας,την ωρα που στην Αθηνα αλωνιζουν εγκληματιες,εμποροι ναρκωτικων,ακροαριστεροι και ακροδεξιοι...
παπι Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2016 Συγγνώμη αλλά τι δεν καταλαβαίνεις; Δημοσια διοίκηση < ιδιωτική διοίκηση. Όπου έχεις δημόσια διοίκηση, έχεις μεγαλύτερο κόστος και μικρότερη απόδοση. Παντού ισχύει αυτό το πράμα. Επειδή πολύ απλά η δημόσια διοίκηση έχει πολλούς περιορισμούς στις κινήσεις της. Το κράτος που καταρρέει μέρα με την μέρα. Τριτοκοσμική φάση δηλαδή...
Προτεινόμενες αναρτήσεις