Προς το περιεχόμενο
devil-ji

Σφυριζουν τα φρενα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα που σφυρίζει κάποιες φορές όχι παντα, όταν κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες και σχεδόν πάντα όταν φρέναρε τη μπορεί να φταίει; μάπα τακακια;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα που σφυρίζει κάποιες φορές όχι παντα, όταν κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες και σχεδόν πάντα όταν φρέναρε τη μπορεί να φταίει; μάπα τακακια;

Τα δικά σου τακάκια είναι παλιά;

 

Αν ναι, τότε

ή η αντιθορυβική πάστα έχει ξεραθεί-χαλάσει

ή η δαγκάνα θέλει καθάρισμα-γρασάρισμα

ή τα τακάκια σου ειναι πολύ φθαρμενα-μη κατάλληλα

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τότε που το άλλαξα το κανει αυτό το πράγμα.. Υπάρχει περίπτωση να μου είχαν βάλει ότι χειρότερο κυκλοφορεί σε τακακι;

Νομίζω τα έχω λιγότερο από χρόνο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν είναι μόνο το προϊόν που βάζουν τα συνεργεία να ειναι το σωστό

(και όχι αυτό από το οποίο έχουν το μεγαλύτερο κέρδος)

 

είναι και η δουλειά της τοποθέτησηςς που κάνουν τα συνεργεία να είναι η σωστή και υπέυθυνη

(και όχι αρπακόλλα ασχετοσύνη).

 

 

ΥΓ: Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέγω να φτιαχνω ο ίδιος όσα μπορω στο αμαξι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι ναναι λεει ο καθενας... Το σφυριγμα στα φρενα δημιουργειται λογω σκονης και βρωμιας που πιανει πανω απο το τακακι, η λεγομενη γυαλαδα... Αν δεις τα τακακια σου, και εχει ψωμι σημαινει οτι ειναι απο αυτο... Ευκολα το διαπιστωνεις πχ οταν πλενεις το αυτοκινητο μετα για καποιο καιρο σταματαει να σφυριζει... Αυτος ειναι ο πιο κοινος λογος και ειναι το 90% των περιπτωσεων... Υπαρχει και μια περιπτωση να τελειωνει το ψωμι απο το τακακι και να ακουμπαει το προειδοποιητικο σιδερο στο δισκοφρενο για να ξερεις οτι πρεπει να τα αλλαξεις... Δες τα τακακια σου αν εχεις ζαντες και θα καταλαβεις...Αν εχεις καρουλια θα σου πει ενας σε συνεργειο..

χαχα

Ειχα να πλυνω το αμαξι πανω απο 2μηνο και χτες το περασα ενα πλυντηριο (χωρις να δω το ποστ σου)

και δεν παρατηρησα σφυριγμα!

Θα περιμενω λιγο ακομη για επιβεβαιωση

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχα

Ειχα να πλυνω το αμαξι πανω απο 2μηνο και χτες το περασα ενα πλυντηριο (χωρις να δω το ποστ σου)

και δεν παρατηρησα σφυριγμα!

Θα περιμενω λιγο ακομη για επιβεβαιωση

 

2 αμαξια ειχα το ιδιο πραγμα... Επισης στο παλιο μου ειχα παει στο συνεργειο κιολας και μου λεει εχεις τακακια ακομα και στο βουνο πας απλα θα σφυριζουν λογω της γυαλαδας... Το επαθα και στο 2ο αμαξι μου με καινουρια τακακια, οποτε δν μπορει να ειναι κατι αλλο..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως όταν σφυρίζουν τα φρένα, το αυτοκίνητο θέλει πλύσιμο.

Και ότι μόνο στα άπλυτα αυτοκίνητα είναι που σφυρίζουν τα φρένα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως όταν σφυρίζουν τα φρένα, το αυτοκίνητο θέλει πλύσιμο.

Και ότι μόνο στα άπλυτα αυτοκίνητα είναι που σφυρίζουν τα φρένα.

 

Το συμπερασμα σου θυμιζει:

 

Οταν κλαις τα ματια σου κοκκινιζουν.

Τα ματια σου ειναι κοκκινα.

Αρα εκλαιγες.

 

Nice!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα μου θυμίζει αυτό

 

Οτι ναναι λεει ο καθενας... 

2 αμαξια ειχα το ιδιο πραγμα...

οποτε δν μπορει να ειναι κατι αλλο..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επισης στο παλιο μου ειχα παει στο συνεργειο κιολας και μου λεει εχεις τακακια ακομα και στο βουνο πας απλα θα σφυριζουν λογω της γυαλαδας

 

Αυτο το ειδες?

 

Το επαθα και στο 2ο αμαξι μου με καινουρια τακακια

 

Αυτο?

 

Δεν τα ξερεις ολα δυστηχως. Το σφυριγμα στα τακακια εφοσον δεν εχεις παρατηρησει κατι αλλο και ειδικα χαμηλοτερη αποδοση στο φρεναρισμα ειναι λογω γυαλαδας που πιανει πανω απο σκονη και πετραδακια μικρα που δημιουργουν κατι σαν παστα/γυαλαδα.

Επεξ/σία από Haris San

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πετάς τη λογικη

2 αμαξια ειχα το ιδιο πραγμα...

...

οποτε δν μπορει να ειναι κατι αλλο..

και

Οτι ναναι λεει ο καθενας... 

Αυτος ειναι ο πιο κοινος λογος και ειναι το 90% των περιπτωσεων...

μάλλον πρεπει να το ξανασκεφτείς που το λες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπα 

 

 

Με ενδιαφερει αυτο. Νιωθω το τιμονι να ψιλο "σπαρταραει" στα φρεναρισματα. Ειχε παει ο πατερας μου το αμαξι σε εναν μαστορα να "πλανιαρει"( ; ) τις δισκοπλακες κι ο τυπας τις ετριψε μαζι με ενα κομματι απο το γυρω γυρω της δισκοπλακας. Εβλεπα κατι αυλακωσεις στα δισκοφρενα για τα πρωτα 200 χλμ. Μετα γινανε λειες παλι. Παιζει να μου τις εχει πηδηξει; 

Είχα το ίδιο θέμα. Κατ αρχάς για να τρέμει το τιμόνι, μπορεί να είναι μόνο από τις εμπρός δισκόπλακες, όχι από τις πίσω.

 

Εμένα, είχε ξεκινήσει μόνο να ακούγεται ένα βουητό όταν φρέναρα σχετικά δυνατά από πολύ υψηλές ταχύτητες. Μετά άρχισε να πάλλεται ελάχιστα και το τιμόνι όταν φρέναρα έτσι.

 

Έπειτα, άρχισε να συντονίζει και να πάλλεται (με χαμηλότερη συχνότητα) το τιμόνι σε κάποια συγκεκριμένα χιλιόμετρα. Δηλαδή, αν πήγαινα με 90, και φρέναρα (νορμάλ όχι πολύ δυνατά) για να πέσω στα 40 ας πούμε, στα 80-70 τρεμόπαιζε λίγο το τιμόνι.

 

Όσο πέρναγαν οι μήνες, αυτό χειροτέρευε σταδιακά ως εξής: Αρχικά μεγάλωσε το εύρος ταχύτητας που το τιμόνι έτρεμε (μόνο κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος), ενώ στα τελευταία του τρεμούλιαζε όλο το αυτοκίνητο, ειδικά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Δηλαδή με 20km/h για να ακινητοποιηθώ σε φανάρι, το ένιωθα μία να φρενάρει περισσότερο, μια λιγότερο, όσο περιστρέφονταν οι ρόδες. Αυτό συνοδευόταν και από ελαφρά κίνηση του τιμονιού.

 

Δεν είναι κάτι τραγικό στα πρώτα στάδια, αλλά αν σου συμβεί ξέρεις ότι μόλις χρειαστούν αλλαγή τα τακάκια, αλλάζεις και τους δίσκους. Στα τελευταία στάδια είναι σχετικά επικίνδυνο, όχι τόσο επειδή τρέμει το τιμόνι, όσο ότι δεν ξέρεις πώς θα συμπεριφερθεί σε απότομο φρενάρισμα ή αν είναι ζεστά τα φρένα σε μεγάλης διάρκειας φρενάρισμα.

 

Ελπίζω να βοήθησα! :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.