Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηλίθιο.

 

Και μένα το ίδιο. Να ενημερώσουμε κι αυτόν που το είπε.

Το πρόβλημα ξεκινάει με τον παντελή ευτελισμό της αξίας της ανθρώπινης ζωής στην συνείδηση όλο και περισσότερων, καταπώς φαίνεται, ανθρώπων, διογκώνεται με την αμετροέπεια στην οποία ο νεοελληναράς διαπρέπει και καταλήγει σε μια ρητορική μίσους oπου οι νομιμόφρονες και νομοταγείς πολίτες πλειοδοτούν σε ανθρωποφαγία.

 

Ασχετα που οι ίδιοι νομιμόφρονες διαμαρτύρονται για νόμους που δεν τους συμφέρουν. Ασχετα που δεν καταλαβαίνουν οτι χαρακτηρίζοντας άλλους ανθρώπους ως σκουπίδια και υπανθρώπους δίνουν το δικαίωμα να τους χαρακτηρίσει κανείς κι' αυτούς έτσι. Ασχετα που αυτή η νοοτροπία είναι μέρος των παραγόντων που γεννούν και αποθηριώνουν το έγκλημα. Ασχετα που δεν λαμβάνουμε καθόλου υπόψη το πως και το γιατί φτάνει ο άλλος να κλέβει και ληστεύει. Οχι, ασχέτως όλων αυτών η λύση είναι θάνατος. Μάλιστα. Πολύ ωραία.

 

Οχι, δεν δικαιολογώ τον κλέφτη αλλά ούτε είμαι με τον νοικοκυραίο.

 

Δε νομίζω ότι αυτή η συμπεριφορά είναι ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νεοέλληνα, ούτε των νομοταγών πολιτών. Ούτε έχει κανείς a priori άδικο σ' αυτά που λέει επειδή είναι "νοικοκυραίος", όπως και σε κανέναν δεν αξίζει να μείνει παράλυτος επειδή είναι "τσογλάνι".

 

Στη δεύτερη παράγραφο βέβαια έχεις δίκιο.

  • Like 2
  • Απαντ. 318
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Και μένα το ίδιο. Να ενημερώσουμε κι αυτόν που το είπε.

 

Παρουσιάζεις ένα ηλίθιο παράδειγμα.

Δεν έχει ουσία στη συζήτηση.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ναι ενώ το ότι άξιζε να μείνει ανάπηρος ή άξιζε ψόφο επειδή έκλεψε δεν είναι ηλίθιο...

 

Αν άξιζε ψόφο για το κλέψιμο, αν έκανε κάτι πιο σόβαρο τι θα άξιζε? Να του σκοτώσουμε όλη την οικογένεια?

 

Για αυτό είπα αρχή αναλογικότητας...

  • Like 3
Δημοσ.

Παρουσιάζεις ένα ηλίθιο παράδειγμα.

Δεν έχει ουσία στη συζήτηση.

 

Σωστά. Το παράδειγμά μου είναι ηλίθιο και δεν έχει να κάνει με τη συζήτηση επειδή το λες εσύ, χωρίς να εξηγήσεις σε κανέναν τι είναι αυτό που το κάνει ηλίθιο κατά την άποψή σου.

 

Θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον να προσπαθήσεις να επιχειρηματολογήσεις πως "άλλο το μαλάκα άλλο πήγαν να μου κλέψουν το μηχανάκι" για να πούμε μετά "έλα να παίξουμε την κολοκυθιά: στο μηχανάκι επιτρέπεται, στη μπάλα του μπάσκετ τι λες επιτρέπεται κι εκεί" και τελικά να γίνει καταφανές πως η μόνη διαφορά είναι το πού σου αρέσει εσένα να τραβάς τη γραμμή χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο. Και κατ' επέκταση, να αποφασίζεις από πόσα ευρώ και πάνω ζημιά πρέπει να πυροβοληθεί ο επίδοξος κλέφτης.

  • Like 3
Δημοσ.

χαρακτηρίζοντας άλλους ανθρώπους ως σκουπίδια και υπανθρώπους δίνουν το δικαίωμα να τους χαρακτηρίσει κανείς κι' αυτούς έτσι.

 

Το δικαίωμα στο οποίο αναφέρεσαι, το παίρνουν μόνοι τους κάποιοι. Μπορούν να λένε ό,τι κατεβάσει η γκλάβα τους, προφανώς, αλλά εντάξει, δε θα αγχωθούμε κιόλας.

 

Επί τού συγκεκριμένου δε: Το δικαίωμα θα το έδιναν όντως, αν ήταν και έπρατταν τα ίδια - ή ανάλογα - σκατά, με τα σκουπίδια και τους υπανθρώπους. Αυτοί από των οποίων το μυαλό, δεν περνάει καν η σκέψη να αφαιρέσουν την ξένη περιουσία, δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα σκουπίδια και τους υπανθρώπους που το κάνουν.

 

Αλλά το είπες και πριν: «Όπως λέγαμε και στο δημοτικό...», οπότε η κατανόηση και η συμπάθεια βγαίνει αυθόρμητα. 

 

δεν λαμβάνουμε καθόλου υπόψη το πως και το γιατί φτάνει ο άλλος να κλέβει και ληστεύει.

 

Δεν οφείλουμε καν να προσπαθήσουμε να λάβουμε υπ' όψιν το γιατί φτάνει ο άλλος να κλέψει ένα αυτοκίνητο ή μια μηχανή. Οφείλουμε και όντως το λαμβάνουμε υπ' όψιν, όταν μιλάμε για τον πεινασμένο φουκαρά που έκλεψε μια τυρόπιτα, ή μια σοκολάτα, διότι αυτός είναι ηλίου φαεινότερο ότι το έκανε για να κατευνάσει, έστω και προσωρινά, την πείνα του, όχι για να σπρώξει στην αγορά των κλεμμένων το όχημα και να γεμίσει την τσέπη του, επειδή την είδε επιχειρηματίας νταβατζής στην ξένη περιουσία. 

 

Οχι, δεν δικαιολογώ τον κλέφτη αλλά ούτε είμαι με τον νοικοκυραίο.

 

Με το «νοικοκυραίο» - πλάκα έχουν οι λέξεις που επινοείς... - που πυροβολεί το κλεφτρόνι, δεν είμαι ούτε κι εγώ και θεωρώ ότι ορθώς δεν είμαι. Με το νοικοκυραίο όμως που τον βλαστημάει και του απευθύνει τούς βαρύτερους χαρακτηρισμούς, είμαι με τα μπούνια. Απόψεις! 

Δημοσ.

Σωστά. Το παράδειγμά μου είναι ηλίθιο ...

 

To παράδειγμα είναι ηλίθιο γιατι δεν προσφέρει στη συζήτηση. Μην προσβάλλεσαι.

Πρόσφατα είχα διαβάσει κάπου πως κάποιος σκότωσε άνθρωπο σε συζήτηση για Μέσσι vs Κριστιάνο Ρο.

Υπάρχουν πολλά ηλίθια παραδείγματα, που δεν θεωρώ έχουν νόημα στη συζήτησή μας.

 

Στην περίπτωσή μας υπάρχει μια κλοπή, και ένας πυροβολισμός.

Αυτό που λέω είναι πως δεν θα καθόμασταν καν να συζητήσουμε αν απλά δεν γινόταν το πρώτο, χωρίς να βάλω σε ζυγαρια τι είναι χειρότερο (προφανώς το δεύτερο).

 

Πήγαν για ληστεία, και η κατάσταση ξέφυγε. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα λυπηθώ για τον ληστή. Την κύρια ευθύνη την ρίχνω στον ληστή. Αυτη είναι η γνώμη μου.

 

Υ.Γ έχω προσωπική εμπειρία από ληστεία, μπορώ να καταλάβω ότι μια κατάσταση εύκολα ξεφεύγει και στιγματίζει ζωές ανθρώπων.

  • Like 1
Δημοσ.

Πω, τρελό σκηνικό! Να έχει τις αισθήσεις του και απλά να είναι ¨νεκρά¨ τα πόδια του! Φαντάζομαι ότι ο τρόμος του θα ήταν ασύλληπτος.

Σε ότι αφορά το ερώτημα σου, όχι, φυσικά και δεν αξίζει (ή είναι δίκαιο) ένας κλέφτης να μείνει ανάπηρος.

Ο τρομος του ασυλληπτος εεε;;;;. Το τρομο του αλλου(του ληστευμενου) τον μετρησες;;;... Και βεβαια δεν αξιζει να μεινει παραλυτος... Μεχρι να ληστευσει και 'σενα.... Μετα σιγουρα θα αξιζει την αναπηρια του....
  • Like 2
Δημοσ.

Ναι ενώ το ότι άξιζε να μείνει ανάπηρος ή άξιζε ψόφο επειδή έκλεψε δεν είναι ηλίθιο...

 

Αν άξιζε ψόφο για το κλέψιμο, αν έκανε κάτι πιο σόβαρο τι θα άξιζε? Να του σκοτώσουμε όλη την οικογένεια?

 

Για αυτό είπα αρχή αναλογικότητας...

 

 

Γνώμη σου ThReSh, και σεβαστή, όμως δεν έχεις καταλάβει τα λεγόμενά μου.

Δεν λέω ότι ΑΞΙΖΕΙ θάνατο όποιος ληστεύει. Το μονο που αναφέρω είναι πως αν η σφαίρα αυτη τελειώσε την ζωή του, well...ψόφος από μένα. Δεν με στεναχωρεί. Ειλικρινά μ'αφήνει αδιάφορο, γιατί βλέπω ένα αρχ!δ! στο βίντεο που πήγε με το έτσι θέλω να κλέψει την ιδιοκτησία άλλου.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Γνώμη σου ThReSh, και σεβαστή, όμως δεν έχεις καταλάβει τα λεγόμενά μου.

Sorry αλλά δεν μπορώ να δώσω άλλη ερμηνεία στο "Από μένα ψόφος", αν εννοούσες κάτι άλλο ήταν λανθασμένη η επιλογή αυτής της φράσης...

  • Like 1
Δημοσ.

Sorry αλλά δεν μπορώ να δώσω άλλη ερμηνεία στο "Από μένα ψόφος", αν εννοούσες κάτι άλλο ήταν λανθασμένη η επιλογή αυτής της φράσης...

 

 

Βασικά έχεις δίκιο, το έχω διατυπώσει λάθος.

Αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Δημοσ.

Το δικαίωμα στο οποίο αναφέρεσαι, το παίρνουν μόνοι τους κάποιοι. Μπορούν να λένε ό,τι κατεβάσει η γκλάβα τους, προφανώς, αλλά εντάξει, δε θα αγχωθούμε κιόλας.

 

Επί τού συγκεκριμένου δε: Το δικαίωμα θα το έδιναν όντως, αν ήταν και έπρατταν τα ίδια - ή ανάλογα - σκατά, με τα σκουπίδια και τους υπανθρώπους. Αυτοί από των οποίων το μυαλό, δεν περνάει καν η σκέψη να αφαιρέσουν την ξένη περιουσία, δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα σκουπίδια και τους υπανθρώπους που το κάνουν.

 

Αλλά το είπες και πριν: «Όπως λέγαμε και στο δημοτικό...», οπότε η κατανόηση και η συμπάθεια βγαίνει αυθόρμητα. 

 

 

Δεν οφείλουμε καν να προσπαθήσουμε να λάβουμε υπ' όψιν το γιατί φτάνει ο άλλος να κλέψει ένα αυτοκίνητο ή μια μηχανή. Οφείλουμε και όντως το λαμβάνουμε υπ' όψιν, όταν μιλάμε για τον πεινασμένο φουκαρά που έκλεψε μια τυρόπιτα, ή μια σοκολάτα, διότι αυτός είναι ηλίου φαεινότερο ότι το έκανε για να κατευνάσει, έστω και προσωρινά, την πείνα του, όχι για να σπρώξει στην αγορά των κλεμμένων το όχημα και να γεμίσει την τσέπη του, επειδή την είδε επιχειρηματίας νταβατζής στην ξένη περιουσία. 

 

 

Με το «νοικοκυραίο» - πλάκα έχουν οι λέξεις που επινοείς... - που πυροβολεί το κλεφτρόνι, δεν είμαι ούτε κι εγώ και θεωρώ ότι ορθώς δεν είμαι. Με το νοικοκυραίο όμως που τον βλαστημάει και του απευθύνει τούς βαρύτερους χαρακτηρισμούς, είμαι με τα μπούνια. Απόψεις! 

 

Νοικοκυραίος, εκτός απο δεύτερος τύπος για το νοικοκύρης, είναι μια νοοτροπία που δεν θα αναλύσω εδώ. Πάντως δεν πρόκειται για λέξη που εφηύρα.

 

Οσο για το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις -και άρα να βλέπεις- τους ανθρώπους ως σκουπίδια και υπανθρώπους αναλόγως κάποιων κριτηρίων: ο Κασιδιάρης και οι συμμορίτες του τα λένε αυτά. Υπάρχουν ένα μάτσο άλλες λέξεις να διαλέξουμε αλλά καταραμένη λεξιπενία βλέπεις. Οταν λοιπόν κάποιοι επιλέγουν αυτές ακριβώς τις λεξούλες δεν νομιμοποιούμαι κι' εγω, φρονώντας οτι έχουν σκατά στο κεφάλι τους και πως είναι κατώτεροι άνθρωποι, να τους τις επιστρέψω ως απαράδεκτες, αφού πληρούνται τα δικά μου κριτήρια;

 

Υπάρχει μπόλικο τσογλαναριό σ' αυτόν τον κόσμο, αναμφίβολα. Οι σφαίρες και η βία όμως μονάχα διαιωνίζουν το πρόβλημα. Αποτελεσματικότερο κατα την γνώμη μου είναι να χτυπήσεις τις αιτίες που γεννούν το έγκλημα, προεξαρχουσών των κοινωνικών ανισοτήτων. :)

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει μπόλικο τσογλαναριό σ' αυτόν τον κόσμο, αναμφίβολα. Οι σφαίρες και η βία όμως μονάχα διαιωνίζουν το πρόβλημα. Αποτελεσματικότερο κατα την γνώμη μου είναι να χτυπήσεις τις αιτίες που γεννούν το έγκλημα, προεξαρχουσών των κοινωνικών ανισοτήτων. :)

Ακριβώς. Γιατί η ισότητα έναντι στο νόμο είναι ένα πράγμα, το να έχουν όλοι τα ίδια βασικά εφόδια ένα άλλο.

 

Π.χ. όλοι είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο για κλεψιά. Και αυτός που έχει να ταΐσει τα παιδιά του και αυτός που δεν έχει και ας έχει προσπαθήσει ειλικρινώς.

Δημοσ.

Ακριβώς. Γιατί η ισότητα έναντι στο νόμο είναι ένα πράγμα, το να έχουν όλοι τα ίδια βασικά εφόδια ένα άλλο.

 

Π.χ. όλοι είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο για κλεψιά. Και αυτός που έχει να ταΐσει τα παιδιά του και αυτός που δεν έχει και ας έχει προσπαθήσει ειλικρινώς.

 

Αφενός, δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες για μόρφωση και αξιοπρεπή διαβίωση και αυτό συνιστά κοινωνική ανισότητα. Αφετέρου, οι μεγάλοι κλέφτες/παραβάτες είναι υπεράνω του νόμου. Σαν εκείνο το κωλοπαίδι του πλούσιου που σκότωσε τέσσερεις με το αμάξι και αθωώθηκε γιατί είχε λέει ψυχολογικά, οτι δεν είχε μάθει να βάζει όρια. Affluenza το είπαν :rolleyes:

 

http://newsfeed.time.com/2013/12/12/the-affluenza-defense-judge-rules-rich-kids-rich-kid-ness-makes-him-not-liable-for-deadly-drunk-driving-accident/

Δημοσ.

Οσο για το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις -και άρα να βλέπεις- τους ανθρώπους ως σκουπίδια και υπανθρώπους αναλόγως κάποιων κριτηρίων: ο Κασιδιάρης και οι συμμορίτες του τα λένε αυτά. Υπάρχουν ένα μάτσο άλλες λέξεις να διαλέξουμε αλλά καταραμένη λεξιπενία βλέπεις. 

 

Όντως, ο Κασιδιάρης και οι συμμορίτες του τα λένε αυτά (μάλλον: και αυτοί). Η διαφορά όμως την οποία - αν και ουσιαστική - επιλεκτικά παραβλέπεις, είναι ότι ο Κασιδιάρης και οι συμμορίτες του, τα λένε αυτά επειδή δε γουστάρουν όποιον έχει διαφορετικό χρώμα δέρματος και διαφορετική καταγωγή.

 

Αν τώρα, πραγματικά δε διακρίνεις διαφορά μεταξύ αυτού και του να χαρακτηρίζεις σκουπίδι τον κλέφτη - όχι τον αλλοδαπό, όχι τον αλλόφυλο, αλλά τον κλέφτη (και μάλιστα, όχι τον κλέφτη που κάνει ό,τι κάνει επειδή πεινάει, αλλά επειδή θέλει να κονομήσει στην πλάτη άλλων) - οπότε και θεωρείς ότι κολλάει η αναφορά στο τι κάνει ο Κασιδιάρης, η καταραμένη «λεξιπενία» την οποία εντοπίζεις στο λόγο των συνομιλητών σου, είναι το μικρότερό σου πρόβλημα. Το μεγάλο είναι εκείνο τής έλλειψης στοιχειώδους ικανότητας σου για αντίληψη. 

 

Οταν λοιπόν κάποιοι επιλέγουν αυτές ακριβώς τις λεξούλες δεν νομιμοποιούμαι κι' εγω, φρονώντας οτι έχουν σκατά στο κεφάλι τους και πως είναι κατώτεροι άνθρωποι, να τους τις επιστρέψω ως απαράδεκτες, αφού πληρούνται τα δικά μου κριτήρια;

 

 

Από πλευράς μου, σού λέω ότι νομιμοποιείσαι να φρονείς και να λες ό,τι κάνεις κέφι, ακολουθώντας τα δικά σου κριτήρια. Απλώς δε μπορώ να σε αντιμετωπίσω στα σοβαρά και το λόγο (παράδειγμα με Κασιδιάρη) σού τον ανέφερα αμέσως πριν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...