Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει, είναι ένα θέμα που σηκώνει πολύ συζήτηση, όταν έχεις κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα και είσαι σε φάση «καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» το ζεσταίνεις 3-4 λεπτά.

Αλλά σε κινητήρα φορτωμένο με χιλιόμετρα, το θεωρώ σπατάλη καυσίμου, εκτός αν μιλάμε για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ή καρμπυρατεράτο.

  • Like 1
  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι θα κερδίσεις έτσι?

 

 

Ο μηχανικος μου ειπε οτι το πολυ ενα λεπτο φτανει για να κυκλοφορησει το λαδι .Στα αυτοκινητα που δεν εχουν καρμυρατερ οτιδηποτε αλλο ειναι περιττο .Καταναλλωση και ρυποι....Παντα οπως προειπα ξεκιναμε χαλαρα και χωρις αποτομα γκαζια και φρενα αν δεν ειναι απαραιτητα τα τελευταια .

 

 

Καποια αυτοκινητα το γραφουν και στο manual .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Δημοσ.

1 λεπτό το πολύ 2 παιδιά αρκούν, μετά αλλαγή στις 2500 στροφές μέχρι να πιάσει θερμοκρασία.

  • Like 3
Δημοσ.

Εντάξει, είναι ένα θέμα που σηκώνει πολύ συζήτηση, όταν έχεις κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα και είσαι σε φάση «καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» το ζεσταίνεις 3-4 λεπτά.

Αλλά σε κινητήρα φορτωμένο με χιλιόμετρα, το θεωρώ σπατάλη καυσίμου, εκτός αν μιλάμε για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ή καρμπυρατεράτο.

Ακριβώς... Δεν έχει νόημα γιστι στο ρελαντί ρουφάει

Μέχρι να στρίψουμε δυόμισι χιλιάδες φορές, θα έχει τελειώσει η βενζίνη..

Αλλαγή ρε μαν στις 2500,δηλαδή εσύ στις πόσες λες για αλλαγή;

 

Όπως και να έχει στο δικό μου το 20αρι έχει γίνει 15, δεν ξέρω για εσάς.

Δημοσ.

http://www.makeleio.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B8/

 

Και μετα μου λενε γιατι σε παλιο αυτοκινητο βαζω 5w40 ή 0w40..

Γιατι τα λαδια ειναι πολυτυπα!

 

Η διαφορά μεταξύ δύο λιπαντικών 0W-40 και 10W-40 είναι μόνο ως προς το χειμώνα, όπου το πρώτο (0W) ρέει πολύ πολύ πιο

εύκολα από το δεύτερο (10W). Στο καλοκαίρι όμως παρουσιάζουν παρόμοια ή ίδια συμπεριφορά (δείκτης 40)

Δημοσ.

http://www.makeleio.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B8/

 

Και μετα μου λενε γιατι σε παλιο αυτοκινητο βαζω 5w40 ή 0w40..

Γιατι τα λαδια ειναι πολυτυπα!

 

Η διαφορά μεταξύ δύο λιπαντικών 0W-40 και 10W-40 είναι μόνο ως προς το χειμώνα, όπου το πρώτο (0W) ρέει πολύ πολύ πιο

εύκολα από το δεύτερο (10W). Στο καλοκαίρι όμως παρουσιάζουν παρόμοια ή ίδια συμπεριφορά (δείκτης 40)

Σε πόσο παλιό βάζεις 5w40; τα παλιά θέλουν όλα πιο χοντρό έτσι λένε οι μηχανικοί τουλάχιστον. Τι κερδίζεις με το πιο λεπτό;

Δημοσ.

Σε πόσο παλιό βάζεις 5w40; τα παλιά θέλουν όλα πιο χοντρό έτσι λένε οι μηχανικοί τουλάχιστον. Τι κερδίζεις με το πιο λεπτό;

Του 2000 ειναι 16v.

Τα παλια του 80 θελουν χοντρο λαδι 20w50.

  • Like 1
Δημοσ.

Του 2000 ειναι 16v.

Τα παλια του 80 θελουν χοντρο λαδι 20w50.

1998 έχω εγώ και βάζω 10w40, λες να το αλλάξω; τι διαφορές θα δω;

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Mass Air Flow 
Πρόβλημα 
κατα την εκκίνηση και ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ, κατά το γύρισμα του διακόπτη και έπειτα απο γύρισμα της μίζας(δεν είχε πρόβλημα) παρουσίαζε ένα κράτημα μαζί με υψηλές +2000 στορφές.
Επίσης παρουσίαζε ανεβασμένη κατανάλωση βάση οργάνου μέτρησης απο 5-5,8>>7,5-8 (σχετικό βέβαια πρέπει να είναι ελεγχόμενο κάπως το πρατήριο για καλή βενζίνη).

Ενέργειες 
1.Με Χρήση υγρού Καθαρισμού Μπέκ και κυκλώματος τροφοδοσίας της mitsubishi το φαινόμενο παρουσίασε μια προσωρινή βελτίωση σκεπτόμενος ότι έφταιγε κακής ποιότητας βενζίνη.

2.Ελεγχος MAF καθαρισμός , έλεγχος φιλτροκούτι και φίλτρο(αλλαγμένο) έπειτα από ένδειξη σήματος κινητήρα στο ταμπλό, έλεγχος με τον υπολόγιστή της εταιρείας και ενέργειες διαγραφής .

Παρουσίασε αισθητή βελτίωση κατά την εκκίνηση, έχουν μείνει μόνο οι υψηλές (για μένα) στροφές στην εκκίνηση.
Κατανάλωση 177χλμ με 11,8λίτρα

Δημοσ.
17 ώρες πριν, dmar2000 είπε

Mass Air Flow 
Πρόβλημα 
κατα την εκκίνηση και ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ, κατά το γύρισμα του διακόπτη και έπειτα απο γύρισμα της μίζας(δεν είχε πρόβλημα) παρουσίαζε ένα κράτημα μαζί με υψηλές +2000 στορφές.
Επίσης παρουσίαζε ανεβασμένη κατανάλωση βάση οργάνου μέτρησης απο 5-5,8>>7,5-8 (σχετικό βέβαια πρέπει να είναι ελεγχόμενο κάπως το πρατήριο για καλή βενζίνη).

Ενέργειες 
1.Με Χρήση υγρού Καθαρισμού Μπέκ και κυκλώματος τροφοδοσίας της mitsubishi το φαινόμενο παρουσίασε μια προσωρινή βελτίωση σκεπτόμενος ότι έφταιγε κακής ποιότητας βενζίνη.

2.Ελεγχος MAF καθαρισμός , έλεγχος φιλτροκούτι και φίλτρο(αλλαγμένο) έπειτα από ένδειξη σήματος κινητήρα στο ταμπλό, έλεγχος με τον υπολόγιστή της εταιρείας και ενέργειες διαγραφής .

Παρουσίασε αισθητή βελτίωση κατά την εκκίνηση, έχουν μείνει μόνο οι υψηλές (για μένα) στροφές στην εκκίνηση.
Κατανάλωση 177χλμ με 11,8λίτρα

Τι αμάξι είναι ; Πόσα χιλιόμετρα έχεις ;

Μπεκ έχεις ογκομετρησει; 

 

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα γ να ρωτήσω ,αν γνωρίζει κάποιος ,στα honda jazz β γενιάς, (2009-2015) τα μπουζί αλλάζουν κάθε 100.000χλμ;

Επίσης, απαιτείται ρύθμιση βαλβίδων κάθε κάποια χλμ;

Έχω μοντέλο του 2009 με 235.000χλμ.

Θυμάμαι μόνο 1 αλλαγή μπουζί στα 100.000 χλμ έχω κάνει.

Το σέρβις reminder θα εμφανιζε την αντίστοιχη  ένδειξη ,αν χρειαζόταν;

Τις τελευταίες ημέρες,στην εκκίνηση θέλει λίγο παραπάνω ώρα επιμονή η μίζα, ενώ επίσης έκανε κ κατι σημάδια σαν "λοξυγγα" σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ επίσης δεν επιτάχυνε όπως συνήθως.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Locke_John είπε

Επαναφέρω το θέμα γ να ρωτήσω ,αν γνωρίζει κάποιος ,στα honda jazz β γενιάς, (2009-2015) τα μπουζί αλλάζουν κάθε 100.000χλμ;

Επίσης, απαιτείται ρύθμιση βαλβίδων κάθε κάποια χλμ;

Έχω μοντέλο του 2009 με 235.000χλμ.

Θυμάμαι μόνο 1 αλλαγή μπουζί στα 100.000 χλμ έχω κάνει.

Το σέρβις reminder θα εμφανιζε την αντίστοιχη  ένδειξη ,αν χρειαζόταν;

Τις τελευταίες ημέρες,στην εκκίνηση θέλει λίγο παραπάνω ώρα επιμονή η μίζα, ενώ επίσης έκανε κ κατι σημάδια σαν "λοξυγγα" σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ επίσης δεν επιτάχυνε όπως συνήθως.

Είχα Honda accord, σωστό είναι να γίνεται κάθε 50,000 χιλιόμετρα έλεγχος διακενων βαλβίδων , και να αλλάξεις και τη φλάντζα ψευτοκαπακου 20€ κάνει .

Μπουζι ότι γράφει αλλά καλό θα ήταν να τα άλλαζες και νωρίτερα . 

Ίσως τα κοψίματα προέρχονται από τα μπουζί ή είναι σημάδια και κάποιου πολλαπλασιαστή ειδικά εάν δεν έχεις αλλάξει σε αυτά τα χιλιόμετρα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Είχα Honda accord, σωστό είναι να γίνεται κάθε 50,000 χιλιόμετρα έλεγχος διακενων βαλβίδων , και να αλλάξεις και τη φλάντζα ψευτοκαπακου 20€ κάνει .

Μπουζι ότι γράφει αλλά καλό θα ήταν να τα άλλαζες και νωρίτερα . 

Ίσως τα κοψίματα προέρχονται από τα μπουζί ή είναι σημάδια και κάποιου πολλαπλασιαστή ειδικά εάν δεν έχεις αλλάξει σε αυτά τα χιλιόμετρα.

 

πολλαπλασιαστη δεν έχω αλλάξει ποτέ, όσο το έχω στα χέρια μου (το πήρα με 70.000 χλμ κ τώρα έχει 235.000χλμ).
ευχαριστώ γ την απάντηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...