Προς το περιεχόμενο

Οι νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles έχουν εμβέλεια πάνω από 300 χιλιόμετρα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

o συμπλεκτης οπως και στα αυτοκινητα ειναι μια αναχρονιστικη τεχνολογια

Αν μπορούσες να συμμετάσχεις σε αγώνες θα καταλάβαινες τα οφέλη του συμπλέκτη

 

Οποιος οδηγει μοτοσυκλετα, ειναι μοτοσυκλετιστης εξ ορισμου.

Οχι. Δεν είναι έτσι. Θα στο πούνε και άλλοι αν ρωτήσεις.

 

Σου φαίνεται για μοτοσυκλέτα που προορίζεται για αγωνιστική χρήση η συγκεκριμένη; Εδώ ακόμα και "αγωνιστικές" μοτοσυκλετες πυο αγοράζονται, δε βλέπουν πίστα ποτέ τους, τις παίρνουν για τη μαγκιά. Συνεπώς, ναι, ο συμπλέκτης είναι μία αναχρονιστική τεχνολογία. Βοηθάει μόνο σε ειδικές περιπτώσεις οι οποίες δεν απασχολούν μεγαλύτερο μέρος του κοινού.

 

Και ναι, όποιος οδηγεί μοτοσυκλέτα είναι μοτοσυκλετιστής, όπως αυτοκινητιστής είναι και όποιος οδηγεί αυτοκίνητο. Εάν κάποια κατηγορία πωρωμένων μοτοσυκλετιστών δε θέλουν να λένε τους υπόλοιπους έτσι για να τονώνουν το εγώ τους, μαγκιά τους, αυτό δε σημαίνει και ότι θα τους πάρουμε στα σοβαρά όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι γνησιος insomniac?

Νιωθεις οτι it's all about technology?

Θες να απαλλαγεις επιτελους απο τους τρισαθλιους συμπλεκτες και τους περιεργους μηχανικους θορυβους?

Θες να κανεις την βολτα σου ηλεκτρικα, αθορυβα, και με στιλ τεχνολογικο πληρωνοντας μονο 16.000 ευρω?

Ε τοτε αυτη η μπαταρια με ροδες φτιαχτηκε για σενα. Αγορασε την και δειξε μια για παντα στο τηλεκατευθυνομενο αυτοκινητακι του ανιψιου σου ποιος ειναι το αφεντικο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου φαίνεται για μοτοσυκλέτα που προορίζεται για αγωνιστική χρήση η συγκεκριμένη; Εδώ ακόμα και "αγωνιστικές" μοτοσυκλετες πυο αγοράζονται, δε βλέπουν πίστα ποτέ τους, τις παίρνουν για τη μαγκιά. Συνεπώς, ναι, ο συμπλέκτης είναι μία αναχρονιστική τεχνολογία. Βοηθάει μόνο σε ειδικές περιπτώσεις οι οποίες δεν απασχολούν μεγαλύτερο μέρος του κοινού.

 

Και ναι, όποιος οδηγεί μοτοσυκλέτα είναι μοτοσυκλετιστής, όπως αυτοκινητιστής είναι και όποιος οδηγεί αυτοκίνητο. Εάν κάποια κατηγορία πωρωμένων μοτοσυκλετιστών δε θέλουν να λένε τους υπόλοιπους έτσι για να τονώνουν το εγώ τους, μαγκιά τους, αυτό δε σημαίνει και ότι θα τους πάρουμε στα σοβαρά όμως.

Όποιος καβαλάει μοτοσυκλέτα είναι χρήστης του οχήματος που λέγεται μοτοσυκλέτα,μοτοσικλετιστής είναι πολλά παραπάνω από απλός αναβάτης μηχανής και σίγουρα όχι οδηγός.

 

Αυτό το αναχρονιστικό μαραφέτι που λες, ειδικά σε δρόμους όπως της Ελλάδας, χρησιμεύει σε αυτούς που έχουν καβαλήσει κάτι λίγο πιο δυνατό από κάτι που απλώς σέρνει τα κομμάτια του να βάζουν ελεγχόμενα την δύναμη κάτω. Στο προκείμενο τώρα, μηχανάκι σε αυτά κιλά, με ροπή χιλιαριού με το 80% αυτής να δίνεται από το ρελαντί που λέμε σε Ελληνικό δρόμο με μόνο έλεγχο του γκαζιού   ή πρέπει να έχεις χέρι νευροχειρούργου ή θα γίνεις αφίσα σύντομα.

Αλήθεια εάν αρχίσει να παντιλικώνει,που θα το κάνει σίγουρα, αλλά θα το κάνει και βίαια και απρόσμενα με βάση τα στοιχεία απόδοσής του και με δυνατό φρένο κινητήρα λόγω κυρίως του regeneration, πως ακριβώς θα το σώσεις;

Καλά είναι δαύτα και υποσχόμενα αλλά μέχρι τώρα μόνο για track day κάνουν για δημόσιο δρόμο  τπτ ψοφίμια για commuter, τα δυνατά είναι επικίνδυνα.

Θέλουν ακόμα πολύ ψωμί για να καταφέρουν να βάζουν σωστά και ομαλά την δύναμη στον δρόμο,όταν αυτο/νίες με ένα σκασμό λεφτά ασχολούνται με τον ψεκασμό 50 και βάλε χρόνια  και τώρα τελευταία κατάφεραν να πλησιάσουν κάπως σε ομαλότητα και απόκριση  ένα καλορυθμισμένο καρμπιρατέρ, θα αργήσουμε λίγο να δούμε σωστό χάρτη σε ηλεκτροκίνητο μηχανάκι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος καβαλάει μοτοσυκλέτα είναι χρήστης του οχήματος που λέγεται μοτοσυκλέτα,μοτοσικλετιστής είναι πολλά παραπάνω από απλός αναβάτης μηχανής και σίγουρα όχι οδηγός.

 

Αυτό το αναχρονιστικό μαραφέτι που λες, ειδικά σε δρόμους όπως της Ελλάδας, χρησιμεύει σε αυτούς που έχουν καβαλήσει κάτι λίγο πιο δυνατό από κάτι που απλώς σέρνει τα κομμάτια του να βάζουν ελεγχόμενα την δύναμη κάτω. Στο προκείμενο τώρα, μηχανάκι σε αυτά κιλά, με ροπή χιλιαριού με το 80% αυτής να δίνεται από το ρελαντί που λέμε σε Ελληνικό δρόμο με μόνο έλεγχο του γκαζιού   ή πρέπει να έχεις χέρι νευροχειρούργου ή θα γίνεις αφίσα σύντομα.

Αλήθεια εάν αρχίσει να παντιλικώνει,που θα το κάνει σίγουρα, αλλά θα το κάνει και βίαια και απρόσμενα με βάση τα στοιχεία απόδοσής του και με δυνατό φρένο κινητήρα λόγω κυρίως του regeneration, πως ακριβώς θα το σώσεις;

Καλά είναι δαύτα και υποσχόμενα αλλά μέχρι τώρα μόνο για track day κάνουν για δημόσιο δρόμο  τπτ ψοφίμια για commuter, τα δυνατά είναι επικίνδυνα.

Θέλουν ακόμα πολύ ψωμί για να καταφέρουν να βάζουν σωστά και ομαλά την δύναμη στον δρόμο,όταν αυτο/νίες με ένα σκασμό λεφτά ασχολούνται με τον ψεκασμό 50 και βάλε χρόνια  και τώρα τελευταία κατάφεραν να πλησιάσουν κάπως σε ομαλότητα και απόκριση  ένα καλορυθμισμένο καρμπιρατέρ, θα αργήσουμε λίγο να δούμε σωστό χάρτη σε ηλεκτροκίνητο μηχανάκι.

+ όπως και στο τεσλα έχει μέσα υπολογιστή που τα ελέγχει όλα αυτά (στο tesla αν και έχει χαώδες επιτάχυνση και δύναμη είναι σχεδον απίθανο να κάνεις σπινιαρισμα πέρα απο ελάχιστα spins)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω η άμεση ροπή που δίνει ενας ηλεκτροκινητήρας σε συνδυασμό με την ανυπαρξία μηχανικού θορύβου θα ειναι σουρεαλιστική εμπειρια.

Αλλη μια ιδιαιτερότητα του ηλεκτροκινητήρα ειναι οτι μπορει να οδηγείς χωρις να πατάς καθολου φρένο, ο κινητήρας μπορει να φρενάρει γλυκά αφήνοντας απλα το γκάζι. Αλλη εμπειρια, που θα την εκτιμήσει πολύς κοσμος, οταν και αν η τιμή των μπαταριών πέσει σε νορμαλ τιμές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω η άμεση ροπή που δίνει ενας ηλεκτροκινητήρας σε συνδυασμό με την ανυπαρξία μηχανικού θορύβου θα ειναι σουρεαλιστική εμπειρια.

Αλλη μια ιδιαιτερότητα του ηλεκτροκινητήρα ειναι οτι μπορει να οδηγείς χωρις να πατάς καθολου φρένο, ο κινητήρας μπορει να φρενάρει γλυκά αφήνοντας απλα το γκάζι. Αλλη εμπειρια, που θα την εκτιμήσει πολύς κοσμος, οταν και αν η τιμή των μπαταριών πέσει σε νορμαλ τιμές.

Σίγουρα θα είναι μια εντελώς διαφορετική εμπειρία η οδήγηση οχήματος με ηλεκτροκινητήρα. Είμαι πολύ περίεργος να δω πως την βγάζει αλλα και πως διαχειρίζεται ο αναβάτης αυτή τη δύναμη. Έχει εντελώς διαφορετική αρχή λειτουργίας. Ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει στο πικ άμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου φαίνεται για μοτοσυκλέτα που προορίζεται για αγωνιστική χρήση η συγκεκριμένη; Εδώ ακόμα και "αγωνιστικές" μοτοσυκλετες πυο αγοράζονται, δε βλέπουν πίστα ποτέ τους, τις παίρνουν για τη μαγκιά. Συνεπώς, ναι, ο συμπλέκτης είναι μία αναχρονιστική τεχνολογία. Βοηθάει μόνο σε ειδικές περιπτώσεις οι οποίες δεν απασχολούν μεγαλύτερο μέρος του κοινού.

 

Και ναι, όποιος οδηγεί μοτοσυκλέτα είναι μοτοσυκλετιστής, όπως αυτοκινητιστής είναι και όποιος οδηγεί αυτοκίνητο. Εάν κάποια κατηγορία πωρωμένων μοτοσυκλετιστών δε θέλουν να λένε τους υπόλοιπους έτσι για να τονώνουν το εγώ τους, μαγκιά τους, αυτό δε σημαίνει και ότι θα τους πάρουμε στα σοβαρά όμως.

 

Δεν έγραψα κάπου οτι είναι αγωνιστική. Προφανώς οι γνώσεις σου σχετικά με τον συμπλέκτη περιορίζονται στην αλλαγή ταχυτήτων και μόνο χωρίς να θέλω να σε προσβάλω.

 

Τώρα για αν είναι μοτοσικλετιστής κάποιος που οδηγεί μοτοσικλέτα ρώτα κάποιον μοτοσικλετιστή να σου πει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο θορυβος της εξατμισης στην μηχανή ειναι ασφάλεια επειδή  σε ακουνε οι αλλοι οδηγοι απο μακρια.

 

Εντελως αθορυβη μηχανή θα με φοβιζε λιγο να οδηγησω μεσα στην πολη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο θορυβος της εξατμισης στην μηχανή ειναι ασφάλεια επειδή  σε ακουνε οι αλλοι οδηγοι απο μακρια.

 

Εντελως αθορυβη μηχανή θα με φοβιζε λιγο να οδηγησω μεσα στην πολη.

Θα βάζουμε σκληρό χαρτόνι στο ψαλίδι να χτυπάει στις ακτίνες όπως κάναμε με τα ποδήλατα πιτσιρικάδες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τώρα για αν είναι μοτοσικλετιστής κάποιος που οδηγεί μοτοσικλέτα ρώτα κάποιον μοτοσικλετιστή να σου πει...

 

εγω που οδηγω πολλά χρόνια τώρα, εχω απαντήσει πως ναι ειναι. Σε καλυπτει? Αν δε σε καλυπτει, μπορεις να ρωτησεις καποιον αλλο να παρεις την απαντηση που θες να ακουσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουν περασει 3 μεγαλες μηχανες απο τα χερια μου αλλα χαρντκορας δεν ειμαι ,τουλαχιστον οχι οπως το παιζουν οι περισσοτεροι μηχανοβιοι

 

μ αρεσει η τεχνολογια κ τα γκατετζς αλλα ποτε δεν θα παρω κατι αν δεν εχει πραγματικη χρησιμοτητα για μενα

 

ενθουσιαστηκα με αυτες τις μηχανες γιατι

 

μεγιστη ροπη απο το πρωτο μετρο ,αν δεν καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο τσαμπα γραφεις μακρυναρια ,ουτε ωφελιμο φασμα στροφων ουτε να παλευεις με κιβωτιο κ συμπλεκτη ,εκει μεγιστη ροπη παντου

 

προσωπικα ο ηχος του v4 vtec με πορωνε αλλα δεν με χαλαει καθολου η απουσια μηχανικων θορυβων ,ησυχια να απαντησεις σε μια κληση η να ακουσεις τον αερα η να αφουγκραστεις τα πατηματα σου

 

σχεδον μηδενικη συντηρηση ,ουτε εξατμισεις ουτε λαδια ,ουτε ρυθμιση βαλβιδων ουτε αλυσιδες ουτε τπτ

 

ελαφρυα που σημαινει ευκολοτερη στο να την στριψεις με το σωμα ,να την φρεναρεις ,να την χειριστεις κ καλυτερη επιταχυνση

 

ρυθμιζομενη αποδοση κινητηρα μεσω app ,μιλαμε σοβαρα? το ονειρο ,ουτε πανακριβα power commander ουτε τπτ

 

στην τελικη αν εισαι πραγματικος μηχανοβιος τοτε μονο να ενθουσιαστεις μπορεις ,αφηνεσαι απερισπαστος να γουσταρεις την βολτα κ επικεντρωνεσαι μονο που θα φρεναρεις κ πως θα παρεις την στροφη 

 

κριμα που εχω μεγαλωσει αλλα κυριως που δεν εχω λεφτα πλεον να παρω μια τετοια να γουσταρω ξανα

 

ps

 

η χρησιμοτητα του συμπλεκτη ειναι να σε βαλει στην ωφελιμη περιοχη στροφων του κινητηρα ,εκει που τραβαει δυνατοτερα κ επιταχυνει πιο γρηγορα, το συγκεκριμενο δεν θα κερδιζε κατι με "θεωρητικη υπαρξη συμπλεκτη" γιατι πολυ απλα τραβαει μαξ παντου

 


το προβλημα με τα ηλεκτρικα οχηματα 2τροχα η 4τρονα θεωρω οτι  εμφανιζεται την ωρα που χρειαζονται αντικατασταση τα ηλεκτρικα στοιχεια (μπαταριες)

δεν υπαρχει καμια ενημερωση για την διαρκεια ζωης των, στην πτωση της αποδοσης των κατα την διαρκεια αυτου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ  ΣΕ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΤΙΜΕΣ  

 

(πολυ φοβαμαι οτι θα συμβαινει οτι και με τους εκτυπωτες γνωστης μαρκας οπου  2 αντικαταστασεις μελανιων υπερκαλυπτουν το κοστος αγορας του εκτυπωτη σαν συσκευη μαζι με τα DEMO μελανια του)

 

 

ΑΥΤΟ ειναι το πραγματικο catch με τα ηλεκτρικα οχηματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω που οδηγω πολλά χρόνια τώρα, εχω απαντήσει πως ναι ειναι. Σε καλυπτει? Αν δε σε καλυπτει, μπορεις να ρωτησεις καποιον αλλο να παρεις την απαντηση που θες να ακουσεις.

Από τα γραφόμενά σου αμφιβάλω αν έχεις οδηγήσει έστω 100 μέτρα ή αν έχεις βασικές μηχανολογικές γνώσεις αλλά αυτό είναι δική μου γνώμη. Από την άλλη λες οτι είσαι οπαδός της τεχνολογίας και στο avatar σου έχεις τον σκύλο σου να χέζει σε έναν απο τους πρεσβευτές της τεχνολογίας. οκ! Οτι πεις.

προσωπικα ο ηχος του v4 vtec με πορωνε αλλα δεν με χαλαει καθολου η απουσια μηχανικων θορυβων ,ησυχια να απαντησεις σε μια κληση η να ακουσεις τον αερα η να αφουγκραστεις τα πατηματα σου

 

 

Θα ακούς τον θόρυβο απο την τριβή των ελαστικών. Είναι κάπως μονότονο. Όπως και να 'χει άλλη εμπειρία η οδήγηση ηλεκτροκίνητου. Και όπως πολύ σωστά είπες κρίμα που μεγαλώσαμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...