Προς το περιεχόμενο

Iδέες για project


kostas.xatzigeorgiou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεκαθαρίζω ότ είμαι νέος προγραμματιστής με λίγη επαγγελματική εμπειρία και θέλω να φτιάξω ένα μικρό portfolio για να το δείχνω μαζί με τις πιστοποιήσεις OCA/OCP σε εταιρίες στο εξωτερικό για να βρώ δουλειά junior.

 

Ένα απο τα πολλά projectακια που θέλω να φτιάξω είναι κάτι που να δείχνει ότι είμαι άνετος με JDBC, Hibernate, JPA και Maven και θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας.

 

Προς το παρόν ασχολούμαι με MEAN framework για άλλο projectακι.

 

Ευχαριστώ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκαθαρίζω ότ είμαι νέος προγραμματιστής με λίγη επαγγελματική εμπειρία και θέλω να φτιάξω ένα μικρό portfolio για να το δείχνω μαζί με τις πιστοποιήσεις OCA/OCP σε εταιρίες στο εξωτερικό για να βρώ δουλειά junior.

 

Ένα απο τα πολλά projectακια που θέλω να φτιάξω είναι κάτι που να δείχνει ότι είμαι άνετος με JDBC, Hibernate, JPA και Maven και θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας.

 

Προς το παρόν ασχολούμαι με MEAN framework για άλλο projectακι.

 

Ευχαριστώ

 

To OCP καλύπτει JDBC. Aρα δεν νώθεις καλυμμένος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To OCP καλύπτει JDBC. Aρα δεν νώθεις καλυμμένος?

 

Το JDBC στο OCP είναι απλή αναφορά γιατί η πιστοποίηση ασχολείται με Java Core.. υπάρχει ξεχωριστή πιστοποίηση για JPA.. εγώ θέλω να φτιάξω κάτι προχωρημένο για το επιπεδο μου που να δείχνει ξεκάθαρα ότι είμαι άνετος με JDBC, ORM, XML κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιάξε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή εφαρμογή κράτησης εισιτηρίων ή δωματίων για ξενοδοχείο.

Εκεί μπορείς να δείξεις αυτά που θες... Και θα  είναι και καλή άσκηση για σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιάξε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή εφαρμογή κράτησης εισιτηρίων ή δωματίων για ξενοδοχείο.

Εκεί μπορείς να δείξεις αυτά που θες... Και θα  είναι και καλή άσκηση για σένα.