zio10 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μπορεί να γράψει κάποιος τι ακριβώς θα γίνει; Πως θα φανεί για κάποιον που βλέπει από μακριά ας πούμε. Εγώ κατάλαβα ότι το αεροπλάνο θα φαίνεται ακίνητο και απλά κάποια στιγμή θα σηκωθεί στον αέρα. Αυτό θα γίνει; Μπορούμε να καταλήξουμε κάπου;
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 το μονο που κραταει το αεροπλανο να μην απογειωθει, ειναι η τριβη στα ρουλεμαν των τροχων καθως ο ιμαντας παει προς τα πισω. η ωθηση των κινητηρων ειναι εξωφρενικα μεγαλυτερη, και το αεροπλανο θα κινηθει προς τα μπροστα αν ο ιμαντας ειναι αρκετα μεγαλος θα απογειωθει πανω του, αν ειναι μικροτερο απ οσο χρειαζεται καπου θα στουκαρει
zio10 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 το μονο που κραταει το αεροπλανο να μην απογειωθει, ειναι η τριβη στα ρουλεμαν των τροχων καθως ο ιμαντας παει προς τα πισω. η ωθηση των κινητηρων ειναι εξωφρενικα μεγαλυτερη, και το αεροπλανο θα κινηθει προς τα μπροστα αν ο ιμαντας ειναι αρκετα μεγαλος θα απογειωθει πανω του, αν ειναι μικροτερο απ οσο χρειαζεται καπου θα στουκαρει Άρα θα κινείται κανονικά και απλά χρειάζεται περισσότερο μήκος διαδρόμου;
petran91 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Βασικά δεν έχει σημασία νομίζω τι έχει από κάτω του το αεροπλάνο.Όπως όταν είναι ήδη στον αέρα και μπορεί και επιταχύνει.Όσο υπάρχει αέρας που σπρώχνουν οι κινητήρες προς τα πίσω, το αεροπλάνο θα επιταχύνεται.Αν η κίνηση(επιτάχυνση) στο αεροπλάνο γινόταν στους τροχούς, όπως ένα αμάξι, τότε ναι δεν θα απογειωνόταν, γιατί δεν θα ξεκινούσε ποτέ. (<- Σωστή διαπίστωση?) 1
liakjim Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ρε παιδιά, τα πράγματα είναι απλά. Κανείς δεν απαγορεύει ένα αεροπλάνο να κινείται με 300χλμ , φυσικά υπό την ώση των κινητήρων του και οι τροχοί του , να περιστρέφονται μερικές χιλιάδες φορές προς τη μια φορά περιστροφής και ο ιμάντας να κινείται με τέτοια ταχύτητα που για ένα ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ παρατηρητή, οι τροχοί να φαίνονται ακίνητοι. Φυσικά το αεροπλάνο θα απογειωθεί.
zio10 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ρε παιδιά, τα πράγματα είναι απλά. Κανείς δεν απαγορεύει ένα αεροπλάνο να κινείται με 300χλμ , φυσικά υπό την ώση των κινητήρων του και οι τροχοί του , να περιστρέφονται μερικές χιλιάδες φορές προς τη μια φορά περιστροφής και ο ιμάντας να κινείται με τέτοια ταχύτητα που για ένα ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ παρατηρητή, οι τροχοί να φαίνονται ακίνητοι. Φυσικά το αεροπλάνο θα απογειωθεί. Για τον εξωτερικό παρατηρητή το αεροπλάνο θα φαίνεται ότι κινείται μέχρι να απογειωθεί;
defacer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Για τον εξωτερικό παρατηρητή το αεροπλάνο θα φαίνεται ότι κινείται μέχρι να απογειωθεί; Ναι. Αν διαβάσεις και την εκφώνηση λέει πως ο ιμάντας έχει μήκος αεροδιάδρομου ή κάτι τέτοιο. Αν ήταν ακίνητο το αεροπλάνο ως προς εξωτερικό παρατηρητή αυτό δε θα χρειαζόταν. 1
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Για τον εξωτερικό παρατηρητή το αεροπλάνο θα φαίνεται ότι κινείται μέχρι να απογειωθεί; φυσικα και ναι, αν το αεροπλανο παρεμενε σταθερο για καποιο λογο, τοτε ειναι αδυνατο να απογειωθει. 1
pournaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Το λαθος που κανετε ειναι οτι πιστευετε, οτι η ταχυτητα του ιμαντα θα ειναι ιση (και αντιθετη), με την ταχυτητα ωσης των κινητηρων του αεροπλανου. Εστω οτι απο τη ζωγραφια εξαλειφαμε τελειως τον ιμαντα και τις ροδες, και με καποιο τροπο το αεροπλανο, ως ακινητο στην αρχη, εμενε σε μια αποσταση μερικων εκατοστων απο το εδαφος χωρις να το ακουμπα (ας ειναι με τροπο hovercraft). Με το που θα ξεκινουσαν οι κινητηρες θα εσπρωχναν τον αερα προς τα πισω και το αεροπλανο θα αρχιζε να κινειται μπροστα. Εχουμε ενα αμαξακι πανω σε ενα ιμαντα. Με το χερι μας (που αντικαθιστα τους κινητηρες), το κινουμε μπροστα. Ποια η αντιδραση των τροχων και του ιμαντα;
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 θα αρχισουν να γυρνανε προς τα πισω, αλλα το χερι ειναι πολυ πιο δυνατο απο την ελαχιστη τριβη των ρουλεμαν, και της αδρανειας. 1
pournaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 θα αρχισουν να γυρνανε προς τα πισω, αλλα το χερι ειναι πολυ πιο δυνατο απο την ελαχιστη τριβη των ρουλεμαν, και της αδρανειας. Αν η ωθηση που θα δωσουμε ειναι πολυ απαλη και ευθυγραμμη, ισως και να μην κινηθουν καθολου, και ο ιμαντας να αρχισει να κινειται παραλληλα με το οχημα (σταθερος ως προς τους τροχους) οι οποιοι θα ειναι ακινητοι Το οχημα βεβαια προφανως και θα κινηθει μπροστα.
liakjim Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Για τον εξωτερικό παρατηρητή το αεροπλάνο θα φαίνεται ότι κινείται μέχρι να απογειωθεί; Φυσικά. Υπάρχει κάτι που το εμποδίζει? Το πείραμα απλά θέλει τον ιμάντα να εξουδετερώνει την ταχύτητα των τροχών. Το αεροπλάνο όμως ωθείται από τους κινητήρες. Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί φτάσαμε στις 10 σελίδες για κάτι τόσο απλό. 1
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Το λαθος που κανετε ειναι οτι πιστευετε, οτι η ταχυτητα του ιμαντα θα ειναι ιση (και αντιθετη), με την ταχυτητα ωσης των κινητηρων του αεροπλανου. Εστω οτι απο τη ζωγραφια εξαλειφαμε τελειως τον ιμαντα και τις ροδες, και με καποιο τροπο το αεροπλανο, ως ακινητο στην αρχη, εμενε σε μια αποσταση μερικων εκατοστων απο το εδαφος χωρις να το ακουμπα (ας ειναι με τροπο hovercraft). Με το που θα ξεκινουσαν οι κινητηρες θα εσπρωχναν τον αερα προς τα πισω και το αεροπλανο θα αρχιζε να κινειται μπροστα. Εχουμε ενα αμαξακι πανω σε ενα ιμαντα. Με το χερι μας (που αντικαθιστα τους κινητηρες), το κινουμε μπροστα. Ποια η αντιδραση των τροχων και του ιμαντα; Ρε pournara διάβασε τι λέει το πρόβλημα που έθεσε ο ntinaras .Exactly match the speed of the wheels, moving in the opposite direction Είναι σαν να είσαι πάνω σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου όπου πάντα ο διάδρομος έχει την ταχύτητα των ποδιών. ΄Μπορεί να πιάσεις 50Km αλλά ως προς το εδαφος δεν κινείσαι (άρα δεν υπάρχει ΄κίνηση μορίων αέρα γύρω σου αφού ως προς το έδαφος είσαι στάσιμος) Το ίδιο το αεροπλάνο εδώ. Ως προς το έδαφος είναι ακίνητο άρα δεν έχει αέρα να καταφέρει να το σηκώσει... 1
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 αμα πιαστεις απο τις πλαινες λαβες του διαδρομου, και τα ποδια σου απλα γυρνανε ανεξελενγκτα, θα μπορεσεις με τα χερια να σπρωξεις προς τα εμπρος η οχι?
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 αμα πιαστεις απο τις πλαινες λαβες του διαδρομου, και τα ποδια σου απλα γυρνανε ανεξελενγκτα, θα μπορεσεις με τα χερια να σπρωξεις προς τα εμπρος η οχι? Μην αλλάζεις το θέμα, το έχεις κάνει τόσες φορές. Είναι χωρίς λαβές ο διάδρομος. Θεώρησέ τον χωρίς λαβές, γιατί δεν έχει και κάπου να κρατιέται το αεροπλάνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις