Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα 

 

Θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς η γυναίκα μου την επόμενη εβδομάδα θα πάρει μέρος σ μία επαναληπτική συνέντευξη αλυσίδας σούπερ μάρκετ και της είπανε ότι θα περιέχει και role play. έχει πάρει κάποις μέρος σε τέτοια "παιχνίδια" ; υπάρχουνε στο διαδίκτυο ανάλογα παραδείγματα γιατί μόνο κάτι βίντεο στα αγγλικά βρήκαμε ή αν μπορεί κάποις να βοηθήσει να τη στείλουμε κάπως προετοιμασμένη.

Δημοσ.

Αχ. Δε μπορούσες να περιμένεις πενήντα λεπτά ακόμα πριν ρωτήσεις;

 

Οι απαντήσεις που θα πάρεις τώρα θα είναι τελείως διαφορετικές.

Δημοσ.

Ψυχολογουν τον κοσμο.

Νομιζω οτι ειναι το ιδιο με το οταν σε περνουν στο σταθερο και σου λενε εχετε 2 λεπτα για μερικες ερωτησεις? Και εσυ τους κλεινεις το τηλ στη μαπα. Οποτε τωρα βρηκαν αλλο τροπο να εξετασουν την ψυχολογια του κοσμου. btw δεν ειναι μονο γυναικες φανταζομαι?

Κατι τετοια τεστ τα κανουν και σε σεμιναρια.

 

Εγω θα ελεγα να αποφυγη να δωσει τα οποιαδηποτε προσωπικα στοιχεια.

Δημοσ.

Καλησπέρα 

 

Θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς η γυναίκα μου την επόμενη εβδομάδα θα πάρει μέρος σ μία επαναληπτική συνέντευξη αλυσίδας σούπερ μάρκετ και της είπανε ότι θα περιέχει και role play. έχει πάρει κάποις μέρος σε τέτοια "παιχνίδια" ; υπάρχουνε στο διαδίκτυο ανάλογα παραδείγματα γιατί μόνο κάτι βίντεο στα αγγλικά βρήκαμε ή αν μπορεί κάποις να βοηθήσει να τη στείλουμε κάπως προετοιμασμένη.

Ωχ...  :mellow: 

 

8AdD5.png

  • Like 25
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

-Troll mode on -

 

Από παιχνίδια ρόλων, μπορώ να φανταστώ εμπειρία σε pen and paper RPG ή ως dungeon master......Στο σχόλασμα μπορεί να διαβάζουν DnD ιστορίες και να φοράνε στολές για να το βιώσουν!

 

-Troll mode off-

Επεξ/σία από manousos82003
  • Like 2
Δημοσ.

Ας πάρει και μια σοβαρή απάντηση...υποθέτω πως θα είναι σενάριο νευριασμένου καταναλωτή και πως πρέπει να τον χειριστεί, ή κλέφτη, ή εφοριακού ή γενικά υποθετικά σενάρια που μπορεί να συμβούν στην εργασία της και πως θα αντιδρούσε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ας πάρει και μια σοβαρή απάντηση...υποθέτω πως θα είναι σενάριο νευριασμένου καταναλωτή και πως πρέπει να τον χειριστεί, ή κλέφτη, ή εφοριακού ή γενικά υποθετικά σενάρια που μπορεί να συμβούν στην εργασία της και πως θα αντιδρούσε. 

με λίγο ψάξιμο βρήκαμε κάποια λίγα πράγαμτα κυρίως από σελίδες εξωτερικού . Επειδή μιλάμε για θέση ευθύνης το κυριότερο που διαβάσαμε είναι πως θα αντιμετωπίσεις διάφορες κόντρες με προσωπικό . Έχει κάποιο εμπειρία ή γνώση να μας βοηθήσει ή αν έχει περάσει κάτι ανάλογο 

Δημοσ.

Αν είναι για θέση προϊσταμενης και γενικά διοίκησης προσωπικού δεν υπάρχει μια σωστή απάντηση. Θα πρέπει να έχει ένα management style και βάσει αυτού να απαντήσει, δεν μπορεί να πάει με τα σκονάκια.

  • Like 1
Δημοσ.

Σίγουρα όμως κάποιες "στάνταρ" συμπεριφορές ίσως υπάρχουνε π.χ διαχείριση έντασης με προσωπικό το οποίο έχει πολλά χρόνια στην εταιρεία , με πελάτη κτλπ . Γενικά δεν υπάρχει πολύ υλικό ίσως κάποιο βιβλίο ?

Δημοσ.

Αυτο σου λεω, υπαρχουν πολλες προσεγγισεις των εντάσεων με το προσωπικο και θα πρεπει να επιλέξει τον τροπο που ταιριαζει στο υφος της. Αν ψαξεις conflict resolution θα δεις διαφορους τροπους αντιμετωπισης.

Δημοσ.

Αυτο σου λεω, υπαρχουν πολλες προσεγγισεις των εντάσεων με το προσωπικο και θα πρεπει να επιλέξει τον τροπο που ταιριαζει στο υφος της. Αν ψαξεις conflict resolution θα δεις διαφορους τροπους αντιμετωπισης.

Eυχαριστούμε ... κάτι υπάρχει με αυτό το search που κάναμε 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...