Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει ένας λόγος που πρέπει να φτάσεις στο σημείο να εξηγείς τέτοια πράματα; Ένας;

 

Στην τελική... σου λέει κανείς ότι η σκέψη αυτή είναι καλύτερη από την δική τους; Και σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν και ειδικοί που αποφασίζουν για τέτοια ζητήματα.

 

 

Τεσ'πα... over and out.

 

Τουλάχιστον δυο λόγοι:

 

α) έχω ζήσει στο πετσί μου τα αποτελέσματα της κοινωνικής αναλγησίας 

β) ξέρω απο πρώτο χέρι οτι λίγη ευαισθησια μπορεί να κάνει θαύματα

 

Ειδικοί στο ν' αποφασιζουν εάν ο άλλος είναι σκουπίδι και υπάνθρωπος; :D

  • Απαντ. 318
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η καλύτερη παιδαγωγική μέθοδος είναι δια του παραδείγματος. Αποκαλώντας τον άλλο σκουπίδι και επιδεικνύοντας την ανάλογη συμπεριφορά απέναντί του τι ακριβώς του μαθαίνεις άραγες;

 

Εύκολο. Τού μαθαίνεις το εξής απλό: Ότι, εφόσον επέλεξε ως καριέρα το να είναι κλέφτης, θα ζήσει με το να τον αποκαλούν σκουπίδι και υπάνθρωπο. Το καλό για εκείνον, είναι ότι αυτά τα σκουπίδια και τους υπανθρώπους, δεν τους κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη για το αν και πώς τους χαρακτηρίζουν όσοι δεν είναι ίδια σκατά με τα μούτρα τους, οπότε κανείς δεν πληγώνεται (εκτός από 'σένα, αλλά ας το δούμε ως παράπλευρη απώλεια...)

 

Ιδιώς το δεύτερο είναι αμιγώς κασιδιάρικο αφού προεξοφλεί την ανωτερώτητα κάποιου άλλου.

 

 

Ξανά, αν και δεν υπάρχει ελπίδα: «Κασιδιάρικο» είναι εφόσον προεξοφλεί φυλετική/εθνική/θρησκευτική ανωτερότητα, διότι αυτό εννοεί μιλώντας περί ανωτερότητας και υπανθρώπων ο εν λόγω.

 

Η ανωτερότητα όμως όσων δεν κλέβουν, έναντι όσων κλέβουν (γράφοντας στα απόκρυφά τους αυτούς που υφίστανται τις συνέπειες τής κλοπής, αδιαφορώντας π.χ. για το αν αυτός που χάνει το μηχανάκι του, έχει άλλο τρόπο για να πηγαίνει στη δουλειά του...), είναι δεδομένη: Σαφώς και είναι ανώτεροι, ως χαρακτήρες πριν απ' οτιδήποτε άλλο. 

  • Like 2
Δημοσ.

και εν τέλη ποιος έχει δίκιο;;

Πόσοι θα παραταθούν στο πλευρό του ένα και πόσοι στου άλλου;;

ποιος θα έχει αδικήσει την κοινωνία;;

 

- Πες μου εσύ ποιος θα 'χει δίκιο αφου κι' οι δύο είστε σκουπίδια στα μάτια ο ένας του άλλου.

 

- Αναλόγως την κοινωνία και τα πρόσωπα. Ο Ρομπέν των Δασών, ας πούμε, ήταν δημοφιλής. Ο Ιαβέρης απο την άλλη στο τέλος αυτοκτόνησε. Οχι, όχι ο Ιαβέρης ο αυτοκινητιστής, ο άλλος Ιαβέρης, ο απηνής διώκτης του Γιάννη Αγιάννη.

 

- Πες μας πρώτα πως αδικεί η κοινωνία τα μέλη της.

Δημοσ.

Παιδιά μου είστε και οι δύο συμπαθέστατοι οπότε θα προσπαθήσω να μπω λίγο σφήνα και να επισημάνω ότι το φιρίκι αναφέρεται σε μια λεπτή γραμμή "κριτηρίου" ανωτερότητας το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο να ανεβοκατέβει περιλαμβάνοντας πρώτα τους κλέφτες, μετά τους γκέη, μετά τους μαύρους κ.ο.κ. αναφορικά με το ποιος είναι υπάνθρωπος, από τη θέση του κριτή.

 

Ο ντι από την άλλη, θεωρεί ότι η πράξη από μόνη της, εφ' όσον είναι βλαβερή, είναι σταθερό κριτήριο less-than-human γιατί αποτελεί κάτι το απτό και το μετρήσιμο και δε τον νοιάζει χρώμα, εθνικότητα κτλ ως κάτι το ανεξάρτητο και άσχετο με το κρίμα που καταδικάζεται. Οπότε μειώνεται το ενδεχόμενο bias/αυθαιρεσίας και η προαναφερθείσα γραμμή δεν είναι τόσο εύκολα κινητή όσο λέει το φιρίκι.

 

Εγώ αναρωτιέμαι αν η ορολογία κάνει όντως τόσο κακό στη ζωή μας όσο λένε οι φεμινίστριες.

  • Like 5
Δημοσ.

- Πες μου εσύ ποιος θα 'χει δίκιο αφου κι' οι δύο είστε σκουπίδια στα μάτια ο ένας του άλλου.

 

- Αναλόγως την κοινωνία και τα πρόσωπα. Ο Ρομπέν των Δασών, ας πούμε, ήταν δημοφιλής. Ο Ιαβέρης απο την άλλη στο τέλος αυτοκτόνησε. Οχι, όχι ο Ιαβέρης ο αυτοκινητιστής, ο άλλος Ιαβέρης, ο απηνής διώκτης του Γιάννη Αγιάννη.

 

- Πες μας πρώτα πως αδικεί η κοινωνία τα μέλη της.

Την κοινωνία την αποτελούν τα μέλη της, γι αυτό δεν πρέπει να αδικεί ο ένας τον άλλο.

Το να με πει σκουπίδι ένας κλέφτης ή παραβάτης του νόμου με κάνει να γελάω, και έτσι χαίρω άκρας υγείας.

Και το ποιος τελικά είναι σκουπίδι, μιας και το κουράσαμε παραπάνω θα φανεί από το μέρος τον πολλών και δίκαιων.

Δημοσ.

Ολοι εσείς που αποκαλείτε τους συνανθρώπους σας σκουπίδια δεν θα πρέπει να έχετε το παραμικρό παράπονο για ο,τι κι' αν σας κάνουν ποτέ, διότι απλούστατα αποδέχεστε πως μπορεί κάλλιστα κι' οι άλλοι να σας θεωρούν σκουπίδια για τον οποιονδήποτε λόγο. Γκέγκε;

 

Όχι δεν ...γκέγκε, διότι - απλούστατα - στα τρυφερά μου το αν με θεωρεί σκουπίδι το κάθε απόβρασμα. Η γνώμη του για 'μένα, μετράει όσο και ο ίδιος: Καθόλου. Όσο για το αν θα έχω παράπονο, ποιο θα είναι αυτό, πώς θα το εκφράσω και πώς θα αντιδράσω, απέναντι σ' αυτόν που θα αποφασίσει να μού κάνει αυτό το «ό,τι», άσε με να το ξέρω καλύτερα. Αν θέλει να το μάθει κι ο ίδιος από πρώτο χέρι, ας με στοχοποιήσει.

 

Εσύ τον βλέπεις σας σκουπίδι τον κλέφτη κι' εκείνος το ίδιο εσένα.

 

Ελπίζω ν' αντιλαμβάνεσαι τον φάυλο κύκλο.

 

Κανένας φαύλος κύκλος. Εκείνος είναι σκουπίδι, διότι κλέβει (ξαναματαεπαναλαμβάνω: Όχι διότι πεινάει...) και ο νομοθέτης έχει μεριμνήσει για περιπτώσεις σαν και την πάρτη του. Εγώ δεν κλέβω και ο νομοθέτης δεν ασχολείται μαζί μου μέχρι να το κάνω.

 

Ο όποιος φαύλος κύκλος, μόνο στο μυαλό σου υφίσταται.

 

(τα περί νομοθέτη έκατσαν μια χαρά, αφού τα χρησιμοποίησε κι ο άλλος απαντώντας μου λίγο πριν...2 σε 1! ) 

  • Like 1
Δημοσ.

witches.jpg

όπα sorry ναι.....

ξέχασες ότι είπα και δικαίων...

Οι εποχές αλλάξαν από τότε... Ελπίζω.

Και δεν ζήτησα λιντσάρισμα και θάνατο.

Δημοσ.

:ph34r:

 

The thief tripped the alarm of the motorcycle waking up the owner of the dormitory. So he grabs his .380 Walther PPK and gives one into the thief' spine, paralysed him from the waist down.

Three of his resident scooters have already been stolen this year alone. So he set up CCTV around the parking lot, install alarms, and wait for the thief to visit again. The thief have 5 warrants of grand theft auto and resisting arrest.

 

http://www.liveleak.com/view?i=eba_1451365274&comments=1

 

 

Sorry για το off topic..... :X 

 

 

 


 
  • Like 1
Δημοσ.

Οι εποχές αλλάξαν από τότε... Ελπίζω.

Και δεν ζήτησα λιντσάρισμα και θάνατο.

Στο θέμα μας, ναι καλά να πάθει.

Δημοσ.

 

Οι εποχές αλλάξαν από τότε... Ελπίζω.

!

Και δεν ζήτησα λιντσάρισμα και θάνατο.

!

Στο θέμα μας, ναι καλά να πάθει.

 

ναι φίλε, καλά να πάθει.... την έφαγε τελείωσε.

από κει και πέρα θα πάρει τον δρόμο του ο καθένας.

Δεν υποστήριξα τίποτα να του ξαναρίξει καμιά στο κεφάλι και τέτοια.

Δεν ζήτησα θάνατο. Ανάπηρος έμεινε. Δεν πέθανε.

Δημοσ.

Παιδιά μου είστε και οι δύο συμπαθέστατοι οπότε θα προσπαθήσω να μπω λίγο σφήνα και να επισημάνω ότι το φιρίκι αναφέρεται σε μια λεπτή γραμμή "κριτηρίου" ανωτερότητας το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο να ανεβοκατέβει περιλαμβάνοντας πρώτα τους κλέφτες, μετά τους γκέη, μετά τους μαύρους κ.ο.κ. αναφορικά με το ποιος είναι υπάνθρωπος, από τη θέση του κριτή.

 

Ο ντι από την άλλη, θεωρεί ότι η πράξη από μόνη της, εφ' όσον είναι βλαβερή, είναι σταθερό κριτήριο less-than-human γιατί αποτελεί κάτι το απτό και το μετρήσιμο και δε τον νοιάζει χρώμα, εθνικότητα κτλ ως κάτι το ανεξάρτητο και άσχετο με το κρίμα που καταδικάζεται. Οπότε μειώνεται το ενδεχόμενο bias/αυθαιρεσίας και η προαναφερθείσα γραμμή δεν είναι τόσο εύκολα κινητή όσο λέει το φιρίκι.

 

Εγώ αναρωτιέμαι αν η ορολογία κάνει όντως τόσο κακό στη ζωή μας όσο λένε οι φεμινίστριες.

 

Πράγματι, αυτό ακριβώς θέλει να πει το φιρίκι. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

 

Θάνατος στις φεμινίστριες. :D

Δημοσ.

ναι φίλε, καλά να πάθει.... την έφαγε τελείωσε.

από κει και πέρα θα πάρει τον δρόμο του ο καθένας.

Δεν υποστήριξα τίποτα να του ξαναρίξει καμιά στο κεφάλι και τέτοια.

Δεν ζήτησα θάνατο. Ανάπηρος έμεινε. Δεν πέθανε.

Σα να λεμε κρυολογησε! 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...