V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Αφού μπορεί να κάνει ότι θέλει ο ιμάντας, μπορεί πάντα να γυρίζει με τέτοια ταχύτητα που να μην επιτρέπει στο αεροπλάνο να μετακινηθεί στο χώρο. Είναι αυτή η αρχικη υποθεση ή οχι;
παπι Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 (το θέμα είναι οτι και ο διάδρομος θα συνεχίζει να επιταχύνει γιατί λέει η ταχύτητά του είναι ίδια με την ταχύτητα των τροχών!!!!) Δεν μας ενδιαφέρει τί κάνει ο ιμάντας. Μόλις σου απέδειξα ότι η κίνηση του αεροπλάνου είναι παντελώς ανεξάρτητη από αυτόν. Σε παρακαλώ , προσπάθησε περισσότερο. Απλά μαθήματα φυσικής : μια δύναμη, θέλει μια άλλη δύναμη για να την εξουδετερώσει. Ονόμασε την μου στο πείραμα ( μη ψάξεις πολύ, φιλικά ) Τα παιδια δεν μπορουν να καταλαβουν οτι η τριβη ειναι η αντιθετη δυναμη. Εχουν κολλησει στο οτι οδιαδρομος εχει την ιδια ταχυτητα προς τον τροχο. Λολ. Αντε να τους πεις τωρα πως οταν πας με 100χλμ ξερωγω, η ταχυτητα του τροχου προς την ασφαλτο ειναι ιδια με την ταχυτητα της ασφαλτου προς τον τροχο μονο που ειναι αντιθετη. Θα εκραγει ο εγγεφαλος σα τα σαμσιυνγκ
liakjim Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μην προσπαθείτε άλλο να πείσετε 2-3 καθυστερημένους. Η απόδειξη έχει τεθεί και δεν έχει καταρριφθεί. Αφήστε το να πεθάνει το θέμα. Σιχαίνομαι κ που το βλέπω.
Pa0ki Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 https://www.thelab.gr/forums/topic/173863-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CF%81%CE%AF%CF%86%CE%BF/ http://www.adslgr.com/forum/threads/959268-%CE%92%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CF%81%CE%AF%CF%86%CE%BF :')
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Τα παιδια δεν μπορουν να καταλαβουν οτι η τριβη ειναι η αντιθετη δυναμη. Εχουν κολλησει στο οτι οδιαδρομος εχει την ιδια ταχυτητα προς τον τροχο. Λολ. Αντε να τους πεις τωρα πως οταν πας με 100χλμ ξερωγω, η ταχυτητα του τροχου προς την ασφαλτο ειναι ιδια με την ταχυτητα της ασφαλτου προς τον τροχο μονο που ειναι αντιθετη. Θα εκραγει ο εγγεφαλος σα τα σαμσιυνγκ Δε βρίσκεται εκεί το πρόβλημα διαφωνίας...
dj_takis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Την όποια δύναμη των κινητήρων την ακυρώνει ο ίδιος ο ιμάντας. Γιατί καλώς ή κακώς το αεροπλάνο τσουλάει πάνω στους τροχούς. Οι οποίοι τροχοί θα γυρίσουν με ταχύτητα ανάλογη της δύναμης των κινητήρων πάνω στον ιμάντα, για να μπορέσει να αρχίσει να κινείται το αεροπλάνο. Όσο μεγαλύτερη δύναμη δώσουν οι κινητήρες, η ταχύτητα αυτή θα μεταφερθεί στους τροχούς αναγκαστικά. Ο ιμάντας επίσης όμως θα γυρίσει με ταχύτητα ανάλογη των δυνάμεων του κινητήρα, αλλά ανάποδα. Άρα ταχύτητα ιμάντα-μηδέν. Ταχύτητα τροχών-μηδέν. Ταχύτητα αεροπλάνου με σβηστούς κινητήρες-μηδέν. Δύναμη κινητήρων μεταφραζόμενη σε ταχύτητα-500 χιλιόμετρα. Ταχύτητα τροχών-500 χιλιόμετρα. Ταχύτητα ιμάντα-500 χιλιόμετρα αλλά αντίθετα. Ταχύτητα αεροπλάνου πάνω στον ιμάντα-μηδέν. Άρα το αεροπλάνο ήταν είναι και θα είναι σε στάση. Δεν θα κάνει ούτε κιχ. Όλα αυτά φυσικά αν υποθέσουμε ότι ο ιμάντας ακολουθεί ακαριαία την ταχύτητα των τροχών. Πώς λοιπόν θα δημιουργηθεί ο αέρας που χρειάζεται για να σηκωθεί; Η δύναμη των κινητήρων σπρώχνει το αεροπλάνο μπροστά, γιατί αυτό μπορεί και τσουλάει πάνω στους τροχούς ελεύθερα. Οι οποίοι έρχονται "γύρω γύρω όλοι" πάνω στον διάδρομο. Άρα σε κάτι σταθερό. Όταν οι τροχοί έρχονται "γύρω γύρω" πάνω στον ιμάντα που πάει ΑΚΡΙΒΩΣ με την ίδια αυξομείωση ταχύτητας των τροχών, αλλά αντίθετα, πώς θα επιταχύνει; Δεν θα κρατάει το αεροπλάνο στο ίδιο σημείο όπως με σβηστούς κινητήρες; Δηλαδή μηδέν; Κι αν δεν χρειάζεται να επιταχύνει πώς θα δημιουργηθούν οι συνθήκες για να σηκωθεί; Τα είπα όσο πιο πολύ του δημοτικού γινόταν. Του χώρου δεν είμαι. (Ούτε καν!) Αλλά όπου έχω λάθος θα ήθελα μια διόρθωση του δημοτικού για να την καταλάβω. 2
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Αφού μπορεί να κάνει ότι θέλει ο ιμάντας, μπορεί πάντα να γυρίζει με τέτοια ταχύτητα που να μην επιτρέπει στο αεροπλάνο να μετακινηθεί στο χώρο. Είναι αυτή η αρχικη υποθεση ή οχι; Όχι, δεν είναι αυτή. Η αρχική υπόθεση είναι ότι ο ιμάντας μπορεί να γυρίζει πάντα με την ίδια ταχύτητα που έχουν οι τροχοί, αλλά προς την άλλη μεριά. Το ότι δεν θα επιτρέπει στο αεροπλάνο να κινηθεί στο χώρο δεν ξέρω που το βρήκες, πάντως δεν είναι γραμμένο στην αρχική εικόνα.
liakjim Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 https://www.thelab.gr/forums/topic/173863-βοήθεια-με-γρίφο/ http://www.adslgr.com/forum/threads/959268-Βοήθεια-με-γρίφο :') Εξαπλώνονται σαν την πανούκλα χαχαχαχα
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Όχι, δεν είναι αυτή. Η αρχική υπόθεση είναι ότι ο ιμάντας μπορεί να γυρίζει πάντα με την ίδια ταχύτητα που έχουν οι τροχοί, αλλά προς την άλλη μεριά. Το ότι δεν θα επιτρέπει στο αεροπλάνο να κινηθεί στο χώρο δεν ξέρω που το βρήκες, πάντως δεν είναι γραμμένο στην αρχική εικόνα. Εμμέσως αυτό σημαίνει όμως. Δε μπορεί το αεροπλάνο να κινηθεί πιο γρήγορα απ ότι τσουλάνε οι ρόδες του. Σκεφτείτε λίγο. Εαν σπρώξουμε το αεροπλάνο ενώ φρενάρουμε τις ρόδες του, το αεροπλάνο δε θα κινηθεί. Κάπως έτσι λειτουργεί και ο ιμάντας που αντισταθμίζει τη κίνηση των τροχών.
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Εμμέσως αυτό σημαίνει όμως. Δε μπορεί το αεροπλάνο να κινηθεί πιο γρήγορα απ ότι τσουλάνε οι ρόδες του. Όχι, εμμέσως δε σημαίνει αυτό. Δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το συμπέρασμα, αλλά είναι λάθος. Προφανώς και μπορεί το αεροπλάνο να κινηθεί πιο γρήγορα απ ότι τσουλάνε οι ρόδες του. Όταν πετάει οι ρόδες δεν τσουλάνε μία, αλλά κινείται και αρκετά γρήγορα μάλιστα. Τα υδροπλάνα δεν έχουν ρόδες, άρα δεν τσουλάνε, αλλά κι αυτά κινούνται πιο γρήγορα απ τις ανύπαρκτες ρόδες τους.
johnieXoX Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 η εξήγηση του liakjim βγάζει νόημα, αλλά λαμβάνει υπόψιν το ιδανικό ρουλεμάν, που δεν έχει τριβές, και που δεν υπάρχει. αλλιώς θα έλεγα και εγώ πως αν κλοτσήσω μια μπάλα θα σταματήσει ποτέ να κινείται ή όχι? πάντα ο διάδρομος θα επηρεάζει όχι μόνο τον τροχό (κάνοντάς τον να περιστρέφεται) αλλά και το ίδιο το αεροπλάνο, αν το αεροπλάνο είναι σταματημένο σε ένα διάδρομο και αυτός αρχίσει να κινείται, και το αεροπλάνο θα κινηθεί, τα ρουλεμάν δεν θα μηδενίσουν την μάζα του αεροπλάνου ώστε να γυρνάει μόνο ο τροχός. αν τώρα εγώ είμαι ο superman και βάλω το χέρι μου να σταματήσω το αεροπλάνο που κινείται με την κίνηση του διαδρόμου, θα μου είναι πιο εύκολο να το κάνω από το αν υπάρχει μία πέτρα ίδιας μάζας στον διάδρομο. και αυτό λόγω των ρουλεμάν. ας πούμε τώρα πως οι κινητήρες παίρνουν μπρος.. όσο αρχίζουν να δουλεύουν οι μηχανές του αεροπλάνου θα γίνεται προσπάθεια να κινηθεί.. 1 χλ/ ώρα το αεροπλάνο - 1 χλ/ ώρα και ο διάδρομος 2 χλ/ ώρα το αεροπλάνο - 2 χλ/ ώρα και ο διάδρομος το θέμα είναι όταν αυξάνεται η ισχύς των μηχανών, και η ταχύτητα του τροχού ο τροχός θα έχει μία γωνιακή ταχύτητα αλλά και μία ταχύτητα προς τα μπρος. αν ο διάδρομος γυρνάει με την γωνιακή ταχύτητα του τροχού, τότε αυτός θα ολισθαίνει προς τα εμπρός ως αποτέλεσμα της παραπάνω ώθησης των μηχανών, θα σέρνεται δηλαδή, η ταχύτητα προς τα μπρος θα αυξάνεται, και κάποια στιγμή το αεροπλάνο θα απογειωθεί. αν ο διάδρομος κινείται με την ταχύτητα του αεροπλάνου, η μάλλον η ταχύτητα του διαδρόμου είναι συνεχώς αυξανόμενη ώστε να ισούται κάθε στιγμή με την ταχύτητα του αεροπλάνου, και άρα και την ταχύτητα των τροχών του προς τα εμπρός (οι οποίοι όχι μόνο θα γυρνάνε σα τρελοί, αλλά ουσιαστικά θα σέρνονται κιόλας στο διάδρομο), τότε αυτό θα μένει ακίνητο. το πιο πιθανό είναι στο σενάριο αυτό ο διάδρομος να γυρνάει με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα από τη γωνιακή ταχύτητα των τροχών, ώστε να μπορέσει να εξισορροπήσει την ωφέλεια που προσδίδουν τα ρουλεμάν. στην περίπτωση αυτή το αεροπλάνο είναι ακίνητο ως προς τον αέρα, και η κίνηση του αεροπλάνου προς τον αέρα είναι που θα το απογειώσει. υ.γ. καλύτερα να λείπουν οι χαρακτηρισμοί και από τις δύο πλευρές.. διανοητικά ανάπηροι (αυτό πάει κυρίως στον liakjim που κάνει λόγω για διανοητικά ανάπηρους έχοντας πρώτα εφεύρει το τέλειο ρουλεμάν..) .. χωρίς να έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν.. ό,τι να ναι.. χαλαρώστε..
nvel Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 μπορεί να κινηθεί αν δεν υπάρχει τριβή μεταξύ εδάφους και τροχών που βέβαια δεν αναφέρεται στα δεδομένα όπως ούτε αναφέρεται ότι τα ρουλεμάν έχουν μηδενική τριβή
VonLoutsos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μην προσπαθείτε άλλο να πείσετε 2-3 καθυστερημένους. Η απόδειξη έχει τεθεί και δεν έχει καταρριφθεί. Αφήστε το να πεθάνει το θέμα. Σιχαίνομαι κ που το βλέπω. Μετά από τόσες μπουρδες επιεικώς που έχεις πει είναι το πιο σωστό πράγμα που είπες σε μια κρίση αυτογνωσίας που σε έπιασε
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Όχι, εμμέσως δε σημαίνει αυτό. Δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το συμπέρασμα, αλλά είναι λάθος. Προφανώς και μπορεί το αεροπλάνο να κινηθεί πιο γρήγορα απ ότι τσουλάνε οι ρόδες του. Όταν πετάει οι ρόδες δεν τσουλάνε μία, αλλά κινείται και αρκετά γρήγορα μάλιστα. Τα υδροπλάνα δεν έχουν ρόδες, άρα δεν τσουλάνε, αλλά κι αυτά κινούνται πιο γρήγορα απ τις ανύπαρκτες ρόδες τους. Οσο βρίσκεται στο έδαφος μας ενδιαφέρει... Εκεί κινείται πάντα αναλογικά με τις ρόδες. Αν είναι να υποθέσουμε ότι δε παίζουν ρόλο οι ρόδες τότε έχουμε άλλο πρόβλημα από αυτό του αρχικού ποστ. Δες και το έντιτ στο προηγούμενο μήνυμα. 3
παπι Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 η εξήγηση του liakjim βγάζει νόημα, αλλά λαμβάνει υπόψιν το ιδανικό ρουλεμάν, που δεν έχει τριβές, και που δεν υπάρχει. αλλιώς θα έλεγα και εγώ πως αν κλοτσήσω μια μπάλα θα σταματήσει ποτέ να κινείται ή όχι? πάντα ο διάδρομος θα επηρεάζει όχι μόνο τον τροχό (κάνοντάς τον να περιστρέφεται) αλλά και το ίδιο το αεροπλάνο, αν το αεροπλάνο είναι σταματημένο σε ένα διάδρομο και αυτός αρχίσει να κινείται, και το αεροπλάνο θα κινηθεί, τα ρουλεμάν δεν θα μηδενίσουν την μάζα του αεροπλάνου ώστε να γυρνάει μόνο ο τροχός. αν τώρα εγώ είμαι ο superman και βάλω το χέρι μου να σταματήσω το αεροπλάνο που κινείται με την κίνηση του διαδρόμου, θα μου είναι πιο εύκολο να το κάνω από το αν υπάρχει μία πέτρα ίδιας μάζας στον διάδρομο. και αυτό λόγω των ρουλεμάν. ας πούμε τώρα πως οι κινητήρες παίρνουν μπρος.. όσο αρχίζουν να δουλεύουν οι μηχανές του αεροπλάνου θα γίνεται προσπάθεια να κινηθεί.. 1 χλ/ ώρα το αεροπλάνο - 1 χλ/ ώρα και ο διάδρομος 2 χλ/ ώρα το αεροπλάνο - 2 χλ/ ώρα και ο διάδρομος το θέμα είναι όταν αυξάνεται η ισχύς των μηχανών, και η ταχύτητα του τροχού ο τροχός θα έχει μία γωνιακή ταχύτητα αλλά και μία ταχύτητα προς τα μπρος. αν ο διάδρομος γυρνάει με την γωνιακή ταχύτητα του τροχού, τότε αυτός θα ολισθαίνει προς τα εμπρός ως αποτέλεσμα της παραπάνω ώθησης των μηχανών, θα σέρνεται δηλαδή, η ταχύτητα προς τα μπρος θα αυξάνεται, και κάποια στιγμή το αεροπλάνο θα απογειωθεί. αν ο διάδρομος κινείται με την ταχύτητα του αεροπλάνου, η μάλλον η ταχύτητα του διαδρόμου είναι συνεχώς αυξανόμενη ώστε να ισούται κάθε στιγμή με την ταχύτητα του αεροπλάνου, και άρα και την ταχύτητα των τροχών του προς τα εμπρός (οι οποίοι όχι μόνο θα γυρνάνε σα τρελοί, αλλά ουσιαστικά θα σέρνονται κιόλας στο διάδρομο), τότε αυτό θα μένει ακίνητο. το πιο πιθανό είναι στο σενάριο αυτό ο διάδρομος να γυρνάει με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα από τη γωνιακή ταχύτητα των τροχών, ώστε να μπορέσει να εξισορροπήσει την ωφέλεια που προσδίδουν τα ρουλεμάν. στην περίπτωση αυτή το αεροπλάνο είναι ακίνητο ως προς τον αέρα, και η κίνηση του αεροπλάνου προς τον αέρα είναι που θα το απογειώσει. υ.γ. καλύτερα να λείπουν οι χαρακτηρισμοί και από τις δύο πλευρές.. διανοητικά ανάπηροι (αυτό πάει κυρίως στον liakjim που κάνει λόγω για διανοητικά ανάπηρους έχοντας πρώτα εφεύρει το τέλειο ρουλεμάν..) .. χωρίς να έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν.. ό,τι να ναι.. χαλαρώστε.. Δεν λεει οτι ο διαδρομος θα παει με αντιθετη ταχυτητα προς το αεροπλανο. Λεει θα εχει την ιδια αλλα αντιθετη ταχυτητα με τον τροχο. Τζιζους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις