zio10 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Το ίδιο έγινε και σε εμένα αλλά ευτυχώς το ποσό ήταν πολύ μικρό και δεν ασχολήθηκα. Φαντάζομαι υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να τα σουφρώνουν οι υπάλληλοι έτσι; Γιαυτό δεν χρησιμοποιώ ποτέ τα ΕΛΤΑ, είναι ένα ακόμα ζωντανό παράδειγμα του πως λειτουργούν οι δημόσιες υπηρεσίες σε αυτήν την χώρα. Πάντως για να ήρθε και γράμμα πρέπει όντως κάπου εκεί να είναι, να ζητήσεις να ψάξουν καλύτερα αλλιώς μάλλον ισχύει αυτό που είπα και τα σουφρώνουν οι υπάλληλοι. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι πρακτικά μονόδρομος τα ΕΛΤΑ όμως, δύσκολο να μην τα χρησιμοποιήσεις! 1
TheAccountant Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Συγνώμη που παρεμβαινω... αλλα να ρωτήσω κάτι. Ο TS αγορασε κάτι, του το έστειλαν.... δεν εχει παραλάβει ακόμα. Γιατι ειναι πρόβλημα δικό του και οχι του πωλητη? Γιατι να αποζημιωθεί ο παραλήπτης και οχι αυτός που το έστειλε? Χάνω κάτι?
zio10 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Συγνώμη που παρεμβαινω... αλλα να ρωτήσω κάτι. Ο TS αγορασε κάτι, του το έστειλαν.... δεν εχει παραλάβει ακόμα. Γιατι ειναι πρόβλημα δικό του και οχι του πωλητη? Γιατι να αποζημιωθεί ο παραλήπτης και οχι αυτός που το έστειλε? Χάνω κάτι? Ο πωλητής πληρώθηκε, τι αποζημίωση να πάρει;!
Moderators Kercyn Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Συγνώμη που παρεμβαινω... αλλα να ρωτήσω κάτι. Ο TS αγορασε κάτι, του το έστειλαν.... δεν εχει παραλάβει ακόμα. Γιατι ειναι πρόβλημα δικό του και οχι του πωλητη? Γιατι να αποζημιωθεί ο παραλήπτης και οχι αυτός που το έστειλε? Χάνω κάτι? Γιατί πιθανότατα το έχει πληρώσει. 1
zio10 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Γιατί πιθανότατα το έχει πληρώσει. Σίγουρα το έχει πληρώσει, είναι από ebay.
vasilissouvlaki Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Εδώ χάνουν τη μπάλα το δέμα σου δεν θα χάσουν.
ApSiMan Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Συγνώμη που παρεμβαινω... αλλα να ρωτήσω κάτι. Ο TS αγορασε κάτι, του το έστειλαν.... δεν εχει παραλάβει ακόμα. Γιατι ειναι πρόβλημα δικό του και οχι του πωλητη? Γιατι να αποζημιωθεί ο παραλήπτης και οχι αυτός που το έστειλε? Χάνω κάτι? Το ότι του ήρθε ειδοποίηση από το ταχυδρομείο να το παραλάβει. Άρα το δέμα ήρθε στο τοπικό του κατάστημα και είτε επδ ήταν μεγάλο ή ήθελε υπογραφή & δεν βρισκόταν σπίτι ο TS του άφησαν ειδοποιητήριο... Ας ρωτήσετε και τον ταχυδρόμο που σου άφησε την ειδοποίηση αν το είχε μαζί του εκείνη την ημέρα ή δεν το πήρε ποτέ για διανομή κ πήρε μόνο το ειδοποιητήριο.
kakofonixx Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Όταν πρόκειται για αίτηση αναζήτησης αντικειμένων εξωτερικού το Ταχυδρομείο κατάθεσης της αίτησης οφείλει να απαντήσει στον αιτούντα με συστημένη επιστολή, για την τύχη του αντικειμένου που κατέθεσε, και να σου απαντησουν με συστημενη επιστολη, να πας να την παραλαβεις και να μη τη βρισκουν ουτε αυτη 2
TheAccountant Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Γιατί πιθανότατα το έχει πληρώσει. Σε αντιστοιχη περιπτωση απλά ανοιξα case και πήρα τα λεφτά μου πίσω. Η μεταφορά του προιοντος βαραίνει τον πωλητη, οχι τον αγοραστη. Δε με νοιαζει εμενα αν φταιει ο ταχυδρομος, ο αναδρομος Ερμης ή δεν ξερω και γω τι αλλο. Δεν το ελαβα στα χέρια μου, ας τα βρει ο πωλητης με τα δικα του Ελτα.
zio10 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Σε αντιστοιχη περιπτωση απλά ανοιξα case και πήρα τα λεφτά μου πίσω. Η μεταφορά του προιοντος βαραίνει τον πωλητη, οχι τον αγοραστη. Δε με νοιαζει εμενα αν φταιει ο ταχυδρομος, ο αναδρομος Ερμης ή δεν ξερω και γω τι αλλο. Δεν το ελαβα στα χέρια μου, ας τα βρει ο πωλητης με τα δικα του Ελτα. Πιστεύω ότι από τη στιγμή που παραδίδει ο πωλητής το δέμα για αποστολή με τον τρόπο που συμφωνήθηκε δεν έχει ευθύνη από εκεί και πέρα.
insomnia888 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Από όσο γνωρίζω τα συστημένα δέματα πας στο ταχυδρομείο και τα παραλαμβάνεις, δεν τα φέρνει πια ο ταχυδρόμος.
4saken Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Σωστα insomnia888. Δεν υπαρχει περιπτωση να ενοχλησω τον πωλητη, δεν εχει καμια ευθυνη.Να βρουν ακρη εδω περα η ας με αποζημειωσουν.... 1
kirileman Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Ειχα παραγγειλει κατι απο Γερμανια, το αντικεμενο ηρθε, εστειλαν ειδοποιηση, πηγα να το παρω, δεν το βρισκουν πουθενα.Με βαση τον αριθμο αποστολης ειδα πιο αντικειμενο ειναι (ειχα παραγγειλει διαφορα).Αν δεν το βρουν τι αποζημιωση δικαιουμαι και ποια ειναι η διαδικασια? Σε ποιο υποκατάστημα;
kirileman Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Κερκυρα Αν δεν το έχει πάρει άλλος, θα το βρουν. Υπομονή. Δεν έχω κανέναν εκεί, πάντως. Ήταν long shot, έτσι και αλλιώς. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα