Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ανεμιστήρα Gigabyte GeForce GTX 1080


gnsdhrw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν λες την αίτηση, εννοείς το:

 

ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

Προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή

(υποβάλλεται ατελώς)

 

Αυτό το έντυπο;

 

Στην προκειμένη περίπτωση, η 8-bit μου λέει ακριβώς αυτό που σου λέει η ινφο...

 

Όσο για την κόσμο, υπάρχει περίπτωση να μην πήγε καν αντιπροσωπεία και να μου τα λένε έτσι ότι πήγε;

δεν ξερω εαν λενε αληθεια γιατι την δικια μου που την εστειλε το μαγαζι στην αντιπροσωπια της gigabyte αναγνωρισε το προβλημα. θα σου δωσω και ενα λινκ για τα εντυπα.τρεις σελιδες ειναι.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν ξερω εαν λενε αληθεια γιατι την δικια μου που την εστειλε το μαγαζι στην αντιπροσωπια της gigabyte αναγνωρισε το προβλημα. θα σου δωσω και ενα λινκ για τα εντυπα.τρεις σελιδες ειναι.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html

Ερώτηση. 'Όταν η αντιπροσωπεία της Gigabyte αναγνώρισε το πρόβλημα της κάρτας σου, δέχτηκαν να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου πίσω;

 

Σε περίπτωση που λένε αλήθεια για την κάρτα μου ότι η αντιπροσωπεία της Gigabyte την είδε, άλλα δεν τους βγάζει βλάβη, εκεί δικαιούμαι τα λεφτά μου πίσω; Εγώ είμαι 1000 % βέβαιος ότι τον κάνει αυτόν τον ήχο!

 

Να σκεφτείς, ο υπεύθυνος πωλήσεων που μίλησα σήμερα για όλο αυτό που γράφω, μου είπε πως τον ρώτησαν αν αυτός ο ήχος προέρχεται από κάνα τροφοδοτικό μου ή από τίποτε άλλο και'γώ τος είπα κατηγορηματικά όχι γιατί έχω καταρχάς, τροφοδοτικό 850 Watt 80 Plus Gold της EVGA, και ότι με την παλιά κάρτα μου, άλλα και με άλλη κάρτα γραφικών 1080 δε μου κάνει αυτόν τον ήχο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση. 'Όταν η αντιπροσωπεία της Gigabyte αναγνώρισε το πρόβλημα της κάρτας σου, δέχτηκαν να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου πίσω;

 

Σε περίπτωση που λένε αλήθεια για την κάρτα μου ότι η αντιπροσωπεία της Gigabyte την είδε, άλλα δεν τους βγάζει βλάβη, εκεί δικαιούμαι τα λεφτά μου πίσω; Εγώ είμαι 1000 % βέβαιος ότι τον κάνει αυτόν τον ήχο!

 

Να σκεφτείς, ο υπεύθυνος πωλήσεων που μίλησα σήμερα για όλο αυτό που γράφω, μου είπε πως τον ρώτησαν αν αυτός ο ήχος προέρχεται από κάνα τροφοδοτικό μου ή από τίποτε άλλο και'γώ τος είπα κατηγορηματικά όχι γιατί έχω καταρχάς, τροφοδοτικό 850 Watt 80 Plus Gold της EVGA, και ότι με την παλιά κάρτα μου, άλλα και με άλλη κάρτα γραφικών 1080 δε μου κάνει αυτόν τον ήχο!

Απορω πως δεν βρισκουν το προβλημα.πρεπει να δεις μετα απο ποιες στροφες το κανει να τους πεις και αυτο.στην δικη μου περιπτωση δεχτηκαν να παρω μια καρτα οποια θελω με τα ιδια χρηματα.τωρα οσων αφορα εσενα δεν ξερω ουτε γιατι εγινε αυτο.τους εχεις δειξει το βιντεο?αν δεν βρεις ακρη προχωρα με την καταγγελια αλλα πες τους το πριν μπας και αλλαξει κατι.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορω πως δεν βρισκουν το προβλημα.πρεπει να δεις μετα απο ποιες στροφες το κανει να τους πεις και αυτο.στην δικη μου περιπτωση δεχτηκαν να παρω μια καρτα οποια θελω με τα ιδια χρηματα.τωρα οσων αφορα εσενα δεν ξερω ουτε γιατι εγινε αυτο.τους εχεις δειξει το βιντεο?αν δεν βρεις ακρη προχωρα με την καταγγελια αλλα πες τους το πριν μπας και αλλαξει κατι.

Κι εγώ το ίδιο απορώ! Όταν μίλησα πριν 2 μήνες με 8-bit και τους τό'πα αυτό για βίντεο, μου είπαν ότι αυτό μπορεί να το κάνει οποιουδήποτε! Κάτι τέτοιο... Όχι, δεν τους έδειξα κάποιο βίντεο γενικά, άλλα και να το κάνω, θα μου πουν πάνω κάτω τα ίδια... Είναι αυτό που μού'πες πριν, ότι μου μιλάνε λες και τα βγάζω απ'το κεφάλι μου αυτά! Τι ακριβώς να τους πω περί καταγγελίας;

 

Να κάνω την καταγγελία πρώτα και μετά να τους το πω ότι τους κατήγγειλα, ή να τους πω ότι θα τους καταγγείλω, δηλαδή σαν προειδοποίηση;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το ίδιο απορώ! Όταν μίλησα πριν 2 μήνες με 8-bit και τους τό'πα αυτό για βίντεο, μου είπαν ότι αυτό μπορεί να το κάνει οποιουδήποτε! Κάτι τέτοιο... Όχι, δεν τους έδειξα κάποιο βίντεο γενικά, άλλα και να το κάνω, θα μου πουν πάνω κάτω τα ίδια... Είναι αυτό που μού'πες πριν, ότι μου μιλάνε λες και τα βγάζω απ'το κεφάλι μου αυτά! Τι ακριβώς να τους πω περί καταγγελίας;

 

Να κάνω την καταγγελία πρώτα και μετά να τους το πω ότι τους κατήγγειλα, ή να τους πω ότι θα τους καταγγείλω, δηλαδή σαν προειδοποίηση;

Οταν κατεβασεις τα χαρτια πες τους και ενημερωσε τους οτι θα συνεχισεις με καταγγελια. λογικα θα κανουν πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν κατεβασεις τα χαρτια πες τους και ενημερωσε τους οτι θα συνεχισεις με καταγγελια. λογικα θα κανουν πισω

Όταν κατεβάσω τα χαρτιά; Εννοείς άμα τα συμπληρώσω πρώτα; Έχω μπερδευτεί λίγο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κατεβάσω τα χαρτιά; Εννοείς άμα τα συμπληρώσω πρώτα; Έχω μπερδευτεί λίγο...

Ναι βρε παιδι μου ξεκινα να τα συμπληρωνεις και πες του το ταυτοχρονα. πιστευω θα κανουν πισω.. αυτοι πονταρουν καμμια φορα στο οτι δεν θελουμε να χαλαστουμε και δεν θα μπουμε στον κοπο να το τρεξουμε.. ξεκινα το εσυ και βλεπεις τι θα σου πουνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κακός από εξαρχής που δεν επεμενες να σου δώσουν άλλη,ήταν doa,που βάσει νόμου ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να σου δώσει αντικατάσταση ίδια κάρτα, έπρεπε να πάρεις τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή για να σου λέγανε πως να κινηθείς,από την στιγμή που τους άφησες να την στείλουν gigabyte με rms,πάει πέταξε το πουλάκι.Επιστροφη χρημάτων θα μπορούσες να ζητήσεις μόνο στην περίπτωση αν ήταν νεκρή και δεν συμφωνούσε με αυτό που θα σου έδιναν αν δεν είχαν το ίδιο προϊόν.

Μην γράφουμε ότι νάνε το DOA Δεν ορίζεται πουθενά από το νόμο, οτιδήποτε έρθει ελαττωματικό κανονικά πάει αντιπροσωπεία για επισκευή ή αντικατάσταση

Κάποιες εταιρίες το εφαρμόζουν, και το έχουν υιοθετήσει και κάποια κατάστημα, παρόλα αυτά δεν είναι νόμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην γράφουμε ότι νάνε το DOA Δεν ορίζεται πουθενά από το νόμο, οτιδήποτε έρθει ελαττωματικό κανονικά πάει αντιπροσωπεία για επισκευή ή αντικατάσταση

Κάποιες εταιρίες το εφαρμόζουν, και το έχουν υιοθετήσει και κάποια κατάστημα, παρόλα αυτά δεν είναι νόμος

οχι.ο νομος λεει οτι εαν κατι δεν κανει την δουλεια που προοριζεται να κανει παιρνεις τα χρηματα πισω. αρκει να το επιστρεψεις μεσα σε 7 μερες.ακομα και να δουλευει εχεεις αυτο το δικαιωμα. και τι σημαινει οτι δεν οριζεται απο τον νομο?αν σου πουλανε δλδ 800 ευρω κατι που ειναι χρησιμο μονο ως τουβλο δεν εχεις δικαιωμα να το πας πισω και να παρεις κατι που να δουλευει?αλλιως ας πουλανε μονο χαλασμενα η να κανουν παραγγελια απ εξω μονο refurbished για δικη τους οικονομια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οχι.ο νομος λεει οτι εαν κατι δεν κανει την δουλεια που προοριζεται να κανει παιρνεις τα χρηματα πισω. αρκει να το επιστρεψεις μεσα σε 7 μερες.ακομα και να δουλευει εχεεις αυτο το δικαιωμα. και τι σημαινει οτι δεν οριζεται απο τον νομο?αν σου πουλανε δλδ 800 ευρω κατι που ειναι χρησιμο μονο ως τουβλο δεν εχεις δικαιωμα να το πας πισω και να παρεις κατι που να δουλευει?αλλιως ας πουλανε μονο χαλασμενα η να κανουν παραγγελια απ εξω μονο refurbished για δικη τους οικονομια.

Δεν είπα ότι δεν περνεις άλλο ο νόμος όμως πουθενά δεν γράφει αυτά που λες ούτε για 7 μέρες ούτε τίποτα

Το επιστρέφεις πάει αντιπροσωπεία και είτε γίνεται επισκευή είτε αντικατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα ότι δεν περνεις άλλο ο νόμος όμως πουθενά δεν γράφει αυτά που λες ούτε για 7 μέρες ούτε τίποτα

Το επιστρέφεις πάει αντιπροσωπεία και είτε γίνεται επισκευή είτε αντικατάσταση

Όντως δεν είναι νόμος αλλά πολλά μαγαζιά το έχουν σαν παροχή,και σημαίνει οτι αν παρουσιαστεί βλαβη στο διάστημα αυτό(συνήθως 7 μέρες) σου αλλάζουν οι ίδιοι άμεσα το προιόν με καινούριο.Αυτο κερδίζει κάποιος με το DOA.Οτι θα πάρει άμεσα καινούριο,σε αντίθεση με την εγγύηση που πάει αντιπροσωπεία και μπορουν να σου δώσουν refurbished ή να σου επισκευάσουν το ίδιο.

Τώρα αυτό που ισχυρίζονται πολλοί οτι μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω έτσι εύκολα ,το έχω ξαναπεί οτι δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.Καλύπτεσαι από την εγγύηση και αν το κατάστημα-αντιπροσωπία πράξει τα απαραίτητα (επισκευή-αντικατάσταση-πιστωτικό) ,είναι καλυμένοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου υπαρχει ευρωπαικη οδηγια για ακυρωση αγορας σε οποιοδηποτε προιον μεσα σε 10 μερες.

αυτό λέγεται υπαναχώρηση ,είναι διαφορετική πείρτωση από DOA.Σου δίνει το δικαίωμα να επιστρέψεις προιον εντός αυτης της περιόδου,και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Δυστυχώς στην Ελλάδα, αυτό γίνεται αυστηρά και μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία,άσε που και έτσι μερικά μαγαζιά θα σου βγάλουν το λάδι,σε αντίθεση με το εξωτερικό ,από όσα έχω ακούσει ,μπορεί κάποιος να το δοκιμάσει κανονικά και να το επιστρέψει απλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου υπαρχει ευρωπαικη οδηγια για ακυρωση αγορας σε οποιοδηποτε προιον μεσα σε 10 μερες.

 

Razorblade334 γιατί μπλέκεις άσχετα πράγματα μεταξύ τους και συνεχίζεις να λες ανακρίβειες; Αφού σου έξηγούν δύο άνθρωποι ότι νόμος για DOA δεν υπάρχει.

 

1) Ευρωπαϊκή Οδηγία ≠ Ελληνική Νομοθεσία. Οπότε ακόμα και αν υπήρχε ευρωπαϊκή οδηγία για ακύρωση αγοράς σε οποιοδήποτε προϊόν μέσα σε 10 μέρες, αν δεν είχε ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο, δε θα ίσχυε.

 

2) Δεν υπάρχει αυτό που λες, υπάρχει το δικαίωμα σε υπαναχώρηση από αγορά από απόσταση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς (δεν ισχύει το δικαίωμα αυτό για αγορές από φυσικό κατάστημα)

ν2251/1994 (σελ 6, άρθρο 3, παρ 6)

 

3) Το DOA είναι υπηρεσία που παρέχουν τα καταστήματα αν θέλουν και για όση διάρκεια θέλουν (7 μέρες, 10 μέρες) και με όποιους όρους θέλουν (αρκεί βέβαια να μην είναι παράνομοι).

 

EDIT: Με πρόλαβε ο mcrae13 όσο έγραφα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Razorblade334 γιατί μπλέκεις άσχετα πράγματα μεταξύ τους και συνεχίζεις να λες ανακρίβειες; Αφού σου έξηγούν δύο άνθρωποι ότι νόμος για DOA δεν υπάρχει.

 

1) Ευρωπαϊκή Οδηγία ≠ Ελληνική Νομοθεσία. Οπότε ακόμα και αν υπήρχε ευρωπαϊκή οδηγία για ακύρωση αγοράς σε οποιοδήποτε προϊόν μέσα σε 10 μέρες, αν δεν είχε ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο, δε θα ίσχυε.

 

2) Δεν υπάρχει αυτό που λες, υπάρχει το δικαίωμα σε υπαναχώρηση από αγορά από απόσταση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς (δεν ισχύει το δικαίωμα αυτό για αγορές από φυσικό κατάστημα)

ν2251/1994 (σελ 6, άρθρο 3, παρ 6)

 

3) Το DOA είναι υπηρεσία που παρέχουν τα καταστήματα αν θέλουν και για όση διάρκεια θέλουν (7 μέρες, 10 μέρες) και με όποιους όρους θέλουν (αρκεί βέβαια να μην είναι παράνομοι).

 

EDIT: Με πρόλαβε ο mcrae13 όσο έγραφα.

Καλά τα λες αλλά αυτό  οτι δεν ισχύει για αγορά από φυσικό κατάστημα,είναι 'μαϊμουδιά' ορισμένων καταστημάτων στην Ελλάδα..Κανονικά ισχύει και από φυσικό κατάστημα να αγοράσεις,είναι δικαίωμά σου.Προσωπικά έχω επιστρέψει αρκετές φορές ,χωρίς να έχω ανοίξει συσκευασία και δεν μου έφεραν ποτέ αντίρρηση.Και σε γνωστά μαγαζιά,Πλαισιο eshop και άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...