Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα , τελειώνει η σχολική χρονιά και έρχεται ο καιρός που πρέπει να επιλέξω ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσω. Είμαι σχετικά καλός μαθητής απλά δεν είμαι σίγουρος τι θέλω να κάνω στην ζωή μου.

 

οι επιλογές είναι δύο. Είτε οικονομικά(Μαθ,Έκθεση,ΑΟΔΕ,ΑΟΘ) είτε  θετική (Μαθ,Χημ,Φυσ,Εκθ).

 

Καταλαβαίνω πως η ερώτηση που ρωτάω είναι αόριστη αλλά όποιος μπορεί ας δώσει μια ιδέα.

Δημοσ.

Σαφέστατα είναι αόριστη η ερώτηση σου...

 

Τα πας καλά με μαθηματικά-φυσική κατεύθυνσης (τεράστια παλούκια και τα 2); Αν όχι καλύτερα να πας οικονομικά.

 

Κάτι άλλο, μπαίνεις στο τελευταίο έτος του Λυκείου. Μετά δεν έχει άλλο. Μήπως είναι καιρός να αποφασίσεις τι θα κάνεις στην ζωή σου; Έχεις καθυστερήσει αρκετά...

Δημοσ.

Σαφέστατα είναι αόριστη η ερώτηση σου...

 

Τα πας καλά με μαθηματικά-φυσική κατεύθυνσης (τεράστια παλούκια και τα 2); Αν όχι καλύτερα να πας οικονομικά.

 

Κάτι άλλο, μπαίνεις στο τελευταίο έτος του Λυκείου. Μετά δεν έχει άλλο. Μήπως είναι καιρός να αποφασίσεις τι θα κάνεις στην ζωή σου; Έχεις καθυστερήσει αρκετά...

 

προφανώς κάθε 16-17χρονος ΠΡΕΠΕΙ να ξερει τι να κανει με τη ζωη του. 

ρε πάτε καλα εδω μεσα;

  • Like 2
Δημοσ.

Δε φταίει ο ίδιος στο ότι έχει καθυστερήσει, δυστυχώς στα σχολεία δεν υπάρχει κανενός είδους επαγγαλματικός προσανατολισμός ούτε πληροφορίες για το τί επιλογές υπάρχουν ώστε να καταλάβουν οι μαθητές τί είναι αυτό που πραγματικά θέλουν. Πόσοι όσο σπουδάζουν αποφασίζουν ότι δε θέλουν να κάνουν αυτό που επέλεξαν; Μπορεί να είναι και ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να ενημερωθεί, αλλά το σύστημα δε βοηθά καθόλου σε αυτό ενώ αυτός ήταν ο σκοπός του εξαρχής.

 

Το σημαντικότερο είναι να μην αποφασίσεις να περάσεις σε σχολή μόνο και μόνο για να λες ότι σπούδασες. Κάτσε και ψάξε πραγματικά τί είναι αυτό που σε τραβάει. Ξεκινάς και βλέπεις πρώτα ποια μαθήματα σ' αρέσουν πιο πολύ και σε ποια είσαι καλός και κοιτάς σε τί επιλογές μπορούν να σε οδηγήσουν σταδιακά. Σκέψου το καλά μην το μετανιώσεις στο μέλλον και κάνε τις επιλογές σου.

 

Νομίζω αν επιλέξεις θετική κατεύθυνση και ΑΟΘ συν μαθηματικά γενικής, μπορείς να επιλέξεις και από τα 2 πεδία (δηλ για οικονομικές σχολές και θετικές επιστήμες) ή κάνω λάθος;

  • Like 1
Δημοσ.

Η ομαδα προσανατολισμου θετικων σπουδων δινει πολυ περισσοτερες επιλογες για το μηχανογραφικο δινοντας προσβαση στις περισσοτερες 'ισχυρες' σχολες οι οποιες κατα βαση απαιτουν 15.000-16.000 μορια για την προσβαση σου, ενω με επιπλεον μαθημα την Βιολογια, εχεις προσβαση και στην Ιατρικη και τις υπολοιπες σχολες επιστημων υγειας. Επισης απο το 2ο πεδιο εχεις προσβαση οχι μονο στις Πολυτεχνικες σχολες (που εχουν μερικες πολυ ισχυρες σχολες Πληροφορικης) αλλα και στις ιδιες σχολες Πληροφορικης που εχεις προσβαση απο την ομαδα προσανατολισμου Οικονομικων κ Πληροφορικης. (χωρις να χανεις μορια σε κατι) Επισης εχεις προσβαση στις στρατιωτικες σχολες απο εδω.

 

Η ομαδα προσανατολισμου Οικονομικων κ Πληροφορικης σου δινει λιγοτερες επιλογες αλλα με κυριως μαθημα το ΑΟΘ ειναι μονοδρομος αν σου αρεσουν τα οικονομικα. Και ειναι ουσιαστικα και ο μονος λογος για να επιλεξεις αυτην την ομαδα προσανατολισμου. 

 

 

Νομίζω αν επιλέξεις θετική κατεύθυνση και ΑΟΘ συν μαθηματικά γενικής, μπορείς να επιλέξεις και από τα 2 πεδία (δηλ για οικονομικές σχολές και θετικές επιστήμες) ή κάνω λάθος;

 

Οχι δεν νομιζω να μπορει να γινει αυτο. Το συστημα εχει αλλαξει.

Δημοσ.

προφανώς κάθε 16-17χρονος ΠΡΕΠΕΙ να ξερει τι να κανει με τη ζωη του. 

ρε πάτε καλα εδω μεσα;

Ωραία ας μην κάτσει να δει τότε τι θα κάνει με την ζωή του.

 

Ας διαλέξει ένα πανεπιστήμιο με κλειστά μάτια ίσα ίσα να λέει ότι έχει πτυχίο πανεπιστημίου και μετά να συνειδητοποιήσει ότι δεν του αρέσει αυτό που σπούδασε. Βέβαια τότε θα είναι αρκετά αργά.

 

Συμφωνώ με τον Norone92. Δεν υπάρχει κανένας προσανατολισμός και δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα. Μαθητές 1 χρόνο πριν μπούνε σε πανεπιστήμιο να μην ξέρουν τι θέλουν να κάνουν...

 

EDIT: Επίσης δεν είπα εγώ ότι ΠΡΕΠΕΙ να ξέρει αλλά σε αυτήν την ηλικία επιβάλετε να έχει μια ιδέα!!!

Δημοσ.

Καλά εννοείται ρε παιδιά πως θα έπρεπε να ξέρω τι θέλω να κάνω αλλά πραγματικά βλέπω ότι η συντριπτική πλειοψηφία  των συμμαθητών/φίλων δεν έχει κατασταλάξει κάπου.

 

 

Τώρα το θέμα με το πως τα πηγαίνω στην φυσική κατ/μαθηματικά κατ   θεωρώ τα θέματα που πέφτουν στις ενδοσχολικές εξετάσεις πολύ εύκολα και κατά την γνώμη μου  δεν αποτελούν σαφές δείγμα για να καταλάβει ένα παιδί αν πράγματι μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των Πανελλαδικών εξετάσεων.Ή τουλάχιστον έτσι είναι στο σχολείο μου. 

 

Επίσης να προσθέσω πως θεωρώ τον εαυτό μου έξυπνο αλλά αν ρωτήσεις 10 έφηβους αν θεωρούν τον εαυτό τους έξυπνο οι 9 θα σου πουν ναι...

Δημοσ.

Αν είσαι 100% προσηλωμένος κάθε φορά στο μάθημα (φροντιστήριο κυρίως), δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα τουλάχιστον σε αυτά που είσαι κάπως καλύτερος. Πρώτα κοίτα ποια σ' αρέσουν και μετά πόσο δύσκολα είναι, ώστε να ακολουθήσεις κάτι που σ' αρέσει και στο μέλλον. Σε 1,5 χρόνο έτσι κι αλλιώς θα συνειδητοποιήσεις ότι οι πανελλήνιες είναι γελοίες μπροστά στα μαθήματα του πανεπιστημίου.

Δημοσ.

Καλά εννοείται ρε παιδιά πως θα έπρεπε να ξέρω τι θέλω να κάνω αλλά πραγματικά βλέπω ότι η συντριπτική πλειοψηφία  των συμμαθητών/φίλων δεν έχει κατασταλάξει κάπου.

 

 

Τώρα το θέμα με το πως τα πηγαίνω στην φυσική κατ/μαθηματικά κατ   θεωρώ τα θέματα που πέφτουν στις ενδοσχολικές εξετάσεις πολύ εύκολα και κατά την γνώμη μου  δεν αποτελούν σαφές δείγμα για να καταλάβει ένα παιδί αν πράγματι μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των Πανελλαδικών εξετάσεων.Ή τουλάχιστον έτσι είναι στο σχολείο μου. 

 

εγω παλι διαφωνω. στα 18 του ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξερει τι θελει να κανει οποτε μην αισθανεσαι ασχημα. Οι περισσοτεροι σπουδαζουν την 2η-3η σχολη της προτιμησεως τους (και ουτε η 1η ειναι αυτη που πραγματικα θελουν, απλα δεν ηξεραν τι αλλο να βαλουν) και αφου τελειωσουν την σχολη με 2 χρονια καθυστερηση, αρχιζουν να βλεπουν τι πραγματικα θα ηθελαν να κανουν και καποιοι με ορεξη και αγαπη για τα γραμματα (ελαχιστοι) θα δωσουν κατατακτηριες για να κανουν το ονειρο τους πραγματικοτητα, και οι υπολοιποι, πορευονται με οτι εμαθαν.

 

οσο για το επιπεδο των ενδοσχολικων, ειναι οντως αρκετα ευκολο και προτεινω να προμηθευτεις καλα βοηθηματα (επειδη τα παρακολουθω καθε χρονο μπορω να σου πω ποια ειναι αυτα) για να συνηθισεις το απαιτητικότερο επιπεδο δυσκολιας. το φροντιστηριο βοηθαει πολυ αλλα δεν ειναι υποχρεωτικο αν διαβαζεις με ορεξη.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μόνο στο δικό μου σχολείο βάζανε πιο δύσκολα στις ενδοσχολικές από τις Πανελλήνιες;

Δημοσ.

Είμαι σχετικά καλός μαθητής απλά δεν είμαι σίγουρος τι θέλω να κάνω στην ζωή μου.

Εξηγησε το σχετικα καλος

και

οταν λες "δεν ειμαι σιγουρος .." εχεις κατι κατα νου ή απολυτως τιποτα;

Δημοσ.

Καλησπέρα , τελειώνει η σχολική χρονιά και έρχεται ο καιρός που πρέπει να επιλέξω ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσω. Είμαι σχετικά καλός μαθητής απλά δεν είμαι σίγουρος τι θέλω να κάνω στην ζωή μου.

 

οι επιλογές είναι δύο. Είτε οικονομικά(Μαθ,Έκθεση,ΑΟΔΕ,ΑΟΘ) είτε  θετική (Μαθ,Χημ,Φυσ,Εκθ).

 

Καταλαβαίνω πως η ερώτηση που ρωτάω είναι αόριστη αλλά όποιος μπορεί ας δώσει μια ιδέα.

 

 

Το οικονομίας και πληροφορικής δεν έχει ΑΟΔΕ αλλά ΑΕΠΠ που είναι η πληροφορική.Ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσεις?Αν δεν ξέρεις σε ποια σχολή θες να μπείς πως θα σε κατευθύνουμε ρε μεγάλε στην κατάλληλη κατεύθυνση.Καταρχάς απο του χρόνου προβλέπονται αλλαγές οπότε χαλάρωσε το καλοκαίρι και απλά δεν το εκπαιδευτικό σύστημα να γίνεται πιο σκατένιο απο ότι είναι σήμερα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...