Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα ένα θέμα με τη γραμμή μου, μίλησα με το τεχνικό τμήμα , ήρθε ο τεχνικός από τη Forthnet είδε πως το πρόβλημα είναι μετά τον κατανεμητή στη γραμμή μου και έφυγε.

 

Χρεώθηκα 30 ευρώ. 

 

ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.

 

Το όλο θέμα είναι ένα νόμισμα. Αν έρθουν και το πρόβλημα το έχουν πριν τον κατανεμητή , χρεώνονται αυτοί. Αν είναι μετά χρεώνομαι εγώ. 

 

Για να μη γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να φωνάξω εγώ ηλεκτρολόγο , να δει την γραμμή μου μέχρι τον κατανεμητή και αν δεν έχει η δικιά μου θέμα να τον πληρώσω για τον έλεγχο.

 

3 στις 4 περιπτώσεις πληρώνω ηλεκτρολόγο δηλαδή. Στις 2 από αυτές δίνω 30 ευρώ για μια απλή επίσκεψη.

 

Αυτά αν όλα είναι ξάστερα. 

 

Αν δεν είναι, μπορεί ο τεχνικός από το τηλέφωνο να μου φέρει τεχνικό χωρίς λόγο, μόνο για χρεωθώ. Μπορεί δηλαδή να μου πει ψέματα.

 

Μπορεί ο τεχνικός της εταιρείας που κάνει τον έλεγχο να μου πει ψέματα και να σηκωθεί να φύγει. Δε μπορώ να ξέρω τι βλέπει αυτός και τι όχι. 

 

Με άλλα λόγια, 3/4 πληρώνεις ηλεκτρολόγο και 2/4 τον πληρώνεις τζάμπα. Καθώς στην περίπτωση που έρθει ο τεχνικός από Forthnet και δεν έχει θέμα πριν τον κατανεμητή ΔΕΝ ΣΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙ. Έρχεται μόνο για γνωμάτευση. Η άλλη, είναι να φέρεις δικό σου, να μην έχει τίποτα η γραμμή σου από την μπρίζα του σπιτιού μέχρι τον κατανεμητή  και να χρεωθείς επίσκεψη.

 

 

Αυτά τα ''προνόμια'' υπάρχουν και αλλού?

  • Like 1
  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Από την στιγμή που λες θέλω να έρθει τεχνικός, και δεν έρθει τεχνικός του ΟΤΕ αλλά της κάθε εταιρείας, το πιθανότερο είναι να χρεωθεις γιατί αυτός δεν έχει και εξουσιοδότηση να πειράξει το δίκτυο, απλά τον στέλνουν για να πουν ότι ενδιαφέρονται και να εισπράξουν την επίσκεψη

Δημοσ.

Αυτα τα ξερεις απο πριν βρε συ.Στα λενε , γιατι και ποτε χρεωνεσαι.Παντως και κλασσικο γνωστο ηλεκτρολογο να φερεις μην νομιζεις οτι θα εχει το μαραφετι να μετρησει .Αν δεν ειναι δικος σου μπορει να σου παρει και κανα 50αρι το λιγοτερο για την γνωματευση.Γιατι προσφατα εφερα και εγω.

Δημοσ.

Αν τον φερεις και η βλαβη ειναι σε σενα, γιατι να στην πληρωσει η εταιρια? Δικια σου ευθυνη ειναι. Ειναι στο δικο σου κομμάτι δικτυου. Ο τεχνικος δεν προκειται να κάνει λαμογια. Θα ερθει, θα μετρησει, αν ολα ειναι καλα τελος. Αν δεν ειναι, θα το προωθησει οπου πρεπει να για διορθωθει.

 

Εγω μια φορα οταν ειχα προβλημα, πήγα συνδεσα το μοντεμ στο δισυρματο και αφου ειδα οτι απο εκει το δικτυο ειναι καλο, αρχισα να ψαχνω την δικη μου μερια.

Δημοσ.

Καλα να παθεις ρε  τι forthnet  και βλακειες  αν ειναι δυνατον .

Μονο ΟΤΕ  υπαρχει εδω και πολλα χρονια ,τα υπολοιπα ειναι για φραγκοφονιαδες και οσους θελουν να ταλαιπωρουνται οπως εσυ τωρα που εκατσε στραβη.

Με απογοητευσες δεν το περιμενα απο σενα .

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο ο ΟΤΕ προσφέρει δωρεάν τέτοιες υπηρεσίες. Να ξέρεις ότι δεν χρεωθηκες μόνο τον τεχνικό αλλά πιθανότατα και το τηλέφωνο. Αυτά είναι δυστυχώς μερικά από τα τερτιπια για φτηνά τιμολόγια σε ότι αφορά το πάγιο αλλά στα χρεώνουν από αλλού και μάλιστα χειρότερα.

 

Δεν ειναι κοροϊδια, το γράφει κιόλας το συμβόλαιο σου. Απλά όπως καταλαβαίνεις παραβλεπουν να στο πούνε. Δική σου η ευθύνη να μάθεις τι αγοράζεις έτσι και αλλιώς και πατάνε όλοι μόνο σε αυτό που φαίνεται (π.χ. 19.90 πάγιο) χωρίς να ρωτάνε τι περιλαμβάνει αυτό.

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε δεν είναι πως δεν καταλαβαίνω το κόστος που έχει μια εταιρεία για να γνωματεύσει μια βλάβη, αλλά πραγματικά αυτή είναι η πολιτική τους? Δηλαδή αν εγώ αμφισβητήσω τη μέτρηση του τεχνικού τους, φτιάξω τη βλάβη , το μόνο που θα έχουν απέναντί μου είναι το χαρτί που υπέγραψα στον τεχνικό? Χωρίς να έχω κιόλας γνώσεις τεχνικού?

 

Και γαμώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάθε φορά που μου στέλνανε τεχνικό απο την forthnet χεζόμουν μη μου πει οτι το πρόβλημα είναι στη δική μου μεριά και με χρεώσει 30άρι για το τίποτα. Ακόμα και όταν ήμουν 101% σίγουρος οτι το πρόβλημα δεν είναι στην πλευρά μου είχα μια ανησυχία.

Ευτυχώς μόνο μια φορά πλήρωσα το 30αρι και μετά έφερα ηλεκτρολόγο για να μου περάσει καινούριο καλώδιο απο τον κατανεμητή ως το σπίτι. Τις υπόλοιπες 100 φορές που ήρθε τεχνικός διαπίστωνε οτι το πρόβλημα είναι απο την δική τους μεριά και άνοιγε αίτημα στο ΟΤΕ για να το λύσουν. Ουσιαστικά ο τεχνικός της forthnet έρχετε για να σου πεί ποιός θα πρέπει να λύσει το πρόβλημα (εσύ ο ίδιος ή ο ΟΤΕ), σπάνια θα λύσει αυτός το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμενα γιατι μου φαινεται αρκετα λογικο οταν το προβλημα ειναι μετα τον κατανεμητη να μην αφορα τον παροχο αλλα τον ιδιοκτητη;

 

Απο κει και περα ειναι θεμα τεχνικου το πως θα αντιμετωπισει τον πελατη. Αν ειναι κατι απλο μετα τον κατανεμητη και μπορει να το επιδιορθωσει γρηγορα, αν δεν ειναι μλκας, λογικα θα το διορθωσει να τελειωνει το θεμα. Αν ειναι κατι που θελει δουλεια ή εργαλεια, ε δεν βλεπω για ποιο λογο πρεπει να μπλεξει με κατι που δεν ειναι στη δικαιοδοσια του παροχου. Και να γινει καμια στραβη μετα και να τρεχει ο τεχνικος που πηρε πρωτοβουλια εξω απο τη δικαιοδοσια του, και κατ'επεκταση και ο παροχος.

 

Επισης, δεν βλεπω λογο να πει ψεματα αν βρει προβλημα πριν τον κατανεμητη. Δεν νομιζω οτι οι τεχνικοι των 400-500-600 ευρω του καθε παροχου εχουν λογο να κλεψουν τον πελατη για το...καλο της εταιρειας. Χεστηκαν. Συν του οτι αν κανει escalate ο πελατης για αδικη χρεωση στο technical support και το ψαξουν λιγο παραπανω, ο τεχνικος που εχει κανει τετοια μλκια παιζει τη δουλεια του κορωνα-γραμματα. Γενικα, δεν βλεπω το λογο να γινει ολο αυτο. Στα @@ του του τεχνικου αν θα χρεωσει ή οχι, σιγα μην εχει ορεξη να ερχεται σε αντιπαραθεση για χρεωσεις με τον πελατη. Οδηγιες ακολουθει και ειναι μαθηματικα αδυνατο να τους εχει δωσει η εταιρεια οδηγια να κλεβουν τον πελατη με ψευτικες-εικονικες χρεωσεις, διοτι οι περιπετειες που εγκυμονει κατι τετοιο ειναι πολυ περισσοτερες απο το ωφελος ενος 30ευρου.

  • Like 1
Δημοσ.

Λέτε για παρόχους τηλεπικοινωνιών και μόνο οτέ ξέρω οτέ εμπιστεύομαι κτλ κτλ .... 

παρόμοια περίπτωση .... με ΕΥΑΘ (νερό μονοπώλιο ενός οργανισμού)

ξαφνικά κομμένο νερό ... παίρνω ΕΥΑΘ τους λέω την ιστορία, μου λένε κανένα πρόβλημα δεν έχουμε εμείς, ΕΣΕΙΣ το χετε οπότε καλέστε δικό σας τεχνικό. Το κλείνουν. Έρχεται τεχνικός τον πληρώνω από τη τσέπη μου για να μου πει .... ότι το πρόβλημα ήταν της ΕΥΑΘ. 
Μη τα πολυλογώ σε μια πρόσφατη επισκευή τους είχαν κλείσει την παροχή νερού μου και .... ξέχασαν να την ενεργοποιήσουν. 

Δημοσ.

Εμενα γιατι μου φαινεται αρκετα λογικο οταν το προβλημα ειναι μετα τον κατανεμητη να μην αφορα τον παροχο αλλα τον ιδιοκτητη;

 

Δεν κατάλαβες, δε με ενοχλεί να έρθει , να δει ότι το θέμα δεν είναι δικό τους και να φύγει. Με ενοχλεί που παίζουμε κορώνα γράμματα τα 30 ευρώ.

 

Σε κάθε περίπτωση αναρωτιέμαι αν στην τηλεφωνική επικοινωνία με τον τεχνικό από το τηλέφωνο, αναφέρεται το ποσό των 30 ευρώ και αν πρόκειται μόνο για γνωμάτευση. 

Δημοσ.

Αν τον φερεις και η βλαβη ειναι σε σενα, γιατι να στην πληρωσει η εταιρια? Δικια σου ευθυνη ειναι. Ειναι στο δικο σου κομμάτι δικτυου. Ο τεχνικος δεν προκειται να κάνει λαμογια. Θα ερθει, θα μετρησει, αν ολα ειναι καλα τελος. Αν δεν ειναι, θα το προωθησει οπου πρεπει να για διορθωθει.

 

Εγω μια φορα οταν ειχα προβλημα, πήγα συνδεσα το μοντεμ στο δισυρματο και αφου ειδα οτι απο εκει το δικτυο ειναι καλο, αρχισα να ψαχνω την δικη μου μερια.

 

Δεν νομίζω να ανέφερε ο ts για το ποιος θα πληρώσει για την επιδιόρθωση της βλάβης, αλλά ποιος θα πληρώσει τον τεχνικό που θα έρθει για έλεγχο/διάγνωση του προβλήματος, αυτό έπρεπε να ήταν δωρεάν. Εννοείται πως αν η βλάβη υπάρχει από τον κατανεμητή προς το σπίτι σου πληρώνεις εσύ την επισκευή της. Ο έλεγχος πρέπει να είναι δωρεάν.

  • Like 2
Δημοσ.

Λέτε για παρόχους τηλεπικοινωνιών και μόνο οτέ ξέρω οτέ εμπιστεύομαι κτλ κτλ .... 

παρόμοια περίπτωση .... με ΕΥΑΘ (νερό μονοπώλιο ενός οργανισμού)

ξαφνικά κομμένο νερό ... παίρνω ΕΥΑΘ τους λέω την ιστορία, μου λένε κανένα πρόβλημα δεν έχουμε εμείς, ΕΣΕΙΣ το χετε οπότε καλέστε δικό σας τεχνικό. Το κλείνουν. Έρχεται τεχνικός τον πληρώνω από τη τσέπη μου για να μου πει .... ότι το πρόβλημα ήταν της ΕΥΑΘ. 

Μη τα πολυλογώ σε μια πρόσφατη επισκευή τους είχαν κλείσει την παροχή νερού μου και .... ξέχασαν να την ενεργοποιήσουν.

 

Ο κάθε ένας με τον πόνο του, το adsl σε σας εκει πανω μάλλον περνάει μέσα από τις σωλήνες του νερου.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο έλεγχος πρέπει να είναι δωρεάν.

FYI το αμαξι που ερχεται σπιτι σου καιει βενζινη/πετρελαιο περα απο τις φθορες του, επισης ο/οι τεχνικοι που ερχονται για ελεγχο, πληρωνονται μισθο, ΙΚΑ κλπ.

Αν ο πελατης σε καλει για βλαβη ενω δεν υπαρχει βλαβη στο δικο σου κομματι (ως παροχο) για ποιο λογο πρεπει να φας εσυ τη ζημια;

 

Ειναι ακριβως ιδια περιπτωση για τον παροχο, με το να κοψεις το καλωδιο του modem και να καλεσεις τον παροχο για βλαβη. Με τη λογιικη σου ο παροχος πρεπει να ερθει σπιτι να βρει το κομενο καλωδιο του modem και να μην χρεωσει τιποτα.

Κι αν εσυ εισαι τρελος και το ξανακοψεις την αλλη μερα, να ξαναρθουν και παλι να μη χρεωσουν.

Και αν το κανεις καθε μερα, να μη χρεωνουν τιποτα, διοτι ο ελεγχος πρεπει να ειναι δωρεαν.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...