DDevil Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Kα΄ποιος πιο πανω ειπε οτι ο ΟΤΕ δεν σε χρεώνει τιποτα ..... στα έχει χρεώσει μια και καλη στο λογαριασμο που ειναι πανακριβος!!! χαχαχ
Alphaleader Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Kα΄ποιος πιο πανω ειπε οτι ο ΟΤΕ δεν σε χρεώνει τιποτα ..... στα έχει χρεώσει μια και καλη στο λογαριασμο που ειναι πανακριβος!!! χαχαχ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ! ΟΛΑ ειναι κοστολογημενα. Ειναι εταιριες και για να λειτουργουνε πρεπει να εμφανιζουν κέρδη... αλλιως φαλιμεντο. και μεταξυ εταιριων παιδια να δουμε λιγο το θεμα: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=374515 Τζαμπας δεν υπαρχει οπως βλέπετε.... και εκει χρεωνονται οι ασκοπες μεταβάσεις... ασχετα αν κανανε βρωμιες στην συγκεκριμενη περιπτωση. 1
DDevil Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Σιγουρα δεν υπάρχει. Και αν υπάρχει θα ειναι για να κερδισει αυτος περισσοτερα πχ σου λεει αντε σου κοβω 20 ευρω αλλα δεν θα κοψουμε αποδειξη. Κοβονται απο σενα 20 ευρω και αυτος πχ ολο το ποσο το βάζει στην τσεπη. Ετσι λειτουργουσε κατα κορον η ελληνικη αγορα χρονια τωρα για αυτο τωρα υποφέρει. Τα λεφτα αντι να πηγαινουν στο κρατος πηγαιναν σε τσέπες λιγων. Η πλάκα ειναι οτι αυτο το συζητουσα παλαιοτερα με εναν οικονομολογο και μου ελεγε οτι δεν ειναι αυτο μονο και οτι αλλοι φαγανε τρελα ποσα κτλπ κτλπ. με λιγα λογια δεν το αναγνωριζε και δεν το δεχοταν. Εχω παρατηρησει και σε κάποιες ταβερνες οτι δεν φέρνουν πάντα αποδειξη. Ακομα και τωρα.... τους κυνηγας για να κανουν τα αυτονοητα και μετα κλαιγονται κιολας. ΥΓ Ειπα και πριν οτι δεν μπορει να έρθει κάποιος ετσι χωρις να χρεωθει η μονη λυση ειναι να υπάρχει ομάδα τεχνικης υποστηριξης η οποια παιρνει ένα μέρος απο το μηνιαιο πάγιο του πελάτη απο καθε εναν για να πληρώνει τους τεχνικους της. Αυτο ειναι μια ερωτηση μολις πας να κανεις ενα συμβολαιο αν δινεις μέρος σε τεχνικη υποστηριξη. Αν σου πουν οχι τοτε ρωτας και πως θα γινεται η τεχνικη υποστηριξη? ποιος την πληρώνει?
logistoulis Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 εμένα μου έχει έρθει τεχνικός forthnet μου ξεκαθάρισαν σε ποια περίπτωση θα πληρώσω, διαπιστώθηκε ότι η βλάβη ήταν έξω από τη πολυκατοικία (μάλιστα μου είπε είναι πχ σε 300-400 μέτρα μακριά και του είπα ότι εκεί έσκαβαν το δρόμο εκείνη τη περίοδο άρα μάλλον κάτι θα είχε πειραχτεί από αυτό) δήλωσε τη βλάβη και έφυγε χωρίς ποτέ να πληρώσω τίποτα δε μπορείς να ξέρεις άμα θα τον φωνάξεις αν "φταις εσύ" ή όχι ώστε να πληρώσεις, αλλά αν δε φταις εσύ δεν έχουν λόγο να σε χρεώσουν από πουστιά
Leokatana Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Kα΄ποιος πιο πανω ειπε οτι ο ΟΤΕ δεν σε χρεώνει τιποτα ..... στα έχει χρεώσει μια και καλη στο λογαριασμο που ειναι πανακριβος!!! χαχαχ Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, ο πατέρας μου κολλημένος στον ΟΤΕ, έφτυσα αίμα για να αλλάξουμε παροχο ιδία υπηρεσία 10euro λιγότερο το μήνα. Έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε αρά μπορούσα να καλέσω άσκοπα 8 φορές τεχνικό (με 30 ευρώ χρέωση) (όλα αυτά τα χρόνια δεν είχα κάποια βλάβη που έγινε αντιληπτή). 2
