VonLoutsos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Laptop που είχα πάει στο e-shop, ο υπάλληλος μου είπε να το στείλω εγώ αντιπροσωπεία για πιο γρήγορα(έπρεπε να περάσει πρώτα από το service τους και μετά θα πήγαινε αντιπροσωπεία). Οταν του απάντησα οτι δεν θέλω να πληρώσω για να το στείλω και οτι από αυτόν εγώ το αγόρασα άρα δικιά του υποχρέωση είναι να το ρυθμίσει το θέμα το δέχτηκε κανονικότατα. Άργησε λίγες μέρες παραπάνω αλλά δεν πλήρωσα τίποτα 1
NINJUTSU Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Πήγα σήμερα στην epson Τους είπα τι έχει γίνει και μου είπαν Έτσι είναι η πολιτική του πλαίσιο ..... Εγώ προσωπικά τίποτα ξανά από πλαίσιο έχουν δεν έχουν τον νόμο με το μέρος τους 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Super Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Στη θέση σου θα επέμενα μιας και δεν προβλέπεται από το νόμο αυτό που ζητάνε. Το ότι είναι η πολιτική τους χέστηκε η φοράδα στο αλώνι, ο νόμος υπερισχύει ΠΑΝΤΑ... 14
Getta Robo Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Οι εταιριουλες οπως το πλαισιο, ξερουν πως ειναι δυσκολο για τον μεσο καταναλωτη να κινηθει νομικα εναντιων τους, και πρακτικα κανουν οτι γουσταρουν. Γιαυτο δεν αγοραζουμε απο ολους αυτους, και προτρεπουμε να αγοραζουμε απο σωστες επιχειρησεις. Περιμενε να ερθουν και τα παπαγαλακια του πλαισιου να μας πουν την αποψη τους. 3
Moderators Malthador Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Πήγα σήμερα στην epson Τους είπα τι έχει γίνει και μου είπαν Έτσι είναι η πολιτική του πλαίσιο ..... Εγώ προσωπικά τίποτα ξανά από πλαίσιο έχουν δεν έχουν τον νόμο με το μέρος τους Πας στο κατάστημα σε σημείο που να υπάρχουν κι άλλοι πελάτες (π.χ. κοντά στα ταμεία) και απαιτείς να μιλήσεις με τον υπεύθυνο. Του εξηγείς με δυνατή φωνή (αλλά πάντα ευγενικά) ότι αυτή η πρακτική είναι παράνομη και τα λοιπά. Θα εξυπηρετηθείς λίαν συντόμως. Δεν υπάρχει «αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος». Ηλιθιότητες είναι αυτά για να μπερδεύουν τον μέσο άσχετο. 6
L0k0p0k013 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Και μετά αναρωτιουνται γιατί κλείνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις,όταν φέρονται σαν ντασουνογυφτοι καλά να πάθουν. Αν και είναι κρίμα για τούς εργαζομένους εκεί αλλά όταν δεν σέβεσαι τον πελάτη σου 1 φορά αυτός θα σε γειωσει 10.
xpapias Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Ωραιος ο σαξος. Αναρωτιέμαι τι θα γινει αν αλλαξει η πολιτικη του καταστήματος. Εννοω οι όροι. Και σου πουν πχ. αυτο δεν ισχυε οταν το αγορασες κλπ κλπ. Γιατι οι οροι, ειναι ενα στιγμιότυπο αυτου που ισχυει τωρα. Και αυτο αλλαζει προς το καλύτερο ή το χειρότερο.
king2009 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Καλα ακομα ψωνιζετε απο plaisio?Το οποιο ειναι πανακριβο και σε θεματα after sales ειναι για τα πανηγυρια?Οσο πιο μακρια γινεται υπαρχουν παρα πολλα πιο μικρα μαγαζια στο skroutz που σεβονται τον πελατη τους. 2
nomikarios Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 http://www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias?id=253
stamatisj1 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Στα δικά τους προιόντα (turbo x ) έχουν άριστη αντιμετώπιση.
xpapias Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Σταματη, η αλήθεια ειναι οτι με προβληματισες. Ευτυχως ειναι το 1ο post σου για το Πλαισιο, οποτε δε θα σε αμφισβητήσω! Παντως ο τιτλος θα μπορουσε ανετα να ειναι : Πλαισιο - Δεν ξεχνω! Ιδιαίτερα αν ο φιλος ειχε κυπριακες ριζες. Edit: Btw το μηνυμα σου αλλαξε μεχρι να ποσταρω.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Super Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Ωραιος ο σαξος. Αναρωτιέμαι τι θα γινει αν αλλαξει η πολιτικη του καταστήματος. Εννοω οι όροι. Και σου πουν πχ. αυτο δεν ισχυε οταν το αγορασες κλπ κλπ. Γιατι οι οροι, ειναι ενα στιγμιότυπο αυτου που ισχυει τωρα. Και αυτο αλλαζει προς το καλύτερο ή το χειρότερο. Αν ο νόμος δεν προβλέπει τους νέους όρους, τους γράφουμε στα @@ μας...
NINJUTSU Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ με το θέμα αυτό Αλλά δεν έχω όρεξη. Αυτοί χάνουν πελάτες με αυτές τις βλακείες και σε λίγο καιρό θα κλείσει νύχτα Όπως πάει ...
kfyros Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Ότι να'ναι παίδες. Αν η αντιπροσωπεία δηλαδή είναι στην Αθήνα και εσύ Θεσσαλονίκη, τι θα κάνεις.....; Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή. Συνεπώς, είναι στην ευθύνη του καταστηματος να συννενοηθεί με την αντιπροσωπεία για την επισκευή ή αντικατάσταση. Βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας: Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση. Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. Τι είναι αυτά που γράφετε ρε σεις; ο ΠΩΛΗΤΗΣ είναι υπεύθυνος. Εσύ είσαι υπεύθυνος να το πας εκεί που το πήρες. Όπως το λέει ο φίλος στην παράθεση.. Ζήτα να σου το δώσουν γραπτώς για να κάνεις καταγγελία στο συνήγορο καταναλωτή (1520 )
panos2171 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Στα δικά τους προιόντα (turbo x ) έχουν άριστη αντιμετώπιση. Ναι αλλά τα δικά τους προιόντα είναι για τον π..... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα