Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Άστο αυτό, η NV είναι πίσω σε σχέση με τις AMD. Δεν γίνεται η 290Χ να 'ναι πάνω από την 980. Όσο για το SLI/CF, δεν δουλεύουν καν λόγω Winstore.
TheELF Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 Δημοσ. 7 Απριλίου 2016 H 290x έχει ~30% παραπάνω shaders από την 980 και αναλόγως ποιο πολλά flops,σε παιχνίδια που είναι καθαρά compute όπως αυτό,το λέει και στο review ότι δεν υπάρχει διαφορά στην εμφάνιση μεταξύ των ρυθμίσεων ποιότητας,λογικό είναι ένα τέτοιο αποτέλεσμα,βασικά θα έπρεπε να είναι ακόμα ποιο γρήγορη από ότι είναι η 290χ.
Alex21121988 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Eίναι σαπάκι το port( όπως είπε και συμφορουμήτης πιο πίσω) τι ψάχνετε να βρείτε. Κάτσε να πάρει patch, να βγάλει και drivers η nvidia και προς τα πάνω θα πάμε σίγουρα.
Ailuros Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 H 290x έχει ~30% παραπάνω shaders από την 980 και αναλόγως ποιο πολλά flops,σε παιχνίδια που είναι καθαρά compute όπως αυτό,το λέει και στο review ότι δεν υπάρχει διαφορά στην εμφάνιση μεταξύ των ρυθμίσεων ποιότητας,λογικό είναι ένα τέτοιο αποτέλεσμα,βασικά θα έπρεπε να είναι ακόμα ποιο γρήγορη από ότι είναι η 290χ. To ότι έχει η μία λύση παραπάνω μονάδες ή παραπάνω FLOPs σημαίνει ότι η επάρκεια στις δύο αρχιτεκτονικές είναι ίδια; Αν το Ηawaii είχε το ίδιο pipeline utilization όσο ο Maxwell θα φαινόταν το υποτιθέμενο 30% και σε πραγματικό χρόνο. Οι στείροι αριθμοί των προδιαγραφών δεν λένε τίποτα. Άστο αυτό, η NV είναι πίσω σε σχέση με τις AMD. Δεν γίνεται η 290Χ να 'ναι πάνω από την 980. Όσο για το SLI/CF, δεν δουλεύουν καν λόγω Winstore. Τι τον κρέμασες τι τον παλούκωσες είναι τα αποτελέσματα γενικά, με το πιο κραυγαλέο την ελάχιστη διαφορά μεταξύ ελάχιστων επιδόσεων και μέσου όρου. Αυτό το πράγμα ακούγεται τόσο γελοίο που δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να αποτελεί γνώμονα για κάτι.
Ailuros Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Κάτσε να το δούνε πρώτα, να δούνε που πονάει και αν μπορεί να γίνει κάτι να βελτιστοποιηθεί ο κώδικας. Δες εδώ πόσος κόπος χρειάζεται να βελτιστοποιηθεί ένα σκατοπαιχνιδάκι για κινητά και πόσες λαλακίες μπορεί να περιέχει ο κώδικας του εκάστοτε παιχνιδιού: http://blog.imgtec.com/powervr/identifying-gpu-bottlenecks-using-pvrtrace-in-fantasy-warrior-3d Δυστυχώς δεν βλέπουμε τέτοιου είδους αναλύσεις για μεγάλα και πολύπλοκα παιχνίδια, αλλά έχω την αίσθηση ότι για το Quantum Break και τις βελτιστοποιήσεις που χρειάζεται για αμφότερες εταιρείες μάλλον θα έγραφε κάποιος εγκυκλοπαίδεια....
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Το συγκεκριμένο έχει σοβαρά προβλήματα στο PC, προφανώς η Μ$ δεν έδωσε αρκετό χρόνο στην Remedy για να φτιάξει σωστή PC έκδοση μιας και αποφασίστηκε τελευταία στιγμή η κυκλοφορία και για PC. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-what-went-wrong-with-quantum-break-pc
TheELF Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Δημοσ. 8 Απριλίου 2016 Μα το Dx12 το φτιάξανε για να μην χρειάζεται ποια να κάνουν τίποτα για να τρέχουν τα παιχνίδια των κονσολών στους Η/Υ και αυτό είναι και αυτό που κάνουν, τίποτα.Ένα re compile, και αν το κάνουν και αυτό, και έτοιμος. Μην περιμένεις να αλλάξει αυτό,όσο κάνουν πουλήσεις στης κονσόλες δεν τους νοιάζει ο Η/Υ.
tmjuju Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 http://anandtech.com/show/10312/microsoft-adds-vsync-control-and-adaptive-framerate-support-to-the-universal-windows-platform καπου εδώ δε τα λέγαμε τα προβλήματα του 'MS Game Store' ? καποια λύνονται καποια αλλα όχι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα