παπι Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Α ξεχασα, και η ροδα του αεροπλανου θα εχει την ιδια ταχυτητα με τις ροδες του διαδρομου
zio10 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Άρα λες ότι οι ρόδες μπορεί να κινούνται προς μία κατεύθυνση λόγω του ιμάντα και το αεροπλάνο να πηγαίνει προς την αντίθετη λόγω της μηχανής του;
παπι Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Απλα ρωταω αν ο διαδρομος θα παει μπροστα. Θα παει;
NikosKallithea Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Πως πάει; βρήκαμε τις γωνιακές ταχύτητες και την ρίζα του 3, ελπίζω μέχρι το τέλος του μήνα να πετάξει
zio10 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Πως πάει; βρήκαμε τις γωνιακές ταχύτητες και την ρίζα του 3, ελπίζω μέχρι το τέλος του μήνα να πετάξει Θα βγάλουν ανακοίνωση ότι υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην πτήση! 1
V for Vagelis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Πως ένα αεροπλάνο μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα απ ότι κυλάνε οι ρόδες του, όσο αυτό τσουλάει στο έδαφος (με τις ρόδες του πάντα, χωρίς να τις σέρνει, όχι γλιστρώντας ή πετώντας); Τελικά ξέρουμε; :Ρ Το παράδειγμα με τον πάγο μηδενικής τριβής που αναφέρθηκε νωρίτερα είναι άλλη περίπτωση από αυτή που θέτει το αρχικό ποστ.
pournaras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Γιατί το αεροπλάνο μπορεί να επιταχύνει συνέχεια; Δεν έχει μια μέγιστη ταχύτητα; Στη θεωρια δε χρειαζεται μεγιστη, ελαχιστη χρειαζεται. Διοτι η ωθηση που θα του δινουν οι τουρμπινες ειναι ανεξαρτητες απο το συστημα του ιμαντα. Οποτε αν πχ, εχει ωθηση να πιασει το 1m/s αυτοματα οι τροχοι, και κατ' επεκταση ο ιμαντας θα το εξουδετερωσουν, οποτε η ταχυτητα μηδενιζεται. Ελα ομως που παλι οι τουρμπινες θα του δινουν (με ιση ενταση), παλι ωθηση 1m/s με αποτελεσμα οι τροχοι να διπλασιασουν την ταχυτητα τους, το ιδιο και ο ιμαντας, και παει λεγοντας. Αρα με την ελαχιστη ταχυτητα που μπορει να ωθουν οι τουρμπινες μπορουμε στη θεωρια να πιασουμε το απειρο στον ιμαντα. Ποσο δε μαλλον, οταν η τουρμπινες δωσουν ωθηση για 200 και 300 χλμ ανα ωρα, εκει ο ιμαντας θα πιασει 10 απειρα. Πως ένα αεροπλάνο μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα απ ότι κυλάνε οι ρόδες του, όσο αυτό τσουλάει στο έδαφος (με τις ρόδες του πάντα, χωρίς να τις σέρνει, όχι γλιστρώντας ή πετώντας); Τελικά ξέρουμε; :Ρ Το παράδειγμα με τον πάγο μηδενικής τριβής που αναφέρθηκε νωρίτερα είναι άλλη περίπτωση από αυτή που θέτει το αρχικό ποστ. Στη θεωρια δεν μπορει, στην πραξη καποια στιγμη που η ωθηση απο τις τουρμπινες θα αυξηθει πολυ, οι τροχοι θα τρεξουν πιο γρηγορα απο τον ιμαντα, και θα "περπατησουν" πανω σε αυτον. 1
Mau-Maus Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δεν μας ενδιαφέρει η πράξη μιας και στην πραγματικότητα το πείραμα είναι αδύνατον να γίνει! Θεωρητικά μιλώντας λοιπόν, αναφερόμαστε σε ιμάντα που θα γυρνάει αντίθετα πάντα στην ταχύτητα που γυρνάνε οι ρόδες και όχι σε μικρότερη από αυτήν! Και σε αυτήν την περίπτωση ελέφαντας ντεν πετάει! Τώρα συσχετισμοί με πάγους, παγοδρόμια, ποτάμια και υδροπλάνα είναι άσχετοι και είναι ο λόγος που το νήμα έφτασε τις 98569586 απαντήσεις! 3
V for Vagelis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Στη θεωρια δεν μπορει, στην πραξη καποια στιγμη που η ωθηση απο τις τουρμπινες θα αυξηθει πολυ, οι τροχοι θα τρεξουν πιο γρηγορα απο τον ιμαντα, και θα "περπατησουν" πανω σε αυτον. Αυτό όμως παραβιάζει την αρχική υπόθεση που λέει συγκεκριμένα: The conveyor belt is designed to exactly match the speed of the wheels, moving in the opposite direction. Αρα στο θεωρητικό μας πάντα πρόβλημα κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό και δε μας αφορά. 2
pournaras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Αυτό όμως παραβιάζει την αρχική υπόθεση που λέει συγκεκριμένα: The conveyor belt is designed to exactly match the speed of the wheels, moving in the opposite direction. Αρα στο θεωρητικό μας πάντα πρόβλημα κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό και δε μας αφορά. Μα αυτο λεμε, ειναι ενα προβλημα που στη θεωρια ειναι αντιθετο απο οτι στην πραξη.
VonLoutsos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Μα αυτο λεμε, ειναι ενα προβλημα που στη θεωρια ειναι αντιθετο απο οτι στην πραξη. Μα ουδέποτε λέει το πρόβλημα σύγκρινε τι θα γίνει στην θεωρία και τι στην πράξη... Θεωρήτικό πρόβλημα, θεωρητική λύση.... 1
V for Vagelis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Μα αυτο λεμε, ειναι ενα προβλημα που στη θεωρια ειναι αντιθετο απο οτι στην πραξη. Δεν είναι αντίθετο απ ότι στη πράξη. Στη πράξη απλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Αυτό ισχύει βέβαια και για ολόκληρα προγράμματα σπουδών των θετικών επιστημών... :Ρ 1
VonLoutsos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2016 Δεν μας ενδιαφέρει η πράξη μιας και στην πραγματικότητα το πείραμα είναι αδύνατον να γίνει! Θεωρητικά μιλώντας λοιπόν, αναφερόμαστε σε ιμάντα που θα γυρνάει αντίθετα πάντα στην ταχύτητα που γυρνάνε οι ρόδες και όχι σε μικρότερη από αυτήν! Και σε αυτήν την περίπτωση ελέφαντας ντεν πετάει! Τώρα συσχετισμοί με πάγους, παγοδρόμια, ποτάμια και υδροπλάνα είναι άσχετοι και είναι ο λόγος που το νήμα έφτασε τις 98569586 απαντήσεις! Δεν είναι αυτός ο λόγος...Ο λόγος είναι οτι κάποιοι είχαν παροράματα και είτε βλέπανε άλλες συνθήκες που δεν έλεγε το πρόβλημα είτε κάναν δικές τους υποθέσεις...Και μετά άρχιζαν τους χαρακτηρισμούς...Βλέπε Ntinaras, Defacer και το υπόλοιπο παρεάκι τους
Προτεινόμενες αναρτήσεις