Προς το περιεχόμενο

Οι νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles έχουν εμβέλεια πάνω από 300 χιλιόμετρα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από τα γραφόμενά σου αμφιβάλω αν έχεις οδηγήσει έστω 100 μέτρα ή αν έχεις βασικές μηχανολογικές γνώσεις αλλά αυτό είναι δική μου γνώμη. Από την άλλη λες οτι είσαι οπαδός της τεχνολογίας και στο avatar σου έχεις τον σκύλο σου να χέζει σε έναν απο τους πρεσβευτές της τεχνολογίας. οκ! Οτι πεις.

Θα ακούς τον θόρυβο απο την τριβή των ελαστικών. Είναι κάπως μονότονο. Όπως και να 'χει άλλη εμπειρία η οδήγηση ηλεκτροκίνητου. Και όπως πολύ σωστά είπες κρίμα που μεγαλώσαμε...

 

οταν λεω να αφουγκραστεις τα πατηματα σου εννοω να νιωσεις το πως πατα η μηχανη στον δρομο ,το πως κυλαει ,δεν μιλαω για ηχο αλλα αισθηση ,ναι το οτι δεν κανει θορυβο σε βοηθα να επικεντρωθεις σε πιο ουσιαστικα πραγματα

 

βεβαια το να μην σε ακουνε οι αλλοι ειναι προβλημα κ μεγαλο μαλιστα

 

ενα αλλα πλεονεκτημα που σκεφτηκα ειναι οτι ακομα κ να παλιωσει τεχνολογικα θα μπορεις να βαλεις ευκολα πιο καινουργιες τεχνολογικα μπαταριες κ ισως κ μοτερ

 

δειτε βιντεακια ,οι μπαταριες ειδικα μπαινοβγαινουν για πλακα

 

επισης το μεγαλο βαρος που ειναι οι μπαταριες μπαινουν στο κεντρο της μηχανης ,αυτο απο μονο του ειναι τεραστιο συν για οσους ξερουν απο μηχανες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν λεω να αφουγκραστεις τα πατηματα σου εννοω να νιωσεις το πως πατα η μηχανη στον δρομο ,το πως κυλαει ,δεν μιλαω για ηχο αλλα αισθηση ,ναι το οτι δεν κανει θορυβο σε βοηθα να επικεντρωθεις σε πιο ουσιαστικα πραγματα

 

βεβαια το να μην σε ακουνε οι αλλοι ειναι προβλημα κ μεγαλο μαλιστα

 

ενα αλλα πλεονεκτημα που σκεφτηκα ειναι οτι ακομα κ να παλιωσει τεχνολογικα θα μπορεις να βαλεις ευκολα πιο καινουργιες τεχνολογικα μπαταριες κ ισως κ μοτερ

 

δειτε βιντεακια ,οι μπαταριες ειδικα μπαινοβγαινουν για πλακα

 

επισης το μεγαλο βαρος που ειναι οι μπαταριες μπαινουν στο κεντρο της μηχανης ,αυτο απο μονο του ειναι τεραστιο συν για οσους ξερουν απο μηχανες

 

Για τον θόρυβο που λες το έχω δοκιμάσει με το δικό μου σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό που άκουγα ήταν τα λάστιχα και το θόρυβο της αλυσίδας. Καμια σχέση βέβαια με ηλεκτροκίνητο αλλά σαν ιδέα πως θα ήταν το προσεγγίζει. Βέβαια η αίσθηση οτι είναι ανεξέλεγκτο δεν μου επέτρεψε να κρατήσω τον συμπλέκτη για περισσότερο από 100 μέτρα.

 

Όταν παλιώσει τότε μάλλον το πετάς -το μοτερ - γιατί οι περιελίξεις θ έχουν λιώσει. Πέρα απο τον κινητήρα, μηχανολογικά παραμένει ίδιο με την σημερινή τεχνολογία. Λογικά με τις μπαταρίες θα γίνεται καλύτερη κατανομή του βάρους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λίγο ακριβά ακόμα τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά αν στο μέλλον βελτιωθεί η κατάσταση τότε μπορεί να συμφέρουν.
πάντως αν και δεν έχω ιδέα απο μηχανές καλή φαίνεται 
 
 

e330344dd3954f8286136888bb4e3c1e.pngΗ αλήθεια αν μου περίσσευαν 16 χιλιάρικα μάλλον την αριστερή θα διάλεγα...με τιποτα χαχα  :)
 

θα σου απαντήσω ως αυτοκινητάς ένα nissan leaf κάνει 30 χιλιάρικα και με 35 κάπου παίρνεις evo (τιμές google μάλλον αμερικής) αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο και εννοείται evo θα έπαιρνα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λίγο ακριβά ακόμα τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά αν στο μέλλον βελτιωθεί η κατάσταση τότε μπορεί να συμφέρουν.

πάντως αν και δεν έχω ιδέα απο μηχανές καλή φαίνεται 

 

 

θα σου απαντήσω ως αυτοκινητάς ένα nissan leaf κάνει 30 χιλιάρικα και με 35 κάπου παίρνεις evo (τιμές google μάλλον αμερικής) αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο και εννοείται evo θα έπαιρνα :P

Evo με κλειστά μάτια. Αν και τελευταία νομίζω είχαν κάποια θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι ταχύτητες και συμπλεκτες (μεγαλη υποθεση στην ενεργητικη ασφαλεια)

 

 

Προφανώς δεν είναι όλες οι μοτοσικλέτες ίδιες και κυρίως δεν είναι και όλοι οι οδηγοί ίδιοι αλλά γενικώς δεν ισχύει αυτό που λες αλλά το ακριβώς αντίθετο. Ο έλεγχος της μοτοσικλέτας με ταχύτητες και συμπλέκτη είναι απείρως καλύτερος, ταχύτερος, πιο αξιόπιστος σε σχέση με το να μην είχε. Όχι ότι και τα αυτόματα δεν έχουν θέση στην αγορά, αλλά πιο ασφαλή;; Έλεος, απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω μερικούς καγκουρες να γραφουν και αναρωτιέμαι τι γινόταν παλαιότερα.

 

Λέτε να βελτιωναν και τα κάρα και να εβαζαν νίτρο στον πωπο του αλόγου;

 

Ακου λέει "τρόπος ζωης" ο μοτοσυκλετισμος!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το προβλημα με τα ηλεκτρικα οχηματα 2τροχα η 4τρονα θεωρω οτι  εμφανιζεται την ωρα που χρειαζονται αντικατασταση τα ηλεκτρικα στοιχεια (μπαταριες)

δεν υπαρχει καμια ενημερωση για την διαρκεια ζωης των, στην πτωση της αποδοσης των κατα την διαρκεια αυτου ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ  ΣΕ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΤΙΜΕΣ 

 

Υπάρχει... πριν τρία χρόνια σε έκθεση μοτοσικλέτας στο Γκάζι, μια γερμανική εταιρεία είχε φέρει δυο ηλεκτρικά σκούτερ, ένα μικρό («αντίστοιχο» με πενηντάρι) και ένα μεγαλύτερο. κόστιζαν 5 και 7,5 Κ αντίστοιχα, ενώ η αντικατάσταση της μπαταρίας τοποθετούνταν χρονικά στην πενταετία με κόστος 750 € + ΦΠΑ.

 

Όπως είναι εύκολα αντιληπτο, τέτοια οχήματα δεν κάνουν απόσβεση ΠΟΤΕ.

Ακου λέει "τρόπος ζωης" ο μοτοσυκλετισμος!!!

 

Το θέμα είναι τι εννοεί ο καθένας μ' αυτή τη φράση. Δεν εννοούν όλοι το ίδιο.

 

Πέρα απ' αυτό όμως, το αναμφισβήτητο γεγονός είναι ότι η μοτοσικλέτα δεν είναι για όλους, και αντίστοιχα ο «τρόπος ζωής» επίσης δεν είναι για όλους. Για εκείνους λοιπόν που δεν είναι, λογικό είναι όταν το ακούν να πέφτουν από τα σύννεφα και να είναι κάπως έτσι:

 

wtf-face?image=cdn

 

Το βραχυκύκλωμα προσωποποιημένο δηλαδή. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός. Επειδή δηλαδή κάποιος αδυνατεί να το κατανοήσει, σημαίνει ότι αδυνατεί να το κατανοήσει, όχι ότι δεν ισχύει.

Και ναι, όποιος οδηγεί μοτοσυκλέτα είναι μοτοσυκλετιστής, όπως αυτοκινητιστής είναι και όποιος οδηγεί αυτοκίνητο. Εάν κάποια κατηγορία πωρωμένων μοτοσυκλετιστών δε θέλουν να λένε τους υπόλοιπους έτσι για να τονώνουν το εγώ τους, μαγκιά τους, αυτό δε σημαίνει και ότι θα τους πάρουμε στα σοβαρά όμως.

 

Και εννοείται ότι αυτό ισχύει και αμφίδρομα ;) Προσωπικά απλά χαμογελάω διακριτικά σκεπτόμενος πως «μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι»...

Επεξ/σία από Alx1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δεν είναι όλες οι μοτοσικλέτες ίδιες και κυρίως δεν είναι και όλοι οι οδηγοί ίδιοι αλλά γενικώς δεν ισχύει αυτό που λες αλλά το ακριβώς αντίθετο. Ο έλεγχος της μοτοσικλέτας με ταχύτητες και συμπλέκτη είναι απείρως καλύτερος, ταχύτερος, πιο αξιόπιστος σε σχέση με το να μην είχε. Όχι ότι και τα αυτόματα δεν έχουν θέση στην αγορά, αλλά πιο ασφαλή;; Έλεος, απλά.

 

Ο ελεγχος της μοτοσυκλετας (αλλα και του αυτοκινητου), ειναι καλυτερα ελεγχομενος με συμπλεκτη, γιατι εμεις ετσι μαθαμε και ετσι συνηθισαμε και μας εχει γινει βιωμα αυτος ο τροπος οδηγησης. Για καποιον νεο που μπαινει τωρα στο παιγνιδι της οδηγησης, και που πλεον τα αυτοματα ειναι παντου, απο 50 κυβικα εως 1000 και που μπορει ποτε να μην οδηγησει με συμπλεκτη, θα μαθει πανω σε αυτον τον τροπο οδηγησης, και θα εχει τον ελεγχο της μοτοσυκλετας του με αξιοπιστια οπως θα εχεις εσυ κι εγω με συμπλεκτη, γιατι απλα ετσι εμαθε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια super sport με 200 άλογα είναι πιο αργή από μια ηλεκτροκίνητη με 200 ίππους! Οι ηλεκτροκινητήρες βγάζουν την μέγιστη ροπή αμέσως και παραμένει σε όλο το "φάσμα" ίδια . Υπάρχει βίντεο του jay Leno στο YouTube σχετικά με μια εταιρεία mission που κατασκεύαζε τέτοιες μηχανές! Το θέμα μου είναι ότι βγάζουν 300 χιλιόμετρα αυτονομίας αλλά πες ότι εγώ θέλω να πάω Αθήνα, πόση ώρα κάνει να φορτίσει πλήρως. Δεν το αναφέρουν ποτέ και πουθενά

 

 

Έψαξα για τη mission, και απ ότι φαίνετα φαλήρισε πρίν προλάβει να βγάλει μοτοσυκλέτα στην παραγωγή. Αν δείς τα specs δέν είναι να απορρεί κανείς. http://www.roadandtrack.com/new-cars/first-drives/reviews/a5028/2014-mission-rs-electric-motorcycle-first-ride-review/

 

Οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες με 600άρι SS, αλλά το βάρος 50-60 κιλά μεγαλύτερο και η τιμή στα σχεδόν 60 χιλιάδες δολάρια εκτός πραγματικότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναρωτιεμαι πραγματικα ποσοι εχετε στα αληθεια μηχανη ,ποσοι που αυτονομαζεστε μηχανοβιοι ξερετε εστω κ λιγο τι οδηγατε κ τελος ποσοι αναμασατε την μοτοσυκλετιστικη φεηκ κουλτουρα των ελληνικων φορουμ

 

1) ο συμπλεκτης ειναι απαραιτητος οταν εχεις κινητηρα εσωτερικης καυσης ο οποιος αποδιδει την μεγιστη ροπη του σε περιορισμενο ευρος στροφων του κινητηρα για να τον κρατας εκει κ να εχεις μεγιστη δυναμη στον τροχο - ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ,ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

2) απο ποτε η απλοποιηση διαδικαστικων καταστρεφει καποια δραστηριοτητα; σ αρεσουν οι μηχανες; η βολτα με αυτες πρεπει να σε απασχολει, πως την φρεναρεις σωστα ,τις γραμμες που διαλεγεις ,το πως μπαινεις στην στροφη για να ανοιξεις το γκαζι νωριτερα στην εξοδο κ με ασφαλεια , το πως μπορεις να την στριβεις ομορφα χρησιμοποιοντας αναποδα τιμονια (ναι ισχυει) ,πως μετατοπιζεις το σωμα σου κ πολλα αλλα

 

3) τα ηλεκτρικα μηχανακια με το που κλεισεις το γκαζι εχουν φρενο απο τον ηλεκτροκινητηρα το οποιο μαλιστα επιστρεφει ενεργεια στην μπαταρια ,το ποσο φρενο θες ειναι επισης ρυθμιζομενο οπως κ αλλες παραμετροι του κινητηρα μεσω ενος app

 

ελεος με τον καθενα που την ειδε κατι κ υπερσπιζεται βραχναδες κ οχι την ιδια την ουσια του μοτοσυκλετισμου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ελεγχος της μοτοσυκλετας (αλλα και του αυτοκινητου), ειναι καλυτερα ελεγχομενος με συμπλεκτη, γιατι εμεις ετσι μαθαμε και ετσι συνηθισαμε και μας εχει γινει βιωμα αυτος ο τροπος οδηγησης. Για καποιον νεο που μπαινει τωρα στο παιγνιδι της οδηγησης, και που πλεον τα αυτοματα ειναι παντου, απο 50 κυβικα εως 1000 και που μπορει ποτε να μην οδηγησει με συμπλεκτη, θα μαθει πανω σε αυτον τον τροπο οδηγησης, και θα εχει τον ελεγχο της μοτοσυκλετας του με αξιοπιστια οπως θα εχεις εσυ κι εγω με συμπλεκτη, γιατι απλα ετσι εμαθε.

 

Έχω οδηγήσει επί σειρά ετών και μεγάλα αυτόματα σκούτερ, και αυτό που λες δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο έλεγχος που έχεις με το ένα και με το άλλο απλά δεν συγκρίνονται. Το με τι έχει μάθει κάποιος είναι εντελώς άσχετο εφόσον κάποια πράγματα μπορείς να τα κάνεις με το ένα αλλά με το άλλο όχι.

 

αναρωτιεμαι πραγματικα ποσοι εχετε στα αληθεια μηχανη ,ποσοι που αυτονομαζεστε μηχανοβιοι ξερετε εστω κ λιγο τι οδηγατε κ τελος ποσοι αναμασατε την μοτοσυκλετιστικη φεηκ κουλτουρα των ελληνικων φορουμ

 

Κι εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι μ' αυτά που διαβάζω, αλλά δεν το κάνω θέμα ;)

 

1) ο συμπλεκτης ειναι απαραιτητος οταν εχεις κινητηρα εσωτερικης καυσης ο οποιος αποδιδει την μεγιστη ροπη του σε περιορισμενο ευρος στροφων του κινητηρα για να τον κρατας εκει κ να εχεις μεγιστη δυναμη στον τροχο - ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ,ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

Δεν θέλω να σε σοκάρω, αλλά αυτή η ιδιότητα των ηλεκτρικών κινητήρων δεν είναι ακριβώς κάτι το... θετικό. Δεν ξέρω τι σε οδήγησε σ' αυτό το λάθος συμπέρασμα. Το θετικό είναι να έχει τον έλεγχο ο οδηγός, όχι το όχημα, ούτε κάποιο απ. Ο καλύτερος έλεγχος είναι με συμπλέκτη. Λυπάμαι αν σου χαλάω την φαντασίωση, αλλά έτσι είναι.

 

ελεος με τον καθενα που την ειδε κατι κ υπερσπιζεται βραχναδες κ οχι την ιδια την ουσια του μοτοσυκλετισμο

 

το έλεος είναι με τον καθένα που μιλάει για πράγματα τα οποία δεν γνώρισε ποτέ, και για τα οποία δεν έχει ιδέα, αλλά μιλάει σαν να ξέρει τα πάντα. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3) τα ηλεκτρικα μηχανακια με το που κλεισεις το γκαζι εχουν φρενο απο τον ηλεκτροκινητηρα το οποιο μαλιστα επιστρεφει ενεργεια στην μπαταρια ,το ποσο φρενο θες ειναι επισης ρυθμιζομενο οπως κ αλλες παραμετροι του κινητηρα μεσω ενος app

 

 

Και οι κλασσικές μοτοσυκλέτες φρενάρουν μόλις κλείσεις το γκάζι, και μάλιστα πολύ πιό έντονα σε σχέση με ενα αυτοκίνητο, καθώς επειδή λειτουργούν σε πιό υψηλές στροφές, το engine braking είναι πιό δυνατό.

 

Απο κεί και πέρα δέν θέλεις και πάρα πολύ φρενάρισμα στον πίσω τροχό γιατι μπορεί να σου γλιστρήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο φρεναρισμα εχουμε το ABS, οπου τα ηλεκτρονικα κλπ παρακολουθουν την προσφυση των τροχων και φροντιζουν να μην μπλοκαρει ο τροχος αντι να το κανει ο οδηγος που δεν θα το εκανε το ιδιο αποτελεσματικα στις περισσοτερες των περιπτωσεων.

 

Το ιδιο θα γινει τωρα και με το γκαζι(χωρις συμπλεκτη) στις ηλεκτρικες μηχανες με αφθονη ροπη: ηλεκτρονικο συστημα θα παρακολουθει την προσφυση των τροχων και φροντιζει να μην σπιναρει ο τροχος αντι να το κανει ο οδηγος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...