moutsa Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Καλημέρα Έχω κάνει μια αγορά από αλί και ο πωλητής ενώ έχει εκπνεύσει η προθεσμία δεν έχει κάνει αποστολή της παραγγελίας μου. Με βάση το χρονοδιάγραμμα μετά την λήξη της προθεσμίας έπρεπε να έχει γίνει ακύρωση της αγοράς μου το οποίο και δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής. Γνωρίζει κάποιος τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα? Για να πω την αλήθεια θα ήθελα να γίνει ακύρωση της αγοράς μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα