Προς το περιεχόμενο
dstilio

Remote job - USA - εφοριες κτλ?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

 

εχει δουλεψει κανεις εδώ μεσα remotely για εταιρεία στο εξωτερικό, και ειδικότερα με αμερική;

 

Έχω ήδη κανονίσει να βρεθώ με λογιστή να ρωτήσω και να μιλησω και με το λογιστη της αλλης εταιρειας, αλλά φαντάζομαι ότι δεν γίνεται να μπεις στο κανονικό payroll μιας και δεν έχεις ΑΦΜ στην άλλη χωρα.
Οπότε θα πρέπει να κόβω τιμολογια. Άρα μιλάμε για ελευθερος επαγγελματίας και ατομική επιχείρηση σωστά;

Και άρα να υποστώ τις υπερβολικές κρατήσεις και εισφορές που έχουν θεσπίσει. Και να δω τι γίνεται και με τη διπλή φορολόγηση.

Και φυσικά διάσημη πλέον είναι και η λύση με ιδρυση εταιρείας έξω (π.χ. Κύπρο) την οποία και θα σκεφτώ σοβαρά.

 

Έχεις κανείς να δώσει 2-3 συμβουλές με βάση την εμπειρία του; Με λογιστή θα βρεθώ το ΣΚ.

 

Προς το παρών είμαι μισθωτός και δεν έχω ξαναμπεί σε τέτοιο σχήμα.

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να χρειάζεται να έχεις SSN και ΑΦΜ στις ΗΠΑ για τέτοιες δουλειές ρώτα τον λογιστή της εταιρίας φυσικά για σιγουριά

Αυτό που κατα πάσα πιθανότητα θες ειναι εναν λογαριασμό στην αμερική

 

Για αυτή την λύση υπάρχει η payoneer τσέκαρε να δεις αν σου κάνει. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να χρειάζεται να έχεις SSN και ΑΦΜ στις ΗΠΑ για τέτοιες δουλειές ρώτα τον λογιστή της εταιρίας φυσικά για σιγουριά

 

Αυτό που κατα πάσα πιθανότητα θες ειναι εναν λογαριασμό στην αμερική

 

Για αυτή την λύση υπάρχει η payoneer τσέκαρε να δεις αν σου κάνει. 

 

οκ ενδιαφερον. Αλλα στο ερωτημα για εφορίες κτλ?

Αυτα τα χρηματα που μπαινουν σε αυτο το εικονικο πορτοφόλι, φορολογουνται με καποιο τρόπο; Φαινονται ή οχι;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ ενδιαφερον. Αλλα στο ερωτημα για εφορίες κτλ?

Αυτα τα χρηματα που μπαινουν σε αυτο το εικονικο πορτοφόλι, φορολογουνται με καποιο τρόπο; Φαινονται ή οχι;

Δεν ειναι εικονικό ειναι δικός σου τραπεζικός λογαριασμός και παίρνεις μια κανονική mastercard συνδεδεμένη με αυτόν.

 

Τώρα για την ερώτηση σου η επίσημη απάντηση ειναι πως πρέπει να δηλώσεις όλα τα έσοδα σου ως ελεύθερος επαγγελματίας στην εφορία.

 

Η ανεπίσημη απάντηση ειναι ότι ο λογαριασμός ειναι στο εξωτερικό ο εργοδότης ειναι στο εξωτερικό και η εργασία/προϊόν στο εξωτερικό και δεν φαίνεται πουθενά στην εφορία οπότε μπορείς να κάνεις την πάπια. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα, 

 

κοίτα και την παρακάτω περίπτωση του ΙΚΑ, αν το δεχτεί ο εργοδότης, θα φορολογείσαι ως μισθωτός. Ελπίζω ο λογιστής σου να είναι αρκετά ψαγμένος.

 

http://www.taxlaw.gr/el/idika-themata/237-insurance-employers-outside-greece

 

Ασφάλιση στο I.KA. απασχολούμενων από εργοδότες μη εγκατεστημένους στην Ελλάδα

Για  την κοινωνική ασφάλιση ενός προσώπου, που έχει σύμβαση εξαρτημένης εργασίας με αλλοδαπή εταιρεία, εδρεύουσα εντός Ε.Ε, και που παρέχει τη μισθωτή εργασία του στην Ελλάδα, εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις του κανονισμού υπ’ αρ. 883/29.04.2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, για το «συντονισμό των συστημάτων  κοινωνικής ασφάλειας», όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν με τους αντίστοιχους κανονισμούς υπ’ αρ. 987/16.09.2009 & 988/16.09.2009 (εφαρμοστικός και τροποποιητικός του 883/2004, αντίστοιχα).

Σύμφωνα με τον γενικό κανόνα του άρθρου 11 παρ. 3 εδάφιο α’ του άνω 883/2004 Κανονισμού, ο εργαζόμενος υπάγεται στη νομοθεσία του κράτους μέλους όπου πράγματι ασκεί τη μισθωτή του δραστηριότητα, δηλαδή εν προκειμένω θα υπαχθεί στην ελληνική ασφαλιστική νομοθεσία.

Για να ασφαλιστεί ο άνω εργαζόμενος, θα πρέπει να γίνει απογραφή των στοιχείων της αλλοδαπής εργοδότριας εταιρείας, διαδικασία που θα λάβει χώρα στο υποκατάστημα του αρμόδιου ασφαλιστικού οργανισμού (ΙΚΑ) της κατοικίας του εργαζόμενου. Όταν ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες ενέργειες για την εγκατάσταση της αλλοδαπής εταιρείας στην Ελλάδα, τότε η μερίδα της εργοδότριας θα μεταφερθεί στο αρμόδιο κατάστημα ΙΚΑ,  όπου θα έχει την έδρα της η νέα εγκατάσταση.

Για να απογραφεί η αλλοδαπή εταιρεία εργοδότρια, θα πρέπει να υποβληθεί  στο κατά τόπο αρμόδιο κατάστημα ΙΚΑ του τόπου κατοικίας του εργαζομένου το  ειδικό έντυπο (μηχανογραφημένο) της «ΑΙΤΗΣΗΣ –ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ», το οποίο θα υπογράφεται μόνο από τον ασφαλισμένο και το οποίο θα πρέπει να συμπληρωθεί χειρόγραφα σύμφωνα με τις ειδικές οδηγίες που περιλαμβάνονται στην σχετική εγκύκλιο του ΙΚΑ υπ’ αριθ. Γ99/1/329 29.10.2003.

Λόγω της ιδιαιτερότητας της περίπτωσης (απογραφή αλλοδαπού εργοδότη  που δεν έχει εγκατάσταση στην Ελλάδα), δεν απαιτείται να αναγράφεται  ΑΦΜ και ΔΟΥ της αλλοδαπής εργοδότριας, ενώ στην ένδειξη «επωνυμία ή επώνυμο» του εντύπου θα πρέπει να αναφέρεται και η επωνυμία της αλλοδαπής επιχείρησης, αλλά και το ονοματεπώνυμο του εργαζόμενου.  Επίσης, η ένδειξη «περιγραφή Δραστηριότητας» θα συμπληρωθεί ανάλογα με το αντικείμενο δραστηριότητας που θα αναπτύσσει στην Ελλάδα για λογαριασμό της αλλοδαπής επιχείρησης ο συγκεκριμένος εργαζόμενος.

Επισημαίνεται ότι  ο εργαζόμενος, ελλείψει ελληνικού ΑΦΜ της αλλοδαπής εργοδότριας, θα είναι και ο μοναδικός υπεύθυνος για την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΙΚΑ,  σύμφωνα με το άρθρο 21  του εφαρμοστικού κανονισμού 987/2009 . Για το λόγο αυτό, απαραίτητη προϋπόθεση για την απογραφή της αλλοδαπής εργοδότριας είναι να κατατεθεί επιστολή της, με την οποία θα γνωστοποιείται η συμφωνία εργοδότριας και ασφαλισμένου, για ανάληψη από τον τελευταίο των εργοδοτικών υποχρεώσεων ως προς την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών, καθώς και τα πλήρη στοιχεία του ασφαλισμένου, εναντίον του οποίου θα στραφεί το ΙΚΑ για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του, σε περίπτωση δημιουργίας ασφαλιστικής διαφοράς.

Τέλος, με τα ανωτέρω έγγραφα θα πρέπει να συνυποβληθεί στο αρμόδιο ΙΚΑ και η υπογεγραμμένη σύμβαση εργασίας, επίσημα μεταφρασμένη από τη Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας.

Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω διαδικασία περιγράφεται στην ανωτέρω σχετική εγκύκλιο του ΙΚΑ, πλην όμως, λόγω της ιδιαιτερότητάς της, δεν είναι γνωστή στο σύνολο των υπαλλήλων των αρμοδίων τμημάτων (Τμήμα Εσόδων) του ΙΚΑ, ως εκ τούτου είναι σκόπιμο να γνωρίζουμε το κατάστημα ΙΚΑ όπου υπάγεται η κατοικία του εργαζόμενου, προκειμένου να έρθουμε σε επαφή μαζί τους πριν από την υποβολή των σχετικών εγγράφων.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω συνεργαστεί με εταιρεία του εξωτερικού και έχεις τα εξής μειονεκτήματα.

 

1) Δεν κόβεις ΦΠΑ στο τιμολόγιό σου, οπότε δεν μπορείς να "κερδίσεις" το ΦΠΑ απο τα έξοδά σου. Π.χ αγοράζεις ένα λάπτοπ για την εταιρεία σου, θα χρεωθείς το ΦΠΑ κανονικά. Και πριν θα το πλήρωνες βέβαια, αλλά όταν επέστρεφες το ΦΠΑ στο τρίμηνο θα κράταγες το ανάλογο ποσό.

 

2) Δεν έχεις δικαίωμα να φορολογηθείς ως μισθωτός (δηλαδή να έχεις αφορολόγητο)

 

3) Θα πρέπει να πληρώνεις το σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών (26.95% - 39% ανάλογα το ταμείο σου), ενώ ο Έλληνας εργοδότης θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώνει ένα ποσοστό (λέμε τώρα)

 

Κατα τ'άλλα νομίζω είναι αρκετά ασφαλές το να είσαι Κύπρο και να συνεργάζεσαι με ΗΠΑ και να κάνεις ακόμα και διανομή κερδών σε ένα ποσοστό στον εαυτό σου στην Ελλάδα (το οποίο δεν έχει εισφορές και φορολογία συνολο 15%), οπότε να μην χρειάζεσαι κάρτα.

 

4) Δεν γίνεται παρακράτηση φόρου. Αυτό σε πρώτη ανάγνωση είναι καλό (?) γιατί η εφορία δεν σου κρατάει το 20%. Είναι τόσο καλό όμως; Ας πούμε ότι η εφορία σου κράταγε 5000 ευρώ και στο τέλος ο φόρος εισοδήματός σου ήταν 5500. Θα πλήρωνες τη διαφορά (500) + 100% προκαταβολή = 1000 ευρώ. Σε σένα δεν γίνεται παρακράτηση, οπότε στο τέλος του έτους θα πληρώσεις 5000 φόρο + 5000 (100% προκαταβολή) = 10.000 ευρώ. Αυτό για τον πρώτο χρόνο.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω συνεργαστεί με εταιρεία του εξωτερικού και έχεις τα εξής μειονεκτήματα.

 

1) Δεν κόβεις ΦΠΑ στο τιμολόγιό σου, οπότε δεν μπορείς να "κερδίσεις" το ΦΠΑ απο τα έξοδά σου. Π.χ αγοράζεις ένα λάπτοπ για την εταιρεία σου, θα χρεωθείς το ΦΠΑ κανονικά. Και πριν θα το πλήρωνες βέβαια, αλλά όταν επέστρεφες το ΦΠΑ στο τρίμηνο θα κράταγες το ανάλογο ποσό.

 

2) Δεν έχεις δικαίωμα να φορολογηθείς ως μισθωτός (δηλαδή να έχεις αφορολόγητο)

 

3) Θα πρέπει να πληρώνεις το σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών (26.95% - 39% ανάλογα το ταμείο σου), ενώ ο Έλληνας εργοδότης θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώνει ένα ποσοστό (λέμε τώρα)

 

Κατα τ'άλλα νομίζω είναι αρκετά ασφαλές το να είσαι Κύπρο και να συνεργάζεσαι με ΗΠΑ και να κάνεις ακόμα και διανομή κερδών σε ένα ποσοστό στον εαυτό σου στην Ελλάδα (το οποίο δεν έχει εισφορές και φορολογία συνολο 15%), οπότε να μην χρειάζεσαι κάρτα.

 

4) Δεν γίνεται παρακράτηση φόρου. Αυτό σε πρώτη ανάγνωση είναι καλό (?) γιατί η εφορία δεν σου κρατάει το 20%. Είναι τόσο καλό όμως; Ας πούμε ότι η εφορία σου κράταγε 5000 ευρώ και στο τέλος ο φόρος εισοδήματός σου ήταν 5500. Θα πλήρωνες τη διαφορά (500) + 100% προκαταβολή = 1000 ευρώ. Σε σένα δεν γίνεται παρακράτηση, οπότε στο τέλος του έτους θα πληρώσεις 5000 φόρο + 5000 (100% προκαταβολή) = 10.000 ευρώ. Αυτό για τον πρώτο χρόνο.

 

Επείδη η γυναίκα μου είναι σε αυτή τη φάση, τα 1 και 2 δεν ισχύουν. Δεν εισπράττεις ΦΠΑ μεν (το αποδίδει ο εργοδότης στη φορολογική αρχή του κράτους στο οποίο εδρεύει) αλλά μπορείς να το συμψηφίσεις. Οι σχετικές οδηγίες το λένε ρητά και εφαρμόζεται (η σύζηγος είναι και δικηγόρος, οπότε από αυτά πάμε καλά αν μη τι άλλο). Και ως μισθωτός φορολογείσαι κανονικά, ο νόμος δεν κάνει διάκριση για το που παρέχονται οι υπηρεσίες. Τα 3 και 4 είναι όπως τα λέει ο Zakk και είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί μπαίνουν αρκετά λεφτά στο ταμείο, από τα οποία θα βγούνε πολλά από αυτά μαζικά το επόμενο κάθε φορά έτος, οπότε πρέπει να είναι κανείς αρκετά πειθαρχημένος για να μην βρεθεί προ εκπλήξεως.

Αυτά βέβαια όλα είναι για εργοδότες εντός Ε.Ε., ο φίλος μιλάει για Η.Π.Α. οπότε εκεί μπορεί να ισχύει κάτι άλλο (μάλλον δλδ εκτός αν υπάρχει καμία διμερής σύμβαση). Η πιο εύκολη λύση είναι παροχή υπηρεσίας. Το έχω κάνει για ένα φεγγάρι με Αμερικανική εταιρία (από Ιρλανδία όμως που ζούσα τότε) και δεν ήταν τπτ το ιδιαίτερο. Φορολογία και ασφάλιση στον τόπο που είσαι φορολογικό κάτοικος, για μένα στην Ιρλανδία τότε. Γενικά αυτό είναι το νομότυπο, να φαίνεσαι ότι φορολογείσαι σε μια χώρα Χ ενώ ζεις μόνιμα σε μια χώρα Υ είναι παράνομο άσχετα με τη σχέση εργασίας. Πολλές φορές είναι δύσκολο να διαπιστωθεί αλλά ξέρω και περίπτωση που την τρέχει η ΔΟΥ γιατί αυτό ισχυρίζεται ότι μένει στο εξωτερικό (ενώ μένει εδώ) και η ΔΟΥ δεν το δέχεται και του ζητάει ένα κάρο λεφτά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επείδη η γυναίκα μου είναι σε αυτή τη φάση, τα 1 και 2 δεν ισχύουν. Δεν εισπράττεις ΦΠΑ μεν (το αποδίδει ο εργοδότης στη φορολογική αρχή του κράτους στο οποίο εδρεύει) αλλά μπορείς να το συμψηφίσεις. Οι σχετικές οδηγίες το λένε ρητά και εφαρμόζεται (η σύζηγος είναι και δικηγόρος, οπότε από αυτά πάμε καλά αν μη τι άλλο). Και ως μισθωτός φορολογείσαι κανονικά, ο νόμος δεν κάνει διάκριση για το που παρέχονται οι υπηρεσίες. Τα 3 και 4 είναι όπως τα λέει ο Zakk και είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί μπαίνουν αρκετά λεφτά στο ταμείο, από τα οποία θα βγούνε πολλά από αυτά μαζικά το επόμενο κάθε φορά έτος, οπότε πρέπει να είναι κανείς αρκετά πειθαρχημένος για να μην βρεθεί προ εκπλήξεως.

Αυτά βέβαια όλα είναι για εργοδότες εντός Ε.Ε., ο φίλος μιλάει για Η.Π.Α. οπότε εκεί μπορεί να ισχύει κάτι άλλο (μάλλον δλδ εκτός αν υπάρχει καμία διμερής σύμβαση). Η πιο εύκολη λύση είναι παροχή υπηρεσίας. Το έχω κάνει για ένα φεγγάρι με Αμερικανική εταιρία (από Ιρλανδία όμως που ζούσα τότε) και δεν ήταν τπτ το ιδιαίτερο. Φορολογία και ασφάλιση στον τόπο που είσαι φορολογικό κάτοικος, για μένα στην Ιρλανδία τότε. Γενικά αυτό είναι το νομότυπο, να φαίνεσαι ότι φορολογείσαι σε μια χώρα Χ ενώ ζεις μόνιμα σε μια χώρα Υ είναι παράνομο άσχετα με τη σχέση εργασίας. Πολλές φορές είναι δύσκολο να διαπιστωθεί αλλά ξέρω και περίπτωση που την τρέχει η ΔΟΥ γιατί αυτό ισχυρίζεται ότι μένει στο εξωτερικό (ενώ μένει εδώ) και η ΔΟΥ δεν το δέχεται και του ζητάει ένα κάρο λεφτά.

 

Το ΦΠΑ μπορείς να το συμψηφίσεις εφόσον υπάρχουν άλλα έσοδα απο τα οποία εισπράττεις, ή μελλοντικά θα εισπράξεις ΦΠΑ. Δηλαδή ΟΚ μπορείς να το "φυλάξεις" και αν στο μέλλον εισπράξεις ΦΠΑ απο Έλληνα εργοδότη, τότε να εκπίψει. Πως αλλιώς θα το συμψηφίσεις.

 

Κατα τ'άλλα για το μισθωτός υπάρχει ξεκάθαρη εγκύκλιος που βγήκε πέρυσι όπου διευκρινίζεται ότι οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες με εργοδότες εξωτερικού δεν εμπίμπτουν στις σχετικές ευνοϊκές διατάξεις. Τώρα δεν αποκλείω η σύζυγος να έχει δίκιο ως προς την ερμηνεία του νόμου γιατί εδώ που τα λέμε η αιτιολόγηση στην εγκύκλιο είναι λίγο αυθαίρετη, αλλά άντε να το αποδείξεις στον ελεγκτή. Άλλωστε δεν μπορείς να δηλώσεις το ξένο ΑΦΜ στο TAXIS οπότε εκεί πρέπει να κάνεις κάποια μαϊμουδιά.

 

Απλά να διευκρινήσω ότι οι ευνοικές διατάξεις είναι πλέον, μόνο το αφορολόγητο και το λίγο μειωμένο τέλος επιτηδεύματος (α ναι έχεις και τέτοιο μετά τα 3 πρώτα χρόνια :P) καθώς οι Ε.Ε. πλέον φορολογούνται ως μισθωτοί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Κατα τ'άλλα για το μισθωτός υπάρχει ξεκάθαρη εγκύκλιος που βγήκε πέρυσι όπου διευκρινίζεται ότι οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες με εργοδότες εξωτερικού δεν εμπίμπτουν στις σχετικές ευνοϊκές διατάξεις. Τώρα δεν αποκλείω η σύζυγος να έχει δίκιο ως προς την ερμηνεία του νόμου γιατί εδώ που τα λέμε η αιτιολόγηση στην εγκύκλιο είναι λίγο αυθαίρετη, αλλά άντε να το αποδείξεις στον ελεγκτή. Άλλωστε δεν μπορείς να δηλώσεις το ξένο ΑΦΜ στο TAXIS οπότε εκεί πρέπει να κάνεις κάποια μαϊμουδιά.

 

 

 

 

 

αυτό που λες ισχύει, αλλά και τεχνικά να το δεις την ώρα που πας να κάνεις το Ε1 και κλικάρεις τον αντίστοιχο κωδικό που σε φορολογεί ως μισθωτό, κατά την εκκαθάριση σου ζητάει αφμ εργοδότη (από τον οποίο παίρνεις τα περισσότερα) και δοκιμασμένα επιβεβαιώνω ότι αν βάλεις αφμ εξωτερικού δεν το δέχεται και τρως άκυρο

 

οπότε υποχρεωτικά πας σαν εε με φορολογία από μηδέν ευρώ και δε φορολογείσαι μόνο έσοδα μείον εισφορές όπως αυτός που φορολογείται σαν μισθωτός

 

φπα από δαπάνες μπορείς να μαζέψεις πιστωτικό, αλλά αμφιβάλλω αν θα το πάρεις ποτέ πίσω 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το ΦΠΑ όντως είναι θέμα να πάρεις το πιστωτικό, αλλα εν τέλει το έχεις και μπορεί κάποια στιγμή να το πάρεις ή να συμψηφιστεί αν αλλάξει το καθεστώς σου στο μέλλον.

 

Το άλλο θέμα είναι όντως μπερδεμένο, γιατί υπάρχει μεν η εν λόγω τεχνική αδυναμία, αλλά αυτό δεν λέει τπτ. Υπάρχει απόφαση του ΣΤΕ που λέει ξεκάθαρα ότι δεν μπορεί ένας τεχνικός περιορισμός στο taxis να οδηγεί σε φορολογικές παρατυπίες και ότι είναι καθήκον της διοίκησης να το διορθώσει όπως μπορεί. Θέλει αρκετή πίεση στη ΔΟΥ αλλά τελικά βγαίνει άκρη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ από εξωτερικό πάντως γνωρίζω ότι δεν ισχύει το καθεστώς αυτό

 

αλλά πέρα από αυτό όπως είπα δεν γίνεται κιόλας (χωρίς ζωγραφική, γιατί με ζωγραφική γίνεται) 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ από εξωτερικό πάντως γνωρίζω ότι δεν ισχύει το καθεστώς αυτό

 

αλλά πέρα από αυτό όπως είπα δεν γίνεται κιόλας (χωρίς ζωγραφική, γιατί με ζωγραφική γίνεται) 

 

Τι εννοείς γνωρίζεις ότι δεν ισχύει; Έχεις κάπου να με παραπέμψεις γι'αυτό; Γιατί εμάς η ΔΟΥ το δέχεται (ότι ισχύει το αφορολόγητο).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για ποια περίπτωση ακριβώς μιλάς και δεν έχω δει τη σχετική φορολογική δήλωση στην οποία αναφέρεσαι, οπότε δεν έχει και πολύ νόημα να σε παραπέμψω κάπου

 

Υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις, οπότε ας μην κάνουμε κουβέντα καφενείου

 

Αφού στη περίπτωση σου ισχύει, ισχύει

 

Εγώ λέω πάντως ότι το άρθρο 12 παρ. 2 του κφε δεν αφορά επαγγελματία με κύριο εργοδότη εργοδότη από το εξωτερικό

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα εγώ μιλάω για μια πολύ συγκεκριμένη περίπτωση, ήτοι Ελληνίδας δικηγόρου, αυτοαπασχολούμενης και ασφαλισμένης αντίστοιχα στα μέχρι τώρα ταμεία των δικηγόρων (ΕΤΑΑ, κλπ) με έναν εργοδότη, μεγάλη εταιρία με έδρα σε άλλο κράτο-μέλος της Ε.Ε. Σε παραλλαγές των παραπάνω δεν ξέρω τι ισχύει και δεν είναι και πρόβλημα μου :-)

 

Άσε που επειδή έχουμε βρει μια άκρη με τη συγκεκριμένη ΔΟΥ, δεν σημαίνει και ότι όλες λενε τα ίδια...ξέρεις πολύ καλά ότι η δημόσια δίοικηση στην Ελλάδα δεν διακρίνεται ούτε από συνέπεια, ούτε από συνέχεια...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν περνάει αυτό κάπου πάντως να μου πεις τη δου να μεταφέρω κάποιες έδρες :P

 

μπορεί να είναι συζητήσιμα τα παλικάρια 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.