Προς το περιεχόμενο

Hackers αποκτούν πρόσβαση σε οχήματα της VW με ένα RF module των €35


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι φίλε μου εγώ το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2008 με 47000 km.

Μια χαρά είναι στο δρόμο αρκεί να μην κάνεις ταρζανιές.

Σαφώς όμως υάρχουν αυτοκίνητα με καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Ή ανάρτηση δεν είχε κάτι προσωπικό απλά έχω άσχημες εμπειρίες και δεν ξεχνιούνται.Δοκίμασε αν θές μία γνώμη τη Ford την επόμενη φορά κ θα χεις κ αξιοπιστία και καλή οδηγική συμπεριφορά.Κι αν πείσεις την πεθερά να το πληρώσει θα'σαι αρχηγός!

Ότι κυκλοφορεί σε Euro 4 και μετά στην ευρωπη , είτε Γερμανικό είτε Γαλλικό , είτε Γιαπωνέζικο καίει περίπου 1Lt λάδι ανά χίλια χιλιόμετρα.

 

Είναι αποδεκτό και όλες οι εταιρίες μπήκαν σε αυτή την νόρμα ώστε να μπορέσουν να μειώσουν τριβές άρα και κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

 

Στην οικογένεια μου έχω

 

Seat Arosa 1000cc κωδικός AER , δεν καίει σταγόνα.

 

Seat Arosa 1400cc κωδικός AUA δεν καίει σταγόνα

 

Skoda Fabia 1400cc BBZ με 250.000 χιλιόμετρα , καίει περίπου 0.8lt ανά 1000χιλι. ΑΝ οδηγείται στα όρια.

 

Vw Bora 1600cc κωδικός ΑΚL δεν καίει σταγόνα ενώ είναι εξαιρετικά γραμμικό μοτερ με πολύ δύναμη χαμηλά.

 

Seat Altea XL 1.8 TFSI , το οποίο καίει 400ml ανα 15.000 χιλιόμετρα με πρόγραμμα overload 230PS.

 

Skoda Fabia 1400cc 8v ( skoda μοτέρ) δεν καίει σταγόνα.

 

Toyota corolla 1300cc 12v ή οποία δεν καίει σταγόνα.

 

Renault clio 1.2 , το οποίο μας έχει τρελάνει στα προβλήματα.

 

Ή VW θα πουλάει και θα συνεχίσει να πουλάει αυτοκίνητο με το τσουβαλι γιατί πολύ απλά εχει βρει την χρήση τομή μεταξύ

 

1) Ποιότητας εσωτερικού

2) Εργονομίας εσωτερικού

3) Ποιότητας κύλισης

4) Απόκρισης μοτέρ στα τελευταία μοντέλα

5) Σχεδιασμού, ο οποίος χωρίς ακρότητες παραμένει σύγχρονος και είναι αποδεκτός προς όλους.

6) Ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

7) Παρα πολλών επιλογών σε μηχανικά σύνολα.

8) Με διαβάθμιση ανάμεσα στις μάρκες του ομίλου, μπορει να δίνει το ίδιο μηχανικα- τεχνολογικά στην ουσία αυτοκίνητο σε πολλές διαφορετικές τιμές και κοστη ....

 

Να πουμε εδώ πως το αυτοκίνητο δεν είναι ένα μοτερ στον πάγκο που απλά μετράμε την αξιοπιστία του, είναι μεταφορικό μέσο στο οποίο περνάμε πολλές ώρες εντός του και πρέπει να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες και συνιστώσες.

 

Όσο για τα ηλεκτρονικά μην αγχωνεστε, όλοι πάνω κάτω τα ίδια είναι μιας και στην ουσία οι ποιότητα τους έχει να κάνει με τους βασικούς προμηθευτές, marelli, bosch, valeo, delfi κ.λ.π.

Συμφωνώ κ πλέον με την mqb πλατφόρμα έχει ξεφύγει κι άλλο μπροστά σε κονόμα οπότε σε δέκα χρόνια θα είναι με διαφορά πρώτη εταιρεία παγκοσμιως σε πωλήσεις κ πλούτο.Αυτο δε σημαίνει ότι φτιάχνει κατά περίπτωση και το καλύτερο προιόν-αυτοκίνητο,απλά έχει μεγάλη γκάμα μοντέλων κ επιλογών οπότε όλοι βρίσκουν καποιο που τους βολευει.

Πραγματικό masterplan εξόντωσης του ανταγωνισμού,πραγμα που δεν είναι καλό για το μέλλον..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή ανάρτηση δεν είχε κάτι προσωπικό απλά έχω άσχημες εμπειρίες και δεν ξεχνιούνται.Δοκίμασε αν θές μία γνώμη τη Ford την επόμενη φορά κ θα χεις κ αξιοπιστία και καλή οδηγική συμπεριφορά.Κι αν πείσεις την πεθερά να το πληρώσει θα'σαι αρχηγός!

Δεν κατάλαβα.

Οι άσχημες εμπειρίες είναι από το Hyundai ή την πεθερά;

Ford είχαμε δύο στην οικογένεια.

Ένα Consul που το αγόρασε ο πατέρας μου το 72 και ένα Mondeo που αγόρασα εγώ το 98.

Μιά χαρά το Mondeo αν και λίγο πιο ευαίσθητο από το Hyundai και με σαφώς ακριβότερη συντήρηση.

Σε οδική συμπεριφορά άψογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα.

Οι άσχημες εμπειρίες είναι από το Hyundai ή την πεθερά;

Ford είχαμε δύο στην οικογένεια.

Ένα Consul που το αγόρασε ο πατέρας μου το 72 και ένα Mondeo που αγόρασα εγώ το 98.

Μιά χαρά το Mondeo αν και λίγο πιο ευαίσθητο από το Hyundai και με σαφώς ακριβότερη συντήρηση.

Σε οδική συμπεριφορά άψογο.

Το πρόβλημα με τις πεθερές ειναι οτι όταν έχουν χρημα εχουν και άποψη άρα ανήκω στους τυχερούς-αφραγκη γαρ.

Οσο για τη συντήρηση δεν πρέπει να συγκρινουμε αμαξι κατηγορίας D με C.

Ολα τα καλα πράγματα-οδηγικη ασφάλεια,ευχαριστη οδήγηση,κλπ-κοστίζουν κατι παραπανω.

Εκτός αυτού καθε μαρκα εχει καποια δυνατά χαρτιά στη γκάμα της.

Εγώ πχ θα αγόραζα παντα κ με κλειστά τα ματια το αντιστοιχο Focus σε σχεση με το Golf κ το Fiesta σε σχεση με το Polo αλλα και τα δυο ειναι ανώτερα αυτοκίνητα απο τo I30 κ το Ι20,τα οποια ομως εχουν βελτιωθεί πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω, εμενα με ανησυχει περισσοτερο οτι το Golf μου καιει απο την αρχη περιπου 1 lt λαδι καθε 2000 χιλιομετρα.

 

Για το κλεψιμο, ολα τα κλεβουν αν το βαλουν στο ματι.

Νομιζω ειναι στανταρ απο το golf 3 και μετα το μοτερ να καιει 1,5 λιτρο σε καθε αλλαγη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια ηλεκτρονικά έχουν τα πετρέλαια με τα βενζινης στο 90% τους ... Άρα...

 

Όσο για τα κόστη συντήρησης, πείτε μου πόσο έχει ιμάντας χρονισμού για subaru forester στην αντιπροσωπεία

Πόσο έχει αντλία νερού σε daihatsu sirion στην αντιπροσωπεία

Και πόσο έχει πεταλούδα γκαζιού σε suzuki swift ?

 

Μην γράψω τιμές ....

 

Ferrari

Daihatsu

Alfa romeo

Suzuki

------------

Οι 4 ακριβότερες εταιρίες σε ανταλλακτικά στην Ελλαδα ...

700 ευρω ιμαντας χρονισμου

και... 1500 ευρω τα 2 πισω αμορτισερ :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δεν ξερω τι λετε, φιλικα παντα, αλλα ποτε πια VW / Audi. Απο το 2000 και μετα ειναι μαπες. Συν και η αντιπροσωπεια για μαπες.

 

Μονο Τζαπανε-ι-ρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...