Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα μπλέξει και εγώ με το eshop και το απαράδεκτο service του, είναι πολύ εντυπωσιακή πάντως η αγένεια και η ειρωνική συμπεριφορά που έχουν,  να προσέχετε γιατί αν σας τύχει ελαττωματικό προϊόν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην σας το αλλάξουν.

 

Θεωρούν τους πελάτες  σαν συνεταίρους στην χασούρα λόγω ελλατωματικών, αν έχεις αγοράσει όπως είπε ο φίλος laptop, τηλεόραση, ίσως χάσεις τελείως τα λεφτά σου. 

 

Δεν σε εμπιστεύονται σαν πελάτη γιατί να τους εμπιστευτείς σαν κατάστημα, όλοι το ξέρουν.

 

Κάνεις λάθος.Όχι μόνο για το e-shop δεν ισχύει αυτό αλλά και για όλα τα καταστήματα ( για να μην νομίζει κανείς ότι δουλεύω στο e-shop ). Κάθε εταιρία ότι πουλάει έχει και εκείνος εγγύηση από τον κατασκευαστή.Δεν νομίζω να πήγε κάποιος με καμμένη μητρική ή καμμένη τηλεόραση σε οποιαδήποτε εταιρία και να μην καλύφθηκε από την εγγύηση. Παίζει ρόλο η ιδιαιτερότητα του προβλήματος.

  • Like 2
Δημοσ.

Κάνεις λάθος.Όχι μόνο για το e-shop δεν ισχύει αυτό αλλά και για όλα τα καταστήματα ( για να μην νομίζει κανείς ότι δουλεύω στο e-shop ). Κάθε εταιρία ότι πουλάει έχει και εκείνος εγγύηση από τον κατασκευαστή.Δεν νομίζω να πήγε κάποιος με καμμένη μητρική ή καμμένη τηλεόραση σε οποιαδήποτε εταιρία και να μην καλύφθηκε από την εγγύηση. Παίζει ρόλο η ιδιαιτερότητα του προβλήματος.

Ποια ιδιαιτεροτητα του προβληματος ρε συ καθεσαι και γραφεις. κατσε googl αρε τα προβληματα του eshop να δεις οτι μιλαμε για περιπτωσεις φως-φαναρι,τοσο απλες που απλα επρεπε να γινεται αντικατασταση-πιστωτικο χωρις πολλα πολλα και τους τραβαγανε χωρις λογο.

 

Στην περιπτωση τωρα του ts του εβγαλε ξεκαθαρο προβλημα εντως 7ημερων.Για ποιο ρημαδο λογο και με ποια ιδιαιτεροτητα πρεπει αυτος να εχει μεινει τωρα χωρις κινητο για 1+μηνα?

Δημοσ.

Ποια ιδιαιτεροτητα του προβληματος ρε συ καθεσαι και γραφεις. κατσε googl αρε τα προβληματα του eshop να δεις οτι μιλαμε για περιπτωσεις φως-φαναρι,τοσο απλες που απλα επρεπε να γινεται αντικατασταση-πιστωτικο χωρις πολλα πολλα και τους τραβαγανε χωρις λογο.

 

Στην περιπτωση τωρα του ts του εβγαλε ξεκαθαρο προβλημα εντως 7ημερων.Για ποιο ρημαδο λογο και με ποια ιδιαιτεροτητα πρεπει αυτος να εχει μεινει τωρα χωρις κινητο για 1+μηνα?

 

Εγώ προσωπικά από κανένα κατάστημα δεν έχω πρόβλημα. Στην εγγύηση παίζει ρόλο ο κατασκευαστής. Μόνο στο DOA για την άμεση εξυπηρέτηση μπορώ να κακολογήσω κάποιο μαγαζί. Πχ. μπροστά μου σε κάποιο κατάστημα πελατης φέρνει Samsung με 2 καμμένα pixel. Η Samsung καλύπτει απο 5 και πάνω. Σε μια LG που είχα ένα καμένο έγινε αντικατάσταση. Ποιος φταίει? Το κατάστημα ? Άλλη περίπτωση. Είχα αγορασει απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ένα κινητό Alcatel και χάλασε. Μου έκαναν 25 μέρες να το ΦΤΙΑΞΟΥΝ όχι να το κάνουν αντικατάσταση.Ποιος φταίει ? Το Πλαισιο ?

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγώ προσωπικά από κανένα κατάστημα δεν έχω πρόβλημα. Στην εγγύηση παίζει ρόλο ο κατασκευαστής. Μόνο στο DOA για την άμεση εξυπηρέτηση μπορώ να κακολογήσω κάποιο μαγαζί. Πχ. μπροστά μου σε κάποιο κατάστημα πελατης φέρνει Samsung με 2 καμμένα pixel. Η Samsung καλύπτει απο 5 και πάνω. Σε μια LG που είχα ένα καμένο έγινε αντικατάσταση. Ποιος φταίει? Το κατάστημα ? Άλλη περίπτωση. Είχα αγορασει απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ένα κινητό Alcatel και χάλασε. Μου έκαναν 25 μέρες να το ΦΤΙΑΞΟΥΝ όχι να το κάνουν αντικατάσταση.Ποιος φταίει ? Το Πλαισιο ?

 

προφανώς δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργούν τα σερβις :-)

Tο τηλεφωνάκι σου στη καλύτερη να έμεινε 3 μέρες στον επισκευαστή.Οι υπολοιπες 22 μέρες ήταν τα ''μεταφορικά'' του πλαισίου !

Οσο αφορά το φίλο με το ε shop ,εφόσον το τηλέφωνο δε λειτουργούσε εξ αρχής ,βάση doa γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο συσκευασμένο. Τις λεπτομέριες τις βρίσκουν μεταξύ τους προμηθετής και έμπορος,ο πελάτης δεν έχει καμμία θέση στη ''σχέση'' αναμεσα τους και δεν έχει λόγο να περιμένει γι αυτό που πλήρωσε.Αυτός είναι και ορισμός του DOA :-)

Δημοσ.

προφανώς δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργούν τα σερβις :-)

Tο τηλεφωνάκι σου στη καλύτερη να έμεινε 3 μέρες στον επισκευαστή.Οι υπολοιπες 22 μέρες ήταν τα ''μεταφορικά'' του πλαισίου !

Οσο αφορά το φίλο με το ε shop ,εφόσον το τηλέφωνο δε λειτουργούσε εξ αρχής ,βάση doa γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο συσκευασμένο. Τις λεπτομέριες τις βρίσκουν μεταξύ τους προμηθετής και έμπορος,ο πελάτης δεν έχει καμμία θέση στη ''σχέση'' αναμεσα τους και δεν έχει λόγο να περιμένει γι αυτό που πλήρωσε.Αυτός είναι και ορισμός του DOA :-)

Συμφωνώ για το DOA οπως είπα και σε αλλο ποστ. Το DOA είναι εκείνη την ώρα αντικατάσταση , εφόσον περάσει τον τεχνικό έλεγχο εκείνη την ώρα πάλι ή επιστροφή χρημάτων . ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γράφει στην εγγύηση , εκτός DOA , ότι θα γίνει στο τάδε χρονικό διάστημα.Το μόνο που έχει δικαίωμα ο πελάτης είναι ότι μετά τις 15 μέρες αναμονή μπορεί να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση. Διαβάστε και κανένα νόμο μην πετάμε τουβλα. Αυτά που λέω είναι γραπτά όχι επειδή ετσι μου ηρθε.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Συμφωνώ για το DOA οπως είπα και σε αλλο ποστ. Το DOA είναι εκείνη την ώρα αντικατάσταση , εφόσον περάσει τον τεχνικό έλεγχο εκείνη την ώρα πάλι ή επιστροφή χρημάτων . ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γράφει στην εγγύηση , εκτός DOA , ότι θα γίνει στο τάδε χρονικό διάστημα.Το μόνο που έχει δικαίωμα ο πελάτης είναι ότι μετά τις 15 μέρες αναμονή μπορεί να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση. Διαβάστε και κανένα νόμο μην πετάμε τουβλα. Αυτά που λέω είναι γραπτά όχι επειδή ετσι μου ηρθε.

 

Τούβλα ;

Δε σου ζητησε κανείς να συμφωνήσεις.

Παράθεση και απο κάτω απάντηση που δεν εχει καμμια σχέση με το κείμενο,γιατί ;

Διάβασε και κάτι πέρα απο νόμους.

Οι περισσότερες μέρες αναμονής οπως έγραψα νωρίτερα είναι λόγο του πωλητή και οχι του επισκευαστή.

Ο πωλητής ενδιαφέρεται να πουλήσει,η εξυπηρέτηση σε δεύτερη φάση είναι απώλεια,αρα και καθυστερεί γιατι δεν έχει όφελος (βραχυπρόθεσμα).

Η συσκευή εντός διαδικασίας DOA γίνεται αντικατάσταση με καινούργια κατόπιν ελέγχου,η εντος εγγύησης συσκευή γίνεται επισκευή.

Στη προκειμένη περίπτωση ο φίλος έπεσε σε υβρίδιο DOAγγύηση... που τυπικά συμβαίνει σε καταστήματα που πουλάνε φθηνότερα γιατί παραεισάγουν τα εμπορεύματα τους και δεν ακολουθούν το κεντρικό κανάλι μέσω του επίσημου αντιπροσώπου-εισαγωγέα.Οπότε και λειπει ο ένας παράγοντας απο τη παρέα,ο εισαγωγέας είναι και ο λιανέμπορος και η συμφωνία με το κινέζο ήταν οτι ,οτι πήρες πήρες κοψοχρονιά και μη με ζαλίζεις!

Η συνέχεια είναι οπως τη περιγράφει ο φίλος.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μείνετε μακριά από e-shop.gr ...και εγώ αφάνταστα δυσαρεστημένος! 

 

Καμία σχέση με το παλιό καλό και αξιόπιστο e-shop (πρίν ΠΟΛΛΑ χρόνια).

Δημοσ.

Μακριά από e-shop. Πρόσφατα μου έβγαλαν την πίστη για ένα φορτιστή αυτοκινήτου των 10 ευρώ. Ένα μήνα στο σέρβις και εν τέλει μου είπαν ότι λειτουργεί κανονικά..φυσικά δεν το τράβηξα για 10 ευρώ και όπως ήταν τον πέταξα αλλά άντε μετά να αγοράσω τίποτα ακριβό από αυτούς...

Δημοσ.

Να σας γυρίσω μερικές δεκαετίες πίσω, έτσι για τη σύγκριση?

Πριν το 1990 όταν κυρίαρχοι υπολογιστές ήταν οι 80286 (ο 80486 κόστιζε 1,000,000 δρχ.) και οι οθόνες ήταν στην πλειοψηφία τους μονόχρωμες CRT, ως στέλεχος "άλλαξα" εντός 24 ωρών monitor γιατί ο πελάτης βρήκε το ένα απο τα 4 στηρίγματα της βάσης σπασμένο.

Ο ίδιος πελάτης, ιδιοκτήτης μεγάλης Εταιρείας εν αγνοία μου, εκτίμησε τόσο τη κίνηση που έδωσε παραγγελία 15 εκατομμυρίων δρχ. σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και εξόφλησε με επιταγή ημέρας.

Παρ' όλα αυτά η Διοίκηση της Εταιρείας "σκάλωσε" τόσο στην αλλαγή του μονόχρωμου CRT λόγω βάσης, σε βαθμό που τους "αποχαιρέτισα" με συνοπτικές διαδικασίες.

Απο τον αποχαιρετισμό έως το "κανόνι" μεσολάβησαν περίπου 45 ημέρες.

Είναι θέμα νοοτροπίας η κάκιστη εξυπηρέτηση, δυστυχώς. Οι δε διαδικασίες after sales ανύπαρκτες.

Καταγγείλτε κάθε παράλογη άποψη/ερμηνεία Νόμων/πρόφαση/καθυστέρηση, μόνο έτσι ίσως συμμορφωθούν ορισμένοι. Αν πάλι δεν μπορούν ας αφήσουν "χώρο" στους σοβαρούς επαγγελματίες και ας ασχοληθούν με κάτι άλλο.

Χωρίς πελάτες, έμπορος δεν υφίσταται.

 

Δημοσ.

και μενα το ιδιο ,παραγγελεια σε διαθεσιμοτητα ηταν να σταλει με ταχυκινηση σταλθηκε μετα απο 10 μερες ,μου ειπαν αν το ηθελα αμεσα να πηγαινα να το παρω απο ενα καταστημα τους λες και θα το κουβαλουσαν αυτοι η λες και θα πληρωναν αυτοι την ταχυκινηση,τελευταια παραγγελια και απο μενα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...