Προς το περιεχόμενο
kosmar77

Ηλεκτρονικο καταστημα και παραεισαγωγες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα. Θελω τη βοηθεια σας σε μια απορια που μου δημιουργηθηκε ψαχνωντας να αγορασω ενα πλυντηριο πιατων. Αφου μετα απο μεγαλη ερευνα αγορας κατεληξα σε καποια μοντελα παρατηρησα καποιες μεγαλες διαφορες σε τιμες μεταξυ των καταστηματων στο σκρουτζ. Διαφορες που φτανουν μεχρι και τα 200-300€.

Αυτο με εβαλε σε καποιες υποψιες και αρχισα να ψαχνω στο ιντερνετ τους λογους αυτων των διαφορων. Βρηκα οτι πολλα μαγαζια κανουν παραεισαγωγη προϊοντων και ετσι γλιτωνουν αρκετα χρηματα απο φορους κλπ. Το προβλημα ειναι οτι σε περιπτωση βλαβης της συσκευης ισως ο εδω αντιπροσωπος της εταιριας να μην αναλαβει το service της λεγωντας οτι το προϊον δεν το εχουμε εισαγαγει εμεις οποτε και δε το αναλαμβανουμε. Επισης οπως παρατηρησα σε αρκετα σχολια καταναλωτων στο σκρουτζ οτι τα προϊόντα που παρελαβαν δεν ειχαν μεσα ελληνικο manual, πραγμα που δειχνει οτι ειναι παραεισαγωγη και ισως αντιμετωπισουν προβλημα με πιθανο service και ας υπαρχει οδηγια απο την εε οτι πρεπει να το αναλαβουν.

Το πιο ακραιο παντως που βρηκα ειναι οτι πολλα μαγαζια κανουν πραεισαγωγες απο χωρες οπως πχ η Βουλγαρια πολυ φθηνα, οπου μπορει μερικες φορες εν αγνοια τους να εισαγουν προϊοντα τα οποια εχουν χαρακτηριστει d.o.a, εχουν σταλει πισω στη μαμα εταιρια η οποια τα επισκευαζει και τα ξαναπροωθει σε "δευτερες" αγορες ως καινουρια..

 

Πιστευω ειναι ενα θεμα που μας αφορα ολους διοτι πλεον οι περισσοτεροι αν οχι σχεδον ολοι ψωνιζουν απο το ιντερνετ. Εχει καποιος προσωπικη εμπειρια επι του θεμετος;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος είπε ότι δεν πληρώνουν φόρους;

 

Εγγύηση κανονικά ειναι πανευρωπαϊκή. Ειχα ρωτησει service - αντιπροσωπειας κινητων και μου ελεγαν οτι καλύπτουν κανονικά κινητά παραεισαγωγης με ευρωπαϊκή εγγύηση.

 

Αν το προϊόν δε σε καλύπτει το επιστρεφεις οπως σε καθε μαγαζί.

 

Το μόνο που ισχύει είναι αυτο με τις οδηγίες. Που και παλι, πρέπει το manual να μην εχει καθόλου ελληνικά.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαποτε ειχα την ιδια απορια

 

Δες την απαντηση στης samgung

 

 

_______________________________________________________________

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

 

Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την προτίμηση και το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα της Samsung.

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας και κατανοώντας απολύτως την απορία σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως εφόσον η συσκευή δεν θα προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, τότε δεν θα αναλαβάνουν τα σέρβις της Samsung Electronics Hellas τη συσκευή ώστε να την επιδιορθώσουν σε περίπτωση βλάβης αλλά και διαθεσιμότητας ανταλλακτικών.

 

Αν η κουζίνα προορίζεται για κάποια χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης, τότε δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα και θα σας εξυπηρετήσουμε σε οποιαδήποτε δυσκολία και αν έχετε.

 

Θα επικοινωνήσετε επομένως με το κατάστημα αγοράς για να ενημερωθείτε για ποια χώρα προορίζεται η συσκευή σας.

 

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και μας τιμά που έχετε δείξει την προτίμησή σας στα προϊόντα μας, και σε κάθε περίπτωση, σας διαβεβαιώνουμε, ότι η Samsung Electronics Hellas, θα βρίσκεται στο πλευρό σας και θα σας στηρίζει με οποιοδήποτε προϊόν μας έχετε ή αποκτήσετε, κάνοντας πάντα, το καλύτερο που μπορεί για να σας εξυπηρετήσει.

 

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Με εκτίμηση,

 

Samsung Electronics Hellas

Online Εξυπηρέτηση Πελατών 

Λεωφόρος Κηφισίας 24Α,

Μαρούσι 15125 Αθήνα - Ελλάδα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε βγαλε ακρη τωρα. Γι αυτο δε σημαινει οτι η φθηνοτερη επιλογη στο ιδιο προϊον ειναι παντοτε η καλυτερη.

Καλο ειναι να ρωταμε πριν το καταστημα αν το προϊον καλυπτεται απο το σερβις στην Ελλαδα αλλα και παλι 100% δε μπορεις να ξερεις αν σου λενε αληθεια.Οι εποχες ειναι δυσκολες και δεν εχουμε την πολυτελεια να σκορπαμε χρηματα ασκοπα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε βγαλε ακρη τωρα. Γι αυτο δε σημαινει οτι η φθηνοτερη επιλογη στο ιδιο προϊον ειναι παντοτε η καλυτερη.

Καλο ειναι να ρωταμε πριν το καταστημα αν το προϊον καλυπτεται απο το σερβις στην Ελλαδα αλλα και παλι 100% δε μπορεις να ξερεις αν σου λενε αληθεια.Οι εποχες ειναι δυσκολες και δεν εχουμε την πολυτελεια να σκορπαμε χρηματα ασκοπα.

Σε δευτερη ερώτηση επανω σε αυτο αυτη ειναι η απάντηση

 

 

___________________________________________________

Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την προτίμηση και το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα της Samsung.

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως προς το παρόν η Samsung Electronics Hellas δεν εισάγει κουζίνες και επομένως δεν έχουμε διαθέσιμες πληροφορίες για το ερώτημά σας.

 

___________________________________________________

 

 

Οπότε εκτος της ευρωπαϊκή προέλευσης πρεπει η ιδια συσκευή να εισάγετε και απο την επίσημη αντιπροσωπία

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι κατι υποπτο-παρανομο η παρασεισαγωγη,απλα αντι να ψωνισουν απο τον αντιπροσωπο αγοραζουν οπου βρουν φθηνοτερα

ισα ισα θα επρεπε να καταργηθουν απο την ευρωπαικη επιτροπη οι συμφωνιες αντιπρωσωπειας γιατι εμποδιζουν την ελευθερη αγορα και δημιουργουν συγκεντρωσεις

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κινητα samsung (μια που αναφέρθηκε η μάρκα) μια χαρα καλύπτονται αν έχουν ευρωπαϊκή εγγύηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε λεω οτι ειναι παρανομο, καθε αλλο. Το θεμα ειναι οτι εμεις σαν καταναλωτες στη τελικη βγαινουμε χαμενοι και μπλεκουμε με διαδικασιες που ουτε καν θα πρεπει να μας απασχολουν. Υπαρχουν αρκετα περιστατικα αν ψαξει κανεις τα σχολια στο σκρουτζ οπου η εδω αντιπροσωπεια δεν αναλαμβανει το σερβις με αποτελεσμα να στελενετε εξω και να κανει η επισκευη μηνες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα για το service ο νομος υποχρεωνει τον πωλητη λιανικης και οχι τον αντιπροσωπο,λαθος νοοτροπια των καταναλωτων ειναι και αγνοια του νομου.Οι αντιπροσωπειες παρεχουν service σε επαγγελματιες οχι στον τελικο καταναλωτη.Στην χωρα μας βεβαια ο καθενας οτι να'ναι...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.