Προς το περιεχόμενο

ψέματα-λάθος ενημέρωση απο υπάλληλο καταστήματος Γερμανός Δαβακης


dimosit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
 

 

 

Ας πω την ιστορία μου με το συγκεκριμένο κατάστημα μπας και σώσω κανέναν αφελή σαν έμενα.

 

Αρχές Νοεμβρίου αφού πρώτα είχα ενημερωθεί μεσώ διαδικτύου για αυτη την "προσφορά" πήγα στη Cosmote Ζωγράφου. Μου απαντάνε πως δεν έχουν usb στικακια και θα πρέπει να περιμένω. Αφου πέρασε 1+ μηνάς και δεν είχαν φέρει ακόμη είπα ας δοκιμάσω την τύχη μου σε καποιο άλλο κατάστημα. Πάω σε ενα Γερμανο στην Καλλιθέα και περνώ την ιδια απάντηση. Επειδη την επόμενη εβδομάδα θα το χρειαζόμουν είπα ας πάω σε 2-3 άλλο κοντινά καταστήματα.

 

Φτάνω στο κατάστημα του τίτλου. Ενημερώνω τον υπάλληλο για το πακέτο που ενδιαφέρομε. Μου λεει οτι αν δεν πάρω το usb στικακι θα εχω έκπτωση 5 ευρω δηλαδή αντι να πλήρωνα 10ευρω το μηνα θα έδινα μόνο 5. Τελεία λεω εξάλλου στο κινητό θα βάλω την σιμ και αν στο μέλλον χρειαστεί στικακι αγοράζω ενα με 7$ απο China Απλός μου λέει πως αν διακοψω το συμβόλαιο πριν τους 18 μήνες θα χρειαστεί να πληρώσω σαν να έδινα 10 ευρώ.

 

Δίνω τα στοιχειά μου. Φτιάχνουμε το συμβόλαιο και το υπογράφω. Την επόμενη μέρα λαμβάνω ενημερωτικό σμσ απο το κατάστημα οτι άνοιξε η σιμ. Τελεία λέω . Πάω στο My Cosmote να κάνω εγγραφή ώστε να πληρώνω ηλεκτρονικά τον λογαριασμό μου και να διαχειρίζομαι τα data. Εδω ξεκινάνε και τα προβλήματα. Στο My Cosmote γράφει πως το συμβόλαιο μου ειναι με 10 ευρώ/μηνά. Λεω κάτσε να δω το συμβόλαιο μήπως έχει γίνει λάθος. Στο συμβόλαιο (τον έντυπο αντιγράφω που διαθέτω ) δεν αναγραφεί τιμή. WTF λέω τι γίνετε εδώ. Στέλνω ενα μήνυμα στο chat που έχουν στην εφαρμογή για android μήπως εχει γίνει καποιο λάθος. Η απάντηση που πήρα ειναι αυτή. Στις 16/12 πάω κατάστημα να δούμε τι γίνετε. Βρίσκω εναν άλλον υπάλληλο επειδή ο άλλος που είχα κάνει το συμβόλαιο ηταν απασχολημενος. Του εξηγώ πως ειναι η κατάσταση και μου λεει πως θα πρέπει να στείλουμε αίτημα στην Κοσμοτε. Στείλαμε αυτό το αίτημα. Κάποια στιγμή ο υπάλληλος που κάναμε το συμβόλαιο με ρωτάει αν εχω καποιο πρόβλημα και οτι με ενημέρωσε μεσώ σμσ οτι εχει ενεργοποιηθεί την επόμενη μερα. Του εξηγώ και αυτού. Μου λένε οτι θα με καλέσουν απο την Κοσμοτε.

 

 

28/12 με καλουν απο την Κοσμοτε.Και με ενημερώνουν πως το κατάστημα δεν έχει κάνει λάθος . Του διαβάζω την αίτηση μου στείλαμε απο το κατάστημα και αφού εποικοινώνησε αυτή πάλι με το κατάστημα και δέχτηκαν οτι έγινε λάθος και οτι θα με ενημερώσουν τι πρόκειται γίνει τις επόμενες ήμερες.

 

Στις 26/01 αφού ειχε περάσει σχεδόν ένας μηνάς κάλω την Κοσμοτε να μάθω τι έγινε. Μου απαντάνε οτι τις επόμενες ήμερες θα έχω απάντηση. Την επομένη ήμερα με καλούν και με ενημερώνουν πως η απάντηση από το κατάστημα ειναι η παρακάτω.

 

Κατά την επίσκεψή σας στο κατάστημα ενδιαφέρθηκατε για σύδεση Internet. Σας ενημερώσαμε ότι έχετε τις εξής επιλογές: α) 25,00€/μήνα με stick ή β) 20,00€/μήνα χωρτίς το stick.

Λόγω φοιτητικής ιδιότητας σας ενημερώσαμε ότι θα μπορούσατε να έχετε 10Giga με 10,00€/μήνα αντί των 20,00€ 5 Giga λόγω φοιτητικού πάσου κι έτσι συνεχίσαμε την διαδικασία.

 

 

WTF λέω μέσα μου πάνε να μου την φέρουν. Εκείνο το απόγευμα πάω πάλι από το κατάστημα. Βρίσκω τον υπάλληλο που υπέγραψα το συμβόλαιο. Και αρχίζει τα παραμυθια. Στο τέλος μου λέει πως αν δεν θέλω μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο. Δέχομαι με τον όρο να πληρώσω 10 ευρω για τους δυο μηνες που χρησιμοποιούσα το νετ. Καλούμε την Κοσμοτε μου λενε οχι θα πρεπει να δώσεις 10 ευρώ συν οτι χρωστάς δηλαδή 34. Λέω για δυο μήνες(σχεδον) νετ και την ταλαιπωρια που έφαγα δεν πρέπει να δώσω ουτε λεπτό. Τους ρωτάω γιατί δεν αναγράφετε η τιμη στο έντυπο συμβόλαιο. Μου απαντάνε πως επειδή μπορεί να κάνουμε εκπτώσεις και μπορεί να διαφέρει η τιμή δεν το αναγραφουν. Τι λέτε αφού σε αυτά τα πακέτα μου είπατε πως δεν κάνετε εκπτώσεις.

 

Αποχωρώντας απο το κατάστημα άκου την φωνή ενους ηλικιωμενου να με φωνάζει. Μου λέει μην τους αφήσεις ετσι και οτι μια παρόμοια ιστορία έχει και αυτός μαζί τους. Ελπίζω να ήμαστε μόνο εμείς οι δυο και δεν το έχουν πολίτικη του απαντάω.

 

Έχω κάνει καταγγελία στην γραμματεια του καταναλωτή.

 

Καταλαβαίνω πως έκανα την πατάτα και δεν απαίτησα να γραψουν την τιμή στο έντυπο συμβόλαιο. Αυτο που θέλω να ρωτησω ειναι πως ειναι δυνατόν να μην γράφουν την τιμή? Είχε καποιος άλλος παρομοια εμπειρία? Τι κάνατε?

Επεξ/σία από dimosit
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βλέπω δύσκολο να βγάλεις άκρη από τη στιγμή που δεν έχεις ούτε ηχογραφημένη συνομιλία, ούτε χαρτί με τη σωστή τιμή, ούτε κάποιο link - screenshot με αυτή την τιμή. Μόνο τα λόγια του υπαλλήλου έχεις. Άρα πως μπορείς να το κυνηγήσεις;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γνωρίζω. Για να ηχογραφήσω απαγορεύεται εκτός και αν εχεις την συγκατάθεση τους. Αυτό που εχω( οχι εγω αλλα η κοσμοτε) ειναι η  ηχογραφημένη επικοινωνία  ανάμεσα σε μένα και την Κοσμοτε τον Δεκεβριο που αποδέχτηκαν οτι κάνανε λάθος απο το κατάστημα και αν θέλουν μπορούν να δούνε τις κάμερες του καταστήματος.  Ετσι όπως το βλέπω ούτε έμενα δεν συμφέρει να το συνεχίσω δικαστικά ουτε αυτοί αν εγώ συνεχίζω να πληρώνω όσα μου ειπε ο υπάλληλος εξαρχής. Απλός προσπαθώ να βρω μια καλύτερη λύση και να ενημερώσω τον κόσμο να ειναι πιο προσεκτικός και  μην κάνουν το λάθος που έκανα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γνωρίζω. Για να ηχογραφήσω απαγορεύεται εκτός και αν εχεις την συγκατάθεση τους. Αυτό που εχω( οχι εγω αλλα η κοσμοτε) ειναι η  ηχογραφημένη επικοινωνία  ανάμεσα σε μένα και την Κοσμοτε τον Δεκεβριο που αποδέχτηκαν οτι κάνανε λάθος απο το κατάστημα και αν θέλουν μπορούν να δούνε τις κάμερες του καταστήματος.  Ετσι όπως το βλέπω ούτε έμενα δεν συμφέρει να το συνεχίσω δικαστικά ουτε αυτοί αν εγώ συνεχίζω να πληρώνω όσα μου ειπε ο υπάλληλος εξαρχής. Απλός προσπαθώ να βρω μια καλύτερη λύση.

Ηχογραφημένη συνομιλία εννοούσα από τη μεριά τους, όπως όταν κάνεις τηλεφωνικό συμβόλαιο που λέει ότι η κλήση ηχογραφείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω πως θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη

Εγώ στην θέση σου θα απαιτούσα τουλάχιστον να πάρω το stickaki που ποτέ δεν σου έδωσαν...

Έτσι κι αλλιώς 10GB με 10 € για κοσμοτέ είναι καλή προσφορά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω πως θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη

Εγώ στην θέση σου θα απαιτούσα τουλάχιστον να πάρω το stickaki που ποτέ δεν σου έδωσαν...

 Έχω παραγγείλει ηδη στικακι απο Κίνα και ειναι στο δρόμο. Επίσης αυτό ειναι άλλο ενα στοιχείο που αποδεικνύει οτι έχουν κάνει πατάτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε ένα τέτοιο που είναι βολικό

chrome_2017_02_07_01_55_30.png

Απ οτι είδα στην σελίδα τους στο 18μηνο συμβόλαιο το έχουν στα 17,85€ και στο 24μηνο δωρεάν

 

Δυστυχώς έπεσες σε ανίδεο πωλητή... Εγώ προσωπικά πωλητές σε Γερμανούς, Πλαίσια, Κωτσόβολους κλπ δεν τους εμπιστεύομαι ποτέ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε ένα τέτοιο που είναι βολικό

chrome_2017_02_07_01_55_30.png

Απ οτι είδα στην σελίδα τους στο 18μηνο συμβόλαιο το έχουν στα 17,85€ και στο 24μηνο δωρεάν

 

Δυστυχώς έπεσες σε ανίδεο πωλητή... Εγώ προσωπικά πωλητές σε Γερμανούς, Πλαίσια, Κωτσόβολους κλπ δεν τους εμπιστεύομαι ποτέ

Σε αυτό συμφωνώ.

Σε Γερμανό και σε Vodafone που έχω πάει για κάποιο θέμα με κινητό συγγενή ήταν όλοι τελείως άσχετοι με το HW κομμάτι του τηλεφώνου.Ήταν σαν να μιλάω σε γυμνασιόπαιδα...

Τεσπα, δεν θα πρέπει να περιμένει κάποιος περισσότερα από άτομα που είναι εκεί για μερικά φεγγάρια και πληρώνονται ψίχουλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε ένα τέτοιο που είναι βολικό

chrome_2017_02_07_01_55_30.png

Απ οτι είδα στην σελίδα τους στο 18μηνο συμβόλαιο το έχουν στα 17,85€ και στο 24μηνο δωρεάν

 

Δυστυχώς έπεσες σε ανίδεο πωλητή... Εγώ προσωπικά πωλητές σε Γερμανούς, Πλαίσια, Κωτσόβολους κλπ δεν τους εμπιστεύομαι ποτέ

σου λεει ποιο πανω  κουραμπιε οτι περιμενει απο κινα στικ θα παει να μπλεξει παλι με την κοσμοτε κ τον γερμανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως σε Γερμανο κλπ για το ιδιο προγραμμα αν μιλησετε με 10 διαφορετικους υπαλληλους ειναι πιθανον να ακουσετε 10 διαφορετικα πραγματα περι ορων, χρεωσεων , υποχρεωσεων κλπ. Γιαυτο την προσοχη να την ριχνετε σε αυτο που υπογραφετε κι οχι σε αυτα που σας λενε προφορικα για να γραψουν οςο περισσοτερους συνδρομητες μπορουν.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου λεει ποιο πανω  κουραμπιε οτι περιμενει απο κινα στικ θα παει να μπλεξει παλι με την κοσμοτε κ τον γερμανο.

Καλά καλά, αστον να ελπίζει πως θα βγάλει άκρη... παλιομελομακάρονο.

Το παραπάνω μηχάνημα είναι 1000φορές καλύτερο από στικάκι και στην τελική αν δεν τον θέλει το πουλάει, ή πουλάει την κινεζιά και κρατάει αυτό.

 

Αλλα έχεις δίκιο, να μην το πάρει. Ας είναι καλύτερα και πηδημένος και δαρμένος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...