Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
voltmod

Η Mini αποκάλυψε το πρώτο της υβριδικό όχημα, το Countryman S E

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το υβριδικό all-wheel drive Countryman S E ανακοίνωσε η εταιρεία Mini πρόσφατα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Αυτό που είναι αναμφισβήτητα ενδιαφέρον, είναι ότι πρόκειται για ένα all-wheel drive όχημα, ο κινητήρας βενζίνης του οποίου δίνει κίνηση στον μπροστινό εμπρόσθιο άξονα την ώρα που ο οπίσθιος άξονας συνδέεται σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Συνδυαστικά, τα δύο powertrains προσφέρουν 221 ίππους, με την μηχανή εσωτερικής καύσης διπλού τούρμπο (twin turbo) να αποδίδει 134 ίππους και το ηλεκτρικό μοτέρ να προσφέρει 87 ίππους. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα υβριδικά μοντέλα, το Countryman S E διαθέτει πολλαπλά modes με βάση τον τρόπο λειτουργίας, την αυτονομία κ.ά.

 

Αυτά τα modes, τα οποία η Mini αποκαλεί eDrive modes περιλαμβάνουν λειτουργία αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ, ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την μηχανή εσωτερικής καύσης, αλλά με την δεύτερη να εισέρχεται σε λειτουργία στις υψηλές στροφές ή σε περιπτώσεις μεγάλης επιτάχυνσης καθώς και mode αποκλειστικής λειτουργίας της μηχανής εσωτερικής καύσης που κρατάει την μπαταρία “γεμάτη. Σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, το Mini Countryman S E μπορεί να κινηθεί για 25 μίλια περίπου.

 

Το ηλεκτρικό σύστημα του Countryman S E βασίζεται στην πλατφόρμα eDrive που χρησιμοποιείται από την μητρική εταιρεία BMW στα ηλεκτρικά οχήματα i3 και i8. Σε κάποια φάση –ενδεχομένως το 2019- η Mini πρόκειται να παρουσιάσει ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο Mini. Στην σημερινή μορφή του Countryman S E είναι μακρύτερο κατά οκτώ ίντσες και φαρδύτερο κατά μία ίντσα σε σχέση με τα σημερινά μοντέλα Countryman. Στο εσωτερικό του διαθέτει οθόνη 6,5 ιντσών για navigation και media playback, πανοραμική οροφή, keyless entry, laser προβολείς καθώς και προβολείς ομίχλης. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακόμα την ημερομηνία διάθεσης ή το κόστος του νέου μοντέλου της.

 

 

Link.png Site: Engadget

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το twinpower μοτέρ το βάφτισαν twin turbo στο engaged. Ότι να 'ναι. Τρικυλινδρο 1500κ.εκ είναι με ένα τούρμπο. Παντως δεν βλέπω καμμιά πρωτοπορία. Άλλο ένα υβριδικό, απλά με συμπαθητική δύναμη.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο το αυτοκινητο υποφερει απο ελλειψη αισθητικης. Ειλικρινα, ειναι κακασχημο.

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα καλα μετά από 3 χρόνια που βόλταρε στους δρομους το φουλ ηλεκτροκινητο με 250 κιλα μπαταριες μινι e,

 

ακομα δεν το βγαζουν στην παραγωγη???

 

αλλα αφου πουλανε καλά τα peugeot-κινητα που βαφτισανε bmw, γιατι να αγχωνονται..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Παντως δεν βλέπω καμμιά πρωτοπορία. Άλλο ένα υβριδικό, απλά με συμπαθητική δύναμη.

 

Εδώ έχεις λάθος... δεν ειναι ενα ακομα υβριδικο (οπως τα γνωρισαμε απο την Toyota). Ειναι ενα απο τα νέας σοδειάς υβριδικά τα οποια μπορουν να κινηθουν πληρως ανεξαρτητα με ρευμα. Οπερ σημαινει οτι σε καθημερινη χρήση εντος πολης με την αυτονομια που σου δίνει, ο βενζινοκινητηρας δεν θα παρει ποτε μπροστα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο το αυτοκινητο υποφερει απο ελλειψη αισθητικης. Ειλικρινα, ειναι κακασχημο.

 

 

Συμφωνώ. Άσε που δεν είναι mini, bmw είναι. Αυτό είναι mini και original και ηλεκτρικό!

 

Electricmini02.jpg

Electricmini01.jpg

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μια αρχή βρε παιδιά.Μακαρι όλοι να αρχίσουν να βγάζουν υβριδικά και ηλεκτρικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει οκ.... Μεγειες στην BMW για το νέο μοντέλο.

 

Απλά επειδή μόνο mini δεν είναι πλέον αυτά τα αυτοκίνητα γιατί δεν αλλάζουν το όνομα από mini σε maxi?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα με 25 μίλια αυτονομίας με τον ηλεκτρικό κινητήρα δεν είναι καλό ούτε για καθημερινή αποκλειστικά ηλεκτρική χρήση

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού ο βενζινοκινητήρας δεν χρειάζεται μέσα στην πόλη, γιατί να κουβαλάς 300 κιλά βάρος τσάμπα; Ας ήταν πλήρως ηλεκτρικό με μία μικρή γεννήτρια σαν το i3.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω γιατί αλλά τα κλασικά μινι τουλάχιστον μου δίνουν την εντύπωση πως αν τα οδηγήσεις σε ελληνικούς δρόμους θα διαλυθούν. Ώραία αμαξάκια γενικότερα αλλά για ευροπαικά πρότυπα δρόμων, όχι για τους κατσικόδρομους της Αθήνας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν παρεις παραδειγμα τα προηγουμενα mini...όσο πιο σύνθετο γίνεται τόσο περισσότερο τρέχεις στα συνεργεια.Με τιμές service και ζημιών στα ύψη.Οσο βεβαια υπαρχουν οι γυναικες θα πουλαει σαν τρελό.αλλο ένα μάθημα τι σημαίνει σωστό Marketing μετά την Apple βεβαίως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.