Επισκέπτης Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Και ο λόγος που επιμένω σε αυτό είναι ακριβώς επειδή έχω μιλήσει με αρκετούς ανθρώπους, και ο παράγοντας "γνωριμία", μπορεί να παίξει ως και δυσανάλογα μεγάλο ρόλο και να επισκιάζει ικανότητες και προσπάθεια, ανάλογα το επάγγελμα και την κάθε εταιρεία. Ο λόγος που επιμένεις, έχει ήδη ειπωθεί νωρίτερα. Τώρα για να σου μιλήσω ειλικρινά, αν είχες ζήσει σε κάποια "δυτική" χώρα ή αν είχες τόσους γνωστούς/φίλους "επαγγελματικά πετυχημένους και μη" που λες, τότε τα περισσότερα από αυτά δεν θα τα σκεφτόσουν καθόλου. Δικαίωμα σου να λες ότι θέλεις. Δικαίωμα μου να βλέπω εικασίες και φανταστικά επιχειρήματα για "το πως είναι η ζωή στα ξένα". ενώ εσύ και όσοι γνωρίζεις χωθήκατε στη δουλειά μέσω γνωριμίας και ξέρεις ότι ελάχιστοι πήραν θέση χωρίς γνωριμία. Η πιο τίμια "συνταγή", σε αυτή την περίπτωση, είναι να πεις "Κοίτα φιλαράκι, χωρίς γνωριμίες δύσκολα θα μπεις σε αυτό το επάγγελμα" ή "Μπορείς να μπεις αλλά άμα θέλεις να ανέβεις δεν παίζει να γίνει χωρίς γνωριμίες όσο καλός και να είσαι". Ξέρεις δηλαδή τώρα εσύ αν σε εκείνους που απευθύνεσαι τη γνωριμία την ήξεραν από πριν ή την γνώρισαν την ημέρα της συνέντευξης; Ήσουν μπροστά/δίπλα σε κάποιον ότι πήρε θέση εργασίας ΜΟΝΟ με γνωριμία; Ειπες ξεκάθαρα "εσύ και όσοι γνωρίζεις χωθήκατε" άρα ήσουν παρών στον defacer (ή άλλον στα ξένα) ότι πήρε τη θεσάρα του επειδή "τον έχωσε κάποιος"; Και αν το έχεις δει με τα μάτια σου, τότε πως και δεν έχεις ζήσει εξωτερικό; Πως ξέρεις ποια είναι η "τίμια συνταγή" (για έναν που θέλει να πάει Γερμανία, Ισπανία, Αγγλία, Αυστραλία, κτλ) ενώ εσύ δεν έχεις βγει ούτε έξω; Είπαμε, δικαίωμα σου να λες οτι σου κάνει κουκου. Δικαίωμα μας να νιώθουμε λες και βλέπουμε τον έναν ξεκάρφωτο minority Γερμανό που για χάρη μιας είδησης πριν πέντε χρόνια, φωνάζει "αααα οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, το έγραψε η εφημερίδα, αααα, να πάνε σπίτια τους" (και να κατεβάζει το 23το κουτάκι μπύρας) "Αποφοίτησα, έφαγα εννιά μήνες σε συνεντεύξεις και τώρα βρήκα μία δουλειά που φτύνω αίμα για να την κρατήσω, δουλεύω τρελά ωράρια και ελπίζω να κερδίσω την εμπιστοσύνη τους μήπως και ανέβω κάποια στιγμή" Για πες που είναι πιο πιθανό κατά τη γνώμη σου να φτύστεις αίμα και να δουλεύεις τρελά ωράρια (όχι από επιλογή); Σε μια χώρα με 25% ανεργία; Σε μια χώρα με 9-10% ανεργία; Προσωπικά αν μου έλεγε Άγγλος αυτό που μου λες εσύ, με τη χώρα του να παίζει στο 5% ανεργία, θα τον αποκαλούσα υπερβολικό. Οπότε το συμπέρασμα σου ότι η πιο άνετη δουλειά έρχεται μόνο με γνωριμίες δεν μπαίνει ούτε καν γκολ. Αλλά αφού τόσο πολύ θέλεις το κρυφό μυστικό και τη "τίμια συνταγή" κάτσε να σου πω τον τρόπο το σωστό να βρεις your job of your dreams. Μιλάμε δεν θα με πιστέψεις!! Είσαι έτοιμος; Το βάζω σε spoiler ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΝΑΝ AGENT. Η ΠΙΟ ΓΑΜΑΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΒΕΡ
volos27 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 οπου κ να πηγαινα οσο κ καλα να περνουσα κ να μου αρεσε το μερος ποτε δεν ενιωσα την ηρεμια που μου δινει το σπιτι μου.παντου ενιωθα ξενος 1
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Να μιλούσαμε για παράγοντες όπως το φαγητό, ο καιρός, η καθημερινότητα και η συμπεριφορά των ανθρώπων να το καταλάβω αλλά όταν αναφέρεται κάποιος για ανεργία, διαφθορά και εφαρμογή των νόμων αυτό δεν είναι ούτε θέμα κουλτούρας ούτε καν χώρας στη πραγματικότητα. Αντιθέτως είναι κάτι απόλυτα αντικειμενικό και λογικό. Το ένα σκέλος δεν πάει με το άλλο σκέλος. Απλά μαθηματικά. Ο defacer μπορεί να στο αναλύσει καλύτερα από μένα. Αν θέλεις τη δική μου επιχειρηματολόγηση, τη βάζω σε spoiler Αν δεν είναι η εφαρμογή νόμων θέμα χώρας τότε τι είναι; Γιατί δεν είναι θέμα χώρας; (δεν υπάρχει σαφής απάντηση εδώ οπότε είναι θέμα χώρας) Για τη διαφθορά, το Corruption Perceptions Index του οργανισμού Transparency International έχει διαφορετική άποψη. Πως ξέρουμε ότι όντως δεν είναι θέμα κουλτούρας/χώρας; Μόνο εμένα πολλά posts σε αυτό το thread μου βγάζουν μια γλίτσα "little special snowflake"; "εγώ δε κάνω για την Ελλάδα γιατί είμαι ευγενικός, νομοταγής και πάνω απ' όλα ηθικός και δε πετάω σκουπιδάκια στους δρόμους... said noone ever Μ'αρέσει που μας διαπαιδαγώγησες για το special snowflake syndrome, αλλά ακριβώς από κάτω ούτε καν καταδέχτηκες να συμπεριλάβεις μερικά αξιοσημείωτα που έχουν πολλές κρυφές σκοπιμότητες να κάνουν τη ζωή των άλλων πιο μίζερη από ποτέ. Δεν με πιστεύεις; Ξαναδιάβασε το από την αρχή Για τον πακιστανό έχω μια απορία. Πόσους ξέρεις που γνωρίζουν τη γλώσσα τους; Κι αν δεν γνωρίζουν τη γλώσσα τους τότε πως θα βρεις κάποιον που θα πει "εγώ βρήκα ένα πακιστανό που είπε ότι ένιωθε πως του ταιριάζει αυτή η χώρα";
kathytherion Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Ναι αλλά δε καταλαβαίνω το να υπηρεφανευτεί η Σούλα η κομμώτρια που θα το κανει κοινοποίηση στο fb ή ο Ελληνας που ζει στο εξωτερικό απλά για να φανεί κάποιος στους ξένους φίλους του. Το ότι ομοεθνείς μας προκόβουν, δε με κάνει ξεχωριστό αν εγώ είμαι στόκος. Πολυ δικιο εχεις. Μου φαινεται κι εμενα περιεργο να υπερηφανευονται ασχετοι ανθρωποι απο τα επιτευγματα ομοεθνων τους, και μου θυμιζει το κλασσικο του ελληνα που κοκορευεται για τον πολιτισμο, τον ιπποκρατη και τους αρχαιους ελληνες, τη στιγμη που απλα ετυχε να γεννηθει ελλαδα και απλα ετυχε να εχει αυτους τους προγονους. Και σχετικα με το θεμα. Θεωρω οτι το σημειο οπου γεννηθηκε καθενας ειναι εντελως τυχαιο, και ναι, πολλους ανθρωπους δεν τους χωραει ο τοπος και το διαπιστωνουν οταν αλλαζουν πολη, χωρα, ηπειρο, οπου μεγαλουργουν(για τα δεδομενα της ζωης τους) Προσωπικα θα μου αρεσε παρα πολυ να ζουσα μικρα χρονικα διαστηματα σε καποιες πολεις εξωτερικου για να αποφασιζα πιο καθαρα τι θα μου αρεσε, γιατι τωρα απλα φανταζομαι να μενω σε μια πρωτευουσα στην κεντρικη ευρωπη, μεσα στο αστικο κεντρο, με ενα συγκεκριμενο σπιτι στο μυαλο μου( διαμερισμα,ψηλο οροφο, αν εχω συγκατοικο οπωσδηποτε να χω δικο μου δωματιο κλπ). Μεγαλωσα σε εξοχικο σπιτι με την κοντινοτερη επαρχιακη πολη στα 10 λεπτα με το αμαξι, χωρις συγκοινωνιες, ομως ημουν διπλα στην Αθηνα οποτε ερχομουν συχνα σ επαφη με την πολη, και το αποτελεσμα ειναι να φευγω τρεχοντας απο επαρχιακες πολεις, εξοχη, κλειστες κοινωνιες κλπ( και δεν θα το επελεγα ουτε στο εξωτερικο) και να προτιμω πολη, ακομη κι αν δεν μπορω να παρκαρω η αν εχει φασαρια. Αγαπω αυτη την ανωνυμια, την ευκολια του να τα εχεις ολα διπλα και τη δυνατοτητα αν δεν θελεις να δεις ανθρωπο απλα να μπεις στο σπιτι σου. Θα προτιμουσα ιδανικα να ζω κεντρικη ευρωπη οχι οτι μισω την αθηνα βεβαια, απλα θεωρω οτι εχει χειροτερεψει γενικα η ζωη και η συμπεριφορα και λογω της κρισης. Εναλλακτικα θα μου αρεσε να εχω μια βαση οπου να ναι και να ταξιδευω συνεχεια. 3
kfyros Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Μου δημιουργήθηκαν τέσσερις ερωτήσεις 1. Από πότε η έννοια της ταυτότητας είναι κάτι σταθερά διαχρονικό και αμετάβλητο; 2. Ποιος επισήμανε/στήριξε να καταργηθούν έθνη και πατρίδες; 3. Τι σχέση έχουν οι Ινδιάνοι που εξοντώθηκαν με δυο σφαίρες στο κεφάλι, με τους Έλληνες-χελιδόνια (αλλά και Ιταλούς/Πορτογάλλους/Ισπανούς) που αφομοιώνονται (συνήθως συνειδητά) σε δυτικότερους πολιτισμούς και νοοτροπίες έναντι σε ανατολικότερους; Το ίδιο είναι η ανάγκη/επιθυμία (για κάτι καλύτερο ή διαφορετικό) από τη προσταγή "κάνεις αυτό που σου λέω αλλιώς ψοφάς"; 4. Γιατί τα φαινόμενα φυλετικού διαχωρισμού (racial segregation) αποτρέπουν έναν άνθρωπο ή μια κοινωνία να δει κάποιον άλλον πέρα τα φυλετικά/εμφανισιακά/ηλικιακά/θρησκευτικα/ιδεολογικά/κ.α. χαρακτηριστικά του (ή να μην περιορίζεται μόνο σε αυτά); Για να το αναπτύξω περισσότερο, η ταυτότητα (όπως και οι άλλες αφηρημένες έννοιες που αναφέρθηκαν) δεν είναι σαν τον χρυσό ή άλλα πολύτιμα μέταλλα που το λιώσεις ή το σπάσεις παραμένει χρυσός (ή ασήμι, κτλ). Σε αυτές τις έννοιες υπάρχει αλληλεπίδραση και αλληλο-επιρροή μεταξύ των δύο σωμάτων (άνθρωπος με άνθρωπο, κοινωνία με κοινωνία, πολιτισμός με πολιτισμό, κουλτούρα με κουλτούρα, κτλ). Και μπορώ να το αποδείξω με τον εξής τρόπο. Απλά πες μου εδώ, εδώ κι εδώ τι βλέπεις; Εδώ κι εδώ; Εδώ ή εδώ; εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ; Δεν ξέρω τι είδες αλλά στη πρώτη σειρά γκουγκλαρα food lebanese Στη δεύτερη, food portuguese Μετά food tunisia Και στο τέλος food libya, food turkish και seafood japan Μπόνους τα food italy και food morocco για να μου πεις πόσες ομοιότητες και πόσες διαφορές βλέπεις. Δεν με ενδιαφέρει αν το τούρκικο σουβλάκι/κεμπαπ κόβεται διαφορετικά από το παραδοσιακό ελληνικό. Δεν με ενδιαφέρει αν οι εικόνες είναι πολύ μικρές ή αν στο κρέας αντί πατάτες μπήκαν λαχανικά. Όπως και θεωρώ ανευ ουσίας αν ο αστακός και τα καβούρια βρίσκονται πάνω σε ιαπωνικό καλάθι αντί σε τραπέζι ταβέρνας. Όλα αυτά τα φαγητά στη πλειοψηφία διαφέρουν απίστευτα τρομερά από τα fish and chips, το κινέζικο, τα noodles/ramen ή τα υπερμεγεθημένα αμερικάνικα μπεργκερς. Ενώ παράλληλα μοιάζουν συντριπτικά πολύ με τα ελληνικά φαγητά. Και γιατί να περιοριζόμαστε μόνο στα φαγητά, έτσι; Ας μετρήσουμε τις τούρκικες λέξεις (μόνο στη καθομιλουμενη) στο ελληνικό λεξιλόγιο, Να συγκρίνουμε τα εμφανισιακά χαρακτηριστικά (πόσες φορές με ρώτησαν αν είμαι από Ισπανία, και πόσες φορές είδα μεσανατολίτες σκεπτόμενος "χαλαρά θα περνούσαν για Έλληνες μόνο εμφανισιακά"), Να δούμε πόσο κοντά μοιάζουν τα ντεσιμπελ φωνής των Ελλήνων με πχ των Αφρικανών ή των Τεξανών (γιατί αν συγκριθούμε με τους "ξενέρωτους" Σουηδούς που για να φωνάξουν και "να τα σπάσουν", πρέπει να έχουν καταναλώσει 10-20 μπύρες, σωθήκαμε), ή αν η κοινωνικοποίηση των Ελλήνων μοιάζει με την κοινωνικοποίηση των Τούρκων και λοιπόν κοντινών λαών όσον αφορά τον καφέ, τον καπνό ή το φαγητό; Τι εστί λοιπόν ταυτότητα, κουλτούρα, πολιτισμός, παραδόσεις, και λοιπές πιασάρικες λεξούλες; Τι ταυτότητα είχε τελικά ο Οδυσσέας που μόνο στο φεγγάρι δεν πήγε; Και γιατί μας νοιάζει το σημείο αφετηρίας αφού η ομήρου οδύσσεια ήταν στη πραγματικότητα ένας μύθος, ένα ψέμα; (μην μου το κάνεις quote για να μου τονίσεις την ασυνέπεια επιχειρήματος, γιατί είδα πολύ καλά 'τι έκανα εκεί' και με τι επιδέξιο τρόπο ελληνικοποίησα τη γνωστή αγγλική φράση ' είδες τι έκανα εκεί;') Και για να το πάω ακόμα πιο παραπέρα. Ελληνισμός τι σημαίνει στη τελική; Γιατί να δικαιολογείτε τις αδικαιολόγητα εχθρικές συμπεριφορές; Γιατί για χάρη μιας ταυτότητας να ψεύδεστε ή να πλασάρετε με φανταστικούς γνωστούς απλά και μόνο για να "κερδίσετε" το ντιμπειτ; Γιατί πάντα μα πάντα θα ξεστομίσετε (όσοι το κάνετε, δεν με ενδιαφέρει ποιοι είναι) εκβιαστικά επιχειρήματα όπως "μόλις νιώσεις το κρύο, έλα να τα πούμε"; ή ακόμα πιο influential παραγράφους με χυδαίες σκοπιμότητες για να αλλάξετε γνώμη στον άλλον (λες και η γνώμη του άλλου επηρεάζει τη δική σας ζωή); (στα κανα δυο τρολακια πάει αυτό λες και δεν βλέπουμε την τακτική επιχειρημάτων 70% υπερ εξωτερικού, 15% ουδέτερο, 5-10% άσχετα και το υπόλοιπο η πλάγια τοποθέτηση για να κάνετε brain washing μέσω ιντερνετ) Γιατί πάντα μα πάντα όσοι τοποθετείστε "κατά" και προσπαθείτε μάταια να ελληνικοποιήσετε τους ήδη Έλληνες, δεν έχετε ζήσει για πάνω από 11 μήνες έξω από "το σπίτι" σας; ή αν το έχετε κάνει, μόνο που δεν γκετοποιηθήκατε ξερω γω; ('είδες τι έκανα εδώ;') Έχετε δικαίωμα να εκφράζετε άποψη για ένα μέρος που δεν έχετε πάει ποτέ; Φυσικά! Κι "εμείς" έχουμε δικαίωμα να αντιδρούμε με τον τρόπο που σκέφτεστε απέναντι "μας" και τον τρόπο που συμπεριφέρεστε απεναντί "μας". ('είδες τι έκανα εδώ;') Ωραίο πράγμα να έρθει ο άλλος να σου πει μια καλησπέρα και να σου πιάσει τη κουβέντα, επειδή πολύ απλά θέλει να σε αποτρέψει να πας κάπου αλλού. Ωραίο πράγμα να σου λέει ο άλλος "όταν πας Σκανδιναβία και πάθεις κατάθλιψη, έλα να μου τα πεις μετά" (λες και με στατιστικές 1 in 5 people, δεν γίνεται να "μην πάθεις". Ενώ αντίστροφα, με τέτοια κοινωνική μη αποδοχή στα ψυχολογικοτετοια φαινόμενα, πως ξέρουμε ότι οι στατιστικές στην Ελλάδα δεν είναι όντως χαμηλά αλλά πιο κοντά στο "1 in 5 people"; ξανά εδώ το 'είδες τι έκανα εδώ;') Ωραίο πράγμα να ψεύδεστε, να αναμασάτε ή να φέρνετε αντι-ελληνικά επιχειρήματα που ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. Ποιος ρε σεις από "εμάς" αποκάλεσαι τους Έλληνες τεμπέληδες; Η nenya; ο alex_000; ο Fotis13; Μήπως μια είδηση το 2010 που μέσες άκρες είπε "οι Έλληνες τα ξύνουν" και αμέσως μετά το επόμενο έτος βγήκε μια άλλη που έλεγε "δουλεύουν τις περισσότερες ώρες στην Ευρώπη αλλά αποδίδουν όσο οι πχ γερμανοί"; Γιατί να φέρνετε επιχειρήματα που ειπώθηκαν πριν 10 μήνες από άλλους ανθρώπους σε εκτός insomnia για να αντι-επιχειρηματολογήσετε στο "υπάρχει χάος"/"ο-ΚΟΚ-δεν-εφαρμόζεται" της nenyas και στο "μια χαρά μπορούμε και καλύτερα, δεν υστερούμαστε τόσο πολύ τελικα" του alex_000; Θέλετε να υπερασπιστείτε μέχρι "θανάτου" τον ελληνισμό όπως εσείς τον αντιλαμβάνεστε; Έχω μια καταπληκτική ιδέα/ερώτηση. Κάνατε ποτέ donation σε κάποιον συγγενή σας ή/και σε κάποιον άγνωστο Έλληνα που κατοικεί εκτός Ελλάδας; Γιατί όχι αφού τα λεφτά δεν έχουν αξιά και μόνο το γένος πρέπει να υπάρχει πάνω από όλα; Πάγια τακτική το παραπάνω, για να "ζητήσει ένας από εμάς" χρήματα από "εσάς"; που το ξέρετε; κάνετε κι τέτοιου είδους τακτικές; Γιατί; Γιατί όχι; Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία μόδα "εξωτερικό ftw" (λες και το εξωτερικό είναι μια χώρα μόνο...) αλλά μη "μας λέτε" για "επαγγελματικές επιτυχίες" με/χωρίς πτυχία/ικανότητες/κονε/κτλ όταν τα ποσοστά της πάνω-μισής ευρώπης είναι μαξιμουμ 10% ή να μας "βλέπετε" σαν θύματα/άπληστους. Το πιο πιθανό είναι να "είμαστε" ένα από τα δύο. Είτε γουστάρετε είτε δε γουστάρετε. #SlickNick #pontez2 #pali-katelhkse-exoteriko-vs-ellas-to-8ema #mh-to-cinexusete-me-antidrastikes-kakies-pali-.-de-8a-asxolh8w --------------- επεξεργασία για να προσθέσω ένα τρολοκελεπούρι --------------- #dollyyy19 Ναι , αλλά όταν απαντάς σε εμένα μη γράφεις για πράγματα που δεν ανέφερα. 1. Ποιος είπε ότι είναι διαχρονικά σταθερό; Εγώ αναφέρω ότι η ταυτότητα συνήθως χάνεται μετά από 3 ή 4 γενιές εφόσον κάποιος δεν ενδιαφέρεται για την διατήρηση της (γιατί έχουμε πχ. έλληνες μετανάστες 5ης γενιάς που τηρούν τις παραδόσεις μας και συντηρούν την ελληνική τους ταυτότητα). 2. Αναφέρθηκε ότι φθίνουν τα έθνη και οι πατρίδες πιο πριν. Διαφωνώ. 3. Αναφέρονται ως παραδείγματα του πως ο άνθρωπος θεωρεί την ταυτότητα του και τη διαφορετικότητα του ως μέλος μιας κοινωνίας και ενός πολιτισμού σημαντική ώστε να μην την μεταβάλει σε σημαντικό βαθμό ακόμα και αν θυσιάσει τη ζωή του. Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι αναιρείται ο κανόνας. 4. Δεν ξέρω τι ρωτάς, εγώ αναφέρω αυτό που ισχύει. Και δε μιλάω για φυλές αλλά για ταυτότητες. Οι Κινέζοι πχ. είναι Ασιάτες, όπως είναι και οι Ταϊλανδοί, αυτό δε σημαίνει ότι έχουν ίδια ταυτότητα. Τις υπόλοιπες σάλτσες δεν τις αντιλαμβάνομαι. Αν νομίζεις ότι η ταυτότητα είναι να τρως κεμπάπ ή ντάκο που αφιέρωσες το μισό σου ποστ, προφανώς δεν έχει νόημα να συζητάμε. Οι λαοί της Μεσογείου δεν έχουν κάνει διατροφικές - μουσικές - ενδυματολογικές κλπ ανταλλαγές; Παρόλα αυτά έχουν διαφορετικές ταυτότητες; Δεν ξέρω γιατί μυγιάστηκες , ούτε κατηγορώ κανέναν. Αυτό που λέω είναι , ότι κάποιος που νομίζει ότι θα πάει πχ. στο Λονδίνο ή στο Βερολίνο και θα είναι παιδική χαρά , είναι αφελής. Επίσης για τον καιρό που αναφέρθηκα, είναι προσωπική μου και οικογενειακή μου εμπειρία (μια και είμαι νησιώτης όπως έγραψα), και εμπειρία της μεγάλης πλειοψηφίας όσων φίλων και γνωστών έχω στο βορρά της ευρώπης και της αμερικής. Αν εσύ ζούσες στα άγραφα, μπορεί και να μη σε ενοχλείς να έχεις χιόνι 6 μήνες το χρόνο. Εγώ, δεν την παλεύω. Αυτά με τους εικονικούς γνωστούς δεν ξέρω γιατί τα γράφεις, και δε σου έδωσα κανένα δικαίωμα να με λες ψεύτη με πολλά λόγια.. Επίσης, στις έννοιες πολίτης του κόσμου, αναφέρομαι σε αυτούς που δεν κάνουν δεσμούς σε καμία κοινωνία, και όχι σε κάποιους που αλλάζουν τόπο και μένουν εκεί (ή αλλάζουν τόπους μέχρι να βρουν αυτό που θέλουν και μένουν εκεί). Οι solo νομάδες πολίτες του κόσμου που δεν έχουν σημείο αναφοράς είναι απλά sociopaths. Όσο για τον Οδυσσέα, κάτι που λέγεται Ιθάκη σου θυμίζει τίποτα; Αγνοείς το σημαντικότερο σημείο του Ομηρικού Έπους; Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε φίλε; Έλληνες είμαστε, γιατί θες να γράψουμε; Για τους Νορβηγούς; Αν δεν σου αρέσουν οι απόψεις κάποιων μαγκιά σου. Γιατί να έχεις κόμπλεξ (απ' ότι φαίνεται στο ποστ σου) ; Χαλάρωσε.. 1
marios_geo Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Ένα απλό παράδειγμα που με προβληματιζει. Μένω 6 χρόνια έξω και έχω προσαρμοστεί στον ευγενικό τρόπο οδήγησης. Όταν έρχομαι Ελλάδα, συνήθως κάθομαι λίγες μέρες και μου κακό φαίνεται πόσο αγενεις είναι οι οδηγοί. Έλα όμως που μια φορά, έκατσα Ελλάδα 20 μέρες. Μετά από λίγες μέρες οδήγησης, έπιασα τον εαυτό μου να θυμωνει και να βρίζει στα φανάρια, να χωνομαι να μην αφήσω τον άλλο να περάσει κτλ... Το γενικό κλίμα επηρεάζει. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Ναι , αλλά όταν απαντάς σε εμένα μη γράφεις για πράγματα που δεν ανέφερα. Ξεκίνησε ως απάντηση σε εσένα και στη πορεία κατέληξα να αναφέρω πράγματα που είπαν άλλοι Θα διαβάσω τα υπόλοιπα και θα απαντήσω πιο μετά. stay tuned.
adi32 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Φυσικο ειναι το περιβαλλον που μεγαλωνουμε να μας επηρεαζει Καθε λαος εχει τα δικα του χαρακτηριστικα και σε εμφανιση και σε συμπεριφορα Οταν το παιδακι βλεπει τον πατερα να μουτζωνει να βριζει να πεταει σκουπιδια κατω πως να μην μαθει οτι αυτο ειναι ο τροπος ζωης ? Ειδικα οταν δεν υπαρχει και παιδεια Οταν αυτο το παιδι παει αργοτερα σε μια ξενη χωρα πολιτισμενη ή θα συνεχισει να τα κανει αυτα και θα φαει το κεφαλι του ή θα προσαρμοστει Ο καθενας εχει τη δικη του ικανοτητα προσαρμογης 1
SlickNick Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 @triapoulakiakathontan Αυτό που σου λέω είναι πολύ απλά ότι οι γνωριμίες, είναι η διαφορά που κάνει τη διαφορά. Γίνονται όλα πιο εύκολα και άνετα, από την ευκαιρία για πρώτη συνέντευξη μέχρι την επαγγελματική άνοδο και την γενικότερη εμπειρία που θα έχεις σε ένα επάγγελμα. Αυτή είναι μία πραγματικότητα που ισχύει παντού, σε διαφορετικά επίπεδα, ανάλογα τον κλάδο και την εταιρεία πάντα.
alex_000 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Το πως και που έκανες μία γνωριμία δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι άμα βγαίνεις πχ και λες "Φίλε, πήγαινε στο εξωτερικό και γίνε developer, το μόνο που χρειάζεται είναι σκληρή δουλειά και θετική σκέψη" ενώ εσύ και όσοι γνωρίζεις χωθήκατε στη δουλειά μέσω γνωριμίας και ξέρεις ότι ελάχιστοι πήραν θέση χωρίς γνωριμία. Η πιο τίμια "συνταγή", σε αυτή την περίπτωση, είναι να πεις "Κοίτα φιλαράκι, χωρίς γνωριμίες δύσκολα θα μπεις σε αυτό το επάγγελμα" ή "Μπορείς να μπεις αλλά άμα θέλεις να ανέβεις δεν παίζει να γίνει χωρίς γνωριμίες όσο καλός και να είσαι". Ξεκόλλα με τις γνωριμίες. Είσαι 100% λάθος ειδικά στον τομέα που αναφέρεις (software devepment). Είναι τόσο αυτονόητο που βαριέμαι να γράψω σεντόνια. Το Λονδίνο που προαναφέρθηκε δεν είναι η καφετέρια της γειτονιάς. Αυτό που προσπαθείς να περάσεις ως το στάνταρ είναι στην πραγματικότητα εξαιρετικά σπάνιο, μετά βίας ένας στους δέκα. 1
SlickNick Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Ξεκόλλα με τις γνωριμίες. Είσαι 100% λάθος ειδικά στον τομέα που αναφέρεις (software devepment). Είναι τόσο αυτονόητο που βαριέμαι να γράψω σεντόνια. Το Λονδίνο που προαναφέρθηκε δεν είναι η καφετέρια της γειτονιάς. Αυτό που προσπαθείς να περάσεις ως το στάνταρ είναι στην πραγματικότητα εξαιρετικά σπάνιο, μετά βίας ένας στους δέκα. Οκ, απλά το έφερα σαν παράδειγμα το Development. 1
kathytherion Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Σιγουρα δεν νιωθω οτι ανηκω στην ελλαδα, αν και ειναι όμορφη χωρα οι κατοικοι της ειναι πολυ μακρια απο τον τροπο σκεψης μου, ψευτομαγκια, μοστρα, μπουζουκια, μαζοποιηση, καλοπέραση χωρις συναισθηση του κοστους, απειρη βλακεια σε ολα τα θεματα, ονειρο καριερας το δημοσιο, τυφλη πίστη σε χαζομάρες(ζωδια, ματια κτλπ) ολα αυτα ειναι πολυ μακρια απο εμενα.. Επισης ειναι μια χωρα που δεν εμαθε ποτε απο τα ιδια της τα λαθη και συνεχιζει να τα επαναλαμβανει.. Που ανηκω δεν ξερω, σιγουρα στον δυτικό κοσμο παντως. Παιδια τοσα ατομα γραφουμε στο θεμα και κατακρινουμε τα ιδια φαινομενα στην ελλαδα. Αυτο σημαινει οτι μια μεγαλη ομαδα ελληνων δεν κουβαλαει τα (ασχημα) μυαλα που περιγραφεις εσυ, adhd. Σιγουρα πολλοι ειναι οπως λες , αλλα αν ολοι εμεις που δυσανασχετουμε με τη συμπεριφορα του ελληναρα δεν κανουμε τα ιδια, τοτε υπαρχει ελπιδα. Παραδειγμα, εχω συσναντησει μαλακες στο τιμονι απειρους, εχω ομως δει και πολυ ξηγη,ενες και σωστες συμπεριφορες στο δρομο, και προσπαθω κι εγω να μην ειμαι καφρος. Ειναι ωραιο να κανεις μια διαδρομη και να εισαι ευγενικος και να συναντας ευγενεια στη διαρκεια της( πχ βλεπεις λιγο πιο κατω λεωφορειο να πασχιζει να χωρεσει απ την αντιθετη λωριδα, δεν υπαρχει λογος να γκαζωσεις κ να στιμωχτειτε ολοι για να γλιτωσεις 30 δευτερολεπτα απ τη διαδρομη σου, αντιθετα χαλαρωνεις λιγο το γκαζακι να περασει το αστικο κ συμεχιζεις) Το κακο ειναι οταν καποιος κανει μεγαλη καφριλα κ απ τη μια θες να του την πεις αλλα δεν ξερεις αν αξιζει τον κοπο. (Πχ μαλακακος στο μετρο βαρεθηκε τη γευση της τσιχλας του οποτε ανοιξε το τζαμι του μετρο και πεταξε απ εξω την τσιχλα σαν να μην τρεχει μια. Δεν του την ειπα ευθεως αλλα το φωναξα δυνατα στο φιλο μου για να το ακουσει κι αυτος. Τ αποτελεσμα ηταν να τσακωθω με το φιλο μου επειδη πηγαινα γυρευοντας για καβγα με τον τυπο.)
zio10 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δεν ξέρω τι λέτε για τις γνωριμίες και τις πόρτες που ανοίγουν, πάντως εγώ δεν συμμερίζομαι αυτή την άποψή, ειδικά στο εξωτερικό. Καμία γνωριμία δεν είχα για να με βοηθήσει να βρω δουλειά πάνω στο αντικείμενό μου, και ποτέ -το εννοώ- δεν επένδυσα σε τέτοιου είδους γνωριμίες, γιατί το θεωρώ ξεφτίλα κι επικίνδυνο, σε περίπτωση που η γνωριμία ξαφνικά "στραβώσει". Γι' αυτό πάντα φρόντιζα και φροντίζω να διαχωρίζω τον τομέα δουλειά από τις κοινωνικές επαφές, εννοώντας ότι στη δουλειά μου είμαι απολύτως τυπικός και δεν κάνω φιλίες. Ποτέ. Εγώ ξέρω ότι αυτός που έχει όρεξη και όραμα να γίνει και να παραμείνει καλός στο αντικείμενό του επενδύοντας σ' αυτό, ποτέ δεν χάνεται, ούτε έχει ανάγκη από οποιοδήποτε σπρώξιμο. Αυτά είναι ελληνικές νοοτροπίες, και πηγές πολλών κακών που βιώνουμε σήμερα. Εμένα αυτό που μου άνοιξε όλες τις πόρτες και δεν έχω μείνει ούτε μια ημέρα άνεργος ήταν το γεγονός ότι η αρχή της καριέρας μου έγινε έξω. Αλλά είχα προγραμματίσει κάθε βήμα, στο βαθμό του εφικτού. Από την επιλογή των πανεπιστημίων που θα σπούδαζα βάσει των ranking, μέχρι τα αντικείμενα των μεταπτυχιακών και των PhD (τελειώνω το 2ο τώρα), έτσι ώστε να έχουν αντίκρυσμα εκεί και μετέπειτα στην Ελλάδα. Για μένα δεν υπάρχει ο παράγοντας τύχη. Το έχω ξαναγράψει. Προγραμματισμός, στοχευμένη εκπαίδευση, πολλή δουλειά- αποδοτικότητα, και να ξέρει κανείς πώς να προωθεί τον εαυτό του μέσα από το έργο του και μόνο. Υπάρχει λοιπόν μια ειδοποιός διαφορά μεταξύ εκείνων που κάνουν τα αναγκαία βήματα για αυτό το κάτι παραπάνω κυνηγώντας το μέλλον τους όσο δεν πάει, και όσων πιστεύουν στη λογική της γνωριμίας, θεωρώντας δεδομένο ότι έτσι δουλεύει η αγορά. Και στην τελική, δεν νομίζω ότι θα ήθελε κανείς μακροπρόθεσμα να δουλεύει σε ένα περιβάλλον που βασίζεται στο ποιος ξέρει ποιον, γιατί ρόδα είναι και γυρίζει. Τώρα πια που είμαι και εργοδότης, περήφανα δηλώνω ότι δεν έχω προσλάβει ποτέ κάποιον λόγω γνωριμίας. Πάντα επιλέγω αυτούς που θεωρώ ότι θα κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους, ακόμα κι αν μεταξύ τους είναι υποψήφια η αδελφή μου, κι ας μου "φωνάζουν" όσο θέλουν οι γύρω μου. Ίσες ευκαιρίες. Και το εννοώ αυτό που γράφω. Άλλωστε δεν έχω λόγο να γράψω ψέματα αφού δεν γνωριζόμαστε και δεν το συνηθίζω. Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά πιστεύω ότι ισχύουν και αυτά περί γνωριμιών και τύχης. Ισχύουν όλα, ανάλογα την περίπτωση. Δεν υπάρχει κάτι απόλυτο. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Δημοσ. 24 Απριλίου 2016 Ναι , αλλά όταν απαντάς σε εμένα μη γράφεις για πράγματα που δεν ανέφερα. 1. Ποιος είπε ότι είναι διαχρονικά σταθερό; Εγώ αναφέρω ότι η ταυτότητα συνήθως χάνεται μετά από 3 ή 4 γενιές εφόσον κάποιος δεν ενδιαφέρεται για την διατήρηση της (γιατί έχουμε πχ. έλληνες μετανάστες 5ης γενιάς που τηρούν τις παραδόσεις μας και συντηρούν την ελληνική τους ταυτότητα). 2. Αναφέρθηκε ότι φθίνουν τα έθνη και οι πατρίδες πιο πριν. Διαφωνώ. 3. Αναφέρονται ως παραδείγματα του πως ο άνθρωπος θεωρεί την ταυτότητα του και τη διαφορετικότητα του ως μέλος μιας κοινωνίας και ενός πολιτισμού σημαντική ώστε να μην την μεταβάλει σε σημαντικό βαθμό ακόμα και αν θυσιάσει τη ζωή του. Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι αναιρείται ο κανόνας. 4. Δεν ξέρω τι ρωτάς, εγώ αναφέρω αυτό που ισχύει. Και δε μιλάω για φυλές αλλά για ταυτότητες. Οι Κινέζοι πχ. είναι Ασιάτες, όπως είναι και οι Ταϊλανδοί, αυτό δε σημαίνει ότι έχουν ίδια ταυτότητα. Τις υπόλοιπες σάλτσες δεν τις αντιλαμβάνομαι. Αν νομίζεις ότι η ταυτότητα είναι να τρως κεμπάπ ή ντάκο που αφιέρωσες το μισό σου ποστ, προφανώς δεν έχει νόημα να συζητάμε. Οι λαοί της Μεσογείου δεν έχουν κάνει διατροφικές - μουσικές - ενδυματολογικές κλπ ανταλλαγές; Παρόλα αυτά έχουν διαφορετικές ταυτότητες; Δεν ξέρω γιατί μυγιάστηκες , ούτε κατηγορώ κανέναν. Αυτό που λέω είναι , ότι κάποιος που νομίζει ότι θα πάει πχ. στο Λονδίνο ή στο Βερολίνο και θα είναι παιδική χαρά , είναι αφελής. Επίσης για τον καιρό που αναφέρθηκα, είναι προσωπική μου και οικογενειακή μου εμπειρία (μια και είμαι νησιώτης όπως έγραψα), και εμπειρία της μεγάλης πλειοψηφίας όσων φίλων και γνωστών έχω στο βορρά της ευρώπης και της αμερικής. Αν εσύ ζούσες στα άγραφα, μπορεί και να μη σε ενοχλείς να έχεις χιόνι 6 μήνες το χρόνο. Εγώ, δεν την παλεύω. 1. Δεν είναι διαχρονικά σταθερό αλλά αλλάζει. Ο ρυθμός που αλλάζει όμως δεν είναι ούτε αυτός σταθερός. Πιστεύω σε ατομικό επίπεδο να είναι ταχύτερος από ότι σε πιο συλλογικό. Αλλά δεν είναι αυτό που ήθελα να καταλήξω. Η οπτική μου είναι ότι η ταυτότητα μεσοπρόθεσμα ούτε "χάνεται", ούτε "παραμένει η ίδια". Ναι μετά από 400 χρόνια χάνεται αλλά και στα 75-100 χρόνια πεθαίνει ο άνθρωπος. Η ταυτότητα εξελίσσεται και προσαρμόζεται στα τότε-τωρινά δεδομένα. Στο ίδιο σκεπτικό απαντιέται και το 2. Ότι τα έθνη/πατρίδες είναι πολυσύνθετες και πολυδυναμικές οντότητες. Έστω ότι τα συστήματα (παιδεία, υγεία, ασφάλεια, κτλ) μιας χώρας λειτουργούν ομαλά και η τάδε χώρα δεχτεί μερικές χιλιάδες μετανάστες. Αυτοί σε διάστημα 5 ετών δεν θα ενσωματωθούν; Η κυρίαρχη ταυτότητα που επικρατεί στη τάδε χώρα, θα μεταδωθεί στους "ξένους". Αν η χώρα στο παράδειγμα είναι η Ελλάδα, τότε αυτοί θα ελληνοποιηθούν από μικρό έως μεγάλο βαθμό. Στη δικιά τους περίπτωση, θα αποκτήσουν μελλοντικά διπλή νοοτροπία και αν γουστάρουν να ακολουθήσουν τις ξένες προς αυτούς (δηλαδή τις ελληνικές στο παράδειγμα) παραδόσεις, τότε η δική τους ταυτότητα θα εξελιχθεί και θα προστεθεί το ελληνικό στοιχείο. Τα έθνη και οι πατρίδες απαρτίζονται από ανθρώπους. Όσο αυξομειώνονται σε πληθυσμό, τόσο αυξομειώνεται αυτό που ονομάζουμε "έθνος". Από την άλλη, αν πιάσουμε τη γλώσσα, η αρχαία ελληνική δεν υπάρχει όπως υπήρχε πολύ πολύ παλιά. Φαντάζομαι ότι στο ίδιο διάστημα αλλά προς το μέλλον, δεν θα υπάρχουν οι όροι έθνος/πατρίδα/γλώσσα όπως το βλέπουμε στο 2016. Δεν ξέρω αν θα είναι περίπου το ίδιο, χειρότερο ή καλύτερο. Το βέβαιο είναι ότι θα "αλλάξει" και θεωρώ δεδομένο ότι "θα αλλάξει". Απλά, μιλώντας πάντα σε συλλογικό επίπεδο, δεν είναι μια αλλαγή που θα φανεί στο άμεσο μέλλον. Ένα άλλο χαρακτηριστικό της ελληνικής γλώσσας είναι ότι δεν είναι εύκολη στην αφομοίωση. Αυτό σημαίνει ότι ο "ξένος" δεν θα την μάθει γρηγορότερα και δεν θα μπορεί να προσαρμοστεί συντομότερα στις δραστηριότητες, ήθη κι έθιμα, παραδόσεις που συνδέονται με την ελληνική. Ταυτόχρονα το μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας, σημαίνει και δυσκολότερη διαδικασία διατήρησης. Ε σε 1500-2000 χρόνια (όπως είπα και πριν) και η γλώσσα θα αλλάξει, και η ταυτότητα και χιλιάδες άλλα πράγματα. Είναι κάτι το αναπόφευκτο και σε ατομικό επίπεδο τουλάχιστον, δεν μπορούν να γίνουν πολλά. Βεβαια τότε, ποιος ζει ποιος πεθαίνει... 3. Όμως αυτά είναι παραδείγματα μιας άλλης εποχής με τελείως διαφορετικά δεδομένα. Το "σήμερα" στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με το "τότε" στην Αμερική. Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας εδώ. Είναι πολύ διαφορετικές οι καταστάσεις και όχι τα ίδια προβλήματα. 4. Πήγα πίσω να ξαναδιαβάσω τι έγραψες. Όντως, το κατάλαβα διαφορετικά. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Στα υπόλοιπα, δεν υπάρχουν "σάλτσες". Το "ζουμί" είναι εδώ. Όλα αυτά τα φαγητά (τα μεσογειακά) στη πλειοψηφία διαφέρουν απίστευτα τρομερά από τα fish and chips, το κινέζικο, τα noodles/ramen ή τα υπερμεγεθημένα αμερικάνικα μπεργκερς. Ενώ παράλληλα μοιάζουν συντριπτικά πολύ με τα ελληνικά φαγητά. Η ταυτότητα δεν είναι κεμπαπ ούτε σουβλάκι. Αλλά το σουβλάκι το φτιάχνει Έλληνας ενώ το κεμπαπ το φτιάχνει Τούρκος. Και αφού τα φτιάχνουν άνθρωποι, τότε ένα μέρος της έννοιας "ταυτότητα" περνάει στο φαγητό. Το πως φτιάχνεται διαφέρει. Αλλά σε σύγκριση με τα φαγητά άλλων χωρών σε πιο μακρινές αποστάσεις, τα φαγητά του Έλληνα και του Τούρκου μοιάζουν. Διαφορετικό σε μικρό βαθμό ενώ οι ομοιότητες είναι μεγαλύτερες. Αυτό έδειξα, για αυτό έβαλα τόσες φωτογραφίες. Αν μέρος της ταυτότητας δεν περνούσε σε φαγητά, δραστηριότητες και άλλα δημιουργήματα ανθρώπου, τότε οι παραδόσεις κτλ δεν θα είχαν καμία σχέση με αυτό που ονομάζουμε "ταυτότητα". Αυτό είναι το "ζουμί". Αυτό που έδειξα είδα αυτο που είπα στην αρχή (αλληλεπίδραση και αλληλο-επιρροή) στο προηγούμενο τριπλοσέντονο. Το ξανακάνω παράθεση εδώ Για να το αναπτύξω περισσότερο, η ταυτότητα (όπως και οι άλλες αφηρημένες έννοιες που αναφέρθηκαν) δεν είναι σαν τον χρυσό ή άλλα πολύτιμα μέταλλα που το λιώσεις ή το σπάσεις παραμένει χρυσός (ή ασήμι, κτλ). Σε αυτές τις έννοιες υπάρχει αλληλεπίδραση και αλληλο-επιρροή μεταξύ των δύο σωμάτων (άνθρωπος με άνθρωπο, κοινωνία με κοινωνία, πολιτισμός με πολιτισμό, κουλτούρα με κουλτούρα, κτλ). Αυτός που θα μετακομίσει χωρίς καμία ουσιαστική προετοιμασία, είναι ο αφελής. Δεν μπορώ να προκρίνω ότι κάποιος είναι αφελής επειδή απλά θέλει να πάει αλλού για ένα x διάστημα. Οι καιρικές συνθήκες όντως έχουν δραματικές διαφορές. Στη βόρεια ευρώπη είναι κατά 20 βαθμούς χαμηλότερη η θερμοκρασία. Από τα 30+ της Ελλάδας είναι πολύ απότομη η αλλαγή. Βέβαια αν κάποιος συνηθίσει στο χιόνι, τα 30+ φαντάζουν σαχάρα. Είναι ανόητο αυτές οι αλλαγές στις συνθήκες να υποτιμούνται, αλλά δεν είναι και ωραίο να επικαλείσαι το πιθανότατα αναμενόμενο για να την πεις στον άλλον. ΥΓ Χώρισα την απάντηση σου σε κομμάτια γιατί όπως είπα από ένα σημείο και μετά έπαψα να απευθύνομαι σε εσένα (ίσως θα ήταν καλύτερο να είχα κάνει παραθέσεις άλλων). Το άλλο μέρος, σύντομα. ΥΓ2 Κάποιος moderator θα μπορούσε να διαχωρίσει τις οφφ-τοπικ δημοσιεύσεις σε ένα καινούριο τοπικ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα