Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω υπάρχει και emulator για τον Sega Saturn ή κάνω λάθος;

 

ναι υπαρχει. το πρωτο torrent που ειχα κατεβασει ηταν ενα full cd με roms για sega saturn/nes/snes.  :-D

  • Like 1
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ίσως αν είχε σπάσει πριν 20 χρόνια να είχε άλλη τύχη σαν κονσόλα.

Μία χαρά σπασμένη ήταν. Εγώ έπαιζα με την κλασσική ανταλλαγή δισκακιων κατά τη διάρκεια του boot.

  • Like 1
Δημοσ.

Σημασία έχει πως ένας άνθρωπος έχει τόσες ηλεκτρονικές και προγραμματηστικές γνώσεις που σε συνδιασμό με την φαντασία του ποτέ κανείς ουτε κάν μια ομάδα δεν εφτασε σε αυτό το αποτέλεσμα... και είναι μόνο ένας άνθρωπος.... πόσο πίσω και αμαθείς είμαστε άραγε εμείς....

Δημοσ.
ΥΓ: Το Saturn δεν ήταν αδικοχαμένο, το Dreamcast ήταν. Η αρχιτεκτονική του ήταν βασισμένη στην παραγωγή 2D παιχνιδιών όταν όλα τα καινούρια παιχνίδια ήταν 3D (Tomb Raider, Resident Evil, Metal Gear κτλ). Επίσης ήταν απίστευτα δύσκολο στον προγραμματισμό με αποτέλεσμα τα περισσότερα παιχνίδια του να είναι ελαφρώς άνω του μετρίου.

Προφανώς και είναι αδικημένο. Δεδομένα είχε αρκετές τεχνικές/hardware ικανότητες ~με κάποιες να είναι πρωτοποριακές~ που αρχισαν να φαίνονται δυστυχώς κάπως αργά .

Δε στηρίχθηκε ποτέ αξιοπρεπώς πρώτα απ΄την Sega λόγω εσωτερικών διαμαχιών. Η ιστορία του εξηγεί τα περί αδικίας. Δε χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. 

Σε παραπέμπω να διαβάσεις πρόσφατες δηλώσεις του Kalinske για το μηχάνημα ώστε να πάρεις μία εικόνα.

 

Ο μύθος του "δε μπορεί 3d κάνει μόνο για 2d" έπεσε στα πατώματα μετα απο κυκλοφορίες όπως τα burning rangers, psg, ακόμη και το tech demo του Shen Mue. Απορώ που ανακυκλώνεται ακόμη το ίδιο, τόσα χρόνια μετά.

Μια χαρά τα κατάφερνε η κονσόλα.Οι ιδιαιτεροτητες στο hardware θα μπορούσαν να του δώσουν και πλεονεκτήματα ,δεν αποτελεί επιχείρημα η δυσκολία στον προγραμματισμο. Πρώτος υπαίτιος όπως είπα και πριν η sega που δε διέθεσαι αξιοπρεπή manuals στους devs. Δεύτερος, οι ίδιοι οι devs (όχι όλοι) που δεν προσπαθούσαν όπως θα έπρεπε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η "τρομερή" ΕΑ.

 

Επίσης τι δήλωση είναι πάλι αυτή; "τα περισσότερα παιχνίδια του ελαφρώς άνω του μετρίου";

αστείες αναφορές για μια κονσόλα με πανω απο 900 κυκλοφορίες συνολικά. Καλό θα ήταν να αφιέρωνες περισσότερο χρόνο μαζί της.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν ηταν αδικοχαμενο το sega saturn το dreamcast τι ηταν δηλαδη?

 

αυτο ακριβως. η πικρη αληθεια ειναι πως και οι 2 κονσολες ηταν τοσο πρωτοποριακες που η sony μονο στο ονειρο της θα μπορουσε να κανει κατι αντιστοιχο αλλα κερδισαν οι συμφωνιες με τις καλυτερες εταιρειες οπως ήταν λογικο. (για οσους δεν θυμουνται, το sega saturn ηταν η πρωτη κονσολα με δυνατοτητες internet browsing, video cd, image cd κτλ ενω το dreamcast ηταν η πρωτη κονσολα με διαδικτυακο παιχνιδι (απαιτουσε το DreamKey για να αλλαξεις server στην Ελλαδα), video cd, υπηρχαν απειρα καταστηματα που σου εγραφαν emulators για διαφορες κονσολες να παιζεις στο dreamcast τοτε, καρτα μνημης που ηταν και κονσολα και συνεχιζες το παιχνιδι στο δρομο με διαφορα mini games που ξεκλειδωνανε πραγματα στο κανονικο παιχνιδι κτλ, και η μεγαλυτερη σε homebrew υποστηριξη κονσολα μεχρι και σημερα.

 

το sega saturn ειχε τα καλυτερα 2d beat em ups και 2d/3d shoot em ups (ας κοιταξει καποιος τα παιχνιδια της εταιρειας treasure (η καλυτερη gaming εταιρεια ever για εμενα) ποσο κοστιζουν πλεον στο ebay για το sega saturn /sega dreamcast και θα καταλαβει) αλλα σε multiformat τιτλους που εβγαιναν και σε αυτο και στο playstation παντα εχανε ποντους όπως στο πρωτο tomb raider που ηταν αρκετα πισω σε σχεση με το psone ή το mortal kombat trilogy (απο την αλλη ειχε λιωσει το psone σε street fighter alpha και exhumed / powerslave). το dreamcast παλι εχει με διαφορα το μεγαλυτερο ποσοστο πρωτοποριακων ή απλά τέλειων τίτλων σε σχεση με τον αριθμο των παιχνιδιων που κυκλοφορησαν κατι που για εμενα, μαζι με το super nintendo, την κανει την καλυτερη κονσολα ολων των εποχων)

 

τα συγκεκριμενα νεα θα με κανουν να ξαναπαρω ενα sega saturn και βεβαια ειναι και καλα για την homebrew κοινοτητα αφου αυτη κραταει ζωντανες τις αδικοχαμενες κονσολες.

  • Like 1
Δημοσ.

Από που κι ως που αποκλειστικότητες τα: Metal Slug, Earthworm Jim 2, Megaman 8, Street Fighter Alpha 2, Dark Savior, Street Fighter Alpha 3, King Of Fighters;

Περνάει ο κάθε άσχετος, με το αντικείμενο, ένα ξένο άρθρο από το Google Translate (φαίνεται από την αναφορά στο Genesis αντί για το Mega Drive) και το παρουσιάζει ως είδηση...

ΥΓ: Το Saturn δεν ήταν αδικοχαμένο, το Dreamcast ήταν.

Η αρχιτεκτονική του ήταν βασισμένη στην παραγωγή 2D παιχνιδιών όταν όλα τα καινούρια παιχνίδια ήταν 3D (Tomb Raider, Resident Evil, Metal Gear κτλ). Επίσης ήταν απίστευτα δύσκολο στον προγραμματισμό με αποτέλεσμα τα περισσότερα παιχνίδια του να είναι ελαφρώς άνω του μετρίου.

 

το Genesis ηταν το Mega Drive...  :rolleyes:

  • Like 2
Δημοσ.

το Genesis ηταν το Mega Drive...  :rolleyes:

 

Προφανώς και το ξέρει ότι το Genesis ήταν το Mega Drive, δεν κατάλαβες το σχόλιό του.

Εννοεί ότι όσοι το γράφουν ως Genesis, απλώς χρησιμοποιούν έτοιμες πηγές και ένα Google Translate, ενώ όσοι το αναγράφουν Mega Drive, γράφουν από μνήμης και από προσωπική πείρα και γνώση.

  • Like 1
Δημοσ.

καλυτερα να μην το σπασουν. αν αληθευει οτι πλεον οι devs/publishers που ειχαν απαξιωσει την PC πλατφορμα λογο πειρατειας, αρχιζουν σιγα-σιγα να την ξαναπαιρνουν σοβαρα ως κερδοφορα αγορα λογω μειωσης της πειρατειας εξαιτιας του απαραβιαστου denuvo, αυτο μονο θετικο ειναι για εμας τους gamers.

 

Μπα, απλά θα αλλάξουν δικαιολογία, όπως δικαιολογία ήταν εξαρχής η πειρατεία. Ήδη έχουν αρχίσει σιγά σιγά να σκούζουν για τα κλειδάδικα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...