Προς το περιεχόμενο

Περίεργο πρόβλημα με s7 edge


vassilakos21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια απαντηση,το μοντελο του φορτιστη ακριβως που εχει μεσα η συσκευασια,να βοθησουμε ενα παιδι που το ψαχνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα επικοινώνησα με την τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση της Samsung στην οποία κατεβάσεις μια εφαρμογή και ελέγχουν την συσκευή σου από μακριά... πάλι δεν βρήκαμε κάτι πάλι δεν υπάρχει κάτι. Ο τεχνικός ευγενεστατος μου είπε απλά πως καταλαβαίνει αλλά αν δεν βγάζει κάτι δεν μπορεί να κάνει κάτι. Πριν μια εβδομάδα μου το έκανε τρεις συνεχόμενες μέρες. Διαπίστωσα πως όταν το παθαίνει η οθόνη ανεβάζει θερμοκρασία απότομα παρόλο που είναι κλειστό και επίσης το Led ειδοποίησεων παρέμενε αναμμένο. Το ίδιο όταν μου κόλλησε το βράδυ όταν φορτιζε ενώ έβγαζα το φορτιστή παρέμενε αναμμένο το λαμπάκι φόρτισης. Δεν πρόλαβα να το πάω smartek αλλά δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα τα προβληματα που συμβαινουν σε ακυρες φασεις ειναι πολυ περιεργα και σε καταλαβαινω. Εχω περασει απο παρομοια φαση, μιας και πριν απο 3 χρονια ειχα αγορασει lg g2 και ειχε ενα θεμα με το digitizer το οποιο το παθαινε σε random στιγμες. Ειχα ψαξει στο internet και βρηκα μερικους ακομα που ειχαν το θεμα αλλα η LG δεν το αναγνωριζε ως γνωστο προβλημα. Οποτε αυτο που εκανα ηταν να τραβηξω βιντεο με αλλο κινητο το προβλημα αποκρισης της οθονης οταν το επαθε και το ξαναεστειλα.

 

Μετα το προβλημα ηταν στην ιδια φαση με εσενα! Ο τεχνικος μου ελεγε "προσπαθησα να προκαλεσω το προβλημα αλλα δεν μπορεσα"! Οποτε λεει δεν μπορω να πω οτι εχει προβλημα. Μου το ξαναστελνουν το κινητο.. Το ξαναστελνω και αυτη την φορα του στελνω και το βιντεο. Το βλεπει, μου λεει "εχεις δικιο, εχει προβλημα, αλλα εγω δεν μπορεσα να το αναπαραστησω".

 

Τελικα με τα πολλα, επειδη ηταν πολυ κομπλε τυπος, μου λεει, οκ, θα πω οτι εχει προβλημα το κινητο σου μιας και το διαπιστωνω και απο το βιντεο. Και ετσι μου εκανε αντικατασταση το καταστημα μετα. (το καταστημα ειχε πολιτικη να στειλει το κινητο σε επισημο τεχνικο και να επιβεβαιωσει οτι εχει προβλημα και μετα να προβει σε αντικατασταση συσκευης). Ημουν πολυ τυχερος, αλλα θα ειχα κανει μεγαλη φασαρια αν δεν μου το αλλαζαν και ας ελεγε οτι ηθελε ο τεχνικος. Οταν πληρωνεις τοσα λεφτα για κινητο δεν υπαρχουν συμβιβασμοι..

 

Ελπιζω να βρεις ακρη..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτόμουν και εγώ την οθόνη μπας και είναι αυτό αλλά γιατί να ξεκολλαει η οθόνη με restart. Ούτε καν φορτίζει αν δεν το ξεκολλήσω με τον συγκεκριμένο τρόπο. Μακάρι να βρω άκρη αλλά και η μεριά της Samsung έχει τα δικιά της. Θα το πάω κολλημένο. Τελευταία δεν μου το κάνει και αρχίζει να με ανησυχεί. Είχε αρχίσει να το κάνει πιο συχνά και τώρα έχει 3 μέρες να το κάνει. Από εβδομάδα θα το πάω smartek

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτόμουν και εγώ την οθόνη μπας και είναι αυτό αλλά γιατί να ξεκολλαει η οθόνη με restart. Ούτε καν φορτίζει αν δεν το ξεκολλήσω με τον συγκεκριμένο τρόπο. Μακάρι να βρω άκρη αλλά και η μεριά της Samsung έχει τα δικιά της. Θα το πάω κολλημένο. Τελευταία δεν μου το κάνει και αρχίζει να με ανησυχεί. Είχε αρχίσει να το κάνει πιο συχνά και τώρα έχει 3 μέρες να το κάνει. Από εβδομάδα θα το πάω smartek

 

Καλα ειναι να βγαλεις ολες τις εφαρμογες και να αφησεις μονο τις δικες του μεσα. Να το αφησεις να κολλησει, και να το πας εκει. Ετσι ωστε οταν ξεκολλησουν να δουν οτι δεν υπαρχουν εφαρμογες που προκαλουν το προβλημα, αλλα το παθαινει απο τις stock..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ειναι να βγαλεις ολες τις εφαρμογες και να αφησεις μονο τις δικες του μεσα. Να το αφησεις να κολλησει, και να το πας εκει. Ετσι ωστε οταν ξεκολλησουν να δουν οτι δεν υπαρχουν εφαρμογες που προκαλουν το προβλημα, αλλα το παθαινει απο τις stock..

Και εγώ εκεί κατέληξα στην συνομιλία μου με την samsung αλλά δεν ξέρω πόσο γρήγορα θα μου το κάνει και πότε θα μπορέσω να τους το πάω μετά λόγω της δουλειά μου. Για αρχή θα περιμένω να το κάνει θα το βγάλω βίντεο και θα το πάω στην smartek.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το πήγα σήμερα στην smartec το κινητό. Το παιδί που με εξυπηρέτησε φάνηκε έμπειρος και με αρκετες γνώσεις. αύριο θα έχω απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στην smartec και πάλι άκρη δεν βγήκε. Τους βγάζει ότι η συσκευή μου δεν έχει πρόβλημα. Την τελευταία φορά που κόλλησε πριν από μια εβδομάδα δηλαδή παρατήρησα ότι όταν καλούσα χτυπούσε παρόλο που ήταν κλειστό. Όταν το ξεκολλουσα δεν υπήρχε η κλήση. Το ανέφερα αυτό στο παιδί στην smartec και μου είπε πως είναι φυσιολογικό...και έχει εξήγηση πως λόγω του ότι κολλάει η συσκευή λειτουργεί ο δέκτης του σήματος χτυπάει το κινητό αλλά λόγω του ότι είναι κολλημένο δεν εμφανίζεται η κλήση. Πλέον θα μιλήσω με τα κεντρικά γιατί άκρη δεν βγάζω.μου πρότειναν να μιλήσω για αντικατασταση μιας και δεν βγάζει καποιο προβλήματα στο σερβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσα στα κεντρικά και ζήτησα καινούρια συσκευή το πήγα στην αντιπροσωπία της Καλλιθέας και περιμένω να με καλέσει υπεύθυνος από τα κεντρικά μου είπαν θα εχω απαντήσει σε μια εβδομάδα περίπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά δεν με πήρε κανένας υπεύθυνος...με πήραν από την αντιπροσωπία της Καλλιθέας και μου είπαν ότι έφταιγε η πλακέτα και μου την άλλαξαν. Αύριο θα το παρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...