dollyyy19 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 οντως ο καταλυτης κοβει αρκετα το "καπνισμα"ειτε απο λαδια ειτε απο νερα. σχετικα με την ζημια,αν σκεφτεσαι να κρατησεις το οχημα,και σκεφτεσαι αλλαγη μοτερ,θα κανεις μεγαλη βλακεια.ακομη και αν η επισκευη κοστισει κατι παραπανω,θα εχεις κυριολεκτικα καινουριο μοτερ.το "αμφιβολη "επισκευη,ισχυει,αν γινει απο εναν ασχετο-τεμπελη.για τον γνωστη-σωστο μαστορα,αυτα τα μοτερ λυνονται και δενονται, και γρηγορα και χωρις λαθη.και οπως ειπε συμφορουμιτης,ακομη και το μεταχειρα μοτερ,θα χρειαστει την συντηρηση του,λαδοξυδα,μπουζι,φλαντες κλπ......και εννοειται,να πας να δεις που ειναι αποθηκευμενο.διοτι αν ειναι πεταμενο μεσα στην σκονη και την υγρασια,καλυτερα να κρατησεις το μοτερ σου και να το δουλευεις και χωρις λαδια!!!!αλλα οπως ειπε νωριτερα αλλος,το μοτερ δεν στεγνωσε αλλα επεσε η σταθμη.το λαμπιονι αναβε διοτι στιγμιαια επεφτε η πιεση.δεν μπορει να εκανε τοση ζημια,ειδικα σε γιαπωνεζο .εχω οδηγησει τζαπανι εκεινης της γενιας με τρυπα στο πιστονι ,για 50 χλμ,και περιμενα να ειναι για πεταμα.ενα καθαρισμα εκανα στην αντλια και πλανισμα την κεφαλη(μιας και την ειχα στα χερια) και δεσιμο,με μια φλαντζα,λαδι και νερο,και ηταν τζετ.σκεψου καλυτερα την επισκευη η την αλλαγη,αν το κρατησεις.
panos2171 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Σε σύγχρονο μοτερ (1.6HDi της PSA) έκανε ρωγμή το σωληνάκι που ανεβάζει το λάδι επάνω, δεν ανέβηκε η κατάλληλη ποσότητα οπότε και δε λιπάνθηκε σωστά.Αρχικά άρχισε να ακούγεται ένα τακ τακ και στη συνέχεια σπάσαν τα δαχτυλίδια του στροφάλου οπότε γ@μηθηκε και ο στρόφαλος. Δυο-τρεις φορές αλλάχθηκαν εκ νέου τα δαχτυλίδια ωστόσο ο στρόφαλος είχε ήδη αλλάξει μορφή οπότε έσπαγε και τα επόμενα μετά το χαρακτηριστικό αυτό ήχο. Τελικά αλλάχθηκε το μοτέρ με άλλο μεταχειρισμένο. Έπεσαν σε γνώστη οπότε όταν πήγε να γίνει η παραλαβή από τον ήχο και μόνο κατάλαβε ότι το μοτέρ απλά δεν...Το εξακρίβωσε και σε μια σύντομη βόλτα (ήμουν και εγώ παρών και το αυτοκίνητο δεν πήγαινε). Έμεινε εκεί το αυτοκίνητο με την απαίτηση να μπει το συμφωνηθέν μοτέρ το οποίο κατά τον ''ανταλλακτικά'' ήταν μπιμπελό. Τελικά όντως τη 2η φορά μπήκε καλό μοτέρ και ήδη έχει γράψει 30.000χλμ. Ανέφερα αυτή την εμπειρία που σίγουρα είναι ένα καλό παράδειγμα για κάποιον που θέλει να μπλέξει με ρεκτιφιέ, αλλαγή με άλλο μεταχειρισμένο μοτερ και κυρίως Έλληνες μαστόρους. Για να γίνει κάτι τέτοιο ή πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα πάνω στα μοτέρ ώστε να εκτιμήσεις και εσύ ο ίδιος την κατάσταση ή απλά να το πάρεις απόφαση ότι μπορεί να μην λυθεί ποτέ το πρόβλημά σου και απλά να ρίχνεις λεφτά. Γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς μιας και μιλάμε για αυτοκίνητο που δεν έχει αξία. Το ότι έχει αέριο περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα πράγματα, σε μια αλλαγή δηλαδή θα πρέπει να γίνει εκ νέου εγκατάσταση εκτός και αν ίσως μπορούν να αλλαχτούν απλά τα καπάκια. Γενικά είναι μπλέξιμο η φάση. Ρεκτιφιέ έπρεπε να γίνει πριν στεγνώσει από λάδι, τώρα δεν ξέρεις τι έχει πάρει και τι θέλει άλλαγμα.
sam75 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Πάντως αν θες καλή μηχανή μιλα με τον ΙΩΑΝΝΙΔΗ στη Θεσσαλονίκη, από ότι ξέρω φέρνει καλές μηχανές, όταν κάποιος πουλάει σαβούρα ακούγεται.. Κάνε μια ερώτηση τιμές κλπ. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ περιοχή Βαρδαρη. Πιθανόν να στην στείλει κιόλας.
The Relumer Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Τον τελευταίο ένα χρόνο που έχω το δίπλωμα οδηγούσα το αθάνατο Carina (354k χλμ) που μου άφησε ο Πατέρας μου, ωστόσο δεν είχα παρατηρήσει ποτέ ότι καίει λάδια (πριν 3-4 μήνες σερβις με 3k χλμ). Την τελευταία βδομάδα η ένδειξη των λαδιών αναβόσβηνε για 1-2s το πρωί στο άναμμα αλλά δεν είχα δώσει πολλή σημασία(κακως....).Την πέμπτη λοιπόν ξεκίνησα για ταξίδι και στην εθνική -ευτυχώς νωρίς- το μοτέρ άρχισε να γουργουρίζει και με τη μια έκανα δεξιά σε θέση πάρκινγκ(ευτυχως ήταν πολύ κοντά) μιας και κατάλαβα ότι είχαμε θέμα. Ανοίγω λοιπόν και ο δείκτης ήταν στεγνός! Την πατήσαμε λέω, κάτι που μου επιβεβαίωσε και ο μηχανικός, οπότε πάει για αλλαγή το μοτέρ χωρίς να ανοιχτεί καν όπως μου είπε. (δεν είναι κολλημένο αλλά μόλις δίνω λίγο γκάζι χτυπάει). Και θέλω να ρωτήσω εδώ, γίνεται να καταλάβω πόσα χλμ θα έχει το μοτέρ που θα πάρω; Έχω βρει ένα από ιδιώτη με περίπου 150k xχλμ, αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγο γουρούνι στο σακί γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει στο μέλλον. Κρίμα πάντως να την πάθει έτσι μετά από τόσα πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.. χαλασες το μοτερ απο μαλακια δικια σου , το κριμα να την παθει ετσι τι θες και το λες? ασε τα αυτοκινητα , παρε κανα ποδηλατο
opcorsa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Σε σύγχρονο μοτερ (1.6HDi της PSA) έκανε ρωγμή το σωληνάκι που ανεβάζει το λάδι επάνω, δεν ανέβηκε η κατάλληλη ποσότητα οπότε και δε λιπάνθηκε σωστά.Αρχικά άρχισε να ακούγεται ένα τακ τακ και στη συνέχεια σπάσαν τα δαχτυλίδια του στροφάλου οπότε γ@μηθηκε και ο στρόφαλος. Δυο-τρεις φορές αλλάχθηκαν εκ νέου τα δαχτυλίδια ωστόσο ο στρόφαλος είχε ήδη αλλάξει μορφή οπότε έσπαγε και τα επόμενα μετά το χαρακτηριστικό αυτό ήχο. Τελικά αλλάχθηκε το μοτέρ με άλλο μεταχειρισμένο. Έπεσαν σε γνώστη οπότε όταν πήγε να γίνει η παραλαβή από τον ήχο και μόνο κατάλαβε ότι το μοτέρ απλά δεν...Το εξακρίβωσε και σε μια σύντομη βόλτα (ήμουν και εγώ παρών και το αυτοκίνητο δεν πήγαινε). Έμεινε εκεί το αυτοκίνητο με την απαίτηση να μπει το συμφωνηθέν μοτέρ το οποίο κατά τον ''ανταλλακτικά'' ήταν μπιμπελό. Τελικά όντως τη 2η φορά μπήκε καλό μοτέρ και ήδη έχει γράψει 30.000χλμ. Ανέφερα αυτή την εμπειρία που σίγουρα είναι ένα καλό παράδειγμα για κάποιον που θέλει να μπλέξει με ρεκτιφιέ, αλλαγή με άλλο μεταχειρισμένο μοτερ και κυρίως Έλληνες μαστόρους. Για να γίνει κάτι τέτοιο ή πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα πάνω στα μοτέρ ώστε να εκτιμήσεις και εσύ ο ίδιος την κατάσταση ή απλά να το πάρεις απόφαση ότι μπορεί να μην λυθεί ποτέ το πρόβλημά σου και απλά να ρίχνεις λεφτά. Γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς μιας και μιλάμε για αυτοκίνητο που δεν έχει αξία. Το ότι έχει αέριο περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα πράγματα, σε μια αλλαγή δηλαδή θα πρέπει να γίνει εκ νέου εγκατάσταση εκτός και αν ίσως μπορούν να αλλαχτούν απλά τα καπάκια. Γενικά είναι μπλέξιμο η φάση. Ρεκτιφιέ έπρεπε να γίνει πριν στεγνώσει από λάδι, τώρα δεν ξέρεις τι έχει πάρει και τι θέλει άλλαγμα. να σημειωσουμε οτι ειναι κινητηρας γαλλικος της peugeot -citroen :devil: ειμαι κακος το ξερω
Timour21 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Για κακός δεν ξέρω, αλλά άσχετος και γραφικός είσαι... τώρα αν είσαι εκ πεποιθήσεως ή για κάποιον άλλο λόγο, ούτε αυτό το ξέρω, να το κοιτάξεις πάντως γιατί γίνεσαι κουραστικός και εριστικός ενίοτε... 2
panos2171 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 +1 To συγκεκριμένο μοτερ είναι πάρα πολύ καλό και έχει μπει σε πολλά μοντέλα χωρίς να έχει ακουστεί κάτι. 1
opcorsa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Για κακός δεν ξέρω, αλλά άσχετος και γραφικός είσαι... τώρα αν είσαι εκ πεποιθήσεως ή για κάποιον άλλο λόγο, ούτε αυτό το ξέρω, να το κοιτάξεις πάντως γιατί γίνεσαι κουραστικός και εριστικός ενίοτε... γραφικος ισως, ασχετος ομως οχι ... you will learn the hard way που λενε και οι Αγγλοι
pano Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 you will learn the hard way που λενε και οι Αγγλοι Να τό'λεγαν οι Γιαπωνέζοι να το πιστέψουμε..
opcorsa Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Να τό'λεγαν οι Γιαπωνέζοι να το πιστέψουμε.. για γιαπωνεζους αναφερομαι κι εγω..
tsourakis13 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 χαλασες το μοτερ απο μαλακια δικια σου , το κριμα να την παθει ετσι τι θες και το λες? ασε τα αυτοκινητα , παρε κανα ποδηλατο Για να το λες εσύ, κάτι θα ξέρεις. Από αύριο ποδήλατο λοιπόν, ευχαριστώ για τη συμβουλή.
Timour21 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 γραφικος ισως, ασχετος ομως οχι ... you will learn the hard way που λενε και οι Αγγλοι Το hard way ποιο ακριβώς είναι? τα 440K χλμ που έχω κάνει και πηγαίνω αισίως στα 500 με γαλλικό κινητήρα? Έχεις σκοπό κάποια στιγμή να μιλήσεις με επιχειρήματα ή θα αναλώνεσαι κάθε φορά που κάποιος αναφέρει κάποιο πρόβλημά του, να απαντάς με ένα στυλ "ας πρόσεχες που δεν πήρες ιαπωνικό". Όταν μπορέσεις να διαβάσεις κάποια πράγματα για την εφεύρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και την εξέλιξή του, τι έχουν συνεισφέρει οι ευρωπαίοι και αμερικάνοι κατασκευαστές επί αυτού και τί οι ιάπωνες, έλα να τα ξαναπούμε. In the meantime όμως, κάνε και μια βόλτα σε κάποια συνεργεία που ειδικέυονται στα ιαπωνικά και ρώτα τους πως την βγάζουν, με το να αλλάζουν μόνο λάδια - μπουζί στα ιαπωνικά (που δεν χαλάνε - μη χέσω) και δεν έχουν κλείσει, κάνε και μία βόλτα απο τους εισαγωγείς ιαπωνικών ανταλλακτικών και ρώτα τους πως επιβιώνουν και τι αντικείμενο έχουν, αφού τα ιαπωνικά δεν χαλάνε (μη χέσω... στο τετράγωνο) και τους μένει το στόκ στα ράφια, και μετά πήγαινε και απο μερικά φόρα ιαπωνικών αυτοκινητοclubs που δεν φοράνε παρωπίδες να διαβάσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και μετά τα ξαναλέμε, μέχρι τότε και άσχετος και γραφικός.... Για να το λες εσύ, κάτι θα ξέρεις. Από αύριο ποδήλατο λοιπόν, ευχαριστώ για τη συμβουλή. Δυστυχώς φίλε μου, αντί κάποιοι να σεβαστούν τον πόνο του άλλου (και τα λεφτά που έχει να δίνει για επισκευές / και που μένει χωρίς αμάξι), μπαίνει για να γράψει το μακρύ του και το κοντό του. Karma is a bitch όμως... 3
sam75 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Το hard way ποιο ακριβώς είναι? τα 440K χλμ που έχω κάνει και πηγαίνω αισίως στα 500 με γαλλικό κινητήρα? Έχεις σκοπό κάποια στιγμή να μιλήσεις με επιχειρήματα ή θα αναλώνεσαι κάθε φορά που κάποιος αναφέρει κάποιο πρόβλημά του, να απαντάς με ένα στυλ "ας πρόσεχες που δεν πήρες ιαπωνικό". Όταν μπορέσεις να διαβάσεις κάποια πράγματα για την εφεύρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και την εξέλιξή του, τι έχουν συνεισφέρει οι ευρωπαίοι και αμερικάνοι κατασκευαστές επί αυτού και τί οι ιάπωνες, έλα να τα ξαναπούμε. In the meantime όμως, κάνε και μια βόλτα σε κάποια συνεργεία που ειδικέυονται στα ιαπωνικά και ρώτα τους πως την βγάζουν, με το να αλλάζουν μόνο λάδια - μπουζί στα ιαπωνικά (που δεν χαλάνε - μη χέσω) και δεν έχουν κλείσει, κάνε και μία βόλτα απο τους εισαγωγείς ιαπωνικών ανταλλακτικών και ρώτα τους πως επιβιώνουν και τι αντικείμενο έχουν, αφού τα ιαπωνικά δεν χαλάνε (μη χέσω... στο τετράγωνο) και τους μένει το στόκ στα ράφια, και μετά πήγαινε και απο μερικά φόρα ιαπωνικών αυτοκινητοclubs που δεν φοράνε παρωπίδες να διαβάσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και μετά τα ξαναλέμε, μέχρι τότε και άσχετος και γραφικός.... Δυστυχώς φίλε μου, αντί κάποιοι να σεβαστούν τον πόνο του άλλου (και τα λεφτά που έχει να δίνει για επισκευές / και που μένει χωρίς αμάξι), μπαίνει για να γράψει το μακρύ του και το κοντό του. Karma is a bitch όμως... Για πες μας τι πρόβλημα βγάζουν τα Toyota; δεν με ενδιαφέρει για Τα υπόλοιπα ιαπωνικά. Επίσης τι αυτοκίνητο έχεις; Τα γαλλικά μου αρέσουν, ειχα 10 χρόνια. χαλασες το μοτερ απο μαλακια δικια σου , το κριμα να την παθει ετσι τι θες και το λες? ασε τα αυτοκινητα , παρε κανα ποδηλατο Τώρα τι απάντηση είναι αυτή; δεν φταίει μόνο αυτός που χάλασε, φταίει ο μηχανικός που έκανε πρόσφατα σέρβις. Μη του μιλάς έτσι του παιδιού.
panos2171 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Τι θα πει τι πρόβλημα βγάζουν τα toyota; Κι εγώ θα σε ρωτήσω τι πρόβλημα βγάζουν τα volvo πχ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα