moutsa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Γεια σας Εκανα μια αγορά απο το aliexpress και το προϊόν ηταν ελαττωματικό. Άνοιξα υπόθεση και ο πωλητής με παρωτρινε να το επιστρέψω. Αλάξα το case σε επιστροφη και ο πωλητής μου δίνει 9 ημερες για να επιστραφεί το προϊόν διαφορετικά η υπόθεση θα λήξει υπέρ του. Έχω τρελαθεί δεν ξερω τινα κάνω.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δηλαδή τι να κάνεις? Να το επιστρέψεις
moutsa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι άλλαξαν το dispute απο ελλατωματικο προϊόν σε επιστροφη για προσωπικούς λόγους όπως μου είπε. Τώρα το θέμα είναι οτι μου έχει βγάλει όριο αυτός το Αλί δεν ξέρω οτι πρεπει να το παραλάβει μέσα σε 9 ημερες διαφορετικά θα ληξη υπέρ του. Όλοι ξέρουμε οτι δεν υπάρχει τέτοια περιπτωση εκτός και αν σταλεί με courier και αυτό δεν είναι σίγουρο.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Το όριο δεν είναι για να παραλάβει είναι για να το στείλεις και να ενημερώσεις το αλι για την αποστολή και το tracking number
moutsa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Το όριο δεν είναι για να παραλάβει είναι για να το στείλεις και να ενημερώσεις το αλι για την αποστολή και το tracking number Είσαι σίγουρος?
stelios18120 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι φίλε μου.το όριο είναι σε 9 μέρες απλά να έχεις κάνει την αποστολή εσύ
moutsa Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2016 Μετά την αλλαγή στο dispute έστειλα τρία μηνύματα αλλά ο πωλητής εξαφανισμενος. Την πάτησα σαν πρωτάρης τι να πω. Μετά την αλλαγή στο dispute έστειλα τρία μηνύματα αλλά ο πωλητής εξαφανισμενος. Την πάτησα σαν πρωτάρης τι να πω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα