VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 χαχαχαχα κανεις λαθος ο ιμαντας στο αρχικο προβλημα εχει δικο του κινητηρα. οι ροδες του αεροπλανου δεν εχουν συνδεση με κανενα κινητηρα, γυρνανε ανεξελεγκτα. βλεπεις που ειναι το προβλημα σου? Καμια σχεση το αεροπλανο ακομα και πανω στον ιμαντα θελει τα ιδια χιλιομετρα ιμαντα/διαδρομου για να απογειωθει. ποιος σου πε οτι θα απογειωθει στατικα? Κάθε φορά μου ξεφουρνίζεις και κάτι διαφορετικό. Δεν αναφέρει πουθενά στο πρόβλημά που έδωσες οτι ο ιμάντας έχει κινητήρα που τον κινεί (μόνο οτι έχει ίδια αλλά αντιθετης φοράς κίνηση από τις ρόδες του αεροπλάνου). Ποτε δεν είπα οτι συνδέονται κάπου. Την μία σου φέρνω ως παράδειγμα το δυναμόμετρο με το παπι που το τύμπανο κινείται με την ίδια και αντίθετη ταχύτητα από την ρόδα και παραμένει ακίνητο. Μου λες το κινεί η αλυσίδα Σου φέρνω το παράδειγμα με το turbine αυτοκινητο που δεν μεταδιδει κινηση στις ροδες αλλά κινείται λόγω του F=-Δm/Δτ πάλι δεν κουνιέται να πάει πουθενά (αν μου πεις οτι δεν κουνιέται επειδή ειναι δεμένο i rest my case) πάλι με γυρνάς σε κάτι άλλο. Για να καταλήξουμε. Με βάση το αρχικό πρόβλημα που είχες το αεροπλάνο δεν πάει πουθενά, γιατί αλλιώς δεν θα καθόμασταν να φτιάχνουμε σαν ηλίθιοι αεροδιαδρόμους. Θα φτιάχναμε έναν ιμάντα με μήκος 3Χ το μήκος του αεροπλάνου και θα απογειωνόταν μια χαρά το αεροπλάνο. Αν αλλάξει τις συνθήκες μπορεί και να πετάξει, αλλά όπως θέτεις το θέμα ΠΟΤΕ. P.S Μάλλον στα αεροπλανοφόρα είναι βλαμμένοι που έχουν τον ιμάντα που ΤΡΑΒΑΕΙ τα αεροπλάνα για να πετάξουν και δεν κάνουν το σύστημα αυτό...
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Κατ αρχην κανεις δεν εχει κατασκευασει ποτε αεροδιαδρομο, ειναι κατι νοητο. Επισης το ερωτημα ειναι τελειως θεωρητικο και σου λεει ξεκαθαρα οτι οσο γυρνανε οι ροδες θα γυρναει και ο ιμαντας. Πες μου εσυ πως φανταζεσαι οτι θα ξεκινησει να γυρναει ο ιμαντας και οι ροδες? Εχεις μπλεξει ο,τι να ναι...
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Εγώ μπορεί να έχω μπλέξει, εσύ όμως όποτε στριμώχνεσαι κάνεις random generate άλλες αρχικές συνθήκες στο θεωρητικό πείραμα....Εγώ απάντησα στο αν θα πετάξει η όχι το αρχικό. Και πίστεψέ με τα έχω αρκετά καλά στο μυαλό μου P.S Αν βάλω και μια χοντρή να γυρίζει τον ιμάντα μπορεί και να πετάξει σε κάποιο άλλο παράλληλο σύμπαν που δεν ισχύουν οι ίδιοι νόμοι της ΦυσικήςΓια να μην σου χαλάσω το χατίρι, πετάει και ο γαιδαροςΚαι επισημαίνω. Young. Κινήσεις - σχετικές ταχύτητες και μετά Ρευστομηχανική Νόμο Bernouli, ρευματικές γραμμές και πίεση.
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ωριμότης θέλεις να πεις είμαι σίγουρος. Το πρόβλημα είναι η ορατότης μηδέν....
eliasjuve Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Στην φωτό λέει ότι ο ιμάντας είναι σχεδιασμένος να κινείται με την ίδια ταχύτητα των τροχών του αεροπλάνου αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Αν υποθέσουμε ότι ξεκινάει να αναπτύσει ταχύτητα και φτάνει τους 150 κόμβους σαν ταχύτητα απογείωσης ο ιμάντας τρέχει αντίθετα με 150 και αυτός οπότε ουσιαστικά μηδενίζει την ταχύτητα του αεροπλάνου. Θα πρέπει να ξεπεράσει την ταχύτητα του ιμάντα για να πετάξει. Όσο το αεροπλάνο είναι στο έδαφος βασίζεται στους τροχούς για να κινηθεί γι' αυτό τα μεγάλα αεροπλάνα όπως το 747 χρειάζονται μεγάλους διαδρόμους για να απογειωθούν. Επίσης όταν υπάρχει πάγος στον διάδρομο δεν υπάρχει πρόσφυση των τροχών και δεν είναι εφικτή η απογείωση. Αν είναι έτσι όπως τα λέτε και απογειώνεται τότε δεν θα είχε πρόβλημα ούτε με τον πάγο.
YourTrueLegend Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Το αεροπλανο για να απογειωθει και να μπορει να σταθει στον αερα θελει συγκεκριμενη ταχυτητα εδαφους. Στο προβλημα η ταχυτητα αυτη ειναι 0 (ασχετως του τι δειχνει το κοντερ του ιδιου του αεροπλανου). Με λιγα λογια κουνιουνται μονο οι ροδες και οχι το αεροσκαφος. Επειδη λοιπον ενα αντικειμενο τοσο μεγαλης μαζας δεν μπορει απο τη μια στιγμη που εχει 0 χιλιομετρα/ωρα να εχει την επομενη στιγμη 300+ ωστε να μπορει να σταθει στον αερα (και να γινοταν θα πεφταν νεκροι οι επιβαινοντες), η απαντηση στο προβλημα ειναι οτι οχι , δεν μπορει να απογειωθει. Στο παραδειγμα των mythbusters το αεροπλανο δεν απογειωνεται ακινητο. Ειναι ενα πολυ ελαφρυ αεροσκαφος που κινειται αρκετα γρηγορα και επαρκως για την μαζα του λιγο πριν απογειωθει.
angmar Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ποιός είπε ότι το αεροπλάνο απογειώνεται ακίνητο; Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι θεωρούν συνδεδεμένη την ταχύτητα περιστροφής των τροχών με αυτή του υπόλοιπου αεροσκάφους.
AtiX Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Βρε παιδιά ακόμα με αυτό ασχολείστε... δεν είναι παρασκευή... Και δεν πρόκριτε να πετάξει... για να πετάξει ένα αεροπλάνο χρειάζεται τρεις δυνάμεις να συνυπάρχουν... α) η δύναμη της ώθησης, από τον κινητήρα β) η δύναμη της αντίστασης, από τον αέρα γ) η δύναμη την ανύψωσης, από τα φτερά εδώ δεν υπάρχει το β και κατά συνέπεια και το γ... οπότε???? 1
YourTrueLegend Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Ποιός είπε ότι το αεροπλάνο απογειώνεται ακίνητο; Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι θεωρούν συνδεδεμένη την ταχύτητα περιστροφής των τροχών με αυτή του υπόλοιπου αεροσκάφους. Οταν ο ιμαντας κινειται προς την αντιθετη κατευθυνση με την ιδια ταχυτητα περιστροφης των τροχων τοτε το αεροσκαφος συνεχιζει να εχει μηδενικη ταχυτητα εδαφους και το μονο που περιστρεφεται με μεγαλη ταχυτητα ειναι οι τροχοι.
angmar Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Αν η κίνηση του αεροπλάνου ερχόταν από τους τροχούς θα ίσχυε αυτό που λες.
eliasjuve Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Εφόσον μένει στην ίδια θέση πως είναι δυνατόν να αποκτήσει άντωση για να απογειωθεί. Το ότι γυρίζει ο ιμάντας δεν σημαίνει ότι φέρνει και αέρα μαζί του. Επισης η ταχύτητα που θα δείχνει θα είναι λανθασμένη στην ουσία γιατί το έδαφος κινείται αντίθετα.
visualizer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 καλά λεεί ο φίλος ας συνεχίσουμε την παρασκευή ...αλλιως θα πρέπει να βρούμε καινούργιο θέμα για παρασκεύη 2
eliasjuve Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Αν βάλουμε πάνω σε έναν ιμάντα ένα ιστιοφόρο με ρόδες και η ταχύτητα των τροχών του λόγω του ανέμου είναι ίδια με την αντίθετη ταχύτητα του ιμάντα θα κινηθεί δλδ;
tarantules Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Η αρχική φωτό καταρχήν δεν διευκρινίζει εαν θα δουλεύουν οι κινητήρες του ή όχι οπότε έχουμε τις παρακάτω 2 περιπτώσεις: 1) Οι κινητήρες μόνιμα σβηστοί: Το αεροπλάνο δεν πρόκειται ποτέ να πετάξει ακόμα και εαν ο ιμάντας τρέχει με 500km/h.Απλά το αεροπλάνο θα ρολάρει στο έδαφος εφόσον δεν ρουφάει αέρα από μπροστά για να τον διώξει προς τα πίσω και να δημιουργηθεί στα φτερά του η κατάλληλη άνωση. 2) Οι κινητήρες δουλεύουν κανονικά: Το αεροπλάνο φυσικά και θα πετάξει εφόσον θα δημιουργηθεί υποπίεση στα φτερά του λόγω της ροής αέρα που πρκαλείται από τους κινητήρες.Σε αυτή την περίπτωση , λόγω της ταυτόχρονης κίνησης και του ιμάντα , θα έχουμε κάθετη ανύψωση σαν ελικόπτερο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις