Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα , τελειώνει η σχολική χρονιά και έρχεται ο καιρός που πρέπει να επιλέξω ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσω. Είμαι σχετικά καλός μαθητής απλά δεν είμαι σίγουρος τι θέλω να κάνω στην ζωή μου.

οι επιλογές είναι δύο. Είτε οικονομικά(Μαθ,Έκθεση,ΑΟΔΕ,ΑΟΘ) είτε  θετική (Μαθ,Χημ,Φυσ,Εκθ).

Καταλαβαίνω πως η ερώτηση που ρωτάω είναι αόριστη αλλά όποιος μπορεί ας δώσει μια ιδέα.

Δημοσ.

Σαφέστατα είναι αόριστη η ερώτηση σου...

Τα πας καλά με μαθηματικά-φυσική κατεύθυνσης (τεράστια παλούκια και τα 2); Αν όχι καλύτερα να πας οικονομικά.

Κάτι άλλο, μπαίνεις στο τελευταίο έτος του Λυκείου. Μετά δεν έχει άλλο. Μήπως είναι καιρός να αποφασίσεις τι θα κάνεις στην ζωή σου; Έχεις καθυστερήσει αρκετά...

Δημοσ.

Σαφέστατα είναι αόριστη η ερώτηση σου...

Τα πας καλά με μαθηματικά-φυσική κατεύθυνσης (τεράστια παλούκια και τα 2); Αν όχι καλύτερα να πας οικονομικά.

Κάτι άλλο, μπαίνεις στο τελευταίο έτος του Λυκείου. Μετά δεν έχει άλλο. Μήπως είναι καιρός να αποφασίσεις τι θα κάνεις στην ζωή σου; Έχεις καθυστερήσει αρκετά...

προφανώς κάθε 16-17χρονος ΠΡΕΠΕΙ να ξερει τι να κανει με τη ζωη του. 

ρε πάτε καλα εδω μεσα;

• Like 2
Δημοσ.

Δε φταίει ο ίδιος στο ότι έχει καθυστερήσει, δυστυχώς στα σχολεία δεν υπάρχει κανενός είδους επαγγαλματικός προσανατολισμός ούτε πληροφορίες για το τί επιλογές υπάρχουν ώστε να καταλάβουν οι μαθητές τί είναι αυτό που πραγματικά θέλουν. Πόσοι όσο σπουδάζουν αποφασίζουν ότι δε θέλουν να κάνουν αυτό που επέλεξαν; Μπορεί να είναι και ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να ενημερωθεί, αλλά το σύστημα δε βοηθά καθόλου σε αυτό ενώ αυτός ήταν ο σκοπός του εξαρχής.