liakjim Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ρε pournara διάβασε τι λέει το πρόβλημα που έθεσε ο ntinaras .Exactly match the speed of the wheels, moving in the opposite direction Είναι σαν να είσαι πάνω σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου όπου πάντα ο διάδρομος έχει την ταχύτητα των ποδιών. ΄Μπορεί να πιάσεις 50Km αλλά ως προς το εδαφος δεν κινείσαι (άρα δεν υπάρχει ΄κίνηση μορίων αέρα γύρω σου αφού ως προς το έδαφος είσαι στάσιμος) Το ίδιο το αεροπλάνο εδώ. Ως προς το έδαφος είναι ακίνητο άρα δεν έχει αέρα να καταφέρει να το σηκώσει... Μη ξανα αναφέρεις το παράδειγμα του διαδρόμου. Δεν έχει καμία αναλογικότητα.
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μην αλλάζεις το θέμα, το έχεις κάνει τόσες φορές. Είναι χωρίς λαβές ο διάδρομος. Θεώρησέ τον χωρίς λαβές, γιατί δεν έχει και κάπου να κρατιέται το αεροπλάνο. εχει τους κινητηρες! αυτοι δινουν ωθηση κοντρα στον αερα και οχι κοντρα στο εδαφος ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ?
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 εχει τους κινητηρες! αυτοι δινουν ωθηση κοντρα στον αερα και οχι κοντρα στο εδαφος ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ? Και η δική σου ενέργεια δίνει την ώθηση μπροστα...Από οτι βλέπω δεν πολυκαταλαβαίνεις άρα μάλλον πολύ δύσκολο. Μη ξανα αναφέρεις το παράδειγμα του διαδρόμου. Δεν έχει καμία αναλογικότητα. Και γιατί παρακαλώ δνε έχει; P.S Αύριο όλοι Young Κίνηση (Όλες), Δυνάμεις, Κλειστά συστήματα, Ισορροπία Δυνάμεων, Ρευστομηχανική(Τα βασικά). Όποιος συνεχίσει να πιστεύει οτι το αρχικό μας πρόβλημα θα πετάξει μέχρι να καταλάβει οτι ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙ να τα μελετάει.
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 καθεσαι πανω σε ενα καροτσι σουπερμαρκετ, και ανοιγεις την τουρμπινα που εχεις προσαρμοσει πανω του. τι θα γινει?
NikosKallithea Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 καθεσαι πανω σε ενα καροτσι σουπερμαρκετ, και ανοιγεις την τουρμπινα που εχεις προσαρμοσει πανω του. τι θα γινει? Θα στουκαρεις στις χλωρινες 3
liakjim Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Και γιατί παρακαλώ δνε έχει; Γιατί στο διάδρομο, την ώθηση τα δίνουν τα πόδια του αθλητή, ενώ στο αεροπλάνο οι κινητήρες. ΑΝ τόσο πολύ θες το διάδρομο, πιο αναλογικό πείραμα, θα ήταν ο αθλητής να είχε ακόμα μια πηγή ώθησης πάνω του.
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Γιατί στο διάδρομο, την ώθηση τα δίνουν τα πόδια του αθλητή, ενώ στο αεροπλάνο οι κινητήρες. ΑΝ τόσο πολύ θες το διάδρομο, πιο αναλογικό πείραμα, θα ήταν ο αθλητής να είχε ακόμα μια πηγή ώθησης πάνω του. Μην κοιτάς ποιος δίνει την ώθηση και τι προκαλεί την κίνηση. Δες τα απλά σαν δύο κινούμενα σώματα.
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Γιατί στο διάδρομο, την ώθηση τα δίνουν τα πόδια του αθλητή, ενώ στο αεροπλάνο οι κινητήρες. ΑΝ τόσο πολύ θες το διάδρομο, πιο αναλογικό πείραμα, θα ήταν ο αθλητής να είχε ακόμα μια πηγή ώθησης πάνω του. οχι ακομα, γιατι το αεροπλανο δεν κινει τους τροχους με καποιο τροπο. κινειται μονο με το thrust
pournaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ρε pournara διάβασε τι λέει το πρόβλημα που έθεσε ο ntinaras .Exactly match the speed of the wheels, moving in the opposite direction Είναι σαν να είσαι πάνω σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου όπου πάντα ο διάδρομος έχει την ταχύτητα των ποδιών. ΄Μπορεί να πιάσεις 50Km αλλά ως προς το εδαφος δεν κινείσαι (άρα δεν υπάρχει ΄κίνηση μορίων αέρα γύρω σου αφού ως προς το έδαφος είσαι στάσιμος) Το ίδιο το αεροπλάνο εδώ. Ως προς το έδαφος είναι ακίνητο άρα δεν έχει αέρα να καταφέρει να το σηκώσει... Σωστα το λεει, ποια ειναι ομως η κινητηρια δυναμη που δινει το speed of the wheels; Καμμια. Με βαση λοιπον τη λογικη σου, αφου το αεροπλανο θα μεινει στασιμο, τοτε και οι τροχοι θα ειναι στασιμοι, και ο ιμαντας στασιμος. Εκτος κι αν υπαρχει καποιος τροπος που μπορεις να μου εξηγησεις, που ο κινητηρας του αεροπλανου, θα δωσει κινηση στους τροχους ωστε να κινηθουν...
liakjim Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 οχι ακομα, γιατι το αεροπλανο δεν κινει τους τροχους με καποιο τροπο. κινειται μονο με το thrust Είπα "πιο" αναλογικό. Φυσικά δεν είναι. Αλλά ίσως βοηθήσει το φίλο να ξεμπερδευτεί.
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Σωστα το λεει, ποια ειναι ομως η κινητηρια δυναμη που δινει το speed of the wheels; Καμμια. Με βαση λοιπον τη λογικη σου, αφου το αεροπλανο θα μεινει στασιμο, τοτε και οι τροχοι θα ειναι στασιμοι, και ο ιμαντας στασιμος. Εκτος κι αν υπαρχει καποιος τροπος που μπορεις να μου εξηγησεις, που ο κινητηρας του αεροπλανου, θα δωσει κινηση στους τροχους ωστε να κινηθουν... Αεροπλάνο σταθερό και ακίνητο αρχικά, πάνω σε διάδρομο ο οποίος είναι ικανός να έχει κάθε στιγμή την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση. Βάζουμε μπροστά κινητήρες. Κάποιος νόμος του νεύτωνα λέει F=-Δm/Δt. Άρα αφού τα καυσαέριο φεύγουν πίσω η δύναμη θα σπρώχνει μπροστά το αεροπλάνο. Άρα το αεροπλάνο θα αρχίσει να κινειται. 1)Αν είναι πάνω στο διάδρομο τον κανονικό ξέρουμε όλοι τι γίνεται, θα προχωρήσει μπροστά και θα επιταχύνει και στο τελος θα απογειωθεί 2) Στον ιμάντα όμως(που πάλι λόφω τριβής θα γυρίζουν οτι ροδες) όσο ανεβάζει ταχύτητα το αεροπλάνο άλλο τόσο γυρίζει ο ιμάντας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Άρα η σχετική ταχύτητα του αεροπλάνου ως προς το έδαφος είναι μηδέν. Αρα δεν κινείται το αεροπλάνο και μένει στάσιμο πάνω από το σημείο του ιμάντα που το αφήσαμε. Ουτε σεντιμετρ μπροστά ουτε πίσω. Αρα δεν συμβαίνουν όλα αυτά που ανάφερα πιο πιο πάνω.Δηλαδή: Τα αεροπλάνα πετάνε γιατί το σχήμα τον φτερών τους δημιουργεί διαφορά στην πυκνότητα των ρευματικών γραμμών πάνω και κάτω από αυτά. Η διαφορά στην πυκνότητα έχει ως αποτέλεσμα την διαφορά πίεσης και αυτή με την σειρά της την εμφάνιση δύναμης άνωσης (δύναμης που το κάνει να ανεβαίνει). Για αυτό το λόγο χρειάζεται μια ορισμένη ταχύτητα να φτάσει το αεροπλάνο ώστε η άνωση αυτή να υπερνικήσει το βάρος του αεροπλάνου και να το ανεβάσει. Αν κινείται πάνω σε έναν ιμάντα δεν θα υπάρχει ροή αέρα γύρω από το αεροπλάνο άρα δεν θα γίνονται αυτά που αναφέρω παραπάνω. Αν είναι δεμένο όμως πάνω στον ιμάντα και ο ιμάντας κινείται θα συμβούν αυτά που αναφέρω και το αεροπλάνο θα απογειωθεί. 1
defacer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Λούτσος, δεν ξέρω που έχεις κολλήσει αλλά όπως σου λένε όλοι είσαι τελείως λάθος. Έκανα μία απλή ερώτηση λίγο παραπάνω, μπορείς να την απαντήσεις; Αν όχι by default απογειώνεται.
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Λούτσος, δεν ξέρω που έχεις κολλήσει αλλά όπως σου λένε όλοι είσαι τελείως λάθος. Έκανα μία απλή ερώτηση λίγο παραπάνω, μπορείς να την απαντήσεις; Αν όχι by default απογειώνεται. Δεν λέω οτι δρα κάποια δύναμη που το καθηλωνει κάτω. Αυτό που λέω είναι οτι επειδή το αεροπλανο δεν κινείται σε σχέση με το έδαφος(αφου λεει οτι πάντα ο διάδρομος έχει ταχύτητα ίδια και αντίθετη από αυτή που έχουν οι ρόδες) άρα δεν υπάρχει ροή αέρα γύρω από τα φτερά του για να μπορέσει να απογειωθεί 1
pournaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Αεροπλάνο σταθερό και ακίνητο αρχικά, πάνω σε διάδρομο ο οποίος είναι ικανός να έχει κάθε στιγμή την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση. Βάζουμε μπροστά κινητήρες. Κάποιος νόμος του νεύτωνα λέει F=-Δm/Δt. Άρα αφού τα καυσαέριο φεύγουν πίσω η δύναμη θα σπρώχνει μπροστά το αεροπλάνο. Άρα το αεροπλάνο θα αρχίσει να κινειται. 1)Αν είναι πάνω στο διάδρομο τον κανονικό ξέρουμε όλοι τι γίνεται, θα προχωρήσει μπροστά και θα επιταχύνει και στο τελος θα απογειωθεί 2) Στον ιμάντα όμως(που πάλι λόφω τριβής θα γυρίζουν οτι ροδες) όσο ανεβάζει ταχύτητα το αεροπλάνο άλλο τόσο γυρίζει ο ιμάντας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Άρα η σχετική ταχύτητα του αεροπλάνου ως προς το έδαφος είναι μηδέν. Αρα δεν κινείται το αεροπλάνο και μένει στάσιμο πάνω από το σημείο του ιμάντα που το αφήσαμε. Ουτε σεντιμετρ μπροστά ουτε πίσω. Αρα δεν συμβαίνουν όλα αυτά που ανάφερα πιο πιο πάνω.Δηλαδή: Τα αεροπλάνα πετάνε γιατί το σχήμα τον φτερών τους δημιουργεί διαφορά στην πυκνότητα των ρευματικών γραμμών πάνω και κάτω από αυτά. Η διαφορά στην πυκνότητα έχει ως αποτέλεσμα την διαφορά πίεσης και αυτή με την σειρά της την εμφάνιση δύναμης άνωσης (δύναμης που το κάνει να ανεβαίνει). Για αυτό το λόγο χρειάζεται μια ορισμένη ταχύτητα να φτάσει το αεροπλάνο ώστε η άνωση αυτή να υπερνικήσει το βάρος του αεροπλάνου και να το ανεβάσει. Αν κινείται πάνω σε έναν ιμάντα δεν θα υπάρχει ροή αέρα γύρω από το αεροπλάνο άρα δεν θα γίνονται αυτά που αναφέρω παραπάνω. Αν είναι δεμένο όμως πάνω στον ιμάντα και ο ιμάντας κινείται θα συμβούν αυτά που αναφέρω και το αεροπλάνο θα απογειωθεί. Νατο το λαθος σου. Η σχετικη ταχυτητα των τροχων ως προς τον ιμαντα θα ειναι μηδεν στην αρχη. Η σχετικη ταχυτητα του αεροπλανου ως προς το εδαφος, θα ειναι ιση με την αντιθετη κινηση του αερα που διωχνουν οι κινητηρες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις