Stavmitsos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μπάχαλο μεγάλο. Κι εξηγώ: Τον περασμένο Απρίλη αγόρασα ένα ρημάδι LG V10 που έβγαλε στην πορεία ένα σκασμό προβλήματα. Τους το έστειλα τώρα λοιπόν από την πρώτη του μήνα κι ακόμα το κινητό άφαντο. Περιμένουν λέει ανταλλακτικό. Μίλησα με γραμματεία καταναλωτή, τους είπα το θέμα και πέρα από την καταγγελία μου είπαν να ζητήσω την συσκευή που δικαιούμαι μετά το δεκαπενθήμερο καθώς και αποδεικτικά για την κατάσταση της συσκευής. Παρακάτω η απάντηση της LG: Αγαπητέ κύριε ****,Τα παραστατικά ελέγχου και επισκευών της συσκευής σας καθώς και μεταφοράς της προς και από το εξοσυιοδοτημένο μας τεχνικό τμήμα, σας γίνονται διαθέσιμα κατά την παραλαβή και παράδοση της συσκευής από την ταχυμεταφορική, πρίν και κατόπιν ολοκλήρωσης του κάθε τεχνικού ελέγχου της αντίστοιχα.Για την ολοκλήρωση επισκευής της συσκευής σας εκκρεμεί παραλαβή ανταλλακτικού, για την οποία προς το παρόν δεν υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος διεκπεραίωσης.Η εταιρεία μας δεν διαθέτει συσκευή προς δανεισμό ως την ολοκλήρωση επισκευής της δικής σας συσκευής.Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/grκαι να δείτε όλα μας τα προϊόντα.Με εκτίμηση,Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών LG Electronicshttp://www.lghere4u.gr http://www.bloglg.gr Τι μένει να κάνω πλέον; Εγώ το κινητό δεν το θέλω γιατί το αντικατέστησα. Παίζει τρόπος να πάρω λεφτά πίσω αντί για συσκευή λόγω της καθυστέρησης; Το αντικατάστασης το ήθελα έτσι για σπάσιμο, μέχρι να μου στείλουν πίσω το δικό μου.
idomeneas7 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Κυρ Σταυρομήτσο, η εγγύση της LG δεν προβλέπει επιστροφή χρημάτων αλλά επισκευή/αντικατάσταση. Πουλα το σε αγγελία.
Stavmitsos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Συμφωνοι, δεν ειπα το αντιθετο μπρο μου. Μιλησα με το καταστημα και μου ειπε οτι μετα απο 30 μερες πρεπει να γινει μια διαδικασια γιατι θεωρειται ανεπισκευαστο να παρω τα λεφτα μου πισω. Μη βαρας. Επίσης: Σε περίπτωση προμήθειας καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής είναι υποχρεωτική η παροχή εγγύησης. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάσει το προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης επισκευής ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω (άρθρο 5 παρ. 5 Ν.2251/1994). Συνεπώς, σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης στην επισκευή μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Παράλληλα, έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εντός δύο ετών από την αγορά, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια. Άρα θεωρητικά μπορώ να ζητήσω και λεφτά πίσω. Το θέμα είναι, τι θεωρείται σημαντική καθυστέρηση;
ChimairaX Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Τυχερός είσαι που σου απαντάνε. Είχα HTC αγορασμένο από γνωστή αλυσίδα στην Ελλάδα (που το όνομά της παραπέμπει στην εθνικότητά του Σόιμπλε) , το έστειλα στην Arvato, και το πήρα μετά από 3 μήνες. Και λέω τυχερός, γιατί σ'αυτό το διάστημα κατάφερα να επικοινωνήσω 2 φορές μαζί τους. Δεν ξέρω τι φάση με την LG, έχω ακούσει τα καλύτερα... G3 φίλου μου πάντως, για αλλαγή οθόνης πριν 2 χρόνια έκαναν κανα μηνάκι να του το γυρίσουν. Αλλά σε άλλες περιπτώσεις όλα μια χαρά.
Stavmitsos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Τυχερός είσαι που σου απαντάνε. Είχα HTC αγορασμένο από γνωστή αλυσίδα στην Ελλάδα (που το όνομά της παραπέμπει στην εθνικότητά του Σόιμπλε) , το έστειλα στην Arvato, και το πήρα μετά από 3 μήνες. Και λέω τυχερός, γιατί σ'αυτό το διάστημα κατάφερα να επικοινωνήσω 2 φορές μαζί τους. Δεν ξέρω τι φάση με την LG, έχω ακούσει τα καλύτερα... G3 φίλου μου πάντως, για αλλαγή οθόνης πριν 2 χρόνια έκαναν κανα μηνάκι να του το γυρίσουν. Αλλά σε άλλες περιπτώσεις όλα μια χαρά. Κι εγώ για αυτα που ειχα ακουσει για το service το αγόρασα ως παθών με nokia και samsung.
idomeneas7 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν βαράω, είμαι φιλήσυχο παιδί. Εμένα η LG μου πήρε συσκευή, την κράτησε 3 εβδομάδες, μου τη γύρισε ανεπισκεύαστη επειδή "δεν είχε τίποτα", τους παρακάλαγα να ξαναέρθουν για μήνες, την ξαναπήραν, την κράτησαν άλλες 3 εβδομάδες και αφού βαρέθηκαν να ακούνε τα βρισίδια μου, αποφάσισαν να μου στείλουν νέα συσκευή. Πρήξτους λίγο μπας και καταφέρεις κάτι.
Stavmitsos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δεν βαράω, είμαι φιλήσυχο παιδί. Εμένα η LG μου πήρε συσκευή, την κράτησε 3 εβδομάδες, μου τη γύρισε ανεπισκεύαστη επειδή "δεν είχε τίποτα", τους παρακάλαγα να ξαναέρθουν για μήνες, την ξαναπήραν, την κράτησαν άλλες 3 εβδομάδες και αφού βαρέθηκαν να ακούνε τα βρισίδια μου, αποφάσισαν να μου στείλουν νέα συσκευή. Πρήξτους λίγο μπας και καταφέρεις κάτι. Τους έχω σπάσει τα νεύρα, μιλάνε και με υφάκι. Κι αμα τους πεις τίποτα για το σόι τους στο κλείνουν κιόλας. 2
Heybro Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 LG και HTC έχουν από τα χειρότερα service στην Ελλάδα. Μείνετε μακριά πολλοί την έχουμε πατήσει και ειδικά τα τελευταία LG αν και φθηνά χαλάνε το ένα μετά το άλλο.
Βασίλης_29 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Τους έχω σπάσει τα νεύρα, μιλάνε και με υφάκι. Κι αμα τους πεις τίποτα για το σόι τους στο κλείνουν κιόλας. Ναι κάτσε εσύ να βρίζεις μάνες και περίμενε συνεννόηση. 1
Stavmitsos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι κάτσε εσύ να βρίζεις μάνες και περίμενε συνεννόηση. Μη τα παίρνετε τοις μετρητοίς. Εννοώ ότι τους ειρωνεύομαι ή ισχυρίζομαι ότι με κοροϊδεύουν σε έντονο ύφος. Πρακτικά τώρα, άκρη πώς μπορώ να βρω;
Heybro Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Μη τα παίρνετε τοις μετρητοίς. Εννοώ ότι τους ειρωνεύομαι ή ισχυρίζομαι ότι με κοροϊδεύουν σε έντονο ύφος. Πρακτικά τώρα, άκρη πώς μπορώ να βρω; Ελλάδα είσαι δεν βρισκεις.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Ενημέρωσε την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ότι δεν σου δίνουν αντικαταστάτη ενώ ξέρουν ότι η επισκευή θα πάρει πάνω από 15 εργάσιμες...
Praetorianos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 LG και HTC έχουν από τα χειρότερα service στην Ελλάδα. Μείνετε μακριά πολλοί την έχουμε πατήσει και ειδικά τα τελευταία LG αν και φθηνά χαλάνε το ένα μετά το άλλο.Διαφωνωσυμφωνω. Διαφωνω γιατι και οι τρεις LG συσκευες που μου εχουν χαλασει, εχουν αντικατασταθει απο καινουριες, με παραλαβη δικη τους της παλιας, no questions asked εφοσον ηταν εντος εγγυησης. Οι δυο απο αυτες εγιναν επιτοπου (πηραν παλια, αφησαν καινουρια), στην τριτη περιπτωση δεν ειχαν γενικα ανταλλακτικα οποτε εκοψαν πιστωτικο για αγορα καινουριας συσκευης. Τετοια εξυπηρετηση δεν περιμενα ουτε απο την Emirates. Απο την αλλη συμφωνω γιατι 3 στις 3 ειναι 100% failure rate, ουτε τα Jumbo δεν πρεπει να εχουν τετοιο KPI.
StormGr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Χαλασε και η LG μου φαινεται. Το 2008 χαλασε η οθονη του υπολογιστη, πηρα τηλ στην LG τους εξηγησα τι ειχε και οτι ειχα εγγυηση. Μεσα στη βδομαδα ηρθε καποιος μου αφησε καινουρια οθονη με λιγο καλυτερα χαρακτηριστικα και πηρε την παλια χωρις καν να την κοιταξει. 1
zio10 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Και παραπονιόμαστε για τα Κινέζικα; Είχα ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια για το service της lg και είχα καλή εντύπωση μέχρι να διαβάσω το θέμα...ώρα είναι να πούνε ότι χάλασε και το service της dell! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα