Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Σωστός! Τι σημασία μπορεί να έχει το τι θέλουν κάποιοι για τη δική τους ζωή ή το δικό τους θάνατο; Σημασία έχει, το τι θέλεις και για τι ενδιαφέρεσαι εσύ, αναφορικά με τη ζωή και το θάνατό τους...

 

Πολλα μπορει να θελει ενας ανθρωπος.

Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ολα σωστα.

 

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κανενα προβλημα.

Σημερα προσπαθεια για να αποκτησουν καποιοι δικαιωμα στον θανατο,

αυριο νομοθετικη κατοχυρωση της επιθυμιας τους

και μεθαυριο υποχρεωτικη ευθανασια για τους μπατηριδες,τους υπεργηρους,τους απροσαρμοστους γενικα, στα πλαισια του συμμαζεματος της οικονομιας.

 

 

https://yourlogicalfallacyis.com/slippery-slope

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλα μπορει να θελει ενας ανθρωπος.

Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ολα σωστα.

 

 

και πως ξερεις εσυ τι ειναι σωστο για τον καθενα;

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.

Ακριβώς ο κάθε άνθρωπος (πλην εξαιρέσεων) έχει δικαίωμα να παίρνει τις αποφάσεις για τον εαυτό του. Το ότι εγώ π.χ μπορεί να θέλω να "παλεψω" μέχρι το τέλος και ας ξέρω ότι θα πεθάνω, δεν σημαίνει ότι το θέλει και ο άλλος.

Μπορεί ένας άνθρωπος να μην μπορεί να αποφασισει για την αρχή της ζωής του, αλλά μπορεί και πρέπει να αποφασίζει για το τέλος της ζωής του.

 

Επίσης, δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει τι θέλει και τι δεν θέλει να κάνει ο άλλος με την δική του ζωή, αλλά με το τι θέλουμε και τι δεν θελουμε να κάνουμε εμείς στις δικές μας.

 

Αφού κάποιος είναι ψυχικα υγιής, δεν μπορώ να δω κάτι μεμπτό στο assisted suicide.

Δημοσ.

Πολλα μπορει να θελει ενας ανθρωπος.

Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ολα σωστα.

 

Αυτό θα μπορούσε να το πει οποισδήποτε για οτιδήποτε και γι' αυτό το λόγο η αξία του σαν επιχείρημα (μηδέν) δεν πλησιάζει την αξία του σα φιλοσοφική παρατήρηση.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

το θεμα του θανατου μας αφορα ολους γιατι κανεις μας δεν ειναι αθανατος αρα δεν ηταν εκει ο προβληματισμος μου. απο την στιγμη που η αποπειρα αυτοκτονιας δεν ειναι παρανομη γιατι να ειναι παρανομη η υποβοηθουμενη αυτοκτονια (εκτος και αν υπαρχει υποκαλυψη δολοφονιας απο τριτους με συγκεκριμενο κερδος). Γιατι να μην υπαρχει μια λυση γι αυτους που θελουν να πεθανουν αλλα δεν θελουν να υποφερουν; Ειναι δλδ καλυτερο να υποστουν οι συγγενεις τους κοινωνικο στιγματισμο οι αλλου ειδους προβληματα (οικονομικα, νομικα κτλ) απο μια αυτοκτονια που εμπλεκει αστυνομιες και αγνωστους; Γιατι θανατωνουμε τοσο ευκολα αρρωστα ζωα (που δεν εχουν και μιλια για να τα ρωτησουμε αν θελουν να πεθανουν) αλλα οταν προκειται για ανθρωπους οι οποιοι μπορουν να εκφρασουν τις επιθυμιες τους και να τις τεκμηριωσουν με λογικα επιχειρηματα καποιοι ειναι εναντιον; Το θεμα του θανατου ειναι καθαρα προσωπικη και οικογενειακη υποθεση κι οχι κοινωνικη. Μονο εγωιστικα και συναισθηματικα κινητρα μπορω να σκεφτω οτι εχουν οσοι εναντιωνονται στην ιδεα της υποβοηθουμενης αυτοκτονιας

 

Δεν έχω καταλάβει τι προτείνεις. Λες ότι όταν κάποιος θέλει να πεθάνει, το κράτος πρέπει να του παρέχει τα μέσα για να το κάνει όσο πιο ανώδυνα γίνεται, ασχέτως του λόγου για τον οποίο θέλει να πεθάνει; Ενδιαφέρουσα άποψη δε λέω, αλλά λίγο ακραία πιστεύω.

Δημοσ.

Δεν έχω καταλάβει τι προτείνεις. Λες ότι όταν κάποιος θέλει να πεθάνει, το κράτος πρέπει να του παρέχει τα μέσα για να το κάνει όσο πιο ανώδυνα γίνεται, ασχέτως του λόγου για τον οποίο θέλει να πεθάνει; Ενδιαφέρουσα άποψη δε λέω, αλλά λίγο ακραία πιστεύω.

 

θα μπορουσαμε να φτασουμε και εκει αλλα ας αρχισουμε πρωτα με τα ατομα που ειναι καταδικασμενα ουτως ή αλλως εξαιτιας προβληματων υγειας. σε γενικες δεν ειμαι υπερ της αυτοκτονιας ειδικα οταν προκειται για ηλιθιους λογους πχ ερωτικη απογοητευση αλλα στην προκειμενη περιπτωση αν ειναι να ζεις μια ζωη οπου θα εισαι κλινιρης για χρονια και δεν γινεται να αλλαξει αυτο τοτε ναι το καταλαβαινω.

Δημοσ.

Οταν μια δυσκολη αποφαση φερνει την ευκολη λυση ειναι θεμα χρονου να μετατραπει σε ευκολη αποφαση.
Αυτοι που θα κρινουν ποιος εχει πραγματικα το δικαιωμα να ακολουθησει την ευκολη λυση, θα αρχισουν να βαζουν νερο στο κρασι τους, μερα με την μερα ,μεχρι να ξεφυγει η κατασταση και απο τα δικα τους χερια.
Οι περισσοτεροι ευχεστε να σταματησουν οι αριθμοι να επικρατουν απεναντι στους ανθρωπους,, την ωρα που αβιαστα κολλατε εναν αριθμο στην πλατη σας.
 


 αλλα ας αρχισουμε πρωτα με τα ατομα που ειναι καταδικασμενα ουτως ή αλλως

 

Και που θα τελειωσουμε ;

  • Moderators
Δημοσ.

θα μπορουσαμε να φτασουμε και εκει αλλα ας αρχισουμε πρωτα με τα ατομα που ειναι καταδικασμενα ουτως ή αλλως εξαιτιας προβληματων υγειας. σε γενικες δεν ειμαι υπερ της αυτοκτονιας ειδικα οταν προκειται για ηλιθιους λογους πχ ερωτικη απογοητευση αλλα στην προκειμενη περιπτωση αν ειναι να ζεις μια ζωη οπου θα εισαι κλινιρης για χρονια και δεν γινεται να αλλαξει αυτο τοτε ναι το καταλαβαινω.

 

Συγκεκριμένα για το παράδειγμα που φέρνεις περί κλινήρους ατόμου:

 

Μπορεί να εκπλαγείς, αλλά δεν υπάρχει «δεν γίνεται να αλλάξει», ούτε είναι κανένας καταδικασμένος, μόνο και μόνο επειδή είναι κλινήρης. Θα μου πεις ότι αυτοί είχαν και τα means και το potential, ωστόσο δεν θα ήταν καλύτερα να προσπαθούσαμε σαν κοινωνία να δίναμε σε όλους τα means και το potential, αντί να ασχολούμαστε με το πως θα φύγουν πιο ανώδυνα;

Δημοσ.

Οταν μια δυσκολη αποφαση φερνει την ευκολη λυση ειναι θεμα χρονου να μετατραπει σε ευκολη αποφαση.

Αυτοι που θα κρινουν ποιος εχει πραγματικα το δικαιωμα να ακολουθησει την ευκολη λυση, θα αρχισουν να βαζουν νερο στο κρασι τους, μερα με την μερα ,μεχρι να ξεφυγει η κατασταση και απο τα δικα τους χερια.

Οι περισσοτεροι ευχεστε να σταματησουν οι αριθμοι να επικρατουν απεναντι στους ανθρωπους,, την ωρα που αβιαστα κολλατε εναν αριθμο στην πλατη σας.

 

 

Και που θα τελειωσουμε ;

Έτσι ακριβώς αλλά τα γεγονότα που θα έρθουν θα προλάβουν την κάρτα του πολίτη,ο θεός να βάλει το χέρι του

Δημοσ.

Συγκεκριμένα για το παράδειγμα που φέρνεις περί κλινήρους ατόμου:

 

Μπορεί να εκπλαγείς, αλλά δεν υπάρχει «δεν γίνεται να αλλάξει», ούτε είναι κανένας καταδικασμένος, μόνο και μόνο επειδή είναι κλινήρης. Θα μου πεις ότι αυτοί είχαν και τα means και το potential, ωστόσο δεν θα ήταν καλύτερα να προσπαθούσαμε σαν κοινωνία να δίναμε σε όλους τα means και το potential, αντί να ασχολούμαστε με το πως θα φύγουν πιο ανώδυνα;

 

κι αν ο αλλος εχει κουραστει γιατι να περιμενει το λαχειο; η ερευνα συνεχιζεται και καθε μερα ανακαλυπτουν πραγματα. οι αρρωστιες που πριν 100 χρονια θεριζαν κοσμο σημερα ειναι ενα κουτακι χαπια και σπιτι σου. πιθανως σε 100 χρονια να εχουμε αναλογες αλλαγες αλλα μεχρι τοτε τι θα κανουμε; θα γινονται πειραματοζωα οι ανθρωποι να δουμε ποσο θα αντεξουν σε τελικα σταδια ασθενιων; επισης δεν το βλεπουν ολοι οπως οι ανθρωποι που εβαλες για παραδειγμα

Οταν μια δυσκολη αποφαση φερνει την ευκολη λυση ειναι θεμα χρονου να μετατραπει σε ευκολη αποφαση.

Αυτοι που θα κρινουν ποιος εχει πραγματικα το δικαιωμα να ακολουθησει την ευκολη λυση, θα αρχισουν να βαζουν νερο στο κρασι τους, μερα με την μερα ,μεχρι να ξεφυγει η κατασταση και απο τα δικα τους χερια.

Οι περισσοτεροι ευχεστε να σταματησουν οι αριθμοι να επικρατουν απεναντι στους ανθρωπους,, την ωρα που αβιαστα κολλατε εναν αριθμο στην πλατη σας.

 

 

Και που θα τελειωσουμε ;

 

και τι ακριβως φοβασαι οτι θα αφανιστει το ανθρωπινο ειδος απο τον πλανητη; 7δις δεν νομιζω οτι εχουμε προβλημα

 

οσο για το που θα τελειωσουμε αστο καλυτερα

Δημοσ.

By the way, δεν καταλαβα ποτε συνδεσαμε το assisted death με τους αρρωστους που ειναι κλινηρεις γενικα. Η ενδειξη, οπου εφαρμοζεται, ειναι για τελικου σταδιου νοσο που θα φερει το θανατο εντος εβδομαδων.  Επομενως ουτε καρκινος στην πρωτοδιαγνωση, οταν δεν εχει γινει καμια θεραπεια.

Εννοειται δε συζηταμε για Alzheimer's και ανοια γενικα, ο ασθενης που εχει αυτα τα νοσηματα δε μπορει να δωσει συγκαταθεση.

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι αλήθεια πάντως ότι δημιουργούνται διάφορα ηθικά ζητήματα.

 

Π.χ. αν επιτρέπεται να παραγγείλεις assisted μόνος σου τότε θα υπάρχει κάποιο νομικό προαπαιτούμενο για να μπορείς. Ποιό θα είναι αυτό; 18 χρονών; Ίσως εκεί υπάρχουν περιπτώσεις που το teen μπορεί να πάρει μια όχι τόσο well thought out απόφαση (θυμηθείτε περιπτώσεις αυτοκτονίας από bullying, ειδικά αν το θύμα έχει ήδη κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας).

 

Επίσης με τους ανήλικους τι γίνεται; Θα μπορεί ο κηδεμόνας (που δεν είναι πάντα γονέας) έστω με συγκατάθεση κάποιων γιατρών να "καταδικάζει σε θάνατο";

 

Είμαι υπέρ αλλά επειδή το θέμα είναι λεπτό καλύτερα με μικρά βήματα.

Δημοσ.

Ηθικα ζητηματα παρα πολλα, συμφωνω. Ξαναγραφω για το Ορεγκον ( για εκει εχω ασχοληθει λιγο να διαβασω με αφορμη ενα αρθρο ενος γιατρου στο journal of the american medical association, o οποιος νοσησε ο ιδιος απο καρκινο και λιγο πριν το τελος διαλεξε ο ιδιος το assisted death. Κατα τη διαρκεια της διαδικασιας εγραψε το αρθρο, δυστυχως δεν ειναι ανοιχτο για το κοινο για να βαλω λινκ).

 

Εκει λοιπον, η διαδικασια αφορα αυστηρα ενηλικες, που εχουν πληρη πνευματικη διαυγεια, δεν εχουν καταθλιψη και η νοσος τους ειναι βεβαιωμενη σαν τελικου σταδιου που δεν επιδεχεται αλλη θεραπεια απο δυο ανεξαρτητους γιατρους.

  • Like 2
Δημοσ.

Χαλαρή κουνέντα κάνουμε για το αν ειμαστε υπερ η κατα της ευθανασίας. Δεν λέμε ότι αν γινει, θα ειναι μπατε σκυλοι αλέστε. Προφανώς και θα υπάρχουν νομοθεσίες και διαδικασίες όπως υπάρχουν/υπήρχαν και για την θανατική ποινή για παράδειγμα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...