Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αρχική εικόνα έχει λάθος διατύπωση διότι λέει η ταχύτητα των τροχών να ταιριάζει με του διαδρόμου.

 

Αφού οι ρόδες είναι προφανώς κολλημένες στο αεροπλάνο τότε έχουν την ίδια γραμμική ταχύτητα με αυτό.

 

 

Ξεπερνώντας βέβαια αυτό το πρόβλημα διατύπωσης και καταλαβαίνοντας τι θέλει να πει τότε είναι προφανές ότι το αεροπλάνο θα πετάξει.

 

Όπως είναι και προφανές ότι ο διάδρομος κινήται από μόνος του. Ακριβώς όπως ένα διάδρομος σε γυμναστήριο. Όπως φαίνεται και στην αρχική εικόνα

  • Απαντ. 730
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Χαχαχα λολ ρε παιδες. Προφανως θα πεταξει το αεροπανο. Για να μην πεταξει, θα πρεεπι να ασκηθει ισαξια δυναμη με τους κινητηρες προς την αντιθετη φορα. Ο ιμαντας... χαχαχαχα ρε ουτε την αδρανεια δεν θα μπορεσει να ξεπερασει.

Δημοσ.

Βάλτου μια τουρμπίνα πίσω στο τζάμι και χέσε την κίνηση των τροχών από τον κινητήρα του. Η τουρμπίνα δουλεύει αλλά το αμάξι στάσιμο, αφού εκμηδενίζει την ταχύτητα εδάφους ο ιμάντας. Προς τα που θα πετάξει?

 

Οκ, το αμάξι πως θα το βγάλουν από τον ιμάντα; Μόνο γερανός ώστε να το σηκώσει προς τα πάνω δηλαδή.

Και άλλο αμάξι να το τραβήξει, και άνθρωποι να σπρώχνουν δεν θα φύγει το αμάξι από εκεί πάνω, σωστά;

Δημοσ.

Οκ, το αμάξι πως θα το βγάλουν από τον ιμάντα; Μόνο γερανός ώστε να το σηκώσει προς τα πάνω δηλαδή.

Και άλλο αμάξι να το τραβήξει, και άνθρωποι να σπρώχνουν δεν θα φύγει το αμάξι από εκεί πάνω, σωστά;

 

Οχι ρε που να παει, δε θα το αφηνει ο ιμαντας, ξερεις τι σου ειναι αυτος ο ιμαντας, ειναι να μη μουλαρωσει, διαολος μεταμορφωμενος ειναι...

  • Like 1
Δημοσ.

εγω σας το λεγα δε σας το λεγα?

τι πατε και παιρνετε γερμανικα αεροπλανα με ιμαντα?

να παιρνετε γιαπωνεζικα με καδενα.

Δημοσ.

Οχι ρε που να παει, δε θα το αφηνει ο ιμαντας, ξερεις τι σου ειναι αυτος ο ιμαντας, ειναι να μη μουλαρωσει, διαολος μεταμορφωμενος ειναι...

Ε ναι εξουδετερώνει την ταχύτητα εδάφους, για να το πούμε πιο επιστημονικά. :P :P

Δημοσ.

Ενα αεροπλάνο δεν χρειάζεται ουτε καν 1 μέτρο να διανύσει εφόσον υπάρχει η καταλληλη ταχύτητα αερα να το απογειώσει. Παραδειγμα:

 

 

οπότε οσο και να σκουντάνε οι κινητηρες, αν στο φτερο δεν αποκτηθει ταχύτητα αερα ικανη για αντωση, δεν θα απογειωθει ουτε σε 1000 χρονια. Στην περιπτωση μας ο ιμάντας δεν μεταφέρει αερα, οποτε και εφόσον κανει matching speed τους τροχους του αεροπλάνου, αυτο θα παραμενει στο ιδιο σημειο, τα φτερά δεν θα αποκτησουν αντωση.

 

Υπαρχουν βεβαια καποια VSTOL ελικοφορα τα οποια δημιουργουν αντωση στο φτερο, αλλα παλι ενα μικρο forward momentum παλι χρειάζεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Ενα αεροπλάνο δεν χρειάζεται ουτε καν 1 μέτρο να διανύσει εφόσον υπάρχει η καταλληλη ταχύτητα αερα να το απογειώσει. Παραδειγμα:

 

https://www.youtube.com/watch?v=b_WmjWAGkLI

 

οπότε οσο και να σκουντάνε οι κινητηρες, αν στο φτερο δεν αποκτηθει ταχύτητα αερα ικανη για αντωση, δεν θα απογειωθει ουτε σε 1000 χρονια. Στην περιπτωση μας ο ιμάντας δεν μεταφέρει αερα, οποτε και εφόσον κανει matching speed τους τροχους του αεροπλάνου, αυτο θα παραμενει στο ιδιο σημειο, τα φτερά δεν θα αποκτησουν αντωση.

 

Υπαρχουν βεβαια καποια VSTOL ελικοφορα τα οποια δημιουργουν αντωση στο φτερο, αλλα παλι ενα μικρο forward momentum παλι χρειάζεται.

Α άρα η ταχύτητα περιστροφής των τροχών κάποια στιγμή θα γίνει άπειρη.

Αφού οι κινητήρες ασκούν σταθερή δύναμη όταν φτάσει σε full στροφές, μετά από μεγάλο χρόνο η ταχύτητα περιστροφής στις ρόδες γίνεται άπειρη. Χμμ κάτι σκέφτηκε λάθος λοιπόν είτε ο Νεύτωνας, είτε ο Einstein.

Δημοσ.

Ενα αεροπλάνο δεν χρειάζεται ουτε καν 1 μέτρο να διανύσει εφόσον υπάρχει η καταλληλη ταχύτητα αερα να το απογειώσει. Παραδειγμα:

 

 

οπότε οσο και να σκουντάνε οι κινητηρες, αν στο φτερο δεν αποκτηθει ταχύτητα αερα ικανη για αντωση, δεν θα απογειωθει ουτε σε 1000 χρονια. Στην περιπτωση μας ο ιμάντας δεν μεταφέρει αερα, οποτε και εφόσον κανει matching speed τους τροχους του αεροπλάνου, αυτο θα παραμενει στο ιδιο σημειο, τα φτερά δεν θα αποκτησουν αντωση.

 

Υπαρχουν βεβαια καποια VSTOL ελικοφορα τα οποια δημιουργουν αντωση στο φτερο, αλλα παλι ενα μικρο forward momentum παλι χρειάζεται.

 

Σκεψου ενα ιμαντα χιλια μετρα μηκος και οχι οσο το μεγεθος του αεροπλανου.

Δημοσ.

Ενα αεροπλάνο δεν χρειάζεται ουτε καν 1 μέτρο να διανύσει εφόσον υπάρχει η καταλληλη ταχύτητα αερα να το απογειώσει. 

 

οπότε οσο και να σκουντάνε οι κινητηρες, αν στο φτερο δεν αποκτηθει ταχύτητα αερα ικανη για αντωση, δεν θα απογειωθει ουτε σε 1000 χρονια.

Στην περιπτωση μας ο ιμάντας δεν μεταφέρει αερα,

 

οποτε και εφόσον κανει matching speed τους τροχους του αεροπλάνου, αυτο θα παραμενει στο ιδιο σημειο, τα φτερά δεν θα αποκτησουν αντωση.

 

 

Το ξεκίνησες μια χαρά και στην τελευταία γραμμή το χασες. Όσο σκουντάνε οι κινητήρες το αεροπλάνο θα πηγαίνει μπροστά, δε θα μένει στο ίδιο σημείο. Δεν έχει καμία σημασία τί κάνει ο διάδρομος και οι ρόδες του.

Δημοσ.

Το ξεκίνησες μια χαρά και στην τελευταία γραμμή το χασες. Όσο σκουντάνε οι κινητήρες το αεροπλάνο θα πηγαίνει μπροστά, δε θα μένει στο ίδιο σημείο. Δεν έχει καμία σημασία τί κάνει ο διάδρομος και οι ρόδες του.

 

Πως γίνεται αυτό ρε φιλαράκι? Ο μόνος τρόπος να κινηθεί μπροστά το αεροπλάνο επί εδάφους, είναι να γυρίσουν οι ρόδες του σε σταθερό έδαφος. Αλλιώς τι θα κάνει, float? 

 

Αυτό είναι η απορία/κλειδί που όλοι μπερδευόμαστε. 

Δημοσ.

Το ξεκίνησες μια χαρά και στην τελευταία γραμμή το χασες. Όσο σκουντάνε οι κινητήρες το αεροπλάνο θα πηγαίνει μπροστά, δε θα μένει στο ίδιο σημείο. Δεν έχει καμία σημασία τί κάνει ο διάδρομος και οι ρόδες του.

Όταν κατανοήσετε οτι το πείραμα είναι θεωρητικό και λέει οτι ο ιμάντας έχει πάντα την ίδια και αντίθετη ταχύτητα από τις ρόδες του αεροπλάνου( και δεν θεωρεί γωνιακές και άλλες..) τότε θα καταλάβετε δενθα πετάξει. Και θα κάνω copy paste την απάντηση που δόθηκε μέσα από σελίδα που έγραψε ο Defacer

 

I've been thinking about how the problem is posed (for now as I'm typing this) and it occurred to me that the constraint "run at the same speed as whatever the planes tyres  speed" actually means run such that the plane doesn't move with respect to the ground.

 

That is, the question, as posed, is:

If the treadmill is run such that the plane doesn't move, will the plane take off?

Obviously, the answer is no. The plane must move to take off.

If you are still confused you should re-read his answer, re-read it again, and if need be get a pilots license to fully understand that plane speed is not at all influenced by wheel speed.

 

Είπαμε Οφθαλμίατρο σε αυτόυς που έχουν παροράματα και σε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν Young (Κίνηση, Δυνάμεις, Σχετική ταχύτητα, Ρευστομηχανική, Νόμο Bernoulli, Ρευματικές γραμμές, Κίνηση Πτέρυγας Αεροπλάνου)

 

Πως γίνεται αυτό ρε φιλαράκι? Ο μόνος τρόπος να κινηθεί μπροστά το αεροπλάνο επί εδάφους, είναι να γυρίσουν οι ρόδες του σε σταθερό έδαφος. Αλλιώς τι θα κάνει, float? 

 

Αυτό είναι η απορία/κλειδί που όλοι μπερδευόμαστε. 

Θεωρούν μάλλον οτι θα γλιστρήσει αλλά ξεχνάνε: Ο ιμάντας έχει πάντα ίδια και αντίθετη ταχύτητα από αυτήν της ρόδας. Και εκεί πάνε να το μπερδέψουν με γωνιακές ταχύτητες κτλ αλλά δεν....

 

 

16 Σελίδες τους έχει πάρει να καταλάβουν απυτο που εξηγώ και δεν έχουν πειστεί ακόμα και με την απάντηση από site που οι ίδιοι (Defacer) δώσανε...Άλλο επίπεδο.....μόρφωσης...

  • Like 1
Δημοσ.

VonLoutsos, είσαι των θετικών επιστημών; Ρωτάω γιατί οι άλλοι που διαφωνούν απ'όσο ξέρω είναι και αν είσαι κι εσύ μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση να διαφωνείτε σε κάτι τέτοιο που προφανώς έχει μόνο μια απάντηση, ναι ή οχι.

Δημοσ.

Σκεψου ενα ιμαντα χιλια μετρα μηκος και οχι οσο το μεγεθος του αεροπλανου.

 

O ιμαντας ειτε ειναι 30 μετρα, ειτε ειναι 10 χιλιομετρα, δεν εχει καμια σημασια. Απο την στιγμη που κανει παντα matching speed, το αεροπλανο θα βρισκεται στο ιδιο ακριβος σημειο συνεχως.

Το ξεκίνησες μια χαρά και στην τελευταία γραμμή το χασες. Όσο σκουντάνε οι κινητήρες το αεροπλάνο θα πηγαίνει μπροστά, δε θα μένει στο ίδιο σημείο. Δεν έχει καμία σημασία τί κάνει ο διάδρομος και οι ρόδες του.

 

Οι ρόδες ειναι μέρος του αεροπλανου.... δεν ειναι ξεχωριστο αντικειμενο και φυσικα εχει σημασια τι κανει ο διαδρομος και οι ροδες. Αμα δεν ειχε σημασια θα ειχαμε προβλημα στην προσγειωση.

Δημοσ.

Πραγματικά καλύτερο troll thread δεν έχω ξαναδεί ακόμη και στα ξένα forums. Όποιος έχει ιδέα τι είναι η άνωση και πως δουλεύει το αεροπλάνο, κατευθείαν του έρχεται στο μυαλό η σφίχτερ του γυμναστηρίου που ξεκωλόνεται στο διάδρομο. Δεν πάει πουθενά. Οι ρόδες είναι για υποστήριξη και υποβοήθηση στο φρενάρισμα. Για κινητήρες δε μιλάει καθόλου.Αν οι κινητήρες δουλεούν όμως τότε κάποια στιγμή θα απογειωθεί κι ας γυρίζει ο ιμάντας με την τριπλάσια ταχύτητητα ανάποδα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...