iznotak Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Καλημέρα. Πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με app development για κινητά. Ξεκίνησα με αυτό το tutorial που πρότεινε συμφορουμίτης σε άλλο νήμα. Θέλω να περνάω τα apps μου στο iphone μου για να τα δείχνω, μπορώ να το κάνω παρακάπτωντας το store όπως μπορείς να κάνεις με τα android; Πρέπει να κάνω jailbreak; Ρωτάω τώρα που είμαι στην αρχή άμα είναι να αφήσω την swift και να το γυρίσω σε ανάπτυξη για android
alou Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Η σύντομη απάντηση είναι ότι μπορείς, με κόστος ~100 ευρώ ( 99$ νομίζω) το χρόνο που χρειάζεται ούτως ή άλλως για να ανεβάσεις / διατηρήσεις κάποια εφαρμογή στο app store. Το κομάτι που αναφέρεις, ξεπερνιέται με κάποιες αλχημείες (όπως και το ότι χρειάζεσαι mac, btw) και μούφα provisioning profiles αλλά αυτά είναι μόνο αν ασχοληθείς για χαβαλέ μια και δεν θα μπορέσεις να ανεβάσεις κάτι στο app store. Το να δείξεις κάτι που φτιάχνεις, πάντως, είναι κάτι που γίνεται με emulator συνήθως και όχι με κάποιο κινητό.
Moderators Kercyn Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι χρειάζεσαι ένα developer profile για να μπορείς να φτιάχνεις πράγματα για iOS (τα 100 ευρώ/χρόνο που λέει ο alou).
alou Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Ναι επι της ουσίας έχεις ένα certificate (που διαρκεί 1 χρόνο = 100$ από developer.apple.com ) το οποίο χρησιμοποιείται στο compilation του apk που θα χρησιμοποιηθεί για τον οποιοδήποτε λόγο (app store ή build για το τηλέφωνο)
iznotak Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Εχω mac για να δουλεύω στο xcode και να βλέπω το αποτέλεσμα εκεί αλλά με ενδιαφέρει να το βλέπω στο iphone (κάτι σαν mockup) χωρίς να μπλέκω με εγκρίσεις, αναμονές και 99 δολλαρς.
alou Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Γράψε λάθος, δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω γιατί έχω license αλλά λένε ότι από Xcode 7+, μπορείς να κάνεις compile το app απευθείας στο τηλέφωνο χωρίς developer license (τα 100$ που λέγαμε). So, go for it.
kagelos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Γράψε λάθος, δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω γιατί έχω license αλλά λένε ότι από Xcode 7+, μπορείς να κάνεις compile το app απευθείας στο τηλέφωνο χωρίς developer license (τα 100$ που λέγαμε). So, go for it. Ισχύει
iznotak Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Με τι ειδους app θελεις να ασχοληθείς ? Με παιχνίδια με λέξεις (π.χ. όπως περιγράφει ο φίλος εδώ) αλλά όοοοταν τα καταφέρω (σε μήνες ή χρόνια ) θα ήθελα να το κάνω και σε android και σε ios. Απλά θέλω να το τεστάρω και "νιώθω" σε κινητό. Ήξερα ότι γίνεται σε ανδροιδ, δεν ήξερα όμως για ιος.
hackman Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Και με unity μπορείς να το κανεις αυτο και το καλό είναι ότι μπορείς μετα ν κανεις deploy σε ολες τις πλατφόρμες.
iznotak Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Ψάχνοντας λίγο (και χωρίς να είμαι πολύ σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι διαβάζω χεχε) έπεσα πάνω σε αυτό: Porting to Windows and LinuxOne major implementation that we're going to see with Swift 3.0 is the porting of Swift to other operating systems. According to Apple's Swift Evolution GitHub page, the Swift team intends to "make Swift available on other platforms and ensure that one can write portable Swift code that works properly on all of those platforms." και αυτό: Swift 3.0's new features: Welcoming Google to the frayMeanwhile, we've heard rumours that Google is preparing to drop its Java-based programming language for Android in favour of Swift (in part to sidestep increasing legal problems Google is having with Oracle, the owners of Java). από macworld.co.uκ
doctor_667 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 H πρώτη είδηση δεν σε αφορά και πολύ για τώρα και μιλάει κυρίως για το backend κομμάτι όπου η Swift ήδη τρέχει σε Linux και αρχίζει και χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο. Για το δεύτερο, μου ακούγεται πολύ δύσκολο αυτή τη στιγμή να συμβεί αλλά προφανώς θα ήταν πολύ βολικό για τους devs μιας και θα είχαν να μάθουν μια γλώσσα και για τις 2 πλατφόρμες. Γενικά αν σε ενδιαφέρει iOS, καλά έκανες και ξεκίνησες με Swift. Αν μιλάμε αποκλειστικά για παιχνίδια, Unity θα είχε πιο πολλή λογική πάντως και θα ήταν multiplatform.
papares Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 αν το Iphone ειναι jailbreak τοτε απλα φτιαχνεις το .ipa αρχειο και το περνας μεσα μεσω itunes.δεν χρειαζετε certificate γιατι πολυ απλα μπορεις να φτιαξεις εσυ ενα.αν τωρα θες να ειναι στο apple store αλλαζει δινεις 100 ευρω και διαβαζεις διαβαζεις διαβαζεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα