sculper Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Μια απάτη είναι όλα και ιδκά το 360 που πουλάνε και λένε και καλά θα σας το αφήσουμε πιο φτηνά και δεν ξέρω τι.Καλά από τα 200 που έκτασα και διάβασα απλά τα 180 τους κράζουν άγρια τι να πω μακαρι να βγαλεις ακρη αναρωτιέμαι πόσο μακάκες είναι...που δεν κάνουν κάτι για το χάλια support τους. Και στην ηλεκτρονική είχαν τέτοιο ύφος...αλλά χωρίς επαγγελματισμό δεν πας πουθενά.
TheDevilMayCare Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Sculper ομορφα τα παραπανω κι οποιος θελει ας τα εφαρμοσει καταρχην ο ιδιος στην εργασια του,στη πραξη ομως εχω δει <τερατα>, ενιοτε και απο μεγαλοσχημοτατους επιχειρηματιες-κορυφες στοχωρο τους... Αφησε τις, απολυτως killer λεμε ομως ατακες, που εχω ακουσει. Μια, χαρακτηριστικη:<<..εγω υπαλληλους, οπως και χαρτια τουαλετας(!!), διαλεγω παντα τα φθηνοτερα!..>>
haris_216 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Παντως για να κανω και λιγο τον Paredwse του Lucifer, υπαρχει και η περιπτωση να μη φταιει, να τα επαιξε απλα το μοτερ οταν αυτος ηταν εκει, οποτε καταλαβε οτι θα το φορτωθει ως δικο του φταιξιμο, και ψαχνει τροπους να διωξει απο πανω του το προβλημα. Ειχα ακριβως ιδιο προβλημα, οπου πηρα υπολογιστη απο πελατη για ενα φορματ. Το μηχανημα δουλευε μπροστα μου, το αποσυνδεσα και το πηρα σπιτι. Το βαζω σε λειτουργια και ο δισκος παπαλα. Τον λουστηκα μονος μου και του εβαλα καινουριο, αν και ηξερα οτι δεν ηταν λαθος δικο μου, κι απλα ειχε ερθει η ωρα του να δει τον αλλο κοσμο... Είναι γνωστό ότι αν είναι να χαλάσει κάτι, θα το κάνει στα χέρια άλλου. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που προσωπικά δεν δανείζομαι πράγματα (εργαλεία, μηχανήματα, κλπ). Από τη στιγμή όμως που χαλάσει στα χέρια του άλλου (ενώ πριν δούλευε) σαφώς και δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξεις ότι είχε θέμα από πριν. Χάλασε στα χέρια σου. Οι τρόποι αντίδρασης είναι δύο. Ο ένας η αντίδραση του pournaras η οποία και είναι η σωστή (κατά τη γνώμη μου) επαγγελματική συμπεριφορά. Μπορεί να φεσώθηκε ένα σκληρό αλλά διατήρησε την εικόνα του επαγγελματισμού του η οποία και προφανώς θα τον βοηθήσει στο μέλλον. Ο άλλος τρόπος είναι η αντίδραση του τεχνικού "πρωταγωνιστή" του νήματος. Αν λοιπόν τα πράγματα είναι έτσι όπως περιγράφθηκαν (δεν αμφισβητώ κανένα αλλά δεν ήμουν και μπροστά) το παλικάρι και προφανώς και ο εργοδότης του πάνε, αργά ή γρήγορα για φούντο. Η αγορά δε συγχωρεί, και ειδικά αυτές τις εποχές. 2
andreapaog328 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 ναι μονο που τον op δε τον νοιαζει αν θα πανε για φουντο η οχι. αυτος το κλιματιστικο του θελει. 1
haris_216 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 ναι μονο που τον op δε τον νοιαζει αν θα πανε για φουντο η οχι. αυτος το κλιματιστικο του θελει. Μόνο που εγώ αν είδες δεν απάντησα στον ts αλλά στον pournaras και στη σωστή (κατά τη γνώμη μου) προσέγγιση στο συμβάν που ανέφερε. Και "πρόβλεψα" τι μπορεί να σημαίνει η μία ή άλλη προσέγγιση
sculper Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 έστειλα μαιλ στην Αγγλία...και μου απάντησαν την ίδια ημέρα.....με κοινοποίηση στον CEO της Ελλάδος. Είναι κρίμα να παίρνουν έκταση πράγματα που θα έπρεπε να "λύνονται" άμεσα. Εύχομαι να λυθεί το θέμα μου...με λογική.
Βασίλης_29 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Οσο για το κομματι ειδικα των κλιματιστικων, με την ιλαροτραγωδια(!) που εζησα, κατα την εγκατασταση απ' (τους συνεργαζομενους με) αυτους -> ειλικρινως, ουτε στο ελαχιστο δεν υπαρχει στο μυαλο μου καν θεμα υποστηριξης(...) απο εκεινους Από οτι φαίνεται και με βάση το γρουπάκι στο fb που πόσταρε ο ts. Από το 2003 που προμηθευτήκαμε ένα κλιματιστικό από αυτούς και μας πήρε 3 εβδομάδες να το βάλουμε, δεν έχει αλλάξει κάτι. Ευτυχώς το κλιματιστικό λειτουργεί άψογα από τότε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα