Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά οι Έλληνες είναι προκατειλημμένοι με τα πτυχία. Όπως επίσης το ελληνικό κράτος δεν σου δίνει δικαίωμα να πληρώσεις για να μάθεις και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Εάν αποτύχεις στο πανεπιστήμιο μόνο το εξωτερικό σε σώζει.

  • Like 2
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

  και αν τους πεις να δουλέψουν αμισθί για προϋπηρεσία θα κατσουφιάσουν και θα σε βρίζουν  

αυτό βέβαια είναι παράνομο για να σου του πούνε, οπότε δε θα έπρεπε να στο λένε καν (παρόλο που εγώ προσωπικά το έχω υποστεί) 

Δημοσ.

Γενικά οι Έλληνες είναι προκατειλημμένοι με τα πτυχία. Όπως επίσης το ελληνικό κράτος δεν σου δίνει δικαίωμα να πληρώσεις για να μάθεις και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Εάν αποτύχεις στο πανεπιστήμιο μόνο το εξωτερικό σε σώζει.

Δεν είναι μόνο αυτό, είναι και οι άσχετες σχολές.

Για τα ΤΕΙ μιλάω κάτι άσχετα και άτοπα.

 

Και για να επανέλθουμε στα προηγούμενα, ΤΕΙ πληροφορικής. Πόσα διάολο υπάρχουν; Μαζί με τα ΑΕΙ πληροφορικής, πόσοι πτυχιούχοι βγαίνουν κάθε χρονιά πληροφορικής; Πάρε τώρα μία οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης με κρατικά πανεπιστήμια, μην μου πείτε καμιά Αγγλία, και μέτρα πόσους πτυχιούχους πληροφορικής βγάζει το χρόνο. Καμία σχέση.

Βάλε μαζί αποφοίτους ΙΕΚ ιδιωτικών και κρατικών, και βγάλε μία σούμα να δεις γιατί ο πληροφορικάριος στην Ελλάδα είτε θα γίνει κατσαβιδάς να κάνει φορμάτ, είτε θα είναι άνεργος, είτε θα δουλεύει σε μαγαζιά στυλ Πλαισίου, είτε θα την κάνει για έξω να βρει την τύχη του.

 

Κι όμως, εδώ στο Βέλγιο που είμαι γεμάτο είναι από σεμινάρια πληροφορικής (δεν μιλώ για windows, αλλά για προγραμματισμό και διάφορα εξειδικευμένα) που τα κάνουν επειδή υπάρχουν επιχειρήσεις που ζητούν άτομα με αυτά τα προσόντα. Μέχρι και ταμείο ανεργίας σου επιδοτούν και σου πληρώνουν για να τελειώσεις σχολή πληροφορικής οποιουδήποτε επιπέδου μέχρι και 3+2 (bachelor + master) πληροφορικής (στο Βέλγιο δεν μπορείς να σπουδάζεις και να παίρνεις και το ταμείο ανεργίας, εκτός αν σπουδάσεις επάγγελμα που υπάρχει μεγάλη προσφορά εργασίας και πληροφορική οποιαδήποτε ειδικότητα την επιδοτούν). Και στην Ελλάδα ψωμολυσσάνε τα περισσότερα...

 

Και γιατί γίνεται αυτό;

Γιατί 1ον δεν βγάζουν κάθε χρόνο 100.000 + πτυχιούχους τριτοβάθμιας.

Και 2ον γιατί ο πανεπιστημιακός τίτλος δεν σου δίνει τόσο μεγάλο προβάδισμα οικονομικό όπως γινόταν στην Ελλάδα, ιδίως άμα έπιανες δουλειά στον δημόσιο τομέα. Οπότε ο βέλγος, τελειώνοντας το λύκειο, γιατί να πάει να σπουδάσει για 5 χρόνια που μπορεί να γίνουν και 6 και 7 για έναν πανεπιστημιακό τίτλο να πάρει 1600 πρώτο μισθό, όταν μπορεί με ένα formation να βρει δουλειά σε 6 μήνες και να παίρνει 1300; Μετά από 5-7 χρόνια θα έχει φτάσει στα μισθολογικά επίπεδα του πτυχιούχου με την εμπειρία του και θα πληρώνεται όλα αυτά τα χρόνια (δεν μιλώ για τους τεμπέληδες και τους πέρα αρμενίζοντες φυσικά, αυτοί θα μείνουν στον βασικό).

 

Τεσπα...

Δημοσ.

Καλά τα λες, κατά την άποψη μου το βασικότερο είναι τα σχολεία που υπάρχουν στο εξωτερικό και δεν σε πλήττουν με ανούσιες πληροφορίες όπως γίνετε ακόμα δυστυχώς στην Ελλάδα.

Είναι δυνατόν ένας που θέλει παράδειγμα να μπει στην πληροφορική ή στους μηχανικούς να του διδάσκεις λατινικά και άλλα ανούσια μαθήματα? Από μικρός θα πρέπει ο άλλος να ξέρει τι δρόμο θέλει να ακολουθήσει και όχι όταν γίνει μαντράχαλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο στόχος του σχολείου βέβαια δεν είναι να σου δώσει εξειδικευμένη γνώση και φυσικά ότι δε μας αρέσει δεν πάει να πει ότι είναι ανούσιο

 

λατινικά δεν κάνει ποτέ όποιος δεν επιλέξει την ανάλογη κατεύθυνση, εγώ δεν έκανα ποτέ

  • Like 1
Δημοσ.

Ο στόχος του σχολείου βέβαια δεν είναι να σου δώσει εξειδικευμένη γνώση και φυσικά ότι δε μας αρέσει δεν πάει να πει ότι είναι ανούσιο

 

λατινικά δεν κάνει ποτέ όποιος δεν επιλέξει την ανάλογη κατεύθυνση, εγώ δεν έκανα ποτέ

 

Έλα τώρα, επί 12 χρόνια δεν γίνετε να μαθαίνεις γενικά και αόριστα.

Δημοσ.

Καλά τα λες, κατά την άποψη μου το βασικότερο είναι τα σχολεία που υπάρχουν στο εξωτερικό και δεν σε πλήττουν με ανούσιες πληροφορίες όπως γίνετε ακόμα δυστυχώς στην Ελλάδα.

Είναι δυνατόν ένας που θέλει παράδειγμα να μπει στην πληροφορική ή στους μηχανικούς να του διδάσκεις λατινικά και άλλα ανούσια μαθήματα? Από μικρός θα πρέπει ο άλλος να ξέρει τι δρόμο θέλει να ακολουθήσει και όχι όταν γίνει μαντράχαλος.

 

Όχι, σε καμία περίπτωση. Τα σχολεία πρέπει να μαθαίνουν τα πάντα και στο εξωτερικό μαθαίνουν τα πάντα. Τα σχολεία πρέπει να σε μάθουν να σκέφτεσαι όχι να σου μάθουν επαγγελματικά skills. Το θέμα δεν είναι να μη μαθαίνεις Ιστορία. Το θέμα είναι να μην είναι κριτήριο εισαγωγής σε σχολή πληροφορικής η εξέταση στην Ιστορία.

 

Συμφωνώ πως πρέπει να υπάρχει καλύτερος επαγγελματικός προσανατολισμός αλλά διαφωνώ κάθετα πως ο μαθητής θα πρέπει να σηκώσει το βάρος της απόφασης του τι θέλει να γίνει τόσο μικρός, όταν στην πράξη φτάνουμε 30 και ακόμα ψαχνόμαστε. Η εξειδίκευση από νωρίς είναι πολύ κακή για μένα. Ίσα ίσα προτιμώ ένα μοντέλο όπως της Αμερικής όπου μπαίνεις σε ένα πανεπιστήμιου τύπου Πολυτεχνείο, αλλά δεν αποφασίζεις αν θα είσαι ηλεκτρολόγος ή μηχανολόγος από την πρώτη χρονιά αλλά καταλήγεις σε αυτό προς το τέλος.

Δημοσ.

Career performance portofolio το λένε, σόρρυ που λείπω 20 χρόνια από την Ελλάδα και δεν ξέρω πως το αποκαλούν στα χωριά της Κρήτης για να με καταλάβεις.

 

Ήξερα ότι πετούσες στα σύννεφα, δεν είχα ιδέα ότι έφτασες ακόμα παραπάνω..

 

 

 

 

 

Ακόμα να μάθεις να διαβάζεις; "Location: Ηράκλειο Αττικής" λέει. Απο αντίληψη μηδέν, όπως και με όλα τα άλλα.

Κι όμως, εδώ στο Βέλγιο που είμαι γεμάτο είναι από σεμινάρια πληροφορικής (δεν μιλώ για windows, αλλά για προγραμματισμό και διάφορα εξειδικευμένα) που τα κάνουν επειδή υπάρχουν επιχειρήσεις που ζητούν άτομα με αυτά τα προσόντα. Μέχρι και ταμείο ανεργίας σου επιδοτούν και σου πληρώνουν για να τελειώσεις σχολή πληροφορικής οποιουδήποτε επιπέδου μέχρι και 3+2 (bachelor + master) πληροφορικής 

 

 

 

Καλά λέω εγώ και τα άλλα τα παιδιά ότι έχεις κάνει 2-3 σεμινάρια της πλάκας και το παίζεις ιστορία. :-DΜείνε στο Βέλγιο καλύτερα. :-D

Δημοσ.

Όχι, σε καμία περίπτωση. Τα σχολεία πρέπει να μαθαίνουν τα πάντα και στο εξωτερικό μαθαίνουν τα πάντα. Τα σχολεία πρέπει να σε μάθουν να σκέφτεσαι όχι να σου μάθουν επαγγελματικά skills. Το θέμα δεν είναι να μη μαθαίνεις Ιστορία. Το θέμα είναι να μην είναι κριτήριο εισαγωγής σε σχολή πληροφορικής η εξέταση στην Ιστορία.

 

Συμφωνώ πως πρέπει να υπάρχει καλύτερος επαγγελματικός προσανατολισμός αλλά διαφωνώ κάθετα πως ο μαθητής θα πρέπει να σηκώσει το βάρος της απόφασης του τι θέλει να γίνει τόσο μικρός, όταν στην πράξη φτάνουμε 30 και ακόμα ψαχνόμαστε. Η εξειδίκευση από νωρίς είναι πολύ κακή για μένα. Ίσα ίσα προτιμώ ένα μοντέλο όπως της Αμερικής όπου μπαίνεις σε ένα πανεπιστήμιου τύπου Πολυτεχνείο, αλλά δεν αποφασίζεις αν θα είσαι ηλεκτρολόγος ή μηχανολόγος από την πρώτη χρονιά αλλά καταλήγεις σε αυτό προς το τέλος.

 

 

Δεν έχουν απόκλιση όσα λέμε. Να μάθεις ιστορία και το άλλο πρέπει αλλά όχι επι 12 χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Θα μου άρεζε πολλά πτυχία να είχαν ενσωματωθεί στο σχολείο. Θα μου άρεζε να έπαιρνα πτυχία υπολογιστών/ word κοκ μέσα από το σχολείο. Όπως επίσης να μάθαινες επαγγελματικά μια γλώσσα και στα σχολικά σου χρόνια να έδινες μέσω του σχολείου σταδιακά για pre lower, lower κοκ, να αποφοιτούσες από το λύκειο έτοιμος.

 

Για την Αμερική συμφωνώ, εκεί έχεις την απόλυτη ελευθερία, μαθαίνεις ότι θες, όποτε θες. Εδώ ο κόσμος σταματάει στις πανελλήνιες. Και απορώ πως ένα ευρωπαϊκό κράτος δεν έχει πανεπιστημιακή ιδιωτική εκπαίδευση.

Δημοσ.

Δεν έχουν απόκλιση όσα λέμε. Να μάθεις ιστορία και το άλλο πρέπει αλλά όχι επι 12 χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Θα μου άρεζε πολλά πτυχία να είχαν ενσωματωθεί στο σχολείο. Θα μου άρεζε να έπαιρνα πτυχία υπολογιστών/ word κοκ μέσα από το σχολείο. Όπως επίσης να μάθαινες επαγγελματικά μια γλώσσα και στα σχολικά σου χρόνια να έδινες μέσω του σχολείου σταδιακά για pre lower, lower κοκ, να αποφοιτούσες από το λύκειο έτοιμος.

 

Για την Αμερική συμφωνώ, εκεί έχεις την απόλυτη ελευθερία, μαθαίνεις ότι θες, όποτε θες. Εδώ ο κόσμος σταματάει στις πανελλήνιες. Και απορώ πως ένα ευρωπαϊκό κράτος δεν έχει πανεπιστημιακή ιδιωτική εκπαίδευση.

 

 

 

Υπάρχουν τα κολλέγια.

Δημοσ.

Ακόμα να μάθεις να διαβάζεις; "Location: Ηράκλειο Αττικής" λέει. Απο αντίληψη μηδέν, όπως και με όλα τα άλλα.

 

 

 

Καλά λέω εγώ και τα άλλα τα παιδιά ότι έχεις κάνει 2-3 σεμινάρια της πλάκας και το παίζεις ιστορία. :-DΜείνε στο Βέλγιο καλύτερα. :-D

 

 

Έλα, μίστερ πετώ πιο πάνω από τα σύννεφα κι έγινα αστροναύτης, ούτε το δούλεμα που σου κάνει κάποιος δεν μπορείς να πιάσεις. Όχι ότι περίμενα κάτι καλύτερο, λέμε τώρα...

 

Έχεις και πτυχίο ΤΕΙ αλλά το πορτοφόλιο σου είναι άγνωστο, άσε τα κάλπικα με το απολυτήριο του ΕΠΑΛ να τρως τη σύνταξη της γιαγιάς!

 

 

Υπάρχουν τα κολλέγια.

Γιατί ως γνωστόν τα κολλέγια στην Ελλάδα είναι το ιδιωτικό ισότιμο του δημόσιου πανεπιστημίου!

 

Ε ρε γλέντια, ΕΠΑΛ είπα; Απόφοιτος γυμνασίου και με βίσμα!

Δημοσ.

 

 

Έλα, μίστερ πετώ πιο πάνω από τα σύννεφα κι έγινα αστροναύτης, ούτε το δούλεμα που σου κάνει κάποιος δεν μπορείς να πιάσεις. Όχι ότι περίμενα κάτι καλύτερο, λέμε τώρα...

 

Έχεις και πτυχίο ΤΕΙ αλλά το πορτοφόλιο σου είναι άγνωστο, άσε τα κάλπικα με το απολυτήριο του ΕΠΑΛ να τρως τη σύνταξη της γιαγιάς!

 

 

Γιατί ως γνωστόν τα κολλέγια στην Ελλάδα είναι το ιδιωτικό ισότιμο του δημόσιου πανεπιστημίου!

 

Ε ρε γλέντια, ΕΠΑΛ είπα; Απόφοιτος γυμνασίου και με βίσμα!

 

 

 

Δυστυχώς είναι, υπάρχει νόμος που τα αναγνωρίζει ως ιδιωτικά πανεπιστήμια. Φυσικά έχεις μεσάνυχτα. Και για άλλη μια φορά, μην κοροιδεύεις την επαρχία. Το ότι πήγες στο Βέλγιο, δεν σε κάνει αυτόματα ανώτερο απο αυτούς που είναι εδώ και μοχθούν να βρούν δουλειά (ειδικά τους επαρχιώτες), εν αντιθέσει με σένα που σε τροφοδοτούν με λεφτά μπαμπάς και μαμά και την έκανες για το εξωτερικό. Κάτσε εκέι λοιπόν με 2-3 σεμινάρια της πλάκας, χωρίς κανένα πτυχίο της προκοπής να το παίζεις ιστορία, και άσε εμάς στην Ελλάδα να παλεύουμε να βρούμε δουλειά.

Δημοσ.

Δυστυχώς είναι, υπάρχει νόμος που τα αναγνωρίζει ως ιδιωτικά πανεπιστήμια. Φυσικά έχεις μεσάνυχτα. Και για άλλη μια φορά, μην κοροιδεύεις την επαρχία. Το ότι πήγες στο Βέλγιο, δεν σε κάνει αυτόματα ανώτερο απο αυτούς που είναι εδώ και μοχθούν να βρούν δουλειά (ειδικά τους επαρχιώτες), εν αντιθέσει με σένα που σε τροφοδοτούν με λεφτά μπαμπάς και μαμά και την έκανες για το εξωτερικό. Κάτσε εκέι λοιπόν με 2-3 σεμινάρια της πλάκας, χωρίς κανένα πτυχίο της προκοπής να το παίζεις ιστορία, και άσε εμάς στην Ελλάδα να παλεύουμε να βρούμε δουλειά.

Ποια σεμινάρια της πλάκας ρε μη σε χαρακτηρίσω;

Δύο πανεπιστημιακούς τίτλους έχω και ένα minor να διαβάζεις δεν ξέρεις;

Μπορώ να σου αναλύσω και το σύστημα των διδακτορικών στην χώρα, αν το κάνω σημαίνει ότι έχω διδακτορικό;

Μπορώ να σου αναλύσω και όλο το σύστημα της ανεργίας και των παροχών, σημαίνει ότι είμαι άνεργη;

Μπορώ να σου αναλύσω και όλο το σύστημα εκπαίδευσης, σημαίνει ότι είμαι καθηγήτρια;

 

Στο Actiris προϊσταμένη είμαι, το γραφείο ανεργίας των Βρυξελλών, η δουλειά μου είναι να γνωρίζω τι ζήτηση και προσφορά υπάρχει στην αγορά και πώς μπορούν οι υποψήφιοι να βελτιώσουν τα προσόντα τους και τις πιθανότητές τους για εργασία.

 

Όσο για το την έκανα στο εξωτερικό με τα λεφτά της μαμάς και του μπαμπά, αν ήταν θα έφευγα στα 18 μου απευθείας για σπουδές και όχι στα 22 να περιμένω να ξημεροβραδιάζομαι δουλεύοντας και ταυτόχρονα σπουδάζοντας για να μαζέψω λεφτά. Γιατί εγώ ξέρεις δεν ήμουν πέσε πίτα να σε φάω όπως κάποιοι άλλοι.

 

Και με την ευκαιρία, ΤΕΙ πληροφορικής έβγαλες; Ας πάρουμε την πιο αισιόδοξη περίπτωση να πέρασες το 2010, σου αφήνω και έναν έξτρα χρόνο για τα χρωστούμενα (σιγά μην είναι 5 χρόνια το ΤΕΙ, λέμε τώρα...)

 

Για να δούμε βάσεις...

http://www.emark.teicrete.gr/emark/vaseis-panelladikwn-2010.aspx

 

Με εξαίρεση 1-2 που είναι ελάχιστα πιο πάνω, όλα τα ΤΕΙ Πληροφορικής έχουν βάση ΚΑΤΩ ΤΟΥ 10.

Μάλιστα κάποια έχουν και 4000 και κάτι ψιλά μόρια, σε τι μέσο όρο αντιστοιχεί αυτό; Μέσος όρος 6 στις πανελλαδικές; 5 μήπως;

Για δες βάσεις ΑΕΙ Πληροφορικής που το παίζεις και μάγκας που πέρασες σε ΤΕΙ πληροφορικής και πήρες πανεπιστημιακό τίτλο επειδή σε ευνόησε το ηλίθιο ελληνικό σύστημα του "ανοίγω ΤΕΙ στην Κωλοπετινίτσα"...

 

Στο Βέλγιο μαθητής λυκείου του 6 μέσου όρου όχι πανεπιστήμιο δεν βλέπει, όχι αντίστοιχο τίτλο ΙΕΚ (η Βαλλονία δεν έχει αντιστοιχία, η Φλάνδρα έχει ένα εκπαιδευτικό επίπεδο αντίστοιχο των ελληνικών ΙΕΚ αλλά καμία σχέση με την ποιότητα σπουδών τεσπα), όχι σε σεμινάρια πληροφορικής δεν θα έμπαινες, σε καμιά σχολή ετήσια να μαθαίνεις να ψήνεις ψωμί θα σ'έβλεπα.

 

Που με τα μυαλά που κουβαλάς θα νομίζεις ότι σε βρίζω τώρα μιλώντας για ψωμιά και φουρνάρηδες, να σε πληροφορήσω ότι προσωπικά εγώ η ίδια επέμενα σε τούρκο που παντρεύτηκε βελγίδα τουρκάλα να πάει να μάθει και τον έστειλα, και μετά από ένα χρόνο σπουδών και 8 χρόνια εργασίας σε άλλους σήμερα έχει ήδη εδώ και δύο χρόνια ανοίξει δικό του αρτοποιείο και καθαρίζει 1500 ευρώ τζίρο την μέρα. Τα φανερά, γιατί έχει και μαύρα με διανομές και αφορολόγητα.

 

Αλλά είπαμε, μπουφετζής και φουρνάρης, τι να κλ@σουν μπροστά στον ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟ των ΤΕΙ...

 

 

EDIT

 

Για δώσε μας την νομοθεσία που λέει ότι τα κολλέγια είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια ισοδύναμα των δημοσίων. Γιατί προειδοποιεί ο κόσμος όταν πετά τούβλα, δεν τα πετά και όποιον πάρει ο χάρος...

 

Μάλιστα γνωρίζω κοπέλα που έβγαλε ΙΕΚ, μετά πήγε για 1-2 χρόνια με συμπληρωματικά μαθήματα και πήρε Bachelor σε κολλέγιο στην Ελλάδα, ήρθε Βρυξέλλες, δούλεψε, έγινε δεκτή στο VUB των Βρυξελλών, πήρε master, και κάποια στιγμή που σκέφτηκε την πιθανότητα να γυρίσει Ελλάδα της είπαν ότι οι σπουδές της δεν αναγνωρίζονται από το δημόσιο..

 

Γελάν και οι κότες, τα αναγνωρίζουν οι Βέλγοι και οι Έλληνες όχι...Δίνουν μεταπτυχιακά, μέχρι και για διδακτορικό μπορείς να συνεχίσεις και να πάρεις, οι Βέλγοι, αν πας στην Ελλάδα δεν σου αναγνωρίζουν το διδακτορικό γιατί το Bachelor είναι από συνδυασμό ΙΕΚ + κολλέγιο..

 

Την νομοθεσία περιμένω....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια σεμινάρια της πλάκας ρε μη σε χαρακτηρίσω;

Δύο πανεπιστημιακούς τίτλους έχω και ένα minor να διαβάζεις δεν ξέρεις;

Μπορώ να σου αναλύσω και το σύστημα των διδακτορικών στην χώρα, αν το κάνω σημαίνει ότι έχω διδακτορικό;

Μπορώ να σου αναλύσω και όλο το σύστημα της ανεργίας και των παροχών, σημαίνει ότι είμαι άνεργη;

Μπορώ να σου αναλύσω και όλο το σύστημα εκπαίδευσης, σημαίνει ότι είμαι καθηγήτρια;

 

Στο Actiris προϊσταμένη είμαι, το γραφείο ανεργίας των Βρυξελλών, η δουλειά μου είναι να γνωρίζω τι ζήτηση και προσφορά υπάρχει στην αγορά και πώς μπορούν οι υποψήφιοι να βελτιώσουν τα προσόντα τους και τις πιθανότητές τους για εργασία.

 

 

Και εγώ είμαι προιστάμενος στη Microsoft... :-D Πρέπει να είχες μεγάλο βύσμα για να σε πάρουν εκεί εσένα. Η βύσμα ή κάτι άλλο. ;)

 

Όσο για το την έκανα στο εξωτερικό με τα λεφτά της μαμάς και του μπαμπά, αν ήταν θα έφευγα στα 18 μου απευθείας για σπουδές και όχι στα 22 να περιμένω να ξημεροβραδιάζομαι δουλεύοντας και ταυτόχρονα σπουδάζοντας για να μαζέψω λεφτά. Γιατί εγώ ξέρεις δεν ήμουν πέσε πίτα να σε φάω όπως κάποιοι άλλοι.

 

Και πάλι με τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς πήγες στο εξωτερικό. 

 

Και με την ευκαιρία, ΤΕΙ πληροφορικής έβγαλες; Ας πάρουμε την πιο αισιόδοξη περίπτωση να πέρασες το 2010, σου αφήνω και έναν έξτρα χρόνο για τα χρωστούμενα (σιγά μην είναι 5 χρόνια το ΤΕΙ, λέμε τώρα...)

 

Για να δούμε βάσεις...

http://www.emark.teicrete.gr/emark/vaseis-panelladikwn-2010.aspx

 

Με εξαίρεση 1-2 που είναι ελάχιστα πιο πάνω, όλα τα ΤΕΙ Πληροφορικής έχουν βάση ΚΑΤΩ ΤΟΥ 10.

Μάλιστα κάποια έχουν και 4000 και κάτι ψιλά μόρια, σε τι μέσο όρο αντιστοιχεί αυτό; Μέσος όρος 6 στις πανελλαδικές; 5 μήπως;

Για δες βάσεις ΑΕΙ Πληροφορικής που το παίζεις και μάγκας που πέρασες σε ΤΕΙ πληροφορικής και πήρες πανεπιστημιακό τίτλο επειδή σε ευνόησε το ηλίθιο ελληνικό σύστημα του "ανοίγω ΤΕΙ στην Κωλοπετινίτσα"...

 

Και τι σημαίνει που έχουν χαμηλές βάσεις; Το πρόγραμμα σπουδών τους είναι εξίσου καλό με αυτό των ΑΕΙ. Πονάς που δεν πέρασες εδώ και πήγες στου διαόλου την μάνα μπας και καταφέρεις και σπουδάσεις κάτι.

 

Στο Βέλγιο μαθητής λυκείου του 6 μέσου όρου όχι πανεπιστήμιο δεν βλέπει, όχι αντίστοιχο τίτλο ΙΕΚ (η Βαλλονία δεν έχει αντιστοιχία, η Φλάνδρα έχει ένα εκπαιδευτικό επίπεδο αντίστοιχο των ελληνικών ΙΕΚ αλλά καμία σχέση με την ποιότητα σπουδών τεσπα), όχι σε σεμινάρια πληροφορικής δεν θα έμπαινες, σε καμιά σχολή ετήσια να μαθαίνεις να ψήνεις ψωμί θα σ'έβλεπα.

 

Που με τα μυαλά που κουβαλάς θα νομίζεις ότι σε βρίζω τώρα μιλώντας για ψωμιά και φουρνάρηδες, να σε πληροφορήσω ότι προσωπικά εγώ η ίδια επέμενα σε τούρκο που παντρεύτηκε βελγίδα τουρκάλα να πάει να μάθει και τον έστειλα, και μετά από ένα χρόνο σπουδών και 8 χρόνια εργασίας σε άλλους σήμερα έχει ήδη εδώ και δύο χρόνια ανοίξει δικό του αρτοποιείο και καθαρίζει 1500 ευρώ τζίρο την μέρα. Τα φανερά, γιατί έχει και μαύρα με διανομές και αφορολόγητα.

 

Αλλά είπαμε, μπουφετζής και φουρνάρης, τι να κλ@σουν μπροστά στον ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟ των ΤΕΙ...

 

 

Δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται στη...Φλάνδρα και τη Βαλλονία. Κάτσε στο Βέλγιο να το παίζεις ιστορία, επειδή ήσουν άχρηστη για να βρείς δουλειά εδώ πάνω στο αντικέιμενο σου, αν έχεις αντικείμενο.

 

EDIT

 

Για δώσε μας την νομοθεσία που λέει ότι τα κολλέγια είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια ισοδύναμα των δημοσίων. Γιατί προειδοποιεί ο κόσμος όταν πετά τούβλα, δεν τα πετά και όποιον πάρει ο χάρος...

 

Μάλιστα γνωρίζω κοπέλα που έβγαλε ΙΕΚ, μετά πήγε για 1-2 χρόνια με συμπληρωματικά μαθήματα και πήρε Bachelor σε κολλέγιο στην Ελλάδα, ήρθε Βρυξέλλες, δούλεψε, έγινε δεκτή στο VUB των Βρυξελλών, πήρε master, και κάποια στιγμή που σκέφτηκε την πιθανότητα να γυρίσει Ελλάδα της είπαν ότι οι σπουδές της δεν αναγνωρίζονται από το δημόσιο..

 

Γελάν και οι κότες, τα αναγνωρίζουν οι Βέλγοι και οι Έλληνες όχι...Δίνουν μεταπτυχιακά, μέχρι και για διδακτορικό μπορείς να συνεχίσεις και να πάρεις, οι Βέλγοι, αν πας στην Ελλάδα δεν σου αναγνωρίζουν το διδακτορικό γιατί το Bachelor είναι από συνδυασμό ΙΕΚ + κολλέγιο..

 

Την νομοθεσία περιμένω....

 

 

http://www.kathimerini.gr/474170/article/epikairothta/ellada/poia-ptyxia-kolegiwn-e3omoiwnontai-me-twn-aei

 

 

Google is your friend. Αλλα ούτε απο google ξέρεις τόσο άσχετη είσαι. Θα μπορούσα να σου βρώ και το νόμο αλλά βαριέμαι τώρα. Επίσης το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν. Με πονέσαν τα μάτια μου με το ατελείωτο κατεβατό και τις βλακείες που γράφεις. Τη επόμενη φορά γράψε λιγότερες βλακείες υπάλληλε της...Actris. :-D 

Επεξ/σία από _Theo_
Δημοσ.

Στις 31 Οκτωβρίου του 2016 και μετά από ένα πολύμηνο αγώνα των σπουδαστών ΙΕΚ - που ξεκίνησε λόγω των διαγραφών μας από τα μητρώα του ΟΑΕΔ- το Υπουργείο Εργασίας αναγκάστηκε τελικά να δώσει με νομοθετική ρύθμιση τη ''λύση'' που υποτίθεται ότι θα έληγε το ζήτημα για όσους άνεργους σπουδαστές παραμένουν στην ιδιότυπη καραντίνα μεταξύ ανεργίας - μη ανεργίας που δημιουργήθηκε με τα περυσινά δεδομένα.

Αρχικά η ίδια η διοίκηση του ΟΑΕΔ δήλωνε ότι δεν χρειαζόταν να εκδοθεί νέα ερμηνευτική εγκύκλιος και πως η μεταβατική διάταξη που μας αφορά είναι αρκετά σαφής (Ν. 4430 αρ.57), ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα από τα ΚΠΑ. Μετά από διάστημα αρκετών ημερών ανακοινώθηκε η ανάγκη σύνταξης νέας εγκυκλίου που θα ερμηνεύει με σαφήνεια τον νόμο, θα δίνει τις απαραίτητες οδηγίες στους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ και θα ενημερώνει τους σπουδαστές των ΙΕΚ, δευτεροετείς, πρωτοετείς καθώς και όσους πρόκειται να εγγραφούν στο μέλλον για το νέο καθεστώς που θα διαμορφωθεί σε σχέση με τη φοίτηση σε ΙΕΚ και τη συσχέτισή της με την ανεργία.

Έχουν περάσει παραπάνω από δυόμιση μήνες από την ψήφιση της μεταβατικής διάταξης, κατά τους οποίους αρκετοί σπουδαστές παραμένουν ακόμα χωρίς κάρτα ανεργίας, ενώ άλλοι έχουν αλλά χωρίς να τους προσμετράται ο χρόνος κατάρτισης ως χρόνος ανεργίας. Αν αυτό το διάστημα προστεθεί στο χρόνο που ξεκίνησε όλος αυτός ο άδικος πόλεμος εναντίον των ανέργων, μιλάμε για ένα διάστημα δέκα περίπου μηνών άγχους, ανασφάλειας και δίχως ουσιαστικά τη δυνατότητα συμμετοχής μας σε διαγωνισμούς για εποχικές θέσεις εργασίας.

Τίποτα δεν δικαιολογεί την καθυστέρηση της κεντρικής διοίκησης του ΟΑΕΔ να προχωρήσει στην οριστική επίλυση. Η γραφειοκρατική κωλυσιεργία και τα σενάρια για νέες κατηγοριοποιήσεις και προϋποθέσεις στην εγκύκλιο μόνο ως εμπαιγμός μπορούν να χαρακτηριστούν. Ο φορέας που υποτίθεται πως έχει ως αποκλειστική αρμοδιότητα να προστατεύει και να προωθεί τα δικαιώματα των ανέργων για άλλη μια φορά αποφασίζει να τεθεί όχι δίπλα τους, αλλά απέναντί τους δημιουργώντας αδικίες, αναίτιους και παράλογους διαχωρισμούς, καθυστερώντας και πιθανώς παρερμηνεύοντας την εφαρμογή της διάταξης που συντάχθηκε και ψηφίστηκε με σκοπό να λύσει το θέμα.

Η υπομονή μας τελείωσε!

Ζητάμε την άμεση εφαρμογή της μεταβατικής διάταξης που μας αφορά χωρίς διακρίσεις και διαχωρισμούς. Κάρτα και προσμέτρηση του χρόνου ανεργίας σε όλους τους άνεργους σπουδαστές ΙΕΚ χωρίς εξαιρέσεις.

ΌΛΟΙ οι Άνεργοι Σπουδαστές των ΙΕΚ

την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου στις 11πμ στην Κεντρική Διοίκηση του ΟΑΕΔ. 
(Εθνικής Αντιστάσεως 8, Άλιμος)

Σημείο συνάντησης σταθμός μετρό Αλίμου, έξοδος προς Γλυφάδα

Γενική Συνέλευση Σπουδαστών ΙΕΚ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...