solidsnake222 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Θα σας έλεγα εγώ την φτηνότερα θα ήταν άμα έκαναν οι άλλοι παροχοι τις επενδύσεις που κάνει ο ΟΤΕ(που μόνο κάλο θα έκανε να υπήρχε λίγο ανταγωνισμός γιατί θα είχαμε σχεδόν όλη η Ελλάδα vdsl η ftth) αλλά οι ''παροχοι'' σας προτιμούν να νοικιάζουν δίκτυό από τον ΟΤΕ και να τα ξύνουν. 1
thant Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτά τα ''προνόμια'' υπάρχουν και αλλού? Αυτή ειναι η τεχνική υποστήριξη της forthnet? Τον προηγούμενο μήνα χρειάστηκε να έρθει στο σπιτι μου δυο φορες τεχνικός της vodafon μέχρι να διορθώσουν το πρόβλημα στη γραμμή μου. Και τις δυο φορές στην ερώτηση "τι θα πληρώσω?" η απάντηση ηταν πως η επίσκεψη του τεχνικού ειναι δωρεάν και πως θα πληρώσω μόνο αν έρθει ο τεχνικός στο ραντεβού και δεν με βρει. 1
vasioula1 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 για μένα τα πράγματα είναι απλά αν η βλάβη είναι πριν τον κατανεμητή της πολυκατοικίας και είσαι στον οτε, την φτιάχνει αν είσαι σε πάροχο, ο πάροχος τη δηλώνει στον οτε για να την φτιάξει και στις δύο περιπτώσεις δεν πληρώνεις τίποτα αν η βλάβη είναι μετά τον κατανεμητή, ο τεχνικός του οτε προσπαθεί να σου την φτιάξει και αν δεν μπορεί, σου λέει να καλέσεις ηλεκτρολόγο. η επίσκεψή του δε σου χρεώνεται αν είσαι σε πάροχο, ο πάροχος σε χρεώνει, είτε σου φτιάξει το πρόβλημα, είτε δεν το φτιάξει και σου πει να φωνάξεις ηλεκτρολόγο (οπότε πληρώνεις 2 φορές) ο οτε ειναι πιο ακριβός, συμφωνούμε το θέμα είναι πως δεν είναι πιο ακριβός επειδή το θέλει, αλλά επειδή του το επιβάλλει η επιτροπή τηλεπικοινωνιών και του το επιβάλει γιατί: το δίκτυο ανήκει στον οτε. έχει καλύτερη τεχνική υποστήριξη και πιο άμεση (καποιες φορες και την ιδια μερα) αν δηλώσεις την βλάβη σου στον πάροχο και αυτός διαπιστώσει πως δεν φταίει και είναι θέμα οτε, στέλνει την βλάβη στον οτε για να την ελέγξει. πότε θα έρθει ο οτε; την επομενη εργάσιμη, αν ο πάροχος δήλωσε τη βλάβη πριν τις 3 το μεσημέρι. αν τη δήλωσε μετά, τότε θα έρθει την μεθεπόμενη εργάσιμη θα είναι δικό του πρόβλημα όντως; αν δε διαπιστώσει βλάβη και κλεισει το αίτημα ως ευθύνη παρόχου ή πελάτη παρόχου; μετά πρέπει να ξανασχοληθεί ο πάροχος. όλο αυτό τον καιρό, ο πελάτης του παρόχου είναι χωρίς υπηρεσία και σου λέει η επιτροπή τηλεπικοινωνιών: αν ο οτε έχει τις ίδιες τιμές με τον πάροχο, γιατί κάποιος να προτιμήσει τον πάροχο αντί του οτε; όλοι θα θέλουν να πάνε στον οτε για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σε περίπτωση βλάβης αν όλοι πάνε στον οτε, τότε οι πάροχοι θα κλείσουν αν κλείσουν οι πάροχοι, τότε ο οτε θα έχει το μονοπώλιο και θα βάζει ότι τιμές θέλει οπότε έτσι έχεις την επιλογή: θέλεις κάτι ποιοτικό με άμεση τεχνική υποστήριξη; πλήρωσε κάτι παραπάνω θέλεις απλά την υπηρεσία πιο οικονομικά και να εύχεσαι να μην έχεις βλάβη γιατί παίζει να καθυστερήσει πολύ η αποκατάστασή της από το μπαλάκι που θα γίνεις μεταξύ οτε και παρόχου; πήγαινε σε πάροχο εγώ όταν αποφάσισα να βάλω ιντερνετ, διάλεξα το πρώτο προτίμησα δηλαδή από το να μου πει κάποια στιγμή ο πάροχος ότι φταίει ο οτε και να πει ο οτε ότι φταίει ο πάροχος, να πάω στον οτε και να έχω την απαίτηση να πω: φταίτε, φτιάξτε το ειδικά για όσους το ιντερνετ εκτός από διασκέδαση είναι απαραίτητο εργαλείο για τη δουλειά τους (απ το σπίτι) και δεν έχουν την πολυτέλεια να μείνουν χωρίς ιντερνετ παραπάνω από μια μέρα, ο οτε ειναι μονοδρομος. γιατι αν σου κατσει η στραβη με καμια βλαβη, την πατησες το ιδιο πιστευω και για τις μεγάλες εταιρίες τώρα κάποιος που μπαίνει στο ιντερνετ για τον χαβαλέ, απλά για φεισμπουκ, σερφαρισμα και τα σχετικά, εννοειται πως θα προτεινα να παει σε παροχο. τα λεφτα ειναι αρκετα λιγοτερα οπότε ακόμα και αν έχει βλάβη, ε ας μείνει και λίγες μέρες χωρίς υπηρεσία για αποτοξίνωση 1
Runner25 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 απαραδεκτοι στη φορθεν ηρθε τεχνικος σε μενα περσι το καλοκαιρι και επειδη λεει ειχα αναποδα το σπλιτερ το θεωρει βλαβη και με χρεωσε 30 ευρω
ikaruga24 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Kα΄ποιος πιο πανω ειπε οτι ο ΟΤΕ δεν σε χρεώνει τιποτα ..... στα έχει χρεώσει μια και καλη στο λογαριασμο που ειναι πανακριβος!!! χαχαχ Σιγά τις τρομερές διαφορές τιμής. Τις υπηρεσίες, υποστήριξη και παροχές του ΟΤΕ δεν τις έχει κανείς άλλος. Και δεν είναι ότι απαγορεύεται σε άλλους παροχους να φτιάξουν δίκτυο, απλά προτιμούν να νοικιαζουν τις γραμμές, να χάνουν πάνω σε κάθε άκρη δέκα δέκα τους πελάτες και μετά κάτσε ψάξε και βρες ποιος έχει το πρόβλημα. Είμαι στη wind και αυτή τη στιγμή σε 9 μήνες έχω πληρώσει έξτρα 2 router, τα τηλέφωνα προς την τεχνική τους υποστήριξη, την ταλαιπωρία πάνε έλα να βρούμε ότι τελικά είναι δικό τους θέμα, πληρώνω την εκτροπή στο κινητό μου και κάνω κινήσεις για απόχρέωση τις 25 μέρες που είμαι χωρίς τηλέφωνο. Όλα τα παραπάνω δεν τα πληρώνω στον ΟΤΕ και επίσης το πρόβλημα μου θα λυνοταν και γρηγορότερα. Την έπαθα μια για χάρη φτηνου παγιου και τώρα λουζομαι τις συνέπειες. 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Σιγά τις τρομερές διαφορές τιμής. Τις υπηρεσίες, υποστήριξη και παροχές του ΟΤΕ δεν τις έχει κανείς άλλος. Δεν διαφωνώ με το 2ο, αλλά το πρώτο αυτές τις εποχές έχει διαφορά. Για VDSL 50Mbps (απεριόριστα σταθερά και 300/360' κινητά) μέσω KV, στον OTE πάει 1062.44 euro τα 2 χρόνια, ενώ στη Wind πάει 738 euro. Πάνω από 300 euro διαφορά, 150 παραπάνω τον κάθε χρόνο. Όποιον κι από τους 2 αν διαλέξω, θα παίζω καρφωτά στα 50Mbps και χωρίς DCs. Γιατί να δώσω 324.44 euro παραπάνω? 3
DDevil Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 vasioula πλεον το Ιντερνετ είναι παντου ... αν υπάρξει κάποιο θεμα στην γραμμη έχεις το κινητο σου να εξυπηρετηθείς κάπως ή και το γραφειο σου αν δουλευεις. Το πρόβλημα θα είναι μονο στο σπιτι. Μπορει να ανεχτει κάποιος κάτι τέτοιο για 1-2 μερες προκειμενου να γλιτωσει 300 τοσα ευρω όπως λεει ο φιλος από πανω. Ο ΟΤΕ εχει παρλαογες χρεωσεις. Και μαθαινω ότι με αυτές τις χρεωσεις οι μισθοι των υπαλληλων παραμενουν στο ιδιο επιπεδο.Οποτε έχουμε παλι το κλασσικο τρωνε οι λιγοι και υποφέρουν οι πολλοι. Από μενα είναι όχι. Πακετο ιντερνετ κινητα στα 45 ευρω ενώ το εχω βρει και 30? και προς το παρον μια χαρα με πάει εδώ και 1 χρονο. Τα ιδια και σε άλλες υπηρεσίες ... το ότι εισαι καλος δεν σου δινει το δικαιωμα να γδερνεις τον κοσμο ειδικα σε αυτή τη κατασταση της κρισης εισαι μεν καλος αλλα εισαι ακριβος.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Καλά δεν είναι ακριβότερος επειδή το επέλεξε, η ΕΕΤΤ τον υποχρεώνει να έχει υψηλότερες τιμές λιανικής από τις τιμές χονδρικής που πουλάει σε άλλους παρόχους για λόγους ανταγωνισμού επειδή έχει κυριάρχη θέση στην Ελληνική αγορά + το δίκτυο... 3
bedazzled Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν διαφωνώ με το 2ο, αλλά το πρώτο αυτές τις εποχές έχει διαφορά. Για VDSL 50Mbps (απεριόριστα σταθερά και 300/360' κινητά) μέσω KV, στον OTE πάει 1062.44 euro τα 2 χρόνια, ενώ στη Wind πάει 738 euro. Πάνω από 300 euro διαφορά, 150 παραπάνω τον κάθε χρόνο. Όποιον κι από τους 2 αν διαλέξω, θα παίζω καρφωτά στα 50Mbps και χωρίς DCs. Γιατί να δώσω 324.44 euro παραπάνω? Για τον ίδιο λόγο που κάποιοι προτιμάνε το επώνυμο προϊόν αντί για ιδιωτικής ετικέτας, άσχετα αν βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο... ΥΓ: Κι εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την DSL μου, ενώ έχω περάσει από όλους παρόχους. Αν είναι καλός ο χαλκός σου, όπου και να πας, το ίδιο θα είναι. Αν είναι χάλια, παντού χάλια θα είναι. Μερικοί νομίζουν ότι αλλάζει η ποιότητα του χαλκού αν πάνε ΟΤΕ... 1
solidsnake222 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 vasioula πλεον το Ιντερνετ είναι παντου ... αν υπάρξει κάποιο θεμα στην γραμμη έχεις το κινητο σου να εξυπηρετηθείς κάπως ή και το γραφειο σου αν δουλευεις. Το πρόβλημα θα είναι μονο στο σπιτι. Μπορει να ανεχτει κάποιος κάτι τέτοιο για 1-2 μερες προκειμενου να γλιτωσει 300 τοσα ευρω όπως λεει ο φιλος από πανω. Ο ΟΤΕ εχει παρλαογες χρεωσεις. Και μαθαινω ότι με αυτές τις χρεωσεις οι μισθοι των υπαλληλων παραμενουν στο ιδιο επιπεδο.Οποτε έχουμε παλι το κλασσικο τρωνε οι λιγοι και υποφέρουν οι πολλοι. Από μενα είναι όχι. Πακετο ιντερνετ κινητα στα 45 ευρω ενώ το εχω βρει και 30? και προς το παρον μια χαρα με πάει εδώ και 1 χρονο. Τα ιδια και σε άλλες υπηρεσίες ... το ότι εισαι καλος δεν σου δινει το δικαιωμα να γδερνεις τον κοσμο ειδικα σε αυτή τη κατασταση της κρισης εισαι μεν καλος αλλα εισαι ακριβος. 1. Έχεις μια εταιρία επενδυεις 1,5 δις+ σε 4-5 χρόνια κάνεις και προσλήψεις μέσα στην κρίση, διατηρείς τους μισθούς των υπαλλήλων σε λογικά πλαίσια για την εποχή μας, και θες να κάνει αύξηση από πάνω? Η προτιμάς την forthnet Που από επενδύσεις άρχισε ένα πιλοτικό για ffth στην Αθηνα και το παράτησε σε ένα μηνά και απολύει κόσμο και έχει δανειστεί 300+ εκατομμύρια και τα 200+ εκατομμύρια δεν τα έχει πληρώσει στην ώρα της Και όλα αυτά για 10-15 ευρό διαφορά που αυτά θα σου φύγουν σε τσιγάρα, ποτά, βενζίνες για να πας μέχρι στο περίπτερο η supermarket που βρίσκεται στα 100 μετρά από το σπίτι σου(δεν μιλάω προσωπικα για σένα) Κατά τα άλλα ο ΟΤΕ γδέρνει κόσμο 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα