Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά μην πιάσουμε τα ranking τώρα γιατί στις πιο γνωστές λίστες δεν τα πάμε και τόσο καλά. 

 

http://www.topuniversities.com/universities/country/greece

https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2016/world-ranking#!/page/0/length/25/country/61/sort_by/rank_label/sort_order/asc/cols/rank_only

 

Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι το επίπεδο γνώσεων που λαμβάνει ο φοιτητής στα ελληνικά ιδρύματα είναι πολύ καλό. Αλλά το γεγονός ότι μπορείς να πάρεις πτυχίο με πασαλείμματα σε 10 χρόνια, όπως περίπου πήρα κι εγώ δηλαδή, και το ότι από οργάνωση και campus και ενδιαφέρον που δείχνουν στο φοιτητή τα περισσότερα είναι στο 0, προφανώς δεν μπορεί να τα κατατάξει ψηλά στα παγκόσμια rankings.

 

Αν κάποιος θέλει και προσπαθήσει από μόνος του μπορεί να τα καταφέρει καλά στη ζωή του όπου και να σπουδάσει πάντως.

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δε ξερω ακριβως πως λειτουργουν να πω την αληθεια τα παραρτηματα εδω στην Ελλαδα ,αλλα εχω ακουσει πως καποια δεν εχουν καμια σχεση με τα κανονικα πανεπιστημια του εξωτερικου.

Εγώ έχω προσωπική εμπειρία και ξέρω ότι έτσι γίνεται, τουλάχιστον εκεί που φοίτησα εγώ. Άμα είναι να λέμε τι έχουμε ακούσει από την κύρα κούλα απ' το χωριό δεν κάνουμε συζήτηση, σπασμένο τηλέφωνο παίζουμε.

Δημοσ.

Πειτε μια σοβαρη σχολή που υπαρχει σε κολεγιο στην ελλαδα, η οποια προϋποθέτει ύπαρξη εργαστηρίων, υλικοτεχνικης υποδομής εν γένει για να μας πεισετε οτι δεν αποσκοπούν στην αρπαχτη.

 

Ιατρικη? Φαρμακευτική? Μηχανολογων μηχανικων? Ποια σοβαρή τοπ σχολή υπάρχει σε ελληνικά κολέγια?

 

Οχι τιποτα αλλο αλλα ακουστηκαν φοβερα πραγματα, πως και καλα οι καθηγητες εδω είναι οι ενδιάμεσοι των καθηγητων των αγγλικων πανεπιστημιων εχουν τις παρουσιάσεις τους (!) και απλά λύνουν αποριες φοιτητών!!

Δημοσ.

Αυτά είναι πανεπιστήμια νομίζω, και δεν έχουμε τέτοια.

 

Τεσπα, εσύ τον κολεγιά , μην τον προσλάβεις.

κανε και καμια παραθεση δε καταλαβαινουμε σε ποιον απαυθυνεσαι :P

Δημοσ.

εσείς τι περιμένατε ότι η ελλαδα είναι τοπ στην παιδιά?, παίζει, άμα την συγκρινεις με τριτοκοσμικες χώρες

Αυτό που ξέρω εδώ και χρόνια και πιστεύω ισχύει είναι ότι είμαστε αρκετά καλή στο θεωρητικό κομμάτι αλλά πασχουμε σοβαρά σε θέματα εφαρμογής.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό που ξέρω εδώ και χρόνια και πιστεύω ισχύει είναι ότι είμαστε αρκετά καλή στο θεωρητικό κομμάτι αλλά πασχουμε σοβαρά σε θέματα εφαρμογής.

δεν είναι μόνο η θεωρία η το τεχνικό κομμάτι, είναι το overall experience , κάτι που δεν σου παρέχει το ελ πανεπιστήμιο, να μου πεις εξω πληρώνεις όμως και στην ελλαδα είναι τζαμπε

Δημοσ.

Συμφωνοι, θα επρεπε απλα να τους πληρωναν τουλάχιστον τα διπλασια, ωστε να έμεναν.

Ε, όχι, δεν πάει έτσι.

Επαγγελματικός προσανατολισμός ονομάζεται.

Ξέρεις πολύ καλά σήμερα πόσο αμείβεται πχ ένας γιατρός (όχι μεγαλογιατρός) στην Ελλάδα.

Και αποφασίζεις να σπουδάσεις ιατρική.

Ωραία, το ελληνικό κράτος σου προσφέρει σπουδές τζάμπα. Πήρες το πτυχίο και συνειδητοποιείς ότι δεν σου φτάνουν;

Είτε κάνεις υπομονή μέχρι να περάσει η χρονική περίοδος (πχ, με την έναρξη εργασίας 10 χρόνια φορολόγηση, λέω εγώ τώρα), ή αν πας εξωτερικό να χρωστάς ένα ποσό στο ελληνικό δημόσιο, για τις τζάμπα πανεπιστημιακές σπουδές που σου πρόσφερε.

Όπως με τους ανυπότακτους που φεύγουν εξωτερικό.

Αν δεν σου αρέσουν οι δεσμεύσεις, έχεις την επιλογή να πας να σπουδάσεις στο εξωτερικό και να καταλήξεις όπου γουστάρεις.

 

Παρόμοιο πρόβλημα είχε το Βέλγιο, δεν ξέρω τελικά τι κάναν να το διορθώσουν.

Επειδή τα γαλλικά πανεπιστήμια κοστίζουν, έρχονταν πολλοί γάλλοι, και όχι μόνο, και σπούδαζαν στο Βέλγιο με ετήσια δίδακτρα τότε 700 το έτος. Παίρναν τα πτυχία και την κοπανούσαν και σκέφτονταν να κάνουν υποχρεωτική την παραμονή μετά για εργασία, δεν ξέρω τι έγινε τελικά, ή αν αύξησαν τα δίδακτρα σε σχολές όπως η ιατρική, οδοντιατρική, φαρμακευτική κτλ που κοστίζουν πολύ.

Δημοσ.

Ντροπή να υποστηριζεις οτι με 900 ευρω μισθό έπρεπε να μεινει κι ολας υποχρεωτικά ενας ιατρος στην Ελλαδα. Αν κοστίζει κολυ μια σχολη, και απο τη στιγμη που στην Ελλαδα ολες οι τροτοβαθμιες σχολες ειναι δωρεάν, δινεις τα κίνητρα στον άλλον να μείνει, δεν τον κανεις σύγχρονο σκλάβο.

 

Αλλα θα σαι μαλλον απ αυτους που θα σκανε μυτη στα τεπ και θα περιμένουν να τον υπηρετούν τα εκαστοτε γιατρουδακια.

  • Like 2
Δημοσ.

δεν είναι μόνο η θεωρία η το τεχνικό κομμάτι, είναι το overall experience , κάτι που δεν σου παρέχει το ελ πανεπιστήμιο, να μου πεις εξω πληρώνεις όμως και στην ελλαδα είναι τζαμπε

 

 

Με 60% φορολογία και τέτοιους μισθούς, ξανασκέψου το 

Δημοσ.

είμαι από κινητό τώρα αλλά μόλις μπω από πισι θα το ψάξω. το είχα δει πριν 2 μήνες και το ΑΠΘ ήταν γύρω στο 120. δε θυμαμαι αν αυτο ηταν παγκοσμιο (μπορει να ηταν για συγκεκριμενα προγραμματα) παντως παγκοσμια ειναι μεσα ατα 400 σιγουρα και δε το λες και λιγο. γιατί σου κάνει τόση εντύπωση ;

 

α να εδω ειναι ολες οι θεσεις. αυτο που θυμομουν ηταν για συγκεκριμενα προγραμματα (το 100+) αλλα και παλι κατατασσεται στα καλυτερα.

 

https://www.auth.gr/news/anouncements/19284

 

http://auth.gr/news/anouncements/16254

 

 

 

Κι οχι μονο αυτο κι αλλα ελληνικα πανεπιστημια εχουν καλη φημη (οχι δε το λεω επειδη περασα εκει κι ουτε με νοιαζει και σε τι θεση ειναι,απλα εχω βαρεθει να βλεπω να λενε μερικοι οτι ειναι χαλια και δεν αξιζει κανενα ελληνικο πανεπιστημιο μονο και μονο επειδη δεν εκατσαν να ασχοληθουν με πανελλαδικες ή επειδη απετυχαν)

 

ευρωπαικα μονο

http://www.webometrics.info/en/europe

Ναι, μια φορά στα 150 δεν είναι, αλλά στα 400+.

Σε συγκεκριμένα πράγματα,δηλαδή εάν το ψειρίσεις πολύ,παίξεις με τα νούμερα, ψαχτείς πολύ και είναι ανάδρομος ο Ερμής θα βρεις κάτι που είναι στα <200.

Τρελή επιτυχία για Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο...

Τεσπα

 

Με κάνει τρελή εντύπωση επειδή:

Α)Έχω φοιτήσει-αποφοιτήσει από μεγάλο Ελ πανεπιστήμιο και πέρασα και κάποια φεγγάρια από εξίσου μεγάλο ΑΤΕΙ.

Β)Έχω εμπειρία-φοιτήσει σε πολύ μεγάλο, και πραγματικά τοπ, Ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο,στο οποίο έχω κάμει το μεταπτυχιακό μου.

Η σύγκριση του Α) με το Β) μου δίνει μια καλή οπτική του θέματος και έχω δει τις χαοτικές διαφορές όχι μόνο σε υλικοτεχνικό θέμα,αλλά και σε νοοτροπία μαθητών-καθηγητών. 

Δυστυχώς πρέπει να πας αντίθετα στο ρεύμα για να δεις αποτελέσματα στα Ελ ιδρύματα και αυτοί που το κάνουν, μαθητές και καθηγητές, εκτός του ότι είναι ήρωες, είναι και η σχετική μειοψηφία.Αδιαφορία, επανάπαυση, κόμματα/αντιγραφές και λαμογιές είναι στην ημερησία διάταξη.

 

Φήμη καλή δεν ξέρω για τα Ελ πανεπιστήμια, είμαι αυτήκοος μάρτυρας συνομιλίας ατόμων της εδώ βιομηχανίας-πανεπιστημίων που έλεγαν τα αντίθετα,τουλάχιστον για τους Ελ μηχανικούς(αποφοίτους Ελ πανεπιστημίων) που τους θεωρούν sub-par σε θέμα γνώσεων και ιδίως σε θέμα τεχνικής κατάρτισης(aka λόγω σκατοκατάστασης στα Ελ πανεπιστημιακά εργαστήρια).

Ακόμη και εάν δεν ισχύει αυτό καθολικά, το λιγότερο περνάν αδιάφορα τα Ελ πανεπιστήμια στην αλλοδαπιά με την μέχρι τώρα εμπειρία μου.

Μπορεί σε άλλους, άσχετους με εμένα τομείς, να ισχύει κάτι άλλο,αλλά δεν το πιστεύω.

 

 

Ναι, τα γράφουμε αυτά επειδή αποτύχαμε και ζηλεύουμε. :lol:

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρεις πολύ καλά σήμερα πόσο αμείβεται πχ ένας γιατρός (όχι μεγαλογιατρός) στην Ελλάδα.

Και αποφασίζεις να σπουδάσεις ιατρική.

Ωραία, το ελληνικό κράτος σου προσφέρει σπουδές τζάμπα. Πήρες το πτυχίο και συνειδητοποιείς ότι δεν σου φτάνουν;

Είτε κάνεις υπομονή μέχρι να περάσει η χρονική περίοδος (πχ, με την έναρξη εργασίας 10 χρόνια φορολόγηση, λέω εγώ τώρα), ή αν πας εξωτερικό να χρωστάς ένα ποσό στο ελληνικό δημόσιο, για τις τζάμπα πανεπιστημιακές σπουδές που σου πρόσφερε.

Η λογική σου πάσχει.

Το κράτος επιδοτεί και επιχορηγεί σειρά πραγμάτων

από τις σπουδές μέχρι τις ακτοπλοϊκές γραμμές.

Δεν το κάνει κάτω από καμία αίρεση,

το κάνει ανταποδοτικά προς τους φόρους που προπληρώνουμε.

Δεν είναι οι ανταποδοτικές παροχές του κράτους που γεννούν υποχρεώσεις

είναι η υποχρέωση του κράτους να ανταποκρίνεται στον ανταποδοτικό χαρακτήρα των φόρων που προεξοφλούνται.

Ειδικά δε στο θέμα των σπουδών το κράτος αναλαμβάνει την αποκλειστικότητα της τριτοβάθμιας.

 

Η λογική του να υποχρεώνεις από πάνω το φορολογούμενο (και πολίτη) που σπουδάζει

- ο οποίος σημειωτέον για να σπουδάσει βοπορίζεται με ίδια μέσα -

να προσφέρει δωρεάν κοινωφελή εργασία

εκ νέου βιοποριζόμενος με ίδια μέσα παρά το γεγονός ότι έχει επαγγελματικά δικαιώματα,

δείχνει ασέβεια απέναντι σε ανθρώπινα δικαιώματα όπως αυτό της εργασίας και της νόμιμης αμοιβής της.

 

Μαζί δείχνει και διάθεση εκμετάλλευσης και αναλγησίας απέναντι στην επιβίωση του άλλου.

Και αδιαφορίας για τα εργασιακά δικαιώματα εν γένει.

Βλέπεις πως ο άλλος αμείβεται ελάχιστα ήδη και εσύ αυτό που προτείνεις είναι τί;

Όχι να αποκαταστήσεις την αδικία

αλλά να του στερήσεις από πάνω τις ελευθερίες του

προκειμένου να μπορείς εσύ να τον εκμεταλλεύσεσαι και να τον επιβαρύνεις στο διηνεκές.

 

Όχι μόνο εκφράζει η άποψή σου μια απάθεια ως προς τα επίπεδα των αμοιβών στην Ελλάδα,

αλλά δείχνεις να επιχαίρεις και να επικροτείς την περαιτέρω εξαθλίωση των εργαζομέων.

Αν νομίζεις από πάνω,

πως η λύση σου προκειμένου να συνεχίσεις να μην πληρώνεις το δίκαιο αντίτιμο της εργασίας

είναι το να φυλακίζονται οι εργαζόμενοι στο άθλιο εργασιακό καθεστώς της χώρας μας

με το αιτιολογικό πως σε βολεύει κοντόφθαλμα, καλό είναι να το ξανασκεφτείς,

στο τέλος δε θα μείνει κανείς στην Ελλάδα ούτε για σένα ούτε για τα παιδιά σου.

 

Και δε θα καταφέρεις να φυλακίσεις και κανένα όσο η χώρα αυτή είναι δημοκρατία.

Αν όμως ποτέ η δημοκρατία που τώρα την αναγνωρίζεις για την πάρτη σου μόνο

έτσι και η δημοκρατία αυτή έρθει στα δικά σου μέτρα

να έχεις τη σιγουριά πως κάποτε θα γυρίσει και θα φυλακίσει και εσένα.

 

 

 

Αλλά για να μείνουμε στο αρχικό θέμα,

με την ίδια λογική

κάθε φορολογούμενος που απολαμβάνει τα αγαθά της ανταποδοτικότητας των φόρων του προς το κράτος

θα όφειλε να συνεισφέρει εκ νέου παρόλο που η ανταποδοτικότητα έχει ήδη μετουσιωθεί ακριβώς ως προς τους φόρους που έχουν εξοφληθεί.

Και με ποιόν τρόπο η αναλογία θα λειτουργούσε σε σχέση με την άποψη που εκφράζεις;

Πχ ο νησιώτης που ταξιδεύει με επιδοτούμενες γραμμές, να εργαστεί κοινωνική εργασία.

Αδιανόητα και παράλογα πράγματα, νομίζω καταλαβαινόμαστε.

 

Μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα συμβαίνουν όσα λες

και όχι στις ελεύθερες δημοκρατικές κοινωνίες

που θεωρούν αδιαπραγμάτευτη την εξασφάλιση του δικαιώματος στην ελεύθερη μετακινηση.

 

 

ΥΓ:

Για λόγους αρχής δεν υπεισήλθα στο παράδειγμά σου εξειδικευμένα,

αλλά μπορείς να μείνεις με την ικανοποίηση

πως σε ένα βαθμό η εκμετάλλευση την οποία αποζητάς σε βάρος εργαζομένων

υπάρχει και διενεργείται οργανωμένα από το κράτος.

Λέγεται υποχρεωτική υπηρεσία υπαίθρου και υποχρεωτική εκπαίδευση ειδικότητας σε μονάδες του δημοσίου συστήματος.

Επεξ/σία από giorpa
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...