Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επισης ο μουσικος σε μαγαζια δεν ειναι επαγγελμα αλλά τρόπος ζωής και μαλιστα κουραστικος που δεν ταιριαζει σε ολους..

  • Like 1
Δημοσ.

Σπουδαζω σε δημόσιο ΙΕΚ την ειδικότητα του "μουσικού τεχνολογία"

που ουσιαστικα, είναι παρεμφερες με την ειδικότητα του ηχολήπτη

(εκείνοι δίνουν έμφαση στο πρακτικό κομμάτι -συνδεσμολογία,ηχεία,καλώδια,μικρόφωνα,κτλπ) ενώ εμείς κυρίως στο κομμάτι της

δημιουργίας μουσικής π.χ όταν έχουμε μαθηματα εργαστήριο, αυτοί μελετούν

διάφορες κονσόλες ως προς το hardware κομμάτι ενω εμείς ηχογραφουμε/μιξαρουμε

κομμάτια με το Cubase ή το Ableton και καμιά φορά παίρνουμε και μαθήματα

συνένωσης καλωδίων απτους ηχολήπτες. Ως προς τα μαθήματα έχουμε τα ίδια:

 

Μουσική τεχνολογία,θεωρία audio,ηχοληψία,ακουστική,θεωρία μουσικής,ιστορία μουσικής(στο 1ο εξάμηνο αντί για ιστορία μουσικής είχαμε οργανογνωσια) και 2 μαθήματα

εργαστηρίου.

 

 

Άρα έχουμε και λέμε.....

 

Μουσικό τεχνολόγος

Ηχολήπτης

Ραδιοφωνικός παραγωγός (ασχολείται έμμεσα με τη μουσική)

Τραγουδιστής

Τραγουδοποιός (σαν τον από πάνω μόνο που παίζει και μ. Όργανα )

Ιστορικός μουσικής

Συνθέτης

Στιχουργός

Οργανοπαίχτης (μόνο παίζει,δε τραγουδάει)

 

Επίσημα αναγνωρισμένα είναι τα παραπάνω

 

Αααα και για να θεωρείσαι στη μεγάλη κατηγορία "μουσικός" που όλοι

οι ψωνισμενοι στο x factor ισχυρίζονται πως είναι, πρέπει να έχεις πτυχίο αρμονίας (6 χρόνια σε ωδείο και δίνεις εξετάσεις για πιστοποιηση)

Δημοσ.

Εάν ήξερες τι ήταν η μουσική τεχνολογία και τι γνώσεις θέλει, πολύ πιθανό να μην έλεγες αυτά που λες.

 

Αλλά, τα ΙΕΚ της δήθεν τεχνολογίας αυτά μαθαίνουν.... Κρίμα.

 

Ένα άλλο τα πιο γνωστά συνέδρια, σχεδόν βίβλος του music technology, είναι το ISMIR. Μία "βολτούλα" από εκεί θα σου δείξει πόσο μαύρα μεσάνυχτα έχεις. Κυρίως επειδή δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα άλλο πέρα από τα ονόματα των συγγραφέων.

 

Μετά πάμε σε SMC. Εξίσου καλό.

Δημοσ.

Εάν ήξερες τι ήταν η μουσική τεχνολογία και τι γνώσεις θέλει, πολύ πιθανό να μην έλεγες αυτά που λες.

Αλλά, τα ΙΕΚ της δήθεν τεχνολογίας αυτά μαθαίνουν.... Κρίμα.

Ένα άλλο τα πιο γνωστά συνέδρια, σχεδόν βίβλος του music technology, είναι το ISMIR. Μία "βολτούλα" από εκεί θα σου δείξει πόσο μαύρα μεσάνυχτα έχεις. Κυρίως επειδή δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα άλλο πέρα από τα ονόματα των συγγραφέων.

Μετά πάμε σε SMC. Εξίσου καλό.

μπορεί η δικιά σου ερμηνεία για την μ. Τεχνολογία να είναι διαφορετική απτή δικιά μου. Εκτός αυτου, δε γίνεται να έχεις την πλήρη εικόνα μιας εξειδίκευσης απτό 2ο εξάμηνο....μα είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Ακολουθεί 3ο,4ο μετά η πρακτική μετά η πιστοποίηση και μετά που θα βγω στην αγορά εργασίας και απόκτησω την απαιτούμενη γνώση πάνω στη δουλειά (δηλαδή μετά από 5-10 χρόνια που θα έχω μάθει τα κόλπα) τότε θα είμαι στη θέση να μπορώ να σου πω τι ακριβώς είναι η μ. Τεχνολογία και στη θέση να κάνω και mastering. Θύμισε μου, έχεις ασχοληθεί καθόλου με τέτοια; Ή μόνο με κάνα FL studio ασχολήθηκες και το παίζεις ψαγμενος;

Δε θέλω να στο χαλασω όμως....το ντιτζειλικι με κάνα virtual DJ pro και traktor ΔΕΝ είναι μουσική!!! Μην είδες εκεί πεντεξι τουτοριαλ στο γιουτιουμπ και πήραν τα μυαλά σου αέρα

  • Like 1
Δημοσ.

μπορεί η δικιά σου ερμηνεία για την μ. Τεχνολογία να είναι διαφορετική απτή δικιά μου. Εκτός αυτου, δε γίνεται να έχεις την πλήρη εικόνα μιας εξειδίκευσης απτό 2ο εξάμηνο....μα είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Ακολουθεί 3ο,4ο μετά η πρακτική μετά η πιστοποίηση και μετά που θα βγω στην αγορά εργασίας και απόκτησω την απαιτούμενη γνώση πάνω στη δουλειά (δηλαδή μετά από 5-10 χρόνια που θα έχω μάθει τα κόλπα) τότε θα είμαι στη θέση να μπορώ να σου πω τι ακριβώς είναι η μ. Τεχνολογία και στη θέση να κάνω και mastering. Θύμισε μου, έχεις ασχοληθεί καθόλου με τέτοια; Ή μόνο με κάνα FL studio ασχολήθηκες και το παίζεις ψαγμενος;

Εγώ λέω για ISMIR και SMC και εσύ για fruity loops και cubase.

 

Και μετά με ρωτάς κιόλας

 

 

Ό,τι πεις.... Εγώ θα σου ανοίξω τα μάτια; Εκεί στο σκοτάδι ;)

Δημοσ.

Στην ελλαδα τα ιεκ διδάσκουν μουσική τεχνολογία. Στα αεί και τει υπάρχει μουσική αλλά στη μορφή της παραγωγης-συνθεσης και όχι όπως τη κάνουμε εμείς δηλαδή ηχογραφηση-επεξεργασια-μιξη. Με δυο λόγια,δεν υπάρχει κάτι καλύτερο (στην εκπαιδευτική κλίμακα όχι σεμινάρια που πληρωνεις για να μάθεις ο,τι μπορείς να μάθεις και από κανένα σεμιναριο στο coursera) οπότε δε μπορείς να λες πως έχω μαύρα μεσάνυχτα εκτός άμα εσύ έχεις τόσο μεγάλη γνώση για τη μουσική γενικότερα που σνομπαρεις οτιδήποτε δεν έχει να κάνει με το κομμάτι του 'επεξεργαζω' αλλά το κομμάτι του 'δημιουργω'. Εμείς επεξεργαζόμαστε δεν δημιουργούμε. Δεν πρόκειται να γίνω χατζηδακης ή λοϊζος..

Δηλαδή, εγώ στο μέλλον θα εργαστω σε κάποιο στούντιο ως βοηθός ηχολήπτη ή θα στήνω τα διάφορα μαραφετια και όταν απόκτηση τη κατάλληλη εμπειρία θα επεξεργάζονται τα τραγούδια που θα κάνουν παραγγελία. Π.χ ερχεται μία κοπέλα που έχει υπερβολικά ψιλή φωνή (άρα το τονικό της ύψος αυξομειώνεται περισσότερο απτό κανονικό) και θα μου ζητήσει π.χ "δε θέλω να ακούγονται σαν τη μαρια καλλας" και εγώ θα της "κόψω" τις συχνότητες που θα πιάνει από ένα σημείο και πάνω με το gate reverb και στη συνεχεια θα προσθεσω μερικσ εφφε με το equalizer.

Δημοσ.

...και εγώ θα της "κόψω" τις συχνότητες που θα πιάνει από ένα σημείο και πάνω με το gate reverb και στη συνεχεια θα προσθεσω μερικσ εφφε με το equalizer.

Εχμμμ...

Κατι δεν εκανε σωστα ο δασκαλος που εχετε.

Δημοσ.

Εχμμμ...

Κατι δεν εκανε σωστα ο δασκαλος που εχετε.

 

Κάπως αλλιώς λέγεται αλλά βαριέμαι να το ψαξω να το βρω...

Το point είναι πως στη μ. Τεχνολογία ασχολούνται με

ηχογραφηση-επεξεργασια-μιξη-mastering και όχι με τη συνθεση-παραγωγη

μουσικής . δηλαδή άμα το δούμε αντίστοιχα, ο μουσικό τεχνολόγος

στη πληροφορική θα ήταν αυτός που θα διόρθωνε τα bugs από μία εφαρμογή

και αυτός που θα δημιουργούσε την εφαρμογή (το μεγάλο μυαλό) θα ήταν

ο συνθέτης.

Κομπρεσορα εννοούσα όχι γκειτ ριβερμπ....τεσπα

Δημοσ.

Π.χ ερχεται μία κοπέλα που έχει υπερβολικά ψιλή φωνή (άρα το τονικό της ύψος αυξομειώνεται περισσότερο απτό κανονικό) και θα μου ζητήσει π.χ "δε θέλω να ακούγονται σαν τη μαρια καλλας" και εγώ θα της "κόψω" τις συχνότητες που θα πιάνει από ένα σημείο και πάνω με το gate reverb και στη συνεχεια θα προσθεσω μερικσ εφφε με το equalizer.

 

ΟΚ παλικάρι μου.

Δημοσ.

Με δυο λόγια,δεν υπάρχει κάτι καλύτερο (στην εκπαιδευτική κλίμακα

 

Το διαβάσαμε κι αυτό για τα ΙΕΚ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...