_BASSstarlet_ Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Εντάξει, είναι ένα θέμα που σηκώνει πολύ συζήτηση, όταν έχεις κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα και είσαι σε φάση «καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» το ζεσταίνεις 3-4 λεπτά. Αλλά σε κινητήρα φορτωμένο με χιλιόμετρα, το θεωρώ σπατάλη καυσίμου, εκτός αν μιλάμε για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ή καρμπυρατεράτο. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Τι θα κερδίσεις έτσι? Ο μηχανικος μου ειπε οτι το πολυ ενα λεπτο φτανει για να κυκλοφορησει το λαδι .Στα αυτοκινητα που δεν εχουν καρμυρατερ οτιδηποτε αλλο ειναι περιττο .Καταναλλωση και ρυποι....Παντα οπως προειπα ξεκιναμε χαλαρα και χωρις αποτομα γκαζια και φρενα αν δεν ειναι απαραιτητα τα τελευταια . Καποια αυτοκινητα το γραφουν και στο manual . Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2017 από Γιάννης Platano 2
normal40 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 1 λεπτό το πολύ 2 παιδιά αρκούν, μετά αλλαγή στις 2500 στροφές μέχρι να πιάσει θερμοκρασία. 3
_BASSstarlet_ Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Μέχρι να στρίψουμε δυόμισι χιλιάδες φορές, θα έχει τελειώσει η βενζίνη.. 1
normal40 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Εντάξει, είναι ένα θέμα που σηκώνει πολύ συζήτηση, όταν έχεις κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα και είσαι σε φάση «καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» το ζεσταίνεις 3-4 λεπτά. Αλλά σε κινητήρα φορτωμένο με χιλιόμετρα, το θεωρώ σπατάλη καυσίμου, εκτός αν μιλάμε για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ή καρμπυρατεράτο. Ακριβώς... Δεν έχει νόημα γιστι στο ρελαντί ρουφάει Μέχρι να στρίψουμε δυόμισι χιλιάδες φορές, θα έχει τελειώσει η βενζίνη..Αλλαγή ρε μαν στις 2500,δηλαδή εσύ στις πόσες λες για αλλαγή; Όπως και να έχει στο δικό μου το 20αρι έχει γίνει 15, δεν ξέρω για εσάς.
gia_nnis Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 http://www.makeleio.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B8/ Και μετα μου λενε γιατι σε παλιο αυτοκινητο βαζω 5w40 ή 0w40.. Γιατι τα λαδια ειναι πολυτυπα! Η διαφορά μεταξύ δύο λιπαντικών 0W-40 και 10W-40 είναι μόνο ως προς το χειμώνα, όπου το πρώτο (0W) ρέει πολύ πολύ πιο εύκολα από το δεύτερο (10W). Στο καλοκαίρι όμως παρουσιάζουν παρόμοια ή ίδια συμπεριφορά (δείκτης 40)
normal40 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2017 http://www.makeleio.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B8/ Και μετα μου λενε γιατι σε παλιο αυτοκινητο βαζω 5w40 ή 0w40.. Γιατι τα λαδια ειναι πολυτυπα! Η διαφορά μεταξύ δύο λιπαντικών 0W-40 και 10W-40 είναι μόνο ως προς το χειμώνα, όπου το πρώτο (0W) ρέει πολύ πολύ πιο εύκολα από το δεύτερο (10W). Στο καλοκαίρι όμως παρουσιάζουν παρόμοια ή ίδια συμπεριφορά (δείκτης 40) Σε πόσο παλιό βάζεις 5w40; τα παλιά θέλουν όλα πιο χοντρό έτσι λένε οι μηχανικοί τουλάχιστον. Τι κερδίζεις με το πιο λεπτό;
gia_nnis Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Σε πόσο παλιό βάζεις 5w40; τα παλιά θέλουν όλα πιο χοντρό έτσι λένε οι μηχανικοί τουλάχιστον. Τι κερδίζεις με το πιο λεπτό;Του 2000 ειναι 16v. Τα παλια του 80 θελουν χοντρο λαδι 20w50. 1
normal40 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2017 Του 2000 ειναι 16v. Τα παλια του 80 θελουν χοντρο λαδι 20w50. 1998 έχω εγώ και βάζω 10w40, λες να το αλλάξω; τι διαφορές θα δω;
dmar2000 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2019 Mass Air Flow Πρόβλημα κατα την εκκίνηση και ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ, κατά το γύρισμα του διακόπτη και έπειτα απο γύρισμα της μίζας(δεν είχε πρόβλημα) παρουσίαζε ένα κράτημα μαζί με υψηλές +2000 στορφές. Επίσης παρουσίαζε ανεβασμένη κατανάλωση βάση οργάνου μέτρησης απο 5-5,8>>7,5-8 (σχετικό βέβαια πρέπει να είναι ελεγχόμενο κάπως το πρατήριο για καλή βενζίνη). Ενέργειες 1.Με Χρήση υγρού Καθαρισμού Μπέκ και κυκλώματος τροφοδοσίας της mitsubishi το φαινόμενο παρουσίασε μια προσωρινή βελτίωση σκεπτόμενος ότι έφταιγε κακής ποιότητας βενζίνη. 2.Ελεγχος MAF καθαρισμός , έλεγχος φιλτροκούτι και φίλτρο(αλλαγμένο) έπειτα από ένδειξη σήματος κινητήρα στο ταμπλό, έλεγχος με τον υπολόγιστή της εταιρείας και ενέργειες διαγραφής . Παρουσίασε αισθητή βελτίωση κατά την εκκίνηση, έχουν μείνει μόνο οι υψηλές (για μένα) στροφές στην εκκίνηση. Κατανάλωση 177χλμ με 11,8λίτρα
meletis_m Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2019 17 ώρες πριν, dmar2000 είπε Mass Air Flow Πρόβλημα κατα την εκκίνηση και ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ, κατά το γύρισμα του διακόπτη και έπειτα απο γύρισμα της μίζας(δεν είχε πρόβλημα) παρουσίαζε ένα κράτημα μαζί με υψηλές +2000 στορφές. Επίσης παρουσίαζε ανεβασμένη κατανάλωση βάση οργάνου μέτρησης απο 5-5,8>>7,5-8 (σχετικό βέβαια πρέπει να είναι ελεγχόμενο κάπως το πρατήριο για καλή βενζίνη). Ενέργειες 1.Με Χρήση υγρού Καθαρισμού Μπέκ και κυκλώματος τροφοδοσίας της mitsubishi το φαινόμενο παρουσίασε μια προσωρινή βελτίωση σκεπτόμενος ότι έφταιγε κακής ποιότητας βενζίνη. 2.Ελεγχος MAF καθαρισμός , έλεγχος φιλτροκούτι και φίλτρο(αλλαγμένο) έπειτα από ένδειξη σήματος κινητήρα στο ταμπλό, έλεγχος με τον υπολόγιστή της εταιρείας και ενέργειες διαγραφής . Παρουσίασε αισθητή βελτίωση κατά την εκκίνηση, έχουν μείνει μόνο οι υψηλές (για μένα) στροφές στην εκκίνηση. Κατανάλωση 177χλμ με 11,8λίτρα Τι αμάξι είναι ; Πόσα χιλιόμετρα έχεις ; Μπεκ έχεις ογκομετρησει;
Locke_John Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Επαναφέρω το θέμα γ να ρωτήσω ,αν γνωρίζει κάποιος ,στα honda jazz β γενιάς, (2009-2015) τα μπουζί αλλάζουν κάθε 100.000χλμ; Επίσης, απαιτείται ρύθμιση βαλβίδων κάθε κάποια χλμ; Έχω μοντέλο του 2009 με 235.000χλμ. Θυμάμαι μόνο 1 αλλαγή μπουζί στα 100.000 χλμ έχω κάνει. Το σέρβις reminder θα εμφανιζε την αντίστοιχη ένδειξη ,αν χρειαζόταν; Τις τελευταίες ημέρες,στην εκκίνηση θέλει λίγο παραπάνω ώρα επιμονή η μίζα, ενώ επίσης έκανε κ κατι σημάδια σαν "λοξυγγα" σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ επίσης δεν επιτάχυνε όπως συνήθως.
meletis_m Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 44 λεπτά πριν, Locke_John είπε Επαναφέρω το θέμα γ να ρωτήσω ,αν γνωρίζει κάποιος ,στα honda jazz β γενιάς, (2009-2015) τα μπουζί αλλάζουν κάθε 100.000χλμ; Επίσης, απαιτείται ρύθμιση βαλβίδων κάθε κάποια χλμ; Έχω μοντέλο του 2009 με 235.000χλμ. Θυμάμαι μόνο 1 αλλαγή μπουζί στα 100.000 χλμ έχω κάνει. Το σέρβις reminder θα εμφανιζε την αντίστοιχη ένδειξη ,αν χρειαζόταν; Τις τελευταίες ημέρες,στην εκκίνηση θέλει λίγο παραπάνω ώρα επιμονή η μίζα, ενώ επίσης έκανε κ κατι σημάδια σαν "λοξυγγα" σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ επίσης δεν επιτάχυνε όπως συνήθως. Είχα Honda accord, σωστό είναι να γίνεται κάθε 50,000 χιλιόμετρα έλεγχος διακενων βαλβίδων , και να αλλάξεις και τη φλάντζα ψευτοκαπακου 20€ κάνει . Μπουζι ότι γράφει αλλά καλό θα ήταν να τα άλλαζες και νωρίτερα . Ίσως τα κοψίματα προέρχονται από τα μπουζί ή είναι σημάδια και κάποιου πολλαπλασιαστή ειδικά εάν δεν έχεις αλλάξει σε αυτά τα χιλιόμετρα. 1
Locke_John Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, meletis_m είπε Είχα Honda accord, σωστό είναι να γίνεται κάθε 50,000 χιλιόμετρα έλεγχος διακενων βαλβίδων , και να αλλάξεις και τη φλάντζα ψευτοκαπακου 20€ κάνει . Μπουζι ότι γράφει αλλά καλό θα ήταν να τα άλλαζες και νωρίτερα . Ίσως τα κοψίματα προέρχονται από τα μπουζί ή είναι σημάδια και κάποιου πολλαπλασιαστή ειδικά εάν δεν έχεις αλλάξει σε αυτά τα χιλιόμετρα. πολλαπλασιαστη δεν έχω αλλάξει ποτέ, όσο το έχω στα χέρια μου (το πήρα με 70.000 χλμ κ τώρα έχει 235.000χλμ). ευχαριστώ γ την απάντηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα