Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Για να σας λυσω την απορια, ναι το αεροπλανο θα απογειωθει.
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Για να σας λυσω την απορια, ναι το αεροπλανο θα απογειωθει. Γιατί θα απογειωθεί; Εγώ λέω πως δεν θα απογειωθεί και το τεκμηριώνω. Τα αεροπλάνα πετάνε γιατί το σχήμα τον φτερών τους δημιουργεί διαφορά στην πυκνότητα των ρευματικών γραμμών πάνω και κάτω από αυτά. Η διαφορά στην πυκνότητα έχει ως αποτέλεσμα την διαφορά πίεσης και αυτή με την σειρά της την εμφάνιση δύναμης άνωσης (δύναμης που το κάνει να ανεβαίνει). Για αυτό το λόγο χρειάζεται μια ορισμένη ταχύτητα να φτάσει το αεροπλάνο ώστε η άνωση αυτή να υπερνικήσει το βάρος του αεροπλάνου και να το ανεβάσει. Αν κινείται πάνω σε έναν ιμάντα δεν θα υπάρχει ροή αέρα γύρω από το αεροπλάνο άρα δεν θα γίνονται αυτά που αναφέρω παραπάνω. Αν είναι δεμένο όμως πάνω στον ιμάντα και ο ιμάντας κινείται θα συμβούν αυτά που αναφέρω και το αεροπλάνο θα απογειωθεί. 2
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Με το που ενεργοποιηθουν οι κινητηρες του αεροπλανου, το αεροπλανο θα αρχισει να κινειται προς τα μπροστα,οποτε καποια στιγμη θα πιασει ταχυτητα απογειωσης.
Gtr34 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ε, αφού μπορεί να απογειωθεί, γιατί στα αεροπλανοφορα υπάρχει καταπέλτης ; Και ακόμα χειρότερα, γιατί δεν αφαιρούμε τα φτερά; 1
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Με το που ενεργοποιηθουν οι κινητηρες του αεροπλανου, το αεροπλανο θα αρχισει να κινειται προς τα μπροστα,οποτε καποια στιγμη θα πιασει ταχυτητα απογειωσης. Γιατί θα κινηθεί;. Αναφέρεις αρχικά οτι ο διαδρομος κινείται με ακριβώς την ίδια ταχύτητα κάθε φορά που έχουν οι ρόδες αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση... Είναι σαν να τρεχεις σε διαδρομο γυμναστηρίου, αν η ταχύτητα σου είναι ίδια με του διαδρόμου τοτε παραμένεις σταθερός στο σημείο που είσαι, αν είναι μεγαλύτερη πας πιο μπροστά και αν είναι μικρότερη φεύγεις πίσω. 3
Mpiftekis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ένα λάθος που κάνουμε (μαζί με σας κι εγώ) είναι ότι νομίζουμε ότι το αεροπλάνο το κινούν οι ρόδες. Οι κινητήρες κινούν το αεροπλάνο και απ'τη στιγμή που η κίνηση του αεροπλάνου είναι ανεξάρτητη απ'αυτή των τροχών του, τότε το αεροπλάνο θα κινηθεί προς τα εμπρός. Οι τροχοί υπάρχουν μόνο για τη στήριξη του αεροπλάνου στο έδαφος και για μείωση της τριβής κίνησης. Ε, αφού μπορεί να απογειωθεί, γιατί στα αεροπλανοφορα υπάρχει καταπέλτης ;Και ακόμα χειρότερα, γιατί δεν αφαιρούμε τα φτερά; Γιατί εκεί δεν προλαβαίνουν οι κινητήρες να επιταχύνουν το αεροπλάνο σε ταχύτητα απογείωσης. 1
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ε, αφού μπορεί να απογειωθεί, γιατί στα αεροπλανοφορα υπάρχει καταπέλτης ; Και ακόμα χειρότερα, γιατί δεν αφαιρούμε τα φτερά; χαχαχα καλη ερωτηση εχουν καταπελτη ο οποιος τραβαει ολοκληρο το αεροπλανο, ωστε να μπορεσει να πιασει ταχυτητα σε πολυ μικροτερη αποσταση διαδρομου. αν αφαιρεσεις τα φτερα και αφησεις ομως τους κινητηρες, θα εχεις ενα αεροπλανο να τρεχει επ απειρο στον ιμαντα μεχρι που να φυγει απο αυτον, εκτος κι αν ειναι κι αυτος απειρος.
visualizer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Γιατί θα κινηθεί;. Αναφέρεις αρχικά οτι ο διαδρομος κινείται με ακριβώς την ίδια ταχύτητα κάθε φορά που έχουν οι ρόδες αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση... Είναι σαν να τρεχεις σε διαδρομο γυμναστηρίου, αν η ταχύτητα σου είναι ίδια με του διαδρόμου τοτε παραμένεις σταθερός στο σημείο που είσαι, αν είναι μεγαλύτερη πας πιο μπροστά και αν είναι μικρότερη φεύγεις πίσω. Aν ξαφνικά ενώ έχεις την ίδια ταχύτητα με τον διάδρομο και σε χτυπήσει από πίσω αέρας με ταχύτητα 100 χιλιόμετρων δεν θα απογειωθείς;; ε κάτι τέτοιο συμβαίνει και με τους κινητήρες του αεροπλάνου .
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Γιατί θα κινηθεί;. Αναφέρεις αρχικά οτι ο διαδρομος κινείται με ακριβώς την ίδια ταχύτητα κάθε φορά που έχουν οι ρόδες αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση... Είναι σαν να τρεχεις σε διαδρομο γυμναστηρίου, αν η ταχύτητα σου είναι ίδια με του διαδρόμου τοτε παραμένεις σταθερός στο σημείο που είσαι, αν είναι μεγαλύτερη πας πιο μπροστά και αν είναι μικρότερη φεύγεις πίσω. στο διαδρομο του γυμναστηριου εχω ωθηση προς τα εμπρος με τα ποδια, αν πιαστω με τα χερια απο τις λαβες και ζμπρωξω, τοτε θα μετακινηθω μπροστα. Aν ξαφνικά ενώ έχεις την ίδια ταχύτητα με τον διάδρομο και σε χτυπήσει από πίσω αέρας με ταχύτητα 100 χιλιόμετρων δεν θα απογειωθείς;; ε κάτι τέτοιο συμβαίνει και με τους κινητήρες του αεροπλάνου . οχι, οι κινητηρες δεν φυσανε αερα στα φτερα ωστε να δημιουργησουν αντωση, αλλα επιταχυνουν το αεροπλανο μεσα στη μαζα αερα της ατμοσφαιρας μεχρι αυτη να δημιουργησει αρκετη αντωση στα φτερα.
visualizer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 στο διαδρομο του γυμναστηριου εχω ωθηση προς τα εμπρος με τα ποδια, αν πιαστω με τα χερια απο τις λαβες και ζμπρωξω, τοτε θα μετακινηθω μπροστα. οχι, οι κινητηρες δεν φυσανε αερα στα φτερα ωστε να δημιουργησουν αντωση, αλλα επιταχυνουν το αεροπλανο μεσα στη μαζα αερα της ατμοσφαιρας μεχρι αυτη να δημιουργησει αρκετη αντωση στα φτερα. Δίκιο έχεις ..ατυχές παράδειγμα . Φαντάσου να είχε μια μάνικα νερού ( της πυροσβεστικής ) και να άνοιγε τέρμα την πίεση προς τα πίσω.
Gtr34 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 χαχαχα καλη ερωτηση εχουν καταπελτη ο οποιος τραβαει ολοκληρο το αεροπλανο, ωστε να μπορεσει να πιασει ταχυτητα σε πολυ μικροτερη αποσταση διαδρομου. αν αφαιρεσεις τα φτερα και αφησεις ομως τους κινητηρες, θα εχεις ενα αεροπλανο να τρεχει επ απειρο στον ιμαντα μεχρι που να φυγει απο αυτον, εκτος κι αν ειναι κι αυτος απειρος. Ναι αλλά στον καταπέλτη υπάρχει ροή αέρα στα φτερά. Στο παράδειγμα σου(αν το κατάλαβα σωστά), η ταχύτητα v1 ,που είναι η ταχύτητα απογειώσης του αεροπλάνου , είναι ίση με την ταχύτητα που περιστρεφεται ο ιμάντας. Ουσιαστικά το αεροπλάνο είναι ακίνητο και δεν υπάρχει ροή αέρα στα φτερά . 1
Mpiftekis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ναι αλλά στον καταπέλτη υπάρχει ροή αέρα στα φτερά. Στο παράδειγμα σου(αν το κατάλαβα σωστά), η ταχύτητα v1 ,που είναι η ταχύτητα απογειώσης του αεροπλάνου , είναι ίση με την ταχύτητα που περιστρεφεται ο ιμάντας. Ουσιαστικά το αεροπλάνο είναι ακίνητο και δεν υπάρχει ροή αέρα στα φτερά . Σκέψου λίγο ΤΙ κινεί το αεροπλάνο προς τα μπροστά. Σίγουρα ΔΕΝ είναι οι τροχοί του. Άρα ο ιμάντας που είναι σε επαφή με τους τροχούς το μόνο που θα καταφέρει είναι να είναι οι τροχοί ακίνητοι ενώ το αεροπλάνο θα πηγαίνει μπροστά. 2
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Aν ξαφνικά ενώ έχεις την ίδια ταχύτητα με τον διάδρομο και σε χτυπήσει από πίσω αέρας με ταχύτητα 100 χιλιόμετρων δεν θα απογειωθείς;; ε κάτι τέτοιο συμβαίνει και με τους κινητήρες του αεροπλάνου . στο διαδρομο του γυμναστηριου εχω ωθηση προς τα εμπρος με τα ποδια, αν πιαστω με τα χερια απο τις λαβες και ζμπρωξω, τοτε θα μετακινηθω μπροστα. οχι, οι κινητηρες δεν φυσανε αερα στα φτερα ωστε να δημιουργησουν αντωση, αλλα επιταχυνουν το αεροπλανο μεσα στη μαζα αερα της ατμοσφαιρας μεχρι αυτη να δημιουργησει αρκετη αντωση στα φτερα. Αεροπλάνο σταθερό και ακίνητο αρχικά, πάνω σε διάδρομο ο οποίος είναι ικανός να έχει κάθε στιγμή την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση. Βάζουμε μπροστά κινητήρες. Κάποιος νόμος του νεύτωνα λέει F=-Δm/Δt. Άρα αφού τα καυσαέριο φεύγουν πίσω η δύναμη θα σπρώχνει μπροστά το αεροπλάνο. 1)Αν είναι πάνω στο διάδρομο τον κανονικό ξέρουμε όλοι τι γίνεται 2) Στον ιμάντα όσο ανεβάζει ταχύτητα το αεροπλάνο άλλο τόσο γυρίζει ο ιμάντας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Άρα η σχετική ταχύτητα του αεροπλάνου ως προς το έδαφος είναι μηδέν. Αρα δεν κινείται το αεροπλάνο και μένει στάσιμο πάνω από το σημείο του ιμάντα που το αφήσαμε. Ουτε σεντιμετρ μπροστά ουτε πίσω. Αρα δεν συμβαίνουν όλα αυτά που ανάφερα πιο πιο πάνω. P.S 1) Ntinaras Προσωπικά δεν είπα οτι ο κινητηρας φυσάει αέρα στο φτερό του αεροπλάνου. 2) Και αν σε σπρώξει πάλι κάποιος στο διάδρομο θα πας πιο μπροστά ή πιο πίσω. Το θεμα είναι πως αν η ταχύτητα σου είναι ίδια ή όχι με του διαδρόμου. Εκεί αναλόγως συμβίνουν πάλι αυτά που ανάφερα πιο πάνω. 1
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Αεροπλάνο σταθερό και ακίνητο αρχικά, πάνω σε διάδρομο ο οποίος είναι ικανός να έχει κάθε στιγμή την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση. Βάζουμε μπροστά κινητήρες. Κάποιος νόμος του νεύτωνα λέει F=-Δm/Δt. Άρα αφού τα καυσαέριο φεύγουν πίσω η δύναμη θα σπρώχνει μπροστά το αεροπλάνο. 1)Αν είναι πάνω στο διάδρομο τον κανονικό ξέρουμε όλοι τι γίνεται 2) Στον ιμάντα όσο ανεβάζει ταχύτητα το αεροπλάνο άλλο τόσο γυρίζει ο ιμάντας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Άρα η σχετική ταχύτητα του αεροπλάνου ως προς το έδαφος είναι μηδέν. Αρα δεν κινείται το αεροπλάνο και μένει στάσιμο πάνω από το σημείο του ιμάντα που το αφήσαμε. Ουτε σεντιμετρ μπροστά ουτε πίσω. Αρα δεν συμβαίνουν όλα αυτά που ανάφερα πιο πιο πάνω. P.S 1) Ntinaras Προσωπικά δεν είπα οτι ο κινητηρας φυσάει αέρα στο φτερό του αεροπλάνου. 2) Και αν σε σπρώξει πάλι κάποιος στο διάδρομο θα πας πιο μπροστά ή πιο πίσω. Το θεμα είναι πως αν η ταχύτητα σου είναι ίδια ή όχι με του διαδρόμου. Εκεί αναλόγως συμβίνουν πάλι αυτά που ανάφερα πιο πάνω. 1)Απογειωνεται 2)Το αεροπλανο με το που ανεβασουν ταχυτητα οι κινητηρες(τζετ η ελικες) θα μετακινηθει προς τα μπροστα χωρις (σχεδον) καμια αντισταση, γιατι οι ροδες ειναι free play, και εχουν ρουλεμαν, αρα η τριβη ειναι ~0, αρα το αεροπλανο οσο και να χτυπιεται ο ιμαντας δε θα το εμποδισει να μετακινηθει μπροστα και να απογειωθει. Ναι αλλά στον καταπέλτη υπάρχει ροή αέρα στα φτερά. Στο παράδειγμα σου(αν το κατάλαβα σωστά), η ταχύτητα v1 ,που είναι η ταχύτητα απογειώσης του αεροπλάνου , είναι ίση με την ταχύτητα που περιστρεφεται ο ιμάντας. Ουσιαστικά το αεροπλάνο είναι ακίνητο και δεν υπάρχει ροή αέρα στα φτερά . Καπου το χεις μπλεξει, υποθετουμε οτι ο ιμαντας που ρολλαρει το αεροπλανο εχει μηκος 10 χλμ, το αεροπλανο με το που ενεργοποιησει κινητηρες, θα αρχισει να κινειται πανω στον ιμαντα, και θα φυγει μπροστα μεχρι να πιασει ταχυτητα περιπου 150χλμ την ωρα για να απογειωθει 1
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 1)Απογειωνεται 2)Το αεροπλανο με το που ανεβασουν ταχυτητα οι κινητηρες(τζετ η ελικες) θα μετακινηθει προς τα μπροστα χωρις (σχεδον) καμια αντισταση, γιατι οι ροδες ειναι free play, και εχουν ρουλεμαν, αρα η τριβη ειναι ~0, αρα το αεροπλανο οσο και να χτυπιεται ο ιμαντας δε θα το εμποδισει να μετακινηθει μπροστα και να απογειωθει. 1)Obviously 2)Ικανός να έχει κάθε στιγμή την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις