Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα. ειχα αγορασει ενα rpi. οκτωβρη του 14. χαλασε στο εξαμηνο. παιρνω στο καταστημα και με χωνουν. πηγαινε λενε στο επισημο φορουμ και ρωτα εκειπερα, να σου πουν τι να κανεις, και αν σου πουν οτι οντως ειναι χαλαμενο, μας στελνεις τα τεστ που εκανες σε ιμειλ, τα προωθουμε στην μαμα εταιρια και οτι πει. τελοσπαντων εγω το κανα, λεω δεν βαριεσαι, και οντως μου το αντικατεστησαν. η αντικατασταση εγινε φλεβαρη του 15. ελα που μεσα σε ενα χρονο ακριβως το ιδιο προβλημα... βεβαια επειδη επειζα ειπα να τους παρω τηλ το καλοκαιρι. τελικα το εκανα πριν λιγες μερες. η απαντηση τους?

η εγγυηση ειναι ενα χρονο. τους λεω πως οτι μπαινει κτλ ευρωπαικη ενωση εχει 2 χρονια κτλ κτλ, τιποτα αυτοι. μου στελνουν την εξης μυθικη απαντηση

διετής περίοδος της νόμιμης εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων που έχουν αντικατασταθεί.
Σύμφωνα με την νομοθεσία που αναφέρεται πρέπει να ενημερώσετε τον προμηθευτή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον προμηθευτή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Παρακαλώ γνωστοποιήστε μας όλα τα σχετικά τεχνικά ζητήματα που έχουν δημιουργηθεί από την αρχή που παραλάβατε το δεύτερο προϊόν με σκοπό να στείλουμε νέο αίτημα στον κατασκευαστή για αντκατάσταση.
Σημαντική σημείωση: Θα πρέπει να αποδείξετε πως το πρόβλημα υπήρξε ξανά έως τις 19/08/2015 δηλαδή εντός έξι μηνών από την παραλαβή.

 

 

οπως καταλαβαινετε με φορτωσαν. κατεβαζω το φεκ τους το στελνω, που λεει για διετη εγγυηση κτλ κτλ και τους λεω πως αν δεν συμορφωθουν υπαρχει και το ινστιτουτο καταναλωτη κτλ κτλ.

ακομα περιμενω απαντηση. απο εκει και περα ρε παιδια πως πεπει να κινηθω? παω με το φεκ κει, κανω φασαρια και αν δεν κανουν το προφανες, παιρνω τηλεφωνο την αστυνομια να ερθει επιτοπου να επιβαλει το νομο?(καπου το διαβασα αυτο εδω μεσα). (και θα ερθουν?)τι ακριβως κανω? οποιαδηποτε συμβουλη, ευπροσδεκτη. ευχαριστω πολυ

Δημοσ.

Με το ινστιτούτο προστασίας καταναλωτή μίλησες, ή απλά το ανέφερες σαν απειλή?

Μίλα με αυτούς πρώτα, και άσε τα φεκ και τις φασαρίες.

Δημοσ.

Με το ινστιτούτο προστασίας καταναλωτή μίλησες, ή απλά το ανέφερες σαν απειλή?

Μίλα με αυτούς πρώτα, και άσε τα φεκ και τις φασαρίες.

οχι φιλε, δεν μιλησα. γιαυτο και ποσταρω εδω γιανα με κατατοπισετε. γκουγκλαρα το ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη. ποιο απο ολα τα λινκ ειναι? https://www.google.gr/search?q=%CE%B9%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%BF+%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82+%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%AE&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=JrTfV8HbIIL5Uozuq6AG

ευχαριστω

Δημοσ.

εστειλα ενα ιμειλ στο inka.gr δεν ξερω ομως αν τελικα εκει ηταν οι αρμοδιοι για να στειλω... θα περιμενω απαντηση. αν πρεπει να στειλω και καπου αλλου μου λετε. ευχαριστω

Δημοσ.

παιδια, καμια απαντηση... μπορει καποιος να με συμβουλεψει οσοναφορα το πως θα ηταν καλυτερα να διεκδικησω την εγγυηση των 2 χρονων?

Δημοσ.

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του.

 

συμφωνα με αυτο φιλε, πρεπει εγω να αποδειξω οτι το ρπι ειναι ελαττωματικο? και οτι ειχε το ελατωμα στο πρωτο εξαμηνο? θα τρελαθουμε τελειως? τι νομος ειναι αυτος. αμα ισχυει αυτο ολες οι εγγυησεις εινα ιεξαμηνο. αντε να αποδειξεις οτι το ελαττωμα προυπηρχε ρε παιδια...

εκτος αν υπαρχει διαφορα μετα ξυ "ελαττωμα" και "πραγματικο ελαττωμα" που λεει παραπανω. εχω μπερδευτει.

αρα τωρα τι κανω? στελνω στη γενικη γραμματεια καταναλωτη? εχω καμια τυχη ή μπα?

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...