JohnTehGreek Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Πραγματικά TS απάντα μου είχες την παραμικρή ελπίδα ότι στην Ελλάδα θα μπορούσες να διεκδικήσεις αποζημίωση; Ακόμα και αν προβλεπόταν κάποια αποζημίωση και ακόμα και αν προσπαθούσες να την διεκδικήσεις στην καλύτερη περίπτωση θα σου έπαιρνε καμια δεκαετία μέχρι να τα πάρεις. Ειδικά για ένα APC ούτε σε 2 ζωές δεν θα έπαιρνες φράγκο. Μν το ψάχνεται. Έτσι έχει το πράγμα έτσι είναι χρόνια τώρα και δεν βλέπω να αλλάζει.
kage Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Googlarete αποζημιωση απο δεη Κατι για 300-400ε μαξ λενε... Εδω η σαντορινη πριν 3 χρονια ειχε μεινει χωρις ρευμα καμιά βδομαδα μεσα στον αυγουστο δεν νομιζω οτι αποζημιωθηκαν... Πολυ θα ηθελα να μαθω αν τα τοπ ups apc,eaton κτλ θα σου δωσουν λεφτα 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Διαβαστε τους ορους του συμβολαιου και θα δειται οτι δεν υπαρχει αποζημειωση . Απο οτι ξερω απο συναδελφους τεχνικους αποζημειωση δινεται μονο οταν μετα απο διακοπη στηην επαναφορα "κοπει ο ουδετερος" χωρις να ξερω ακριβως τι σημαινει αυτο .
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Μια γενικη συμβουλη .Οταν υπαρχει διακοπη και επανελθει το ρευμα περιμενετε λιγα λεπτα πριν ανοιξετε ευαισθητες συσκευες.
Menelaos83 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Μια γενικη συμβουλη .Οταν υπαρχει διακοπη και επανελθει το ρευμα περιμενετε λιγα λεπτα πριν ανοιξετε ευαισθητες συσκευες. Ακομα καλυτερα ας τα βγαζουμε απο την πριζα μεχρι να επανελθει 1
sfakattack Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Να παραθεσω κι εγω την εμπειρια μου. Μετα απο συντομη διακοπη κι επαναφορά του ρευματος διαπιστωνω οτι καηκαν λαπτοπ και ρουτερ παρακαλω τα ειχα σε πολυπριζο ασφαλειας. Παω στο τοπικο καταστημα δεδδηε και κανω την αιτηση Μου αναφερουν πως σε λιγες μερες θα ερθει τεχνικος να το ελεγξει. Τους ρωταω αν θελουν να ελεγξουν και το λαπτοπ.λενε οχι δεν χρειαζεται. Περιμενω περιμενω περιμενω...κανεις τεχνικος.λαμβανω επιστολη δεν σας αποζημιωνουμε και κανουν copy paste τους ορους λειτουργιας. Τα παιρνω στην κρανα και απευθυνομαι στον συνηγορο του καταναλωτη. Βασει αυτων που τους ειπα ο συνηγορος τα απεδεχθη και τους συνέστησε να μου πληρώσουν αποζημιωση 1400 ευρω. Χαρηκα οσο δεν φανταζεστε μεχρι που ειδα την απάντηση της δεη στον συνηγορο "Δεν αποδεχομαστε την συσταση σας" Τι ψαχνετε επομένως. ..; χαμενος χρονος δυστυχως 1
JohnTehGreek Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Να παραθεσω κι εγω την εμπειρια μου. Μετα απο συντομη διακοπη κι επαναφορά του ρευματος διαπιστωνω οτι καηκαν λαπτοπ και ρουτερ παρακαλω τα ειχα σε πολυπριζο ασφαλειας. Παω στο τοπικο καταστημα δεδδηε και κανω την αιτηση Μου αναφερουν πως σε λιγες μερες θα ερθει τεχνικος να το ελεγξει. Τους ρωταω αν θελουν να ελεγξουν και το λαπτοπ.λενε οχι δεν χρειαζεται. Περιμενω περιμενω περιμενω...κανεις τεχνικος.λαμβανω επιστολη δεν σας αποζημιωνουμε και κανουν copy paste τους ορους λειτουργιας. Τα παιρνω στην κρανα και απευθυνομαι στον συνηγορο του καταναλωτη. Βασει αυτων που τους ειπα ο συνηγορος τα απεδεχθη και τους συνέστησε να μου πληρώσουν αποζημιωση 1400 ευρω. Χαρηκα οσο δεν φανταζεστε μεχρι που ειδα την απάντηση της δεη στον συνηγορο "Δεν αποδεχομαστε την συσταση σας" Τι ψαχνετε επομένως. ..; χαμενος χρονος δυστυχως Συγνώμη αν κατάλαβα καλά σου κάηκε ένα Λαπτοπ και ένα ρουτερ; Και ο Συνήγορος πρότεινε αποζημίωση 1400€; Δεν είναι πολλά περισσότερα από όσα πραγματικά αξίζει ένα λαπτοπ και ένα ρουτερ; Εκτός και να το Λαπτοπ είναι απο τα πανάκριβα...Δεν είναι τόσο παράλογο που δεν την αποδέχθηκε η ΔΕΗ. Πάντως όπως και να έχει μην το ψάχνετε. Ειδικά με τέτοιους φορείς δεν θα βρεις ποτέ το δίκαιο σου.
sfakattack Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Το λαπτοπ κοστιζε 3000 ευρω φιλε μου και ηταν επαγγελματικο...οποτε τα 1400 και λιγα ηταν
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δεν είναι δεη (δυστυχώς) δεδδηε είναι Το δυστυχως που παει ? Ιδιοι κανονες αποζημιωσης ισχυουν πολλα χρονια που ηταν μονο ΔΕΗ.
zio10 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Αυτό που γράφτηκε πάντως για τις προγραμματισμένες διακοπές ισχύει κι εδώ ότι ενημερώνουν με χαρτί, για ρεύμα και νερό. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Αυτό που γράφτηκε πάντως για τις προγραμματισμένες διακοπές ισχύει κι εδώ ότι ενημερώνουν με χαρτί, για ρεύμα και νερό. Στις προγραματισσμενες ειναι ευκολο να γινουν ειδοποιησεις. Παντα ομως υπαρχει ο ασταθμητος παραγοντας που οδηγει σε εκτακτες. 1
zio10 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Στις προγραματισσμενες ειναι ευκολο να γινουν ειδοποιησεις. Παντα ομως υπαρχει ο ασταθμητος παραγοντας που οδηγει σε εκτακτες. To πιο τραγικό που έχω δει ήταν αυτό που είπε ο φίλος για τη Σαντορίνη πριν 3 χρόνια, 15Αύγουστος, πήχτρα και 10 μέρες σχεδόν χωρίς ρεύμα! Όσοι δεν είχανε γεννήτριες πάθανε τεράστιες ζημιές! Αλλά πρέπει να ήταν πολύ σοβαρή βλάβη.
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 To πιο τραγικό που έχω δει ήταν αυτό που είπε ο φίλος για τη Σαντορίνη πριν 3 χρόνια, 15Αύγουστος, πήχτρα και 10 μέρες σχεδόν χωρίς ρεύμα! Όσοι δεν είχανε γεννήτριες πάθανε τεράστιες ζημιές! Αλλά πρέπει να ήταν πολύ σοβαρή βλάβη. 10 μερες ειναι παρα παρα πολλες .Επρεπε να κινηθουν ομαδικα εναντιον της ΔΕΗ αν ηταν το 2013 και πριν ή του ΔΕΔΔΗΕ αν ηταν μετα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα