technology_guy Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Καλησπέρα στο forum. Τελευταίως σκέφτομαι πολύ συχνά τι θα γίνω στο μέλλον. Επειδή λοιπόν μου αρέσει τρελά η τεχνολογία και ότι έχει να κάνει με αυτή, το σκέφτομαι να γίνω προγραμματιστής κι έτσι χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να λύσω κάποιες απορίες. Αυτό που με προβληματίζει, είναι πως είμαι μαθητής της 2ας προς 3ης γυμνασίου πλέον και δεν έχω ιδέα από προγραμματισμό. Δεν ξέρω δηλαδή καμία γλώσσα προγραμματισμού ακόμα και αγχώνομαι λίγο. Φαντάζομαι πως στη σχολή της Πληροφορικής (αν είναι αυτή η σχολή που γίνεσαι προγραμματιστής) διδάσκονται αυτές οι γλώσσες, έτσι; Δεν ξέρω τι μισθοί παίζονται και τι ωράρια υπάρχουν. Χρόνο για την ζωή μου φαντάζομαι θα έχω. Επίσης, (θεωρητικά) που μπορώ να βρω δουλειά; Όπως καταλαβαίνετε δεν ξέρω σχεδόν τίποτα γι' αυτό το επάγγελμα γι΄αυτό και θα ήθελα να με βοηθήσετε να καταλάβω τι γίνεται με αυτή τη δουλειά. Ευχαριστώ.
socket Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δεν ξέρω δηλαδή καμία γλώσσα προγραμματισμού ακόμα και αγχώνομαι λίγο. Φαντάζομαι πως στη σχολή της Πληροφορικής (αν είναι αυτή η σχολή που γίνεσαι προγραμματιστής) διδάσκονται αυτές οι γλώσσες, έτσι; Προγραμματισμό δεν σου μαθαίνει καμία σχολή. Προγραμματισμό μαθαίνεις στο σπίτι σου. Στη σχολή θα σου δείξουν ορισμένα βασικά πράγματα, από εκεί και πέρα με προσωπική ενασχόληση θα βελτιωθείς. Δεν υπάρχει κάποιο προαπαιτούμενο στις σχολές όσον αφορά τον προγραμματισμό. Θυμάμαι στο πρώτο μάθημα προγραμματισμού στη σχολή, ο καθηγητής μας είχε πει, μεταξύ σοβαρού και αστείου, πως το μόνο πράγμα που χρειαζόμαστε να ξέρουμε είναι πως ανοίγει ένα pc. Αν θέλεις να ξεκινήσεις από τώρα μπορείς να βρεις (όχι απαραίτητα να αγοράσεις) κάποιο βιβλίο. Ή κάποιο tutorial, υπάρχει πολύ υλικό αν ψάξεις. Ως προς το ποια γλώσσα να διαλέξεις, η κλασσική επιλογή είναι η C. Ωστόσο μπορείς να επιλέξεις και αλλές (Java, python κλπ.). Όσον αφορά τα εργασιακά, ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.