Προς το περιεχόμενο

LG Oled55b6v - πρόβλημα!


Scorpio21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά.

Στις 28/11/2016 αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση από Κοτσοβωλο στη Χαλκίδα. Τα ξημερώματα του Σαββάτου καθώς έπαιζα στο PS4 έκανε ένα δυνατό θόρυβο, πάγωσε και έσβησε. Στην αρχή νόμιζα πως έφταιγε το Ps4 και το έκλεισα. Στη συνέχεια καθώς ήμουν στο μενού της τηλεόρασης ξαναπαγωσε και δεν ανταποκρινοταν! Μετά από λίγο έσβησε από μόνη της και από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν ανοίγει καν!

 

Αφού μίλησα με το κατάστημα και την αντιπροσωπεία της LG σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από κάποιον τεχνικό της LG.

Μου είπε να έρθει να την παραλάβει για να την ελέγξει. Με τα πολλά του είπα θα ξαναμιλήσουμε αύριο.

Το πρόβλημα μου είναι ότι θέλω να ζητήσω αντικατάσταση της τηλεόρασης και όχι επισκευή. Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία με το θέμα?

Η τηλεόραση έχει προφανώς εγγύηση απλά έχω πετάξει την κούτα. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντικατάσταση γίνεται σε περίπτωση DOA ή όταν δεν υπαρχει ανταλλακτικό η τέλος πάντων καθυστερεί πάρα πολύ η επισκευή (20+ ημέρες).

Αφού εχεις ήδη 1 μήνα περίπου την τηλεόραση κανονικά θα πάει σε εξουσιοδοτημένο τεχνικό και μετά θα δεις τι θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. <br>

Στις 28/11/2016 αγόρασα τη συγκεκριμένη τηλεόραση από Κοτσοβωλο στη Χαλκίδα. Τα ξημερώματα του Σαββάτου καθώς έπαιζα στο PS4 έκανε ένα δυνατό θόρυβο, πάγωσε και έσβησε. Στην αρχή νόμιζα πως έφταιγε το Ps4 και το έκλεισα. Στη συνέχεια καθώς ήμουν στο μενού της τηλεόρασης ξαναπαγωσε και δεν ανταποκρινοταν! Μετά από λίγο έσβησε από μόνη της και από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν ανοίγει καν! <br><br>

Αφού μίλησα με το κατάστημα και την αντιπροσωπεία της LG σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από κάποιον τεχνικό της LG.<br>

Μου είπε να έρθει να την παραλάβει για να την ελέγξει. Με τα πολλά του είπα θα ξαναμιλήσουμε αύριο. <br>

Το πρόβλημα μου είναι ότι θέλω να ζητήσω αντικατάσταση της τηλεόρασης και όχι επισκευή. Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία με το θέμα? <br>

Η τηλεόραση έχει προφανώς εγγύηση απλά έχω πετάξει την κούτα. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. :)

Πρόσφατα διάβαζα για προβληματικους μετασχηματιστες στις LG και από αυτά που γράφεις τα "συμπτώματα " ταιριάζουν. Ειδικός δεν είμαι αλλά είναι εύκολο να τσεκάρεις τα ρεύματα του μετασχηματιστη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η κουτα δεν σε ενδιαφερει ,δεν ημαστε υποχρεωμενοι να την κραταμε,ενημερωσε μας ομως αμα θελεις το τι εγινε,σιγουρα για επισκευη παει και μενα μετασχηματιστει μου μυριζει φανταζομαι μικρο το κακο περαν της ταλαιπορειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα περιμένω τεχνικό να έρθει να παραλάβει την τηλεόραση. Αν είναι δυνατόν να σκας τόσα λεφτά και μετά από ένα μήνα να σου βγάζει βλάβη. Μεγάλη ατυχία.

Εντωμεταξύ έχω "χτενίσει" όλα τα forum και δεν εχω βρει κάποια παρόμοια περίπτωση με

την δικιά μου.

 

Κάτι άλλο που με αγχώνει είναι μη γίνει καμία ζημιά από τον ίδιο τον τεχνικό. Έχω ακούσει περιπτώσεις σε παρόμοιες καταστάσεις και τα προϊόντα γυρνούσαν πίσω με σημάδια, φθορές κτλ. Τέλος πάντων για ότι νεότερο θα στείλω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα είχαν θέμα και οι άλλες συσκευές που έχω συνδέσει στο πολυπριζο ασφάλειας αν εκανε το ρεύμα τα κόλπα του? Ήταν πρόβλημα της τηλεόρασης καθαρά. Αλλά ναι,ένας σταθεροποιητης ή ένα ups θα ήταν μια πολύ καλή αγορά. Έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο?

Τέλος πάντων, ήρθε σήμερα ο τεχνικός και παρέλαβε την τηλεόραση. Ελπίζω να έχω νεότερα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι στην δικιά σου φάση σίγουρα δεν έφταιγε το ρεύμα απλα ένας σταθεροποιητής ειναι καλός για να γλυτώσεις απο υπέρταση ,έχασα ενισχυτη και μάλιστα ακριβό ακούστηκε ενα μπαμ (η περιοχή μου έχει απίστευτες αυξομειώσεις ειδικα όταν βρέχει ) πανω στο πολυ μπριζο ειχε και άλλες συςκευες αλλα μονο ο ενισχυτης έπαθε ζημιά ,πέρασε το ρεύμα τον μετασχηματιστεί και εκανε τα κυκλώματα τοστιέρα ,πηρα έναν απο το e shop που ηταν σε προσφορά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Έχουν περάσει τόσες μέρες και δεν εχω κανένα νέο. Ναι ξέρω, είναι λίγο περίεργες οι μέρες λόγω εορτών αλλά μου φαίνεται ψιλοαπαραδεκτη αυτή η καθυστέρηση.

Ο τεχνικός εδώ στη Χαλκίδα μου είχε πει την περασμένη εβδομάδα ότι έκανε αίτηση αντικατάστασης στην LG και ότι τη Δευτέρα που μας πέρασε θα είχα απαντήση.

Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG αλλά μου λένε κάνε υπομονή και τα σχετικά. Δεν ειναι μεγάλη η καθυστέρηση ρε παιδιά ή εγώ είμαι λίγο υπερβολικός? Εχει κάνεις κάποια παρόμοια εμπειρία με το after sales της LG?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα φίλε μου και χρόνια πολλά!

Δυστυχώς και γω τρέχω με την LG. Αγόρασα την ίδια TV με δώρο το Xbox one s. Ποιο Xbox? Έχει εξαντληθεί μου λένε! Χριστουγεννιάτικες ευχές άκουσε η LG. Θα δούμε ,από 15/1 αν έχει η Ms να μας φέρει,κάτι θα πάρετε (μην πείτε τι θα πάρω!) ,κλπ.

Μετά περνώ ένα sound bar LG ,με τεράστια γράμματα ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΒΑΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣ ΤΟΙΧΟΥ! Ποια βάση?? Ααααα.αυτη είναι για την αγορά της Αμερικής!! Νέες χριστουγεννιάτικες ευχές!!

Ελπίζω να πάνε όλα καλά.με την τηλεόραση σου γιατί και πανάκριβη είναι και τέλεια!

Η αλήθεια είναι ότι μόλις διάβασα το αρχικό σου post έπαθα ένα ψιλοεγκεφαλικο! (Αγόρασα καινούργια πολυπριζα ασφαλειας,σταθεροποιητές τάσης ,ξέρεις ότι έβρισκα μπροστά μου από τον πανικό,χαχα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή χρονιά φίλε μου.

Απ'οσο θυμάμαι, το Xbox ήταν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Εγώ σε αυτό το θέμα δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μολις πήρα την τηλεόραση, μετά από 2-3 εργάσιμες το είχα στο σπίτι μου.

Για το soundbar δεν γνωρίζω κάτι.

Τωρα όσον αφορά την τηλεόραση, ναι είναι φανταστική. Καλοθεατη να είναι!

Εγώ πάντως αύριο θα πάω από τον τεχνικό να πιέσω λίγο την κατάσταση γιατί η υπομονή εξαντλείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φίλε μου,τυπικά έχουν δίκιο,αλλά ο τύπος στην lg μου είπε όταν πήρα τηλέφωνο ότι έχει εξαντληθεί το απόθεμα 10 μέρες πριν. Και γιατί δεν ενημερώνεται τα καταστήματα να βγάλουν την προσφορά ρωτάω εγώ ο αφελής.? Καμμιά απάντηση...

Anyway δεν είμαι εγώ το θέμα .Απλά ήταν λίγο κάπως οι τύποι στην lg.Ευγενικοι μεν ,αδιάφοροι δε.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά με την TV σου φίλε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Λήξη συναγερμού. Μετά από σχεδόν ένα μήνα, σήμερα μου έστειλαν ολοκαίνουρια τηλεόραση. Το πρόβλημα ήταν στο πάνελ και έτσι κρίθηκε ασύμφορη η επισκευή μου είπε ο τεχνικός. Επίσης μου έδωσε νέα εγγύηση η οποία ξεκινάει από σήμερα.(2 χρόνια)

Τέλος καλο λοιπόν πάρα την καθυστέρηση. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...