angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Ο διάδρομος λέει ότι πάντα θα έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες. Μην ψάχνεται πως θα γίνει αυτό, και μην λέτε ότι δεν γίνεται με επιχειρήματα. ΜΑΓΙΚΑ, γίνεται και ο θεός ο ίδιος να κατέβει και να σπρώξει το αεροπλάνο με το χέρι του, ο διάδρομος θα έχει ακαριαία απόκριση στην αλλαγή ταχύτητας των ροδών με αποτέλεσμα να έχει πάντα την ίδια ταχύτητα. Ακριβώς την ίδια ταχύτητα και πάντα. Αυτό λέει αυτό το τρολοδεδομένο. Έτσι το αεροπλάνο δεν θα μείνει ακίνητο ως προς το έδαφος? Όχι, γιατί το αεροπλάνο σπρώχνει τον αέρα για να κινηθεί. Δεν εξαρτάται απ το τί κάνουν οι ρόδες του. Οταν έχεις ένα διάδρομο απο κάτω σου που κινειται με ίδια και αντίθετη ταχύτητα από εσένα δεν παραμένεις στάσιμος.Πέρνα μια βόλτα από ένα γυμναστήριο και δες στο διάδρομο που τρέχουν. Οι κωλάρες παραμένουν στάσιμες, τρέχουν μεν αλλά είναι εκεί και τις χαζεύες...Τα ίδια λέω απλά επειδή τα επειχειρήματά μου δνε σου κάνουν πλέον, έβαλα επιχείρημα από οπαδό του πετάει Έχεις δίκιο. Ο άνθρωπος στο διάδρομο χρησιμοποιεί τις ίδιες δυνάμεις για να κινηθεί, όπως ακριβώς το αεροπλάνο. Ναι.
petran91 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Όχι, γιατί το αεροπλάνο σπρώχνει τον αέρα για να κινηθεί. Δεν εξαρτάται απ το τί κάνουν οι ρόδες του. Για να κινηθεί. Για να ξεκινήσει να κινείται.Στο έδαφος. Για να αρχίσουν οι ρόδες να γυρνάνε ως προς το ακίνητο έδαφος και να επιταχυνθεί. Πού είμαι λάθος? Όντως ξεκινάει οριακά να κινείται πάνω στον διάδρομο με μια ταχύτητα Δχ/Δτ. Στο σύστημα διαδρόμου-αεροπλάνου όλα βαίνουν καλώς, ο παρατηρητής πάνω στο αεροπλάνο βλέπει να κινείται ως προς τον διάδρομο. Ακόμα και στην πραγματικότητα, όταν είσαι μέσα στο αεροπλάνο, είτε πεις ότι εγώ κινούμαι ως προς τον διάδρομο με ταχύτητα V προς τα εμπρός, είτε πεις ότι ο διάδρομος κινείται ως προς εσένα με ταχύτητα V προς τα πίσω, είναι το ίδιο. Εξωτερικός παρατηρητής τώρα, τι θα βλέπει? Στο σύστημα angmar που αράζει στον πύργο ελέγχου-αεροπλάνο. Το αεροπλάνο ακίνητο μπροστά του. Πώς είναι δυνατόν να τσουλήσει προς τα οποιαδήποτε κατεύθυνση όταν το δεδομένο του προβλήματος είναι σαφές. Εφόσον υπάρχει η τριβή μεταξύ ροδών και διαδρόμου όσο γυρνάει ο τροχός άλλο τόσο θα γυρνάει και ο διάδρομος με αποτέλεσμα να μην κουνιέται. Οποιαδήποτε δύναμη και να ασκηθεί πάνω του. Ακόμα και σε 45 μοίρες (και στην οριακή περίπτωση των 89.9 μοιρών να το βάλεις, επειδή στην περίπτωση των 90 μοιρών η τριβή μεταξύ αυτού και του διαδρόμου εξαφανίζεται) ανηφόρα να το βάλεις με σβηστή μηχανή, το βάρος δεν θα το τραβήξει κάτω, γιατί ο διάδρομος κάνει αυτό που κάνει και η τριβή μεταξύ των ροδών και του διαδρόμου το κρατάει ακίνητο ως προς το έδαφος. Έτσι το σκέφτομαι.
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Για να κινηθεί. Για να ξεκινήσει να κινείται.Στο έδαφος. Για να αρχίσουν οι ρόδες να γυρνάνε ως προς το ακίνητο έδαφος και να επιταχυνθεί. Πού είμαι λάθος? Το αεροπλάνο μπορεί να ξεκινήσει να κινείται και χωρίς να γυρίσουν οι ρόδες. Actually, πολλά αεροπλάνα δεν έχουν καν ρόδες για να γυρίσουν και παρόλαυτα απονηώνονται κανονικά.
katergaris79 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Νομίζω πώς το ερώτημα που τέθηκε μερικές σελίδες πιο πίσω (άλλα πέρασε στα ψιλά) σε σχέση με το πώς απογειώνεται ένα υδροπλάνο χωρίς ρόδες, αντίσταση εδάφους κλπ. ήταν το πιο ουσιώδες.
eliasjuve Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Ξέρετε...οι τροχοί έχουν πάνω τους ελαστικά για να προσκολλώνται στο έδαφος. Λέγεται πρόσφυση= σημείο συνένωσης ιστών, δύναμη που δρα στην επιφάνεια σωμάτων και τα κρατά ενωμένα, κράτημα των ελαστικών στο έδαφος. (από λεξικό) Πως θεωρείτε ότι δεν υπάρχει τριβή στο ελαστικό και τον ιμάντα;
eliasjuve Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Ισχυρίζεστε ότι ο ιμάντας δεν μπορεί να μετακινήσει το αεροπλάνο προς τα πίσω από μόνος του. Πως το βγάζετε αυτό το συμπέρασμα;
redhotstef Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 (Τοσες σελιδες για μια αποδεδειγμενη απαντηση;..)
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Ισχυρίζεστε ότι ο ιμάντας δεν μπορεί να μετακινήσει το αεροπλάνο προς τα πίσω από μόνος του. Πως το βγάζετε αυτό το συμπέρασμα; Με τους κινητήρες σβηστούς μπορεί. Από τη στιγμή που θα ανάψουν όμως;
petran91 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Υπάρχει τριβή, και; Στην ουσία γίνεται ματς με την δύναμη που προσδίδουν οι κινητήρες του αεροπλάνου, στο ίδιο το αεροπλάνο. Στο ίδιο αεροπλάνο που είναι προσκολημένες και οι ρόδες. Έβαλε ρόδες ο άνθρωπος για να μπορεί να "ξεγελάει" την τριβή και να μπορούν οι κινητήρες του αεροπλάνου να την υπερνικάνε πανεύκολα. Όταν πας και βάλεις την συνθήκη του προβλήματος, ακυρώνεις τον λόγο που μπήκαν ρόδες στα αεροπλάνα Είτε είναι χωρίς ρόδες πάνω σε έναν βούρκο με άπειρη αντίσταση, είτε είναι όπως στη γεωμετρία του προβλήματος, είναι το ίδιο το αποτέλεσμα. 1
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Στην ουσία γίνεται ματς με την δύναμη που προσδίδουν οι κινητήρες του αεροπλάνου, στο ίδιο το αεροπλάνο. Στο ίδιο αεροπλάνο που είναι προσκολημένες και οι ρόδες. Έβαλε ρόδες ο άνθρωπος για να μπορεί να "ξεγελάει" την τριβή και να μπορούν οι κινητήρες του αεροπλάνου να την υπερνικάνε πανεύκολα. Όταν πας και βάλεις την συνθήκη του προβλήματος, ακυρώνεις τον λόγο που μπήκαν ρόδες στα αεροπλάνα Είτε είναι χωρίς ρόδες πάνω σε έναν βούρκο με άπειρη αντίσταση, είτε είναι όπως στη γεωμετρία του προβλήματος, είναι το ίδιο το αποτέλεσμα. Η συνθήκη του προβλήματος είναι ότι ο ιμάντας μπορεί να κάνει match την ταχύτητα των τροχών (ίσο μέτρο), προς την αντίθετη κατεύθυνση (αντίθετη φορά), δε λέει πουθενά ότι ο ιμάντας μπορεί να κρατήσει το αεροσκάφος ακίνητο.
παπι Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Το αεροπλάνο θα σέρνεται από τη δύναμη του κινητήρα ενώ οι ρόδες θα είναι σαν φρεναρισμένες αφού θα τις μπλοκάρει ο διάδρομος; Κάπως έτσι μου έρχεται στο μυαλό. Άρα δεν θα είναι αρκετά πιο δύσκολο να πιάσει ταχύτητα απογείωσης; Καθολου. Η δυναμη των τζετ μπορουν να σηκωσουν ολο το μποινγκ σε καθετη σταση. Οι ροδες απο την αλλη, δεν μπορουν να το κραρησουν ουτε καν σε κλιση 30 μοιρων. Δες το πιο απλα. Εισαι σε σουπερμαρκετ με κυλιομενο πατομα. Υπαρχει περιπτωση να αφησεις το καροτσι, και αυτο να ανεβει; το ιδιο πραμα νε αυτο που λεει ο τσ, μονο που αντι για αεροπλανο με τζετ, εχςις καροτσι με βαρος. 1
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 (Τοσες σελιδες για μια αποδεδειγμενη απαντηση;..) http://www.theflatearthsociety.org/home/index.php/about-the-society
petran91 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Η συνθήκη του προβλήματος είναι ότι ο ιμάντας μπορεί να κάνει match την ταχύτητα των τροχών (ίσο μέτρο), προς την αντίθετη κατεύθυνση (αντίθετη φορά), δε λέει πουθενά ότι ο ιμάντας μπορεί να κρατήσει το αεροσκάφος ακίνητο. Βασικά είναι άμεσο αποτέλεσμα του δεδομένου αυτού, ότι το αεροπλάνο θα μείνει ακίνητο ως προς το έδαφος. 1
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Όχι, δεν είναι. Το αεροπλάνο δεν κινείται με τις ρόδες. Οι ρόδες απλά το κρατάνε όρθιο. Αν το αεροπλάνο δεν μπορούσε να επιταχύνει επειδή οι ρόδες του δεν έχουν πρόσφυση, δε θα μπορούσε να επιταχύνει ούτε κατά τη διάρκεια της πτήσης, γιατί ούτε εκεί έχουν πρόσφυση οι ρόδες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις