Rubenstilchkin Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Αποφασισμένη να συνεισφέρει στη native υποστήριξη multi-GPUs φαίνεται πως είναι η Microsoft, η οποία ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να διαθέσει σύντομα στο GitHub ένα "hardware abstraction layer" για το DirectX 12, μέσω του οποίου θα απλοποιείται το GPU pooling. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η επεξεργαστική δύναμη πολλαπλών GPUs θα μπορεί να αξιοποιηθεί με μεγαλύτερη ευκολία, χωρίς τις υποχρεωτικές δεσμεύσεις που επιβάλλουν οι μέχρι τώρα τεχνολογίες τρίτων κατασκευαστών (βλ. SLI και CrossFire), μειώνοντας σημαντικά το επίπεδο δυσκολίας και τον όγκο εργασίας που θα απαιτείται για την ανάπτυξη μίας DirectX 12 εφαρμογής σε αντίστοιχα συστήματα. Στο GitHub θα τοποθετηθούν δύο δείγματα, ένα το οποίο θα εκμεταλλεύεται την επεξεργαστική δύναμη πολλαπλών καρτών γραφικών και ένα χωρίς την υποστήριξη της προαναφερθείσας τεχνολογίας, δίνοντας στους προγραμματιστές μία γενικότερη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν να εκμεταλλευτούν το συγκεκριμένο κώδικα στις υλοποιήσεις τους και φέρνοντας τους ένα βήμα πιο κοντά στις Mixed Multi-Adapter διαμορφώσεις - όπου επιτυγχάνεται αρμονική συνεργασία μεταξύ εντελώς διαφορετικών GPUs. Με αυτόν το τρόπο, η Microsoft υποστηρίζει δυναμικά την υιοθέτηση ενός native multi-GPU API, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη τίτλων, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου οι υλοποιήσεις τρίτων κατασκευαστών θα υποστηρίζουν την τεχνολογία Explicit Multi Adapter (EMA), μέσω της οποίας μοιράζονται οι διεργασίες μεταξύ κύριας και δευτερεύουσας κάρτας - αφήνοντας τους προγραμματιστές να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των τίτλων τους. Site: TechPowerUp
Fulgore Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Με το πασο της να τους πουν αλλα τα παιχνιδια κανονικα full price τα πουλανε και digital only. 1
aliakas Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 ότι και να κάνουν αν η nvidia το έχει απενεργοποιημενο οι ευτυχείς κάτοχοι μιας 1060 θα μείνουν με το dx12 στο χέρι
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 ναι αλλα αν έχεις μια intel hd +1060 θα είναι ανοιχτό και θα οφεληθείς χεχεχε
alexisnik19911 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 μακαρι να επικρατητουσε το vulkan αλλα χλωμο...πολλα τα συμφεροντα απο πισω...
Retromaniac Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 ναι αλλα αν έχεις μια intel hd +1060 θα είναι ανοιχτό και θα οφεληθείς χεχεχε Και 2 x 1060 θα τις εκμεταλευτείς. Θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τις 2 κάρτες. Απλά δεν θα γίνεται η μετακίνηση δεδομένων μέσω SLI BRIDGE.
seithan Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Με το πασο της να τους πουν αλλα τα παιχνιδια κανονικα full price τα πουλανε και digital only. Με λίγα λόγια, ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι. 1
Lied Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Χμμμ λετε ο καμενος απο το Adored tv (youtube channel απο τρελο AMD fanboy) να ειχε δίκιο?Ειχε βγαλει ενα βιντεο πριν απο κανα 2 μηνο που ελεγε οτι η AMD χρησιμοποιοντας τη θεση της στις κονσολες, θα σπρωξει το multigpu solution ετσι ωστε να γινει ανταγωνιστικη με την Nvidia βαζοντας πολλες gpus σε ενα board. Ετσι θα εχει πολυ καλύτερα yields λογο των μικρότερων πυρήνων και θα τους κανει scale βαζοντας περισσοτερους. Το εν λογο βιντεο Στο 9.40 περιγραφει τα yields. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Όταν μου τρέξουν απ' τα μπατζάκια και θελήσω να επεκταθώ, θα υλοποιήσω και directx (codepath). Προς το παρόν με opengl/vulkan αγγίζω μεγαλύτερο μέρος της στοχευόμενης αγοράς.
Retromaniac Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Όταν μου τρέξουν απ' τα μπατζάκια και θελήσω να επεκταθώ, θα υλοποιήσω και directx. Προς το παρόν με opengl/vulkan αγγίζω μεγαλύτερο μέρος της στοχευόμενης αγοράς. ;;;;;;
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 ;;;;;; Ήθελα πιο στρογγυλό λόγο από το να γράψω "υποστηρίξω", που ίσως εν τέλη να ήταν πιο κατανοητό.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Και πάλι δεν καταλαβαίνω. Είσαι developer; Yup.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